Hirdetés
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Boldog Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz kets520 #46012 üzenetére
Szia. Az ügyfélszolgálaton nincs külön panaszos ügyekkel foglalkozó illető? Ha van, akkor Őt kellene Kérjed. Az "egyszerű" ügyfélszolgálatosoknak az a dolga, hogy ilyen esetekben lerázzák az embert. Így voltam régebben a Sonynál, hiába írtam le, mondtam el mi a probléma mindig csak a szoftverfrissitést mondogatta, meguntam és kértem egy hozzáértő kollégák. Akkor irányítottak a panaszkezeléshez. Ott orvosolták a problémámat, cserekészüléket kaptam. Ha az első ügyfélszolgálatosra hallgatok megbolondított volna az a TV, azóta is kínlódhatnék vele, ha még működés. Próbálkozzál! Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest