- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunspikey
őstag
-
hunspikey
őstag
válasz
amdboy #105241 üzenetére
Kedves kolléga ön megtalálta a film szemcse zajt - ez lehet természetes és mesterségesen digitálisan hozzáadott.
Valamikor hajdanán amikor még filmre forgattak ez az ezüst klorid velejárója volt.
És szerettük.
Ma már nem is ismerik
Szerk :fontos dolgot elfelejtettem
Digitális szenzor zaj is van, ez lehet az kromatikus vagy fényességi is, de annak jellege csúnya. Az eredeti film szemcsezaj szép természetes volt.
-
ρσгτσ
addikt
-
Celtis
veterán
válasz
amdboy #105077 üzenetére
Most nézem az oldalukat. Az írja, hogy 9 boltban van készleten. Miért nem adtak másikat? Mind kirakati?
Amúgy a C4-gyel jól jártál. Minden jó, ha a vége jó.
Tulajdonképpen ha valaki 380-ért venne 55C4-et, csak utánad kell csinálni a procedúrát. -
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #105071 üzenetére
Én két TV -t vásároltam eddig az Euronics -tól, amiből az egyik OLED volt. Nekem nem volt velük gondom.
Viszont a legnagyobb probléma az egésszel az, hogy ezek után más műszaki cuccnál is eszembe jut ez a történet. Illetve nem csak a te történeted, mert más is mesélt már hasonlót. Ezek után még egy botmixert sem vennék tőlük.
-
apszi
őstag
válasz
amdboy #105006 üzenetére
Én még megemlíteném, hogy a következő levél, ha nem úgy lesz ahogy te szeretnéd, a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) is meg fog érkezni. Hidd el, nem vagy egyedi eset a Euronics "karrier történetében". Konkrétan, ahogy a többiek is írták, átb*sztak, és ezt nem lehet szebben írni. Itt nem neked kell jófejnek lenned. Szurkolok!
-
szkutyi
addikt
válasz
amdboy #105010 üzenetére
Tudod mennyibe kerül ez az euronicsnek ha elmész fogy.védelemhez?az s95D sokszorosába minimum! Kérd az s95D-t minden szív fájdalom nélkül..persze igazgatói szintén érdemes tárgyalni...megemlítheted a fórumokat, a mediát stb ha annyira lekezelőek...(Én amikor igazgatói szintre tudtam vinni a dolgot az MM-ben, teljesen máshogy álltak már az emberhez)...roszabb tv-t nem adhat csereként mint a mostani!!! Szóval vagy az s95D vagy fogy védelem..ha nagyon nem akarsz bele menni, akkoris a pénz vissza!...
És mivan ha nincs csak kiállított?hozasson valahonnan dobozost... -
alaves
addikt
válasz
amdboy #105006 üzenetére
Nagyon tisztességtelen kereskedői magatartás az Euronics részéről. A nagyon minimum a vételár visszatérítése lenne. De még úgy is csak elégséges 5x aláhúzva. Próbálkozik a vásárló átverésével (gondolom az esetek több mint 90%-ban sikerül is) és ha lebukik, akkor sem szenved egy peták kárt sem. Ügyes. Célszerű lesz a fórumtárs részére egy db originál (0 üzemórás) Samsung 55S95D azonnali átadása hozzáadott bocsánatkéréssel. Talán elegendő a kiengeszteléshez, de csak akkor is talán. Az átverésnek ára van, ebben az esetben a két TV árkülönbözete megteszi.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #105001 üzenetére
Maga a garanciális ügyintézés nehézkes a Samsung -nál. Akinél minden jól és gördülékenyen ment az tök jó dolog, de sajnos elég sok eset van, amikor küzdeni kellett velük.
Például a rózsaszín elszíneződésre az LG azt szokta kommunikálni, hogy ez a technológia velejárója. Ráadásul nem egy ember járt már úgy, hogy a cserélt panellel is ez volt a probléma.
Én ilyen tortúrába biztos nem mennék bele a Samsung -gal.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #104996 üzenetére
Én WOLED -es Samsung -ot nem vennék. Ha beesik egy tinting vagy más egyéb probléma, azt nagy eséllyel le lehet nyomni az LG torkán. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a Samsung -nál minden könnyen át fog menni. Ha egyáltalán átmegy.
Szóval a felajánlott TV -t én nem fogadnám el.
Szerk.:
Samsung mellett szerintem a legkomolyabb érv a QD OLED. -
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #104992 üzenetére
Pénzvisszafizetés azért lenne érdekes, mert ezek után ettől a cégtől nekem nem sok kedvem lenne vásárolni. Ráadásul nem te vagy az első, aki hasonlóan járt. Valószínű ők is rájöttek, hogy gáz a helyzet.
Vagy cserélsz másikra, erre írtunk pár opciót. Nyilván az egyszerűbb...csak nem biztos, hogy jobb.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #104986 üzenetére
Én 55S90D helyett előbb választanám az 55C3 -at, ami szintén WOLED, de jobb garanciális háttérrel. Szintén 380 -ért van náluk.
Már ha annyira nem rugalmasak, hogy egy jobb TV, de QD OLED legyen helyette. Vagy egy C4. Bár ezt is érdekes így leírni, mert ha az embernek lenne több ideje és kedve ezzel foglalkozni, akkor ilyen átverés után minimum a pénzvisszafizetés kellene "kikényszeríteni".
-
hyppo!
aktív tag
-
belan
addikt
válasz
amdboy #104853 üzenetére
Én használtan vettem s90c és 1800 óra volt benne azért tudom philipsnek is tudom az is volt . Hát általában újat szoktam 99 százalékban venni, de látod soha nem lehet tudni ez kifutó modelleknél szokott elő fordulni meg euronics és társainál !#104855 privátba írtam neki amúgy tudtam euronicsbe ha utolsó darabok van kiirva akkor összes kiáltott darab általában.
-
alaves
addikt
válasz
amdboy #104803 üzenetére
Ok, akkor a hatáskör a központé, de a végeredménynek azonosnak kell lenni (beleértve az ajándékot is, pl. utalvány), ugyanis a fogyasztói társadalom szabályai szerint ennek úgy kell lenni, ahogy írtam. Megjegyzem, ez a fórum nyílt (reg.nélkül is olvasható), tehát nem kevesen olvassák passzívan a leendő vásárlók.
-
alaves
addikt
válasz
amdboy #104799 üzenetére
Az mindegy, hogy ki a hibás (akarva vagy akaratlanul), viszont nem te.
A TV-vel és a fotóval már ballaghatsz is be az üzletbe, ahol bocsánatot kérnek tőled, majd a döntésed alapján vagy a vételárat visszaadják vagy valódi vadi új TV-t adnak. Ezen túlmenően egy ajándék illet meg téged a kellemetlenségekért, hogy továbbra is a vásárlójuk maradj.
(A háttérben pedig majd lejátssza a meccset az Euronics és a Samsung). -
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #104799 üzenetére
Nem mindenki szereti az Euronics -ot, mert páran belefutottak már hasonló sztoriba. Nekem pont ezért van fenntartásom velük kapcsolatban.
Viszont ez esetben nem biztos, hogy ők tudtak erről. Szépen vissza tudják csomagolni, pántoló is van náluk a raktárban. De hogy van -e plusz fóliájuk ilyen esetre, vagy biztosít -e neki a gyártó, az jó kérdés. Ezt tényleg nem tudom.
Arra kis esélyt látok, hogy végig fóliázva működött. De majd megcáfol valaki, ha látott már ilyet náluk. Az viszont ilyen üzemórával, ennyi használattal elég durva lenne.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből a sztoriból...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
amdboy #104794 üzenetére
Régebben volt olyan, hogy kirakati TV -k 24/24 -ben mentek. Azt hiszem náluk is. Aztán időnként kikapcsolták, újraindították.
De azt nem tudom elképzelni, hogy végig rajta volt a fólia. Vagy raktak rá egy újat ez után a strapa után.
Nekem inkább az a gyanúm, hogy kirakati TV volt, ment vissza a Samsung -hoz, aztán véletlen(?) újra kiadták eladásra új TV -ként. Újracsomagolva.
-
ArGab
őstag
válasz
amdboy #104764 üzenetére
Ez nekem nem kerek, hogy jöhet ki. 2023.07.01 óta a mai napig 493 nap telt el. Ahhoz, hogy 11.386 óra legyen benne, gyártás óta napi 23+ órát kellett volna mennie.
Amúgy jól rám hozta a sztori a frászt, ma várom Euronicsből a talpas G4-et, mert alig kapni valahol és itt most eléggé akciós áron volt.
-
hunspikey
őstag
válasz
amdboy #104768 üzenetére
Jó, de te az áruházban gondolom megnézted ami ki volt állítva majd kérted, hogy hozzanak akkor neked egy ilyen típust - nyíilván egy újat a raktárból és nem arra alkudoztál ami az orrod előtt volt. Innen fogva ez megtévesztés a részükről, mert ők hoztak egy lezárt gyárinak tűnő bontatlan csomagolású TV-t. Ezért javaslom, hogy ragaszkodj egy jegyzőkönyv felvételéhez! Később az nagyon jól fog jönni!
-
alaves
addikt
válasz
amdboy #104753 üzenetére
Az nem baj ha bolt felé is elindítottad a dolgot, legfeljebb tárgytalan lesz, ha a Samsung a 'távkezelés'-en keresztül megállapítja, hogy rendben van. Nálam pl. kb. 300-400 órával kevesebbet jelez a valósnál, mert csak pár hét múlva telepítettem a telefonra a smartThings-et.
-
hunspikey
őstag
válasz
amdboy #104725 üzenetére
Ez napi 12 órával számolva 2 év és 240 nap használat, minden évben 355 nappal számolva. Ez a TV nullát ér, nem hogy -20k az ára, hanem egyesen nulla, mert normál háztartási körülmények között ez azt jelenti, hogy nagyságrendileg 8 éves használat ment bele!!!
Elsőnek vissza kell vinni, ha köcsögösködnek, akkor jegyzőkönyv, majd fogyasztóvédelem.
Euronics? Még a sajtónak is elküldeném, hogy milyen üzleti gyakorlatot folytatnak..
-
sandró60
addikt
-
Sasi001
senior tag
válasz
amdboy #104725 üzenetére
A SmartThings néha ír hülyeségeket. Emiatt hívtam fel egyszer a samsung-ot, hogy szeretném tudni mennyi üzemóra van a panelben mert a SmartThings valótlan adatot mutat(ios app).. Hívd fel őket, távsegitséget belapcsolod, belépnek neked a szervíz menübe és az a tuti amit ott látni fogsz. Ha valós a dolog akkor még könnyebben reklamálhatsz ha nem akkor legalább nyugodt leszel. Nagyon soknak tűnik az az üzemidő.
-
alaves
addikt
válasz
amdboy #104729 üzenetére
A SmartThings app 'TV-panel megjelenítési ideje' adta az információt?
2023. március - 2024. november-ig a 11384 óra az napi 19-20 óra (munkaszüneti napokat is számolva). Szerintem valami nem stimmel vagy kirakati TV-nek használták. Kérd vissza a pénzed. Ha nem adják vissza, jelentsd a Samsung-nak. Egyébként volt fólia a kijelzőn?
Az probléma lesz, hogy ha rá van írva a számlára az értékcsökkentett információ, a mértéke nem számít ilyenkor. -
-
KubanitoS
veterán
válasz
amdboy #104639 üzenetére
Simán lehet, hogy a Samsung mobiltelefonok szervizelését más csapat végzi és egy különálló dologról van szó a TV szerviz csapathoz képest és más a kettő minősége.
LG esetében nekem olyan személyes tapasztalatom van a szervizzel, hogy 5 éve vettem egy sima LED tévét és arra lettem figyelmes, hogy Telekom tévénézés közben ha néztem egy ideig egy csatornát, majd átkapcsoltam, a logó jött tovább a másik csatornára is. Mintha csúnyán beégett volna… Ki-bekapcs után eltűnt a logó.
Kb 3x jöttek ki. Hoztak új alaplapot, amelyet valamiért nem ismert fel a tévé. Utána rendeltek egy másikat a világ másik feléről, majd jöttek és cserélték. A hiba maradt. Jöttek megint, akkor szoftveresen csináltak valamit. Mondták, ha ez sem oldja meg, akkor többet nem jönnek és kapok egy csereutalványt, csak szóljak nekik… Teljesen maguktól ajánlották fel.
Azt csak mellékesen említem meg, hogy a hibát reprodukálni egyszer sem sikerült a szervizesek jelenlétében, mert ahhoz mennie kellett volna a tévének legalább egy órát ugyanazon a csatornán, de mindig olyan időben jöttek, hogy én is csak haza tudtam esni. Mobilommal csináltam képeket és azt mutogattam nekik.
Végül kiderült, hogy annyi volt a gond, hogy a telekom set up box 720p-ben sugározta az adást, átállítva 1080-ra megszűnt a hiba. Szóltam nekik, hogy minden ok és mondták, hogy örülnek, hogy megoldódott a probléma… Gyakorlatilag a semmi miatt járkáltak hozzám hetente.
-
Peace
nagyúr
válasz
amdboy #104626 üzenetére
Én azelőtt csak olvastam róla, hogy gusztustalan a Samsung gari, majd személyesen is átéltem. Jeleztem, hogy a hiper-szuper csúcs gaming élményre promózott Qled-jük ghostingol játék alatt, elküldtek a búsba. Mentem békéltető testülethez, ami hatására már hajlandó volt kegyesen elvinni a Samsung bevizsgálni. A problémával nem foglalkoztak, hanem egy hét után visszakaptam, hogy a belső teszteken semmi ilyen nem látszik.
Az hogy én rákötöm PC-re vagy konzolra, az már nem a tv hibája, ha ebből bármi szemet bántó effekt keletkezik. Úgyhogy ennyiben megállt a történet, soha többet Samsungot.
-
Quadgame94
őstag
válasz
amdboy #104308 üzenetére
Az még mindig 80%-os fényerő. Eszközt a saját használati szokásaink alapján veszünk ez nem az eszköz hibája. Nem ilyen eszköz a neked való a használati szokásiad alapján ennyi. És teljsen irreleváns az ára is. Olyan mintha valaki azon sírna, hogy vett egy Taycant de nem fér be egy létra a csomagtartóba... Öhm.. okés. Nem a taycan a hibás. Itt sem az OLED a hibás.
Amúgy ha volt B2-d akkor tudhattad volna ezeket. Neo QLED meg nyevetségesen túlárazott.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
amdboy #104299 üzenetére
Így viszont be fogod égetni, főleg ha SDR-ben is csutkán járatod. S mivel Samsung, nem LG, gariban majd lehet elhajtanak, aka lesz egy beégett, eladhatatlan tévéd.
Kb. amilyen beállításokkal használod, vehettél volna olcsóbban egy qled/fald lcd-t, azok is tudnak 1500-2000nitet max és majdnem 1000nitet akár teljes képernyőn.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- E-roller topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-beszámítás! Számítógép PC Játékra! I3 14100F / RTX 3060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged