Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
Jogos, a sysinternals egy toy projectje, ami sosem volt hivatalos ms termek. De ismerve a csokat nem vagyok mar benne biztos, hogy tenylegesen is ir valamit es nem csak twitteren potyog.
Jobban belegondolva, a handle.exe-t kb 10 eve hasznalom, en nem tudok uj featurerol azota, de ha o mondja akkor biztos. Nagyon akar rustot propagalni ebbol is csak az jon le
-
Döglött Róka
veterán
Nem, Russinovich mondott valamit. Az MS nagykutyai eleg szabadak ha velemenyrol van szo + Russinovich nagyon regota nem fejleszt hanem az Azure CTO-ja.
Ettol fuggetlenul a ceg alapja, a Windows kernel meg mindig c++ban van irva es ez nem is fog valtozni.
Az hogy managed kodban mivan az meg hotmindegy.
-
Döglött Róka
veterán
-
opr
nagyúr
Mert a GTA iszonyatosan nagy huzonev. Ha PS-bol lesz pro, boxbol meg nem, akkor eleg nagy csinnadrattat lehet verni kore, hogy PS-en milyen jol fut a GTA, csuhajja.
Hany evvel a GTA V megjelenese utan tuntek el a GTA-PC hirdetesek meg minden?
Szoval, igen, rohejes, de a GTA van eleg eros nev ahhoz, hogy miatta legyen egy erosebb verzio.Amugy tippre nagyon nem igy terveztek ezt, csak aztan raklap projekt bedolt, a HW meg HW, ha mar kesz, miert ne adnak ki.
-
NyMRooD
őstag
Ezt most nem nagyon értem, a mondandóm lényege az volt, hogy a nagy sikert azaz nagy ismertséget elért indie-k bekerülnek általában a gp-be, tehát boxon kvázi ingyen játszhatóak, te pedig egy indie fejlesztő vagy aki kiakarsz adni egy új játékot, elég szűkösen vagy anyagilag (mert a legtöbb indie így van) és még a terepet sem ismered (mert az ms nem kommunikál semmit), rá teszed a céged jövőjét arra, hogy a játékod lenyomja boxon az ingyen játszható vampire survivort vagy inkább a boxot hanyagolod, kiadod a többi platformra és ha a játékot már nevet szerzett (ha képes rá) meg bevételt (előbbi jobbesetben ezt hozza) akkor újra átgondolod (ha elég nagy nevet szerzett még lehet az ms is bekopog)? Egy kis indie studió egy játék kiadására feltesz mindent, nagyon nem mind1, hogy 1-1 piac mennyire kockázatos és az sem, hogy ott milyen verseny várja ott.
-
Bad Pritt
félisten
Ezt már minden cég magának mérlegeli. Ha az a tízből egy kitermeli a portolás költségeit vagy akár egyéb előnnyel jár a port elkészítése (pl. Xbox felfigyel a játékra utólag és bekerül GP-be) akkor úgyis meg fogják csinálni.
Ha nem, akkor ott az Enotria friss példája, aminél az ázsiai piac mérvadó, ahol meg mint tudjuk az Xbox nonexistent platform és emiatt inkább a PC-PS5 változatokra fókuszálnak. -
opr
nagyúr
Nade pont errol beszelek.
Engedjuk el a cikket. Nem foglalkozok pletykakkal, nem erdekel.Mondjuk azt, hogy nem 1-3 dollaros mobilos pay-to-win foshalom, hanem azert egy rendes jatek (de be lehet ide helyettesiteni a pluss dompert is, tok8), mondjuk 20 dollaros arkategoria.
Minden extra platform penz es ido. Mert hiaba van az, hogy ott az Unreal Engine-ben a gomb, az nem azt jelenti, hogy az tenyleg csak egy gombnyomas, hogy ott legyel egy extra platformon.
Van hat platform, amivel akar csak emlites szintjen is erdemes foglalkozni, ha temanal maradunk:
PC, PS, Nintendo, X, Mobil, Mac.PC, PS, Nintendo, Mobil eseten van legalabb egy alap elkepzelesed a potencialis vasarlobazisrol, tudsz vele szamolni.
Mac eseten nincs, de annyira nagy piac, olyan minimalis konkurenciaval, hogy erdemes lehet rajta elgondolkodni (bar bevallom ezt a matekot meg el se kezdtem, kb utolso utani prioritas, erzesre valahol X mogott).
Es akkor ott az X, mint platform, ahonnan minden szinten folyamatosan az az info dol, hogy van a GP, es azon kivul semmi nem erdekel senkit. Az X-et sem. Ez konkretan a sajat kommunikaciojuk. Azon felul, hogy ha nem kerulsz be GP-be, le se vagy szarva, nem tudsz az egesz platformrol semmit. Se azt, hogy mekkora a potencialis vasarlobazisod, se azt, hogy milyen aktivak a felhasznaloik, semmit.Te, mint uzletember, mennyit koltenel ennek a platformnak a tamogatasara?
Mert en ugyan nem vagyok great leader fomanagga, de ugy gondolom, hogy harom ut van:
A) Bekerulsz GP-be valami isteni csoda folytan, mar megjelenes elott.
B) Osszeall az egen az osszes csillag, es befut a jatekod, de nagyon. Ebben az esetben nincs kerdes, menni kell elore, GP-tol fuggetlenul is. De jo esellyel kapsz valami sweet sweet GP deal-t, amitol a bal hered is csillogo szemekkel fog kinezni a boxerbol, ez esetben szinten nincs kerdes.
C) (magasan a legvaloszinubb) Nem ered el azt a kritikus tomeget, hogy az MS foglalkozzon veled, aztan elersz annyit, amennyit, amirol nem lehet tudni, hogy mennyi.Ha meg nem tudunk elvonatkoztatni a jatekipartol, maradjunk a pluss dompernel, amit egy rozsaszin dildot markolo T-rex vezet, amirol ugy gondolod, hogy egyszerre lesz a gyerekek es az anyukak kedvence:
- Melyik orszagba intezned el az exportot es arusitast?
- Foglalkoznal olyan orszaggal, ahol nem aruljak el, hanyan laknak, milyen berekkel, csak azt szajkozzak, hogy az allami programok nagyot tudnak menni, de nem aruljak el, mi kell ahhoz, hogy bekerulj?
- Ugy, hogy tudod, hogy ide exportalni ugyan annyiba kerul, mint korulotte a szomszedos orszagokba, amikrol raadasul tudod, hogy mi mennyi hany meter, legalabb nagyjabol?Erted, mi a kinom?
De ha rosszul gondolkodok a dologrol uzletileg, johet tanacs, orulni fogok neki, mert bevallottan nagyon nem a szakteruletem.
Szerk:
"Nekem ez a 100e dodó egy projektre ez megtetszett, én ezt elvinném"
Azt en is! De az a 100e az nem egyszeri koltseg, hanem evente fix. Raadasul nem egy projekt, hanem egy alkalmazott, akit utana baromi nehez es draga am kirugni, ha megse kell. -
opr
nagyúr
Ja, hülye az az indie, aki nemet mond egy jó GP dealre. Vagy csak nagyon magabiztos. És akkor ismét visszatértünk oda, hogy... Mi kell ehhez? Te tudod? Mert én, mint fejlesztő, lassan 8 éve a szakmában, nem tudom. Fingom nincs. Azt se, hogy nagyságrendileg ez milyen pénzt, játékosbázist és potenciális marketinget jelent.
Ha már sikeres vagy, úgy könnyű. Most arról beszélünk, hogy készül a játék, évekre vagy attól, hogy ebből valami is legyen.
-
opr
nagyúr
És ezzel vissza is tértünk oda, hogy nem ad számokat az MS, amivel ezt ki lehetne számolni.
Szerk: mondom máshogy. Játékipar. Iszonyatosan nehéz piac, ha nincs 50 millió dollárod marketingre. De sokszor még úgy is. Indie meg pláne. Ezrelékkel szokás számolni, mint álom játékosbázis, amit el akarsz érni. Persze néha van kivétel, de épeszű ember azzal nem számol, max álmodozik róla. Mennyi az ezrelék steamen? Pár ezer játékos max. Nintendo? Szintén. PlayStation? Szintén. Xbox gp nélkül? 50? 5? 1? Két kvadrillió? Nem tudom. És te sem. És az xbox fejeseken kívül senki sem.
Te, mint vállalkozó foglalkozol olyan felvevőbázissal, amiről azt se tudod biztosan, hogy létezik? Felvennél erre előre egy embert évi kb 100k dolláros költséggel? Lehet csak én vagyok iszonyatosan gyáva és földhözragadt, de hogy én biztos nem, az ziher.
-
Bad Pritt
félisten
Na, ezt tök jól levezetted és akkor most képzeld el azt, hogy a fenti GDC-s visszajelzések alapján néhány fejlesztő számára az Xbox platform ott tart, hogy ez a párszázezer dollár sem tűnik biztosnak és nem éri meg portolni a játékukat rá, mert ezek szerint tízezres nagyságrendben sem kelne el.
-
Moby
veterán
A legtöbb kkv a nagyvizen túl is párszázezer dollárért az anyját is leszopja. Akárcsak az enyém. Sokszor ennyi az egész éves bevétel. Nem tudom elképzelni, hogy erre bárhol azt mondják, hogy annyira dübörög ez a piac, hogy áhh, ez nekünk nem kell. MEGTEHETJÜK. Ha igen, akkor nagyon nagy baj lett a világgal az elmúlt 30 évben, és olyan nagyra lett ez a lufi fújva a fejekben, hogy nem is csoda, épp széjjelbaszódik az egész.
-
Moby
veterán
Szal ez a nem éri meg ez nekem hatalmas bullshitnek hangzik, pláne egy gyrázscég esetén, akinek minden fillér kell. A kiadónak nem éri meg maximum, mert a klasszikus értelemben vett indie már nincs is, belebújuk mindenki valamelyik kiadó picsájába, akinek a marketing (amit sokszor meg sem csinál) ott nem éri meg, meg ott inkább rámennek a nagyobb jövedelmezőségre, de erről ezekben az esetben aligha az indie stúdió dönt. Neki szerintem megérné bármire.
-
opr
nagyúr
Nem. Mert nem az jelenti a pluszkoltseget, hogy legyen a kodban egy extra ag, ami a boxos dolgokat oldja meg. Hanem a fejlesztesi ido/eroforras, meg az extra support.
Ha csak egy extra dev szerzodes lenne meg par minimum cucc (achievement meg ilyesmi), akkor nem lenne vele gond. De ha szukosek az eroforrasok (es az indiek eseten mindig szukosek az eroforrasok), akkor el kell azon gondolkodni nagyon erosen, hogy mit akarsz supportalni.
Aztan ha van valami bug, ami eppen pont az xboxon jon ki es nincs 3 honapig javitva, mert lekoti az eroforrast a minden mas, ami fontosabb, jogosan feszitenek keresztre MS oldalrol a jatekosok. -
negyven2
veterán
Szerintem itt kettő fő okból áll. Egyrészt az kicsit álszent, minden is megsértődünk, lázadunk és tiltakozunk dolog, amit a média imád felkapni és terjeszteni. Elég csak arra gondolni, hogy ha valaki valahol (és tényleg valahol, mert lehet az Twitter/Reddit, vagy akár egy random fb post is), ír valamit, abból már hír/pletyka/szivárgás lehet.
Pár napja volt az hír, hogy Ludwig Göransson beszólt a játékosoknak, és ők ezen nagyon fel vannak háborodva, mert az Oscar beszédjében azt mondta, hogy ő büszke arra, hogy a szülei videójátékok helyett hangszereket kapott. Nos, ha utánanézünk, akkor a hatalmasnak mondott játékos tömeg, az valójában kettő-három Reddit post-ban hisztiző embereke!
Vagyis a legtöbb esetben a média által kelltet hiszti visszhangja ez.A másik meg igazából ehhez kapcsolódik, a részben, Bad Pritt által is felhozott purista hozzáállás. Pontosabban az, amikor egyesek úgy álnak a dolgokhoz, hogy ha én szívok egy játékkal, akkor más is szívjon, és még pénzért se legyen neki könnyeb dolga. Legyen akár az, hogy egy PvE játékban az, hogy: ha nekem 500 órába telt elérni ezt egy játékba, akkor az milyen szemét dolog már, hogy ezt pénzért valaki meg tudja már 250 óra alatt is csinálni (Elite/SoT esetén nagyon sok ilyen kommentet látok).
Pont a mai Konnektor podcastban volt egy ilyesmi téma (még nem a DD2, mert ezt még csütörtökön vették fel), hogy a Helldiver 2-ben milyen szemét dolog a sok makrót használó játékos. Vagy az AC játékokban a valós pénzért vehető dupla XP és társai. És ott is az volt nagy részben a konklúzió, hogy Single alapú játékok esetében igazából nem kéne, hogy számítson. És szerintem a Dragon's Dogma 2 esetén se probléma, és szerintem egy Dark Souls 4-ben sem lenne probléma, ha pl. az alapjáték mellé megvehető lenne mondjuk $20-ért egy Easy Mode DLC. Ha ő a saját ideje helyett a pénzért áldozza fel egy játékért abban nem látom mi a probléma. Mint ahogy írtam, ez semmiben sem más mint aki régen úgy vitt végig egy játékot ,hogy csalást használt. Csak most a fejlesztő is lát belőle valamit.
Bad Pritt: egy single player játék esetében, egy valós pénzért vehető játékkönnyítés miért zavar téged? Nagy valószínűséggel, te nem fogod úgyse használni. A te játékélenyedből sem von le semmit az, hogy te megszenvedsz érte, más meg megveszi. -
Bad Pritt
félisten
Tudom, hogy működik és így tartom gáznak, hogy van dlc hozzá. Utánanéztem az összesnek és csak utána akadtam ki, hogy ez így mi a franc.
Mondjuk én purist vagyok ebben a témában, max skineket fogadok el ilyen day 1 dlc-ként, minden más lehúzás, az meg ennél a játéknál van bőven. -
_drk
addikt
Amíg olyat olvasok hogy anti System seller addig nem lehet kulturáltan megmaradni.
A HZD megjelenése évében egy teljesen potens játék volt. Az a grafika még a mai napig elmenne.
A fő sztori teljesen jó. Bár a rendezés és színészi játék pocsék. A motorért cserébe Kojima adhatott volna pár tippet.
Sokszor olyan mintha gimnazistak írták volna a forgató könyvet.
Az open world-ot még az első részben feldobta a robotos téma.
Viszont nem öregedett jól és a 2. Résznek is ez a baja, hogy ez a fajta OW már kevés. A mellék dolgok meg rohadtul nem jók.
El lehet vele lenni, de ha már pontszámozás ez is inkább ilyen 7 pontos játék. -
NyMRooD
őstag
Nem tudom, hogy ugyan azt értem-e alatta mint a kolléga, de nálam cégeknél azt jelenti, hogy akibe jó minden miatt is belerúgni, meglép 1-2 rossz döntést egy cég ami a fogyasztónak nem tetszik és máris célpont lesz belőle, ha van rajta sapka az is baj, ha nincs az is, mert éppen eljátsza a bizalmat. Most szerintem ilyen helyzetben van a Sony, az MS meg éppen most jön ki belőle, a vezető váltással talán 1-2 év múlva a Sony is kijön ebből, de most éppen ő a játékos társadalom egyik főgonosza, kezdünk oda jutni mint az MS-nél, hogy mindenért is utáljuk őket. De pont ezért szurkolt a többség az MS-ABK dealnek, mert az MS jó fiú lett, az ABK meg rossz, ezért jó, hogy felvásárolták őket.
-
NyMRooD
őstag
Az előző genben sok hülyeséget csinált az MS az xboxal, azért volt jó célpont (bár a mostani, 2 hét múlva bejelentjük az xbox jövőjét is csúnya volt, de ez csak egy botlás, a series gen nagyon rendben van), a Sony a ps-el a ps3 éra elején volt jó célpont, meg most a ps5 első 2 éve után lett megint jó célpont. Egyszerűen ordít arról amit csinálnak, hogy hülyeség, pl 10 gaas játék, egyértelmű volt, hogy nem fog összejönni és tették ezt a húzóerejük, az ex címek rovására; kiadják a psvr2 normális támogatás nélkül, most meg meglepődnek, hogy nem veszik; közben a vásárlókba beleéget a "for the payers" életérzést, szépen utáltatják megfelé a márkát; a gen második felének az elején vagyunk és nulla infó van a folytatásról, ha a helldrivers 2 nem jött volna be, nagy bajban lennének szvsz.. De ilyesmi nem csak platform tulajoknál van, ott az Embracer a sok felvásárlással, rohadtúl nem csak az a 2 milliárd dollár hiányzik, ez egyértelmű, vagy a Square-nek az NFT üldözése, amiről már akkor le voltak maradva amikor kitalálták. Nagy a merítés, sok kiadó / fejlesztő van, mindig van egy pár aki jó célpont, mert a hülyeségei miatt lehet utálni.
-
_drk
addikt
Objektivitás sehol nincs. Biztos sok helyen van direkt MS/Xbox szidás, de a chekpointosok elég pártatlanok. Ha jönnének onnan kurva jó dolgok Ők biztos dicsérnék.
Amúgy meg inkább azt szereti hallgatni az ember amit hallani akar.
Biztos sok PS tulaj igazolni akarja, hogy jóra tett, de ismerjük el, hogy az MS jó célpont.Döglött Róka.
Igen, kipukkadt a lufi, de a Sonynak most pont kéne pár játék amihez sok ember is kell. Ha rendeződtek a dolgok akkor kellett volna csak a nyisz-nyisz.
Enbracer elbocsátások mondjuk kb az amit írsz, ott a sok B project ami több éve semerre nem tart azért elég érdekes volt. -
_drk
addikt
Szerintem simán van kb 10-20 millió fanatista, early adopter és stb. Azaz eladási szám már nem rossz.
Mikor nem volt gép is sokat eladtak a scalperek dupla áron.
Ezzel a lépéssel meg jó ütést be is visz az Xboxnak, mert ők a 3 konzollal már szívni fognak, pláne hogy már most vannak bajok XSS-sel.Én itt már nem is merném ajánlani XSS-t. Értem én hogy van akinek sweatspot olcsón meg GP, de nagyok a limitációk.
Akkor már inkább PS4pro használtan és lemezek. -
Atesz40
junior tag
Magára a fogadtatására is kivàncsi leszek ha kijön év végén.
Nyîlvàn nincs információ értéke,de fórumokat amiket olvasok ott a közhangulat az,hogy ok hogy jön,de mire is vegyük mikor alig jön értelmes cîm?
És nyîlván a Sony ha kiadja nem 1-2 millió példànyt szeretne eladni.Azt gondolom a konzolos kemény mag meg fog elégedni azzal ha a sima ps5 a pro megjelenésével fix 30 fps-t fog hozni.
A magam fajta fps huszár aki pc röl jött azonnal váltani fog.Mert ha ragaszkodik a 60 fps hez akkor váltani kell.
De mi kisebbséghez tartozunk. -
negyven2
veterán
Én is elmentem ott Hutton bögrét vásárolni... na jó, igazából egy Centauri Mega Gin-t is vettem és azért megnéztem, hogy van-e ingyen Anaconda ott...
.
Aki nem tudná pl. ebben az esetben "csak" olyan másfél óráig nem kell semmit csinálni, mint nézni a képernyőt.
Viszont ott is csak az adott csillagrendszeren rendszeren belül tudsz utazni, ugrás nélkül, mert ha el szeretnél menni , "utazó sebességgel" egy közeli csillaghoz, akkor mire odaérsz ott nem lesz semmi. Igaz az adott rendszeren belül szinte bárhová el lehet menni... és az is igaz, hogy ott szó szerint üres minden!
Ja és én RDR2 esetén nem azt tapasztaltam, hogy mindenki inkább lovat használta vonatozás helyett, hanem azt, hogy miért nincs közvetlen fast travel bárhová, mert dögunalmas a percekig tartó lovaglás.
-
_drk
addikt
De ez kell is! Annál komolyabb szimhez már nem csak eszközök kellenek, hanem elhivatottság is a beállításokhoz.
De ott volt a Dirt is, az is kapott hideget-meleget mert a kettő között lebegett. Szimhez gyenge volt, arcade-hez meg nehéz.
Mondjuk én kontrollerrel nem tudtam végig menni az első pályán..Mondjuk én már az arcade autós játéknak értelmét se látom, Forza Horizon is vért izzad, hogy valamennyire szórakoztato legyen, az a műfaj is megragadt egy szinten, nem nagyon tudnak mit kezdeni vele.
Legjobb példa az NFSek, anno ugyan ez jó volt, de mára már unalmas. -
Moby
veterán
Egyébként a GT7 tényleg szim szinte minden tekintetben, aki ezt állítja, nem is téved. Minden tekintetben úgy működik, mint a klasszikus szimulátorok. Van benne fizika (ami széjjel van hakkolva a kontrolleres irányításhoz), van benne telemetria, ki is tudja azt adni a külvilág felé, építhető rá komplex simrig dashboarddal, szélszimulátorral, mindennel. SimHub teljeskörűen kezeli. Pont annyira nehéz lenne azt mondani, hogy nem szim, mint amilyen nehéz azt állítani, hogy az. Ez egy ilyen wannabe SIM.
Ami tonképp azért nem teljesértékű, mert a vezetési modellt áldozza fel a konzolos játszhatóságért.
-
-
_drk
addikt
-
.LnB
titán
Flexelés az. Csak a flexeléssel annak van baja, aki nem tudja elfogadni, ha a másiknak több van. Ergo irigy.
Szerintem a Baldur's Gate 3 tarolni fog. Kipróbáltam, aranyos, tetszett, de megítélni nem tudom még, hogy megérdemli e ezt a hype-ot. Viszont akkor a hype, ami el fogja mosni a Zelda "ködöt" is. És igen, ez mindenképp a sznobságról szól. Ha a Zelda nyer, ha a BG3. Idén lehet, hogy a Zelda: TotK fog "átkerülni" a méltatlanul hanyagold kalapba. Ahol annó a Red Dead Redemption 2 is helyet kapott..
-
_drk
addikt
Egyedül azt a kormányt irigylem. Az jónak néz ki!
Néha rám jön hogy kéne, anno 10 éve már egy gagyibb kormánnyal is sokkal jobb volt minden autós játék. Persze csak casual-ba Dirt 2-3 és F1 ment inkább.
Viszont azóta nem is bírok autós játékkal játszani, annyival rosszabb joyyal.
Csak hát ahhoz hely kell, meg pakolgatni meg az is 100 ezer legalább.
Majd idővel! -
hombre[EU]
veterán
nem kell maxra tekert natív 4k60, de azért az 1440p vagy az abból elōállított 4k(körüli) kép szerintem nem olyan hatalmas elvárás. lassan az upscale-elt res 1440p ami még mindig csak a tv-ink 50%-a...és pontosan úgy néz ki,ahogyan hangzik, gyenge.
én is még 20-ban befektettem egy cx-be, vettem hozzá sx+ps5...és az új játékaim egy része ilyen fullhd vagy akörül ment. hát basszus ne -
hombre[EU]
veterán
Nem ez a jellemző. A jellemző az, hogy 1080p környékén van meg a 60fps
az is nagyon szuper...volt a ps4 generációban. ott is ám el lehetett volna érni 480p mellett a 60-akat,bárkinek
tök felesleges dolgokat erōltetnek. ez a szint kinek nem elég ma?
és a mostani játékokban a kamera melletti kövek ultramegaszkenneltek, hátul a hegy pedig egy homályos paca. ez meg tūéles(nem a screenshot,mert az tömörített), szép és betonstabil 60
-
negyven2
veterán
Lásd a hombre[EU] írt dolgokat, hogy már most 720p-s, vagy akörüli felbontást esetében tudják tartani azt a 60fps-t, low grafikai beállítások mellet. És ez szerinte később még csak rosszabb lesz.
A #11327-re meg. Azt válaszolnám, hogy valóban nem hanyagolták el az előző generációban az alapgépeket, mert volt X és Pro változat, de azért a generáció vége felé már nagyon szenvedtek azok a gépek. És itt nem a CP2077-re kell gondolni, de pl. mind a Control, mind a Fallen Order nem teljesített jól az One/PS4-en, míg a félGen-es gépeken azért elmendegélt jól.
Vagyis, ahogy írtam korábban is, igazából csak félmegoldás lesz, lenne egy újabb félGen-es gép, mert az alapkonzolokon - amik majd ugyanis az eladások nagy részét fogják kitenni változás nem lesz. Vagyis ha a mostani alapkonzolok, már most szenvednek abban, hogy stabilan tartani tudják a 720p/60fps-t (legalábbis a mostani aggodalmakból kiindulva), akkor a jövőben is szenvedni fognak. De azt látni kell, hogy ha igazak a pletykák, akkor az a PS5 Pro, a mostani 720p/60-as játékok esetében nem fog hirtelen 4K/60p-t hozni, még talán a 1440p is sok lenne neki.
Ugye a pletyka alapján az eddigi 36CU helyett lesz 60CU, marad a 16GB ram, de most már nem 14MT/s-el fog működni, hanem 18MT/s-el. Persze lehet, hogy átálnak majd pl. RDNA 4-re, de ez nem biztos, hogy működne. Ha jól tudom, akkor az előző generációban is, marad minden ugyan azon a technologián, csak erősebb kiadás került bele (meg alacsonyabb csíkszelesség), meg egy két fejlettebb funkció.
-
_drk
addikt
Consono írta, hogy még arra is lehet jól megcsinálni játékot.
Persze PS ex amire van külön kapacitás!
De ha nincs akkor meg nem kéne úgy eladni mintha lenne.Mondjuk most a D4 stash körüli balhénál már rájöttem hogy lassan senki nem tud játékot csinálni. (Betölti minden embernek a cuccat a játék aki a szerveren van és ezért van limitálva mert a memória ennyit bír aki nem hallott volna róla)
Vissza kéne nyúlni 10 évvel ezelőttre, amikor még csak 3 év volt a fejlesztés és a mai technológiával kicsinosítani.
Upscale és RTX-el már szebb lenne minden.
Már az faszság hogy 1-2 év a tervezés amikor úgy kéne leülni, hogy az már meg van hogy mit akarunk, de ezek már azt se tudják. Most Mass Effectnél jött szembe ez... -
consono
nagyúr
De ez is amiatt van, hogy nem a hardverhez fejlesztik a játékokat. Realistábban kellene hozzáállni, nem túlvállalni, túltervezni a dolgokat. Hülyeség, de még mindig a GoW meg a HZD/HFW jut eszembe, ami prevgen PS4-en is ütősen néz ki és normálisan is fut. HA azt ott meg lehet csinálni, akkor PS5-re, XSS/XSX-re is lehetne szép és jól futó játékokat csinálni, nem kellene félgenerációs ugrás, stb... JA, meg a játékosok is örülnének.
Tudom, kéz a bilbe, profit is the king... -
ρσгτσ
addikt
Az én esetemben ez tényleg extrémnek számít, főleg ennyi idő alatt. De nálam 1 db játék van, ami megközelítette a 200 órát: FH4. A többi 100 óra alatt végzett.
Képtelen vagyok több 100 vagy több 1000 órát rakni egy játékba.
Szerk.:
Oké, voltak durvábbak anno. MMORPG -ben és RTS -ben PC -n. -
opr
nagyúr
Hát, mivel a kontraszt az volt, hogy elvileg a ms meg a sony is emberekett küldött el, bezzeg a ninti, ezért nem stimmel.
Az MS az igen, az több ezer embert rakott az utcára. Rekord profit után, ráadásul úgy, hogy közben a PS értékében költ pénzt felvásárlásra.
A sony az nem, az már nevetséges szinten emberközeli volt a dolgozóival.
A ninti meg, ha tényleg senkit nem rúgott ki, és még tényleg emelt is sokat, akkor nyeri a kört.De az MS-t meg a sonyt egy lapon említeni, amikor arról van szó, hogy hogy bánnak a dolgozóikkal az egyenesen nevetséges.
-
hombre[EU]
veterán
ezeket az "ártatlan családokat megnyomorító" storykat nem ismerem a nintendoról...de azt hallottam,hogy ezekben az idōkben,amikor a micro 10.000 embert hajított az utcàra,mint a macskát fosni (miközben elvertek 60milliárdot a szerencsétlen boxosokra), a sony pedig stúdió(ka)t zárt be a rekordéveiben, a nintendo fizetéseket emelt elbocsátások helyett. irigy,mocskos patkányok ezek
-
mucsácsó
tag
hátjah, szar a winfos meg az office is, de szerintem alsóhangon a világ 70-80%-a fejreállna, ha egyik napról a másikra eltűnne a gépekről bármelyik is...
legalábbis az OS biztosan..
de amúgy jah, divat utálni azokat is (hozzáteszem, megértem totál, hogy honnan indult ki az egész, de még mindig jóval több a casual júzer a világon) -
opr
nagyúr
Francokat. MS merketingje zseniális. Annyira ügyesen játsszák a szegény "underdog" szerepét, akiket a csúnya gonosz nagy japán cégek bántanak, hogy az hihetetlen.
Itt is mi megy folyamatosan, hogy jajj, szegény gigamamutot báncsa a gonosz sony, pedig nem akar az semmit, csak a más ágazatakból (ahol már ellehetetlenített és/vagy felvásárolt mindenki mást) szerzett pénzzel úthenger módjára letarolni az egész piacot.
Ezek a rohadékok meg küzdenek ellene, mekkora seggfejek már. Szóval, értem én, hogy azért csapkodsz, mert félsz, hogy megfulladsz, de bazmeg, fuldokolj már halkabban, a gyerekek játszanának melletted.Nevetséges.
-
Bad Pritt
félisten
Meg azért az más téma, a corporate space-ből indultak meg a szórakoztatóipar felé, teljesen más a felfogás egy ilyen vállalattal szemben. Egy alapvetően szórakoztatóipari cégről, mint mondjuk a Nintendo, Playstation vagy mondjuk a Lego könnyen él az a kép, hogy milyen jófejek, mert jófej dolgokat adnak az embereknek, aztán az ilyen témáknál jön a wtf sokaknak, hogy ott is ugyanazok az öltönyösök mozognak és százalékokért megy az izmozás.
Mondjuk azt nem gondolom, hogy óriási törést okozott volna a Sony imázsán ez az év, hiába tolták fullba a kretént. -
ρσгτσ
addikt
Jah vágom, de ebbe nem nagyon akartam belemenni, mert lenne róla véleményem nekem is.
Tavaly zárult le a felvásárlás.
Szerk.:
Menet közben bejött hozzánk a Telekom is (pár hónapja), de sokkal kisebb nettel, rosszabb konstrukcióban. Plusz nem mondanám, hogy jó a kapcsolatom velük. -
ρσгτσ
addikt
2 éve voltak náluk nagyobb beruházások. Azt hiszem pont így nyár derekán. Akkor kapták meg sok helyen az 1000 -es netet. Én ezekről beszélek.
Előtte más szolgáltatók voltak és ők építették, illetve fejlesztették a hálózatot. Aztán a Digi -hez kerültek, akik 2 évvel ezelőttig nagyjából semmit nem csináltak.
-
NyMRooD
őstag
A Netflix csak akkor zárta be amikor nagyon lecsökkent a növekedési szám és most megpróbálja a "potyázókat" becsábítani, mert potenciális előfizetőnek látja őket. Szerintem éppen ez van most az MS-nél is, szépen növekednek a számok, így a "potyázók" kizárására most még nincs szükség, de ehhez az is kell, hogy ezeknek az embereknek az aránya ne legyen túl nagy.
#10729: Igen, én is csak ennyit mondok, hogy ennek előbb utóbb vége lesz, szóval ne a trükközös árral számoljunk, hanem az eredetivel.
-
NyMRooD
őstag
Az, hogy még létezik a kiskapu a bizonyíték arra, hogy a többség nem így használja. Ha a többség vagy legalább jelentős része az előfizetőknek így használná az MS bezárta volna ezt a lehetőséget ahogy a Netflix. Egyébként a nagy többség a Netflixnél sem használta ki, csak mondom. Ha pedig már streaming szolgáltató, USA-ban ha jól tudom 100+ millió amazon prime előfizető van de többségük nem is tud az “ingyen” streamingről, ennyire nem tudatos egy átlag felhasználó.
-
ρσгτσ
addikt
De ez egy teljesen más téma. Hiszen az mondható normálisnak, és általános dolognak, hogy máshol belépve is eléred ugyanazokat a tartalmakat. Akár fizetsz érte, akár nem. Vagy korlátlan, vagy korlátozott módon. Pl. telefonnál is account -hoz kötve.
Az már egy teljesen más téma, hogy egy ilyen előfizetést olcsóbban szerezz be. Mert arra rá is kell keresni, aztán értelmezni és kutatni kell. Ehhez marhára tudatos vásárlónak kell lenni, és azért az alapvetés sok embernél, hogy amiről nem tud, miért keresne rá?
Mert egyébként tök jó, hogy van egy árukereső, ami erősíti a tudatosságot (nagyrészt), de amúgy ismeretlen oldalakkal, mint például az Eneba miért foglalkozna az ember?
Meg amúgy az igazi kiskapu nem is az olcsóbb vásárlás, hanem a konvertálás. Ahhoz meg aztán végképp tudatosság kell.
Szerk.:
Én alapvetően tudatos vásárlónak tartom magam, mert például amikor hűtőt, turmixgépet vagy egyebeket nézek, akkor napokat töltök el azzal, hogy információkat szerezzek és megfelelő döntést hozzak. Eléggé beleásom magam a témába. Már ez sem kifejezetten normális, amit én csinálok.Ugyanakkor képtelen lennék ezt az élet minden területén, állandó jelleggel alkalmazni. Tehát én is hozok olyan döntéseket, amik nem tudatosak.
Én azért fizettem anno teljes árat az Game Pass előfizetésre, mert eszembe sem jutott, hogy lehet kiskapu. Akkoriban, amikor még nem voltam a fórum tagja az meghaladta volna a képességeimet, hogy konvertáljak meg variáljak a különböző beszerzési forrásokkal és előfizetési típusokkal.
-
-
ρσгτσ
addikt
Jah hát persze, nincs erre semmilyen statisztikám. Ezért is írtam, hogy "szerintem". Ilyen oldalakkal meg szerintem az emberek nem foglalkoznak, mint a Gamivo vagy az Eneba. Még ezen az oldalon is sokszor megkérdezik, hogy megbízható oldal -e. Pedig van kereső.
Én anno a hardverapro.hu -n szereztem be a 3 éves előfizetést az egyik ajánlott fórumtárstól.
-
ρσгτσ
addikt
Én amíg nem regisztráltam ide, addig a teljes árat fizettem.
Szerintem az emberek többsége egyáltalán nincs ezzel tisztában. Nem követi az ilyen infókat és nem is keres rá, hiszen nincs képben. Nem gondolja, hogy ezt olcsóbban is meg lehet úszni, mert előfizetéseknél nem feltétlen jellemző, ha a szolgáltató nem hívja fel rá a figyelmet.
Az ilyen fórumoknak hála én is sok pénzt spóroltam. Nagy előnye van, hogy ide feljár az ember.
-
_drk
addikt
A Gaming most eléggé be van betonozva. Vagyis olyan mintha...
Egy új technológia kéne ami nagy változásokat hoz, de se cloud, se a VR és a handheld is csak a Nintendo vásárló bázisára lő.
A Sonynak nagyon sok rossz döntést kéne hoznia hogy a földbe álljanak.
De jól mutatja hogy új beszálló nincs és a Micronak is durván ontenie kell bele a pénzt, hogy legalább a lépést tartsa.
Sonytól VR is igazából jó taktika a generációra, hogy itt a cucc, ők még nem áldoznak rá sokat de aki akar akkor ott van. Más konzolnak nincs ilyen. -
l.skywalker
titán
Az én gondolatmenetem az, hogy ha köteleznék a fejlesztőket, hogy minden platformra adják ki a tartalmukat, akkor nyilván ez többletköltséget jelentene nekik és ha már kényszerítve lennének rá, akkor nyilván a fogyasztókra hárítanák ezeket a terheket. Az, hogy egy ilyen döntés hatására az eladások is nőnének, félig viccesen is azt árak emelését indokolják. Olyan világ nincs, hogy ha többet tudnak eladni, akkor olcsóbbak lesznek a játékok
-
-
ρσгτσ
addikt
Hivatalosan közölt adat, de amúgy nem olyan nagy szám ez. 60-100-250 dollárba kerültek a különböző kiadások, amiből valószínű a 60 dolláros ment a legjobban.
3 hónap alatt 5 millió darabot adtak el a játékból, ami eleve 300 millió dollár, ha teljes áron nézzük. Persze ebből nem derül ki, hogy a fenti időszak alatt mennyi ment el, de azért nem hihetetlen, ha hozzáadjuk a hardver eladást is.
2015 -re már ha jól látom 399 dollárra csökkent a konzol ára. A bundle ára nem tudom eltért -e anno. One -ból akkoriban évente 8-9 millió darabokat adtak (/adhattak) el.
-
Bad Pritt
félisten
Halo 2 Marks the Biggest 24 Hours in Entertainment Retail History with $125 Million in Sales
Microsoft "Halo: Reach" sales hit $200 million on 1st day
‘Halo 4’ Generates $220 Million in Global Sales in First 24 HoursÍme a se előtte, se utána semmi. Meg gondolom azért próbált boldog-boldogtalan "Halo killer" fps-t fejleszteni egy évtizeden át, mert egy halott franchise-t akartak majmolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dual Sense Kontroller - Death Stranding 2: On the Beach Limited Edition
- PS4 Pro 1TB
- Ps5 Slim lemezes megkímélt 3 hónap jótállás
- Új, bontatlan dobozos Nintendo Switch 2 Mario Kart World játékkal, 2 év gyári Nintendo garanciával
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged