Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Apple Watch
- Eufy X10 Omni - lát, de nem néz
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Macrodroid
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzoly
aktív tag
Sziasztok,
Létezik, hogy G Astrába 70.000 km alatt már másodjára kell cserélni mind a két hátsó lengéscsillapítót?
Legutóbbiban csak 25.000 km van...Köszi, Zoli
-
Findzs
addikt
mi a véleményetek a ferroz dobokrol?
elvileg lengyel és olcsó [link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25296 üzenetére
Az illető nem lehet nagyon profi, ha ez történt. Főleg, mivel gyárin nem vezetünk semmit, és nem is nyúlunk hozzá. Az erősítőknek külön vezeték lett behúzva az akkumulátortól, ugye?
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KonzolKartel
őstag
válasz Jim Tonic #25295 üzenetére
Két erősítő, 5 hangszoró aktívan hajtva. A hifis nagyon profi, Ismerős. KP zár sem megy...Rádugtam diagra. Mindkét tompítottra szakadt vagy túlfeszt ír. Központizárra meg hogy nem éri el. Szóval nagy gebasz lesz. Esetleg valaki villamosságit sosben ajánlani?
Gyári csatin vezette át a magasat. Arra tudok gondolni, hogy vagy rosszúl furta meg a csatit, vagy ahogy megvágta a gumi szigetelést megcsípett valamit.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25294 üzenetére
???
Milyen hifi van benne, és ki kötötte be?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KonzolKartel
őstag
Hallgattam ma a zenét(pár napja lett kész), tekertem a hangerőn próbaképpen, és egyszer csak füst szag csapta meg az orrom. Semmit nem vettem észre, erre jövök hazafelé, felkapcsolom a tompítottat, és semmi.
Most az a tényállás, hogy minden megy, kivéve a tompított fényszórót...
Ötlet valakinek? Végig mérni az összes kábelt az UECből?Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
perczakp
újonc
Üdv mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Egy Opel Vectra 1.7td-m van . Amikor hidegen indítom a kocsit a töltéslámpa égve marad halványan és ha nyomom a gázt elkezd villogni. Az aksi és a generátor új rá is lett mérve van töltés. Aki tud valamit miért van ez megköszönöm a segítségét. Kizárólag hidegen csinálja ezt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na, neked kell átvágni a kék vezetéket, esetleg, ha a fejegység engedi, letiltani az antennavezérlést. Az átvágást nem kell komolyan érteni, általában szét lehet húzni, de nem mindig.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Pitu
aktív tag
Tudja valaki hogy Pioneer MVH-150UI fejegységet használva mit kell beállítanom hogy a műszerfalon az óra mellett a dátum is megjelenjen? (Astra G)
-
Lomha 8V
addikt
Az biztos, hogy azt megérezni. Haveromnak van egy 1.5 dCi Cliója. Az mondjuk chipes, de mindegy, a lényeg ugyanaz. Nagyon jól megy a kocsi, az Omegámnak simán odaver, de a GSi-met is tudta szorongatni. Aztán egyszer valamit babrált rajta a bénája és elcseszte az ECU-t. Utána gyárit kapott és hát...szánalmas volt. Olyat zuhant a teljesítménye, hogy az nem igaz. Érzésre 50 lóerőt veszített. Mintha utánakötöttek volna valami 1 tonnás utánfutót. Szerencsére azóta már újra megcsinálták, hogy jó legyen.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bzoley #25282 üzenetére
Meg kell kérdezni az eladót. Jobbat nem tudok tanácsolni. Ez tuning cucc: Ergänzt auch bestehenden Induktion Modifikationen und erlaubt sichere kleine Anpassungen zum Boosten und ECU Chiptuning.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bzoley
veterán
válasz Jim Tonic #25280 üzenetére
Kössz, az olvasás még megy, és talán sejtem a mehr, és a kraftstoff jelentését(bár nem biztos, hogy jól), de ettől még nem lesz egyértelmű, hogy a kiírt érték mire vonatkozik, főleg egy olyan mondatban, ahol a fiat szó is szerepel. Csak gyanítom, hogy 3bar lesz a nyomás. Viszont a sajátomra is 3bar van írva, mégis gyári 2.5 a nyomás. Vagyis lenne, ha jól működne.
Továbbá, ha a ráírt 2.5bar értéket hozza, akkor szó sincs mehr kraftstoff-ról(elvileg).[ Szerkesztve ]
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Ismét én. Olyat kérdeznék hogy aminél az első szélvédőnél jön fel a levegő mikor fújatod a szélvédőre annak mi a neve? Nagyon zörög az a takaró műanyag,szeretnék venni egy rendeset amin minden karom megvan.
a kép többet segít szerintem.
Jim Tonic : a Kábelt megrendeltem,hétvégén remélem nálam lesz. A kék kábelt mikor kell elvágni?
[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
Van tippetek, hogy a linkelt szelepet vajon szó szerint kell-e értelmezni?
A gyári szelepet 3bar-osként kell keresni, viszont 3/2.5bar-ra szabályoz. A linkelt temék eladójánál viszont van 2.5, 3, és 4bar-os is, mintha valami tuning-cucc lenne, így akár úgy is értelmezhetném, hogy 3bar-ra szabályoz.
[link] -
TasiA
senior tag
-
TasiA
senior tag
válasz tomyoy #25266 üzenetére
én egy csomó ilyet láttam már, dízeltől kezdve, benzinesen, általában igen felszerelt és sport modelleken van ilyen. Legalább is itt németben!
Illetve segítség kellene! Mikor vettem a vasat, a kereskedőnél még hibátlanul dolgozott az OBD csati és a kommunikáció. Amióta lehoztam, totál semmi, nem hajlandó kommunikálni a computerrel. ennyit tudok, nem én csináltam, csak ezt mondta a szerelő. Elméletben szarakodtak az ablakok, nem akartak felmenni, ezt még a kereskedő javíttatta. Valami ötletetek?
[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
tegnap elkészült a teljes alapozás, úgy terveztem még, majd ha ma 2-kor hazaérek melóbol átnézem minden okés e, erre föl látom tesóm kitolta a garázs alól az udvar közepére, mert kellett neki a hely Ja és a lényeg esik az eső
nyiknyiknyiknyik
-
nagyúr
válasz BullKoxa #25272 üzenetére
Ilyet vegyél: [link] Ez gyárilag jár a rádióhoz. Az idő elvileg megmarad, a csatorna neve nem lesz kint (lehet, hogy ki kell kapcsolnod, esetleg el kell vágnod a kék vezetéket /power ant/).
A kormányról vezérléshez kell egy analóg adapter, de nem a connects2, mert a tiedben nincs CAN.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
BullKoxa
őstag
válasz Jim Tonic #25271 üzenetére
Hello! Ilyenem van ( panasonic cq-rd133n )tesómé volt ő JVC-t vett a passatba. És az meglehet oldani hogy a kormányról ( Gyárilag van benne a kormányról irányítás ) lehessen vezérelni,és hogy az idő ne tűnjön el a fenti kijelzőről? Én azt hittem veszek egy átalakítót vagy ilyesmi és kész is a dolog.
Ezek mik? CAN Bus , Connects2 ,itt a forumban van a rádióhoz köze ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BullKoxa #25270 üzenetére
Az "új" magnódat használtan vetted, és az illető "elfelejtette" hozzá odaadni a kábelt. Ha szerencséd van, akkor tudod pótolni, ha nem, akkor szét kell barmolni a magnót, és leforrasztani.
Mi az új típusa?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Lomha 8V
addikt
Teljesen mindegy milyet veszel, lényeg, hogy alu kímélő legyen. Amúgy a GM fagyálló eléggé megdrágult nemrég. Inkább Glicosam-ot vegyél olcsóbban, teljesen ugyanaz és jóval olcsóbb.
Motorolajokhoz: A GM motorolaj teljesen jó hétköznapi használatra, csak nagy igénybevételre nem ajánlott, mert hamar megég. De ahhoz bolond módon kell menni, jó pörgős motorral.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #25264 üzenetére
i500-as lökös B2-es.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adidas4death
aktív tag
válasz atesss #25261 üzenetére
Az üléseket ki is tudod venni nem? (Legalábbis B-s Vectránál pár kis "vas darab" fogja oda ahol felhajlik, azokat leszeded és jönnek is lefelé szépen. K)
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
atesss
addikt
válasz Kokkantas #25260 üzenetére
Sajnos épp az a majdnem vízszintes a baj.
Ha úgy hajtom le a háttámlát, hogy alatta van az ülés, akkor emiatt a csak majdnem vízszintes miatt ~75cm helyett csak ~60 centi magas cucc fér el a plafonig.
Ha pedig az ülést felhajtom, és úgy hajtom le erre a megüresedett helyre, akkor ugyan egyenes lesz a plató és befér a 70 centi magasságú cucc, de a felhajtott ülés belóg az első ülés mögé, és így nem fér el a 200cm hosszú cucc. -
OrLiX
tag
válasz Spancer RE #25258 üzenetére
Köszönöm a választ.
A tutit megmondják. Motorolajat is GM olajat vettem, ugye az teljesíti a dexos2-t, de le akart beszélni róla.
Vegyek ilyet meg olyat. De nem hagytam magam.ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
atesss
addikt
Üdv !
Egy Opel Astra G kombi-val bútorszállításon gondolkozom.
Hogyan lehet kiszedni a hátsó ülést vagy a hátsó ülésnek a támláját (valamelyiket ki kellene szedni, hogy beférjen egyszerre 2db 2m hosszú szekrény) ? -
OrLiX
tag
Sziasztok!
Fagyálló, (hűtőfolyadék) választásban kérnék segítséget.
Sajnos csöpög az egyik csövem, de addig is után kell töltenem.Vehetek-e bele például a UNIX-nál GM fagyállót?
A kocsi egy Astra H kombi (Z17DTH).A fagypontot meg tudom mérni.
Köszönöm!
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
tomyoy
senior tag
Készen vagyok a csiszolós mókával, az elkövetkező 2-3 napban megkapja a fényezést. Itt egy pár kép Blog
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Calogero
addikt
Foghúzás Opellel: [link]
-
nagyúr
válasz zolikaDB #25243 üzenetére
De még mindig nem másfél millió amennyi a piaci ára lenne
Meg gyanítom, hogy minden 200 ekm körül futásteljesítményű dízelben eljön ez a pillanat; tök mindegy, hogy babszemekért vetted, vagy két gurigáért
Egy szegény 1.7CDTi tulaj ismerősnek a fél kocsiját kicserélték 800 ezer Ft körül, mire rájöttek, hogy egy relatív filléres szelep gyengült el a CR cső végén. Én akkor még szerencsésnek mondhatom magam...
Csak azért nem gyújtotta fel a kocsiját mert egy államadósságnyi hitel van még rajta. Viszont a szerelőjét majdnem agyoncsaptaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #25248 üzenetére
Dehogy is, csak az ablakmosó lobbi nyomult nagyon
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #25246 üzenetére
De neked C vectra van az már más
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Miért nem kérdezted? Ha épp olvasom akkor leírtam volna, hogy nem csak, hogy két motor van rajta de a fényszórómosós nagyobb térfogatú is, talán 2,5 liter a sima és 4 literes a fényszórómosós tartálya. Azért van két motor mert a fényszórókhoz tartozók magasabb nyomással üzemelnek mint a szélvédőhöz tartozó. Elvileg minden alkalommal mosnia kell a fényszórót ha felkapcsolod a lámpát.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #25234 üzenetére
Én mit kínlódtam ma ezzel a döggel. Nem akart menni a lámpamosó. Dobbetétet kifeszegettem, kiszedtem a motort, kifújkáltam a csöveket, de csak nem jön a léé. Aztán V6-os kollega képeit nézegetve, ráébredtem, hogy a lámpamosónak külön motorja és csövezése van. Akkor lökös félig le, babrálás, de motor cska nem akar menni, aztán olvasom a neten, csak felkapcsolt lámpával. Jóó, de úgy se akarj a ajót. Motort kiveszem, akksiról megy. Na akkor nincs áram. Szétúrtam a fél kocsit, aztán találomra elkezdtem a reléket cserélgetni, ami szerintem vezérelheti azt a szart. 3.-ra sikerült is eltalálni és tádám, megy a mosó. Ennyit szopni?? Amúgy igen jól szerelhető ez az autó, hogy "ajóannyába" a tervezőjének Ha már félig lógott az eleje kivettem a balos lámpát is és próbáltam belelesni a projektorba, miért nem vagyok elájulva a xenontól. Be volt egy kicsit fátyolosodva, de amennyire beleláttam, épnek tűnik a foncsorozás. Feltörölgettem ronggyal, amennyire bele tudtam nyúlni, hátha ér valamit. Legalább azt a fátyolos nem tom mi, réteget letörölgettem.
-
hdman
őstag
válasz diablo1984 #25240 üzenetére
Lehuzta róla a pipát és multiméterrel kimérte. (szálszakadásos volt)
KillHates: Elég drága
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
nagyúr
A felújított lett volna 79 ezer ha beszámolják a rosszakat, különben 101 ezer.
A Bárdi-nál 136 ezer lenne, az új Bosch ami horror sok.
Végül a Motorion nagyker hozat nekem közvetlen a Bosch-tól 95.650,- Ft-ért = bekaphatja a Bárdi a 40 ezres árrésével együtt! (ott voltam rendszergazda )
A felújítandókat meg el tudom adni olyan 15 ezer körül, mert a szerelő szerint semmi baja, a porlasztórésze tökéletes állapotban van, csupán a visszacsapók piszkolódtak el bennük.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Ahhoz képest, hogy 2 hengerrel ment egész jól húzott
Ha csak ezen múlik a jó fogyasztás akkor levágatok két hengert a blokkbólÚjakat veszek, mert 16 ezerrel drágábbak mint a felújított. Meg a felújítós cég össze-vissza beszélt a telefonba, hogy elvigyem a rosszakat és adnak felújítottat, vagy elhozom a felújítottat és ha megfelel nekik felújításra a leadott rossz akkor jóváírják. Már indultam volna a rossz porlasztókkal, mikor benyögték, hogy nincsen nekik, hanem az enyémeket újítják fel (ha sikerül)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Jules5 #25222 üzenetére
Nekem most nagyon profi indításgátló "lett" a kocsimban; kb. csak a 6-ik indítózásra hajlandó csak beindulni, mert a két középső porlasztócsúcs szépen 85-100 bar-nál elenged.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
_seth_
veterán
Most úgy néz ki rendben lesz, eddig ha letekertem egészen akkor is volt, hogy villantottak pedig nem is láttam, tegnap este jól vizsgázott és jobban is láttam végre
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25220 üzenetére
Akkor kár ide járnod fórumozni, ha ennyire nem bízol meg a másikban.
Vedd ki a fejegységed, csodálkozz rá, hogy DIN csatlakozó van rajta, aztán majd keresd meg rajta a CAN_L és CAN_H vezetékeket. Majd jöjj rá, hogy DIN csatin nem lehet ilyen. Utána keresd meg a Fakra csatlakozó kiosztását, és fedezed fel, hogy ott van ilyen. Ezek után megint írd be ide, hogy ez nem bizonyíték.Az enyém egy Pioneer fejegység, amin IGO fut. Ismeri a magyart. Én raktam bele, mivel évekig az autóelektronika és a hifi volt a hobbim.
Volt navi az első C-khez is, az NCDC 2013, ami már az Omegákban is megjelent. Ezek még DIN csatlakozós, CAN nélküli megoldások.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jules5
csendes tag
válasz Dluinet #25228 üzenetére
bocsi, félreértettem.. azért akkor annyira nem rossz megoldás a váltózár + motortérzár kombináció. Meg reménykedni kell, hogy nem a te autódat nézték ki a tolvajok...
másik kérdésem, hogy a rendszámtábla világítás egyik égője kiégett és ki akarom cserélni LED-es re mind a kettőt, milyet vegyek bele, van valakinek erről tapasztalata?üdv.
-
fero02
nagyúr
válasz Jules5 #25227 üzenetére
Az F Astrám első tulaja rakatott egy relét és egy mikro kapcsolót a kocsiba. A kocsi alapból csak akkor indul, ha fékezel (féklámpa kapcsolóra lett kötve egy relé). Illetve ennek az áramkörében van egy 2 állású kapcsoló, ami el van dugva. Értelemszerűen ha azt "off" állásba teszi az user, akkor a kocsi addig nem indul, míg át nem pöccenti "on"-ba.
-
amargo
addikt
válasz Jules5 #25224 üzenetére
Barátomtól tavaly ellopták a Seat-ját. Vett egy újat, azt is kb 1 hónapja megpróbálták elvinni. A tolvaj a kocsiban ülhetett, amikor észrevette a váltózárat - a 2.-ba már rakatott - és csak a gyújtást barmolta szét, de nem vitte el. Igaz így is tréler kellett hozzá és jelentős anyagi kár, de a kocsi megmaradt.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Jules5
csendes tag
válasz diablo1984 #25223 üzenetére
igen tudom, de azért valami plusz védelem azért kell egy kocsiba a normál riasztón kívül mert azért az tényleg nagyon alap védelem.. tudom ellophatatlan autó nincs, de azért valljuk be az astra nem az a kategória amiért kirángatnak az autóból a piros lámpánál
-
Jules5
csendes tag
adott egy opel astra h 1.6 benzines kocsi, ha váltózár van benne akkor a tolvajok a motortérben tudják a váltót 2-esbe rakni vagy már az utastérben meg tudják tenni? egyáltalán miként tudják elindítani a kocsit, komputerre kötnek egy laptopot?
üdv.
-
_seth_
veterán
Most hazafelé már csak 2 lökött villantott rám de mindkettő emelkedőn, sík terepen egy sem ellenben még jobban is láttam, nem sokat tekergettek rajta de mégis jobb
Ködlámpát is teszteltem pár percre az is jobb mert eddig semmi fényt nem lehetett látni a felkapcsolása után, igaz a műszerben sem látszódott a fénye annyira le volt állítva gyárilag.
Termosztát: 88-89 fokon áll fixen mutató szerint, fűtést felkapcsolva sem megy le valamint városban sem megy mutató szerint kb 91-92 fok fölé mert ott már kapcsol az "új" venti egyes fokozata tehát bemelegedés után 88-92 között áll stabilan így azt kell mondjam rendben van teljesen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25218 üzenetére
Jó, el ne hidd. Majdnem öt éve van Vectra C-m, 2004-es (nyomógombos). Van benne egy dupla DIN-es navigációs fejegység. Szóval alig ismerem.
Mint írtam, a csatlakozó is már lesz, bele sem tudod rakni.Tessék:
Correct, your's is half canbus. We got the full canbus veccy's somewhere in 04. The way to tell is if you have buttons on the steering wheel or the wheels As said by auzvectra, best to speak to them about it. i know another unit I looked at for my 1/2 canbus vectra wouldn't work but that was a while ago now.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
diablo1984
veterán
válasz Jim Tonic #25217 üzenetére
a tekerő mellett is van gomb, nem? nem tudom, hogy a tekerő mitől teszi can busossá az autót, könnyebb vele a menüt irányítani, mint a nyomó gombokkal, de nem tulajdonítok neki ekkora jelentőséget. majd megmondja egy szervíz, vagy egy tech2-es specialista, hogy mi-mire való, nekem ez a tekerő dolog kevés.....
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25210 üzenetére
Nyomógomb nem CAN, tekerő CAN. 2004 végén jelent meg a tekerő, onnantól CAN.
Egyébként ki is veheted a rádiód, onnan is megtudod. Ha Fakra csatlakozós, az CAN, ha DIN, az nem.
Az MP3-asok már Fakraval szereltek.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #25215 üzenetére
bár ezek fiatalabbak, de egyik sincs 2 milla, 100guriga szerintem bármelyikből alkudható, de mindegyiknél nem árt egy állapotfelmérés egy opel szervízben!
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz diablo1984 #25213 üzenetére
Akkor keresgélek tovább, de ez már a sokadik kocsi amiről le kell mondanom.
Minden kocsival van valami gebasz, amire szemet vetek.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
diablo1984
veterán
válasz vendingo #25212 üzenetére
első német gazdás is első gazdás, bár a rendszám pár hónapos lehet, szervízkönyvét kinnt is tudták vezetni.... kérdezz rá a közeli márkaszervízben, hogy állapotfelmérésre vinnél vasat, ha lehet lekérnéd a szervíztörténetét is, ott akár körbe is tudják mérni! 2,1milláért szerintem is sok, az meg meglepne, ha 1,7 millára lealkudnád, de 2 milláért annyi más szép autót lehet venni, nekem személy szerint fehérben nem tetszik az astra....
magánszemély kilőve, kereskedésben van, onnan minden autó női nem dohányzó orvosé, aki csak melegen hajtotta a vasat meg ilyen sablon szövegek..... ha ők hozták be németből, akkor 200-250ekm fölött is lehet benne, mikor beér, átlőhetik a kilóméter órát, persze akkor a szervízkönyv se végig vezetett, láttam már olyat, hogy 3 évvel korábban volt az utolsó bejegyzés a szervízkönyvben, azóta 3000km-t mentek vele, előtte meg 3 év alatt 120e km-t.... ja és persze a szöveg rá, hogy vettek másikat és ezt meg a garázsban tárolták....persze....
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz diablo1984 #25210 üzenetére
Elvileg első gazdás, magánszemélyé.
A rendszám nekem fel se tűnt, akkor elvileg nem stimmel vele valami.
Elmondás szerint végig opelban szervizelt, végig pecsételt könyve van.
Mérhető, vizsgáltatható, lehet élek is ezzel a lehetőséggel.Szervizektől szokás előre időpontot kérni átvizsgáláskor?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
nagyúr
válasz vendingo #25201 üzenetére
Szerintem drága, ha le tudod sírni olyan 1.7 mélységbe, akkor talán megéri, de 2 millióért szerintem rohadt sok. Ha 70-80 ekm lenne benne, akkor még talán megérné, de 130-al nagyon sok. A 2007-es 1.7 CDTi-met vettem 900-ért 170 ekm-el. Digitklíma, tempomat, kanyarkövetős lámpa. Igaz, hogy a kerregős, kicsit lomha ISUZU motoros és 5 gangos, de nagyon jól fogyaszt.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
diablo1984
veterán
válasz vendingo #25201 üzenetére
külföldről jött ez is? mert rendszám alapján vagy igen, vagy céges autó volt és azért cserélték rajta! a szervízkönyvbe érdemes belelapozni, hogy végig volt-e vezetve, kereskedésben rétegvastagság mérővel körbemérni, hogy volt-e javítva, kipróbálva, hogy nem csörög-csattog-e valami a futóműben, stb-stb. amúgy tutira nem metál, hátránya nincs, max annyi, hogy céges autónak hiszik, a fehér astrák 90%-a céges autó (volt), ha ez is az volt, akkor 5 év alatt a 129ekm még kevés is, a szervízkönyve ha végig van vezetve, akkor talán úgy lehet, ha magyar, akkor opelhez be és a szervízben le kell kérni minden adatát és nem árt egy állapotfelmérést kérni ott, 2 milla felett azért illik, nem olcsó autó, nem azon az 5ezren múlik.....
Jim Tonic: half-can-ről még nem hallottam, 2004-től úgy tudtam, hogy mind can-busos, mivel nem is egyszerű rádió van benne, meglepődnék ha ezen része nem lenne can-es....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25199 üzenetére
Pedig ne lepődj meg. Az autó már CAN-es, de a műszerfalban nem minden az, pl. a kormánygombok, a kijelző vagy az autórádió. Nevezik half CAN-esnek, míg a görgetőseket full CAN-esnek.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
vendingo
veterán
Ez az astra szerintetek mennyire jó vétel?
Ez metál? A kereskedő hirtelen nem tudta megmondani, nincs a telepen az autó.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux kezdőknek
- Nintendo Wii U
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Interactive Brokers társalgó
- Milyen légkondit a lakásba?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest