Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz Racecam #51157 üzenetére

    És még valami, aki reklámblokkolót használ egy olyan oldalon, amit szeret és ahová bármilyen indokkal de szívesen jön, az egyszerűen vagy csaló, vagy nem fogja fel, hogy egy oldal üzemeltetését valamiből fent kell tartani és talán akaratán kívül is arra játszik, hogy az oldal tönkre menjen.

    <grammarnazi>
    Az üzemeltetést esetleg finanszírozni lehet.
    És előtt vessző van, ha nem felsorolásban, hanem tagmondatok elválasztására használjuk.
    De előtt vessző van.
    Tönkremenés egy szó.
    </grammarnazi>

    A lényegi részéhez pedig: az érvelésed pedig néhány sebből vérzik, de ezt legalább arroganciával kompenzálja. A csalónak titulálást legalábbis nem tudom máshogy értelmezni. Nyilván az oldal tönkrementelére játszik az, aki mondjuk az aprók kiemeléséért fizet, ezen felül pedig még látogatottságot is generál, ami alapvetően jól jön, ha reklámot kell szerezni.
    Ezen felül az egyedi reklámok, a "friss, olvastad már?" és hasonlók a reklámblokkolón is átjutnak. Az egész oldalba ágyazott, kérdőíves popupot nyitó cucc persze nem.

    Szintén unortodox gondolat egy fórumra pusztán profitforrásként tekinteni. A fórum tartozéka a lapcsaládnak, amelynek tagjai bevételt termelnek, szintén bevételt termel (nagyon helyesen) a hardverapró. Persze ezen felül valamennyit lehet keresni a fórumon reklámokkal, de alapvetően azt kellene látni, hogy a dolgok összetartoznak, és a fórum elősegíti az olvasottságot meg persze a felhasználók fognak nyilván hirdetni is.
    A tömegközlekedésre sem lehet profitforrásként tekinteni, de nélküle elég szar volna azért minden piaci szereplőnek.

    Továbbá az egész érvelés jellegzetesen emlékeztet a kiadók fájlcsere elleni érveire, amelyekről pedig közismert, hogy a valósághoz való kötődésük minimális. Persze a jelenség is egész hasonló, ott is egy olyan modellből próbál profitot kovácsolni az iparág, ami nem feltétlen működőképes a jelen korban, és itt is erre tartunk. Lehet, az online reklám is lecseng majd kicsit, mint a startupok a dotcom lufi idején, majd meglátjuk. Mindenesetre ha a kacsa nem tud úszni, akkor nem a víz a hülye.

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák