Hirdetés
- Nem maradt titok a Galaxy A26, A36 és A56 kapcsán
- Google Pixel topik
- Bemutatta eddigi legkomolyabb fotós mobilját a Xiaomi
- Android 15-re váltott egy lemeríthetetlen Moto
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- 10x-es zoomkamerát visz a Realme Barcelonába ultravalónak
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin topik
- MWC 2025: Barcelonában debütál a Tecno Camon 40 széria
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz
kets520 #46012 üzenetére
Szia. Az ügyfélszolgálaton nincs külön panaszos ügyekkel foglalkozó illető? Ha van, akkor Őt kellene Kérjed. Az "egyszerű" ügyfélszolgálatosoknak az a dolga, hogy ilyen esetekben lerázzák az embert. Így voltam régebben a Sonynál, hiába írtam le, mondtam el mi a probléma mindig csak a szoftverfrissitést mondogatta, meguntam és kértem egy hozzáértő kollégák. Akkor irányítottak a panaszkezeléshez. Ott orvosolták a problémámat, cserekészüléket kaptam. Ha az első ügyfélszolgálatosra hallgatok megbolondított volna az a TV, azóta is kínlódhatnék vele, ha még működés. Próbálkozzál! Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Nem maradt titok a Galaxy A26, A36 és A56 kapcsán
- Google Pixel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kutya topik
- Beperelték az Apple-t a karbonsemlegesnek mondott okosórák miatt
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...