Hirdetés
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac
#53581
üzenetére
Namost én is alapvetően nem szimpatizáltam a körforgalmakkal, aztán menet közben rájöttem, hogy kis vagy közepes forgalmú utaknál, ha nem akarnak szintkülönbséget kiépíteni, akkor valóban gyorsabb tud lenni a lámpás kereszteződésnél. Ehhez az kell, hogy az emberek tudjanak közlekedni, és tudjanak ésszel a körforgalomban közlekedni. Mivel sajnos egyre kevesebben tudnak, vagy mittudomén, de állandóan meggyűlik a bajuk vele, azért ismét kezdem megutálni.
Azt azért ne várjuk el, hogy abban az országban, ahol 4,38 km-t versenypálya minőségben meg tudnak csinálni félmilliárdból, de azalatt 1 km csak autópálya minőségű utat már 3-4 milliárdból, ott nem fognak minden útkereszteződésbe spagettit tenni, hogy megszakítás nélkül lehessen autózni.
Értem én, és van is igazság abban, hogy a rapszodikus sebesség mindenféle erőforrást jobban emészt, de én már annak is örülnék, ha a gyalogos és az autós úgy tudna ésszel együtt közlekedni, hogy pl. a gyalogos nem lép le dacból csakazértis az utolsó 1-3 autós elé, (direkt szétnézés nélkül) ami miatt azok lefékeznek, majd újra felgyorsítanak. Miközben mögöttük 2 percig meg üres lesz az út. Ésszel lehet ebben is ritmust találni, ahogy a körforgalomban is. Ha meg a gyalogosnak van elsőbbsége bármi áron (ami alapvetően igaz) akkor meg minden gyalogos gondoljon arra, hogy egyben nyeli le tüdőre azt a plusz üzemanyagot, és fékport, amit az autós(ok) a fékezéssel és a gyorsítással felemészt. Én még ha sietek is, igyekszem megvárni ha látom, hogy véget ér a kocsisor, és csak akkor igyekszem lelépni, és nem is várom el, hogy mindenáron megadják az elsőbbséget. Folyamatos kocsisornál más a helyzet, de ismert, megelőző lámpa miatt lüktető ritmusú, lámpa nélküli gyalogátkelőhelyen ez csak apró odafigyelést igényelne.
Egyébként igen, a körforgalmak hirtelen tömeges alkalmazásával le vagyunk maradva úgy 30 évvel, de mi a mai trend? Mi terjed helyette? Mondjuk hasonló költségvetésű (alvállalkozói hálózatú és zsebbefizető) országokban, hasonló hellyel rendelkező területeken.
mod:
Ja, hozzátéve, hogy a 21-es főúton most született vagy 4 olyan(akkora) körforgalom a 2+2 sávosításnál, hogy a kamion eleje már kint van belőle, a vége még nincs bent teljesen, és a két sávot benne Demszky-csecsek választják el... hogy ott hogy kéne elférnie? Mikor még személyautóval is centizni kell
Új hozzászólás Aktív témák
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- A rend őrei
- PlayStation 5
- GL.iNet OFF topik
- droidic: Saját hálózat, saját szabályok – Építs profi infrastruktúrát!
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 9 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- Ventilátor bazár /NZXT/CORSAIR/LIAN LI/DEEPCOOL/ZALMAN/120MM/140MM/VEZÉRLŐK/LED KIT-ek/
- Dell Latitude 7210 2-in-1 12" FHD touch, i7 10610U, 16GB RAM, 512GB SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- 146 - 147 - 166 - 167 - 168 - 169 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



