Új hozzászólás Aktív témák
-
gyimger
őstag
válasz
negyven2 #18548 üzenetére
Nintendo of America's president Doug Bowser (no relation to Mario's nemesis) was slightly more forthcoming that day.
"We recognize there are some people that may not be able to afford [the Switch 2's] price point. That's why we wanted to make the other Switch platforms available, so [people] still have an opportunity to come into our gaming universe, be a part of these characters in these worlds, and see value, if you will, in whatever rung of the platform they come in." -
ldave
félisten
válasz
negyven2 #18536 üzenetére
Persze, én is látom azért a helyzetet, inkább csak vicces kommentnek szántam azt, mint a végén a
jelzi.
Amit írsz, az szerintem mind együtt van. És ez szinte megoldhatatlan kettősséget okoz, mert persze hogy azt akarjuk hogy egyre szebb, nagyobb, részletesebb játékokat kapjunk, de az ne legyen drágább, mint eddig volt.
Oké, egyre több a játékos, egy darabig talán megoldja a helyzetet, hogy nagyobb réteg veszi meg a játékot, így maradhatott az ár, mert végül is növekedett a bevétel, kijön a matek. De ha megnézzük az eladásokat, akkor szerintem nincs már az a növekedés, ami az elmúlt éveket jellemezte (ennek is persze sok oka van, rengeteg játék ment nagyon félre ilyen-olyan indokokkal).
Random kiragadott példa, de most megnéztem wikin, az ottani (talán valós) adatok alapján a két legutóbbi God of Warból az első fogyott jobban, a Horizonból szintén, pedig biztos hogy a folytatások jóval többe kerültek.Minden esetre érdekes lesz követni továbbra is a játékipart ilyen szempontból.
-
Carlos Padre
veterán
válasz
negyven2 #18532 üzenetére
Van ebben igazsag, de mindig is warez miatt volt draga a gaming mert ugye a kiadok azt a tehenet fejik amelyik tejel. Regota vallom, hogy aremeles helyett inkabb a fizikai kiadast kellene eltolni 6 honappal es nem engedni az arbol ez ido alatt, hagy szopjanak a piocak.
-
.LnB
titán
válasz
negyven2 #18343 üzenetére
Hát és akkor ez csak a Steam. Erre rájön még a League of Legends, Fortnite, és World of Warcraft. De tudjátok mit? Játszanak is ezekkel. Nem véletlen. Mert hiába akarják erősen a fejlesztőik leépíteni, és minden utolsó centet is kipréselni belőlük, azért ezek még a mai napig jó játékok (nagyon rossz közösségekkel).
Nekem is lejárt februárban a ~5éves GPU-m. Gondolkodtam, hogy megújítsam e. De most már inkább azon gondolkodom, hogy kell e otthonra SX. De azért úgy vagyok vele, hogy valami legyen (GTA-zni azért csak kellene majd ha megjelenik.
) . PC van, de az nagyon régi már. Még i56600 as CPU van benne..
Egy hétig beteg voltam, nagyon unatkoztam. A következő játékokat próbálgattam ki ez idő alatt. World of Warcraft, Rainbow Six Siege, Counter-Strike 2. A CS2 valahogy visszahozta a nosztalgiát nekem. Mondjuk nem meglepő. A fél életemet CS-vel töltöttem, tízen feletti évet.
Amúgy lassan ez is standard, hogy valami meglepő címet így felkapnak steamen, mint a Monster Hunter Wilds-et. Minden mást rommá bombáznak negatív értékelésekkel. De egy valami meg elviszi a show-t. És elég kiszámíthatatlan már ez, hogy melyik játék lesz az, ami mindent visz. Tavaly a BM: Wukong volt. Most ez.
Az baj, hogy a sok kis hülye, figyelemzavaros kölök ízlését mi már nem fogjuk megfejteni. Olyan gyorsan változtatják a véleményünket, hogy mi már ezt nem tudjuk lekövetni... -
hombre[EU]
veterán
válasz
negyven2 #17991 üzenetére
vicces,mert mindkét félnek igaza van
akik szerint pénzkidobás azoknak is igaza van,mert jelenleg maroknyi játék mutatta meg a különbséget a 2 hw között...akik megvették azoknak is igazuk van/lesz, mert fél éven belül kiforr ez a pró és megjelennek a software-ek,amelyeknél nem kell magyarázni a különbséget
az új gpu-ban van kakaó, pc-n szépen ki lehet mérni
-
_drk
addikt
válasz
negyven2 #17679 üzenetére
Szerintem már túl sokat képzelünk el az átlagjátékosokról
Ránéz, tetszik nem tetszik. Csak amikor már a képeken és videokon is a klisés megszokott dolgok vannak akkor nem csoda a gyenge fogadtatás.
De ez amúgy nem csak az Ubi hibája! Most játszok a Hogwarts-cal vagy írhatnánk sok más címet is mind hasonló.Bad Pritt:
Meglátjuk, annyi hogy ezt nehéz mérni. Witcher 3nal volt 20 millió, az lement 5re, azért az még mindig jó.
Egy tökéletes Cyberpunknál azért, Rockstar és CoD magasságok lennének, vagy még nagyobb. -
_drk
addikt
válasz
negyven2 #17676 üzenetére
Szerintem pont ezért buktak, mert már hiába más a címe és az alapanyaga, a játék ugyan olyan semmilyen.
Mirage-nal nem volt kiírva hogy ez egy DLC game.
A Far cry 6 meg szerintem most ütött vissza, hogy rengetegen megvették és hát olyan amilyen...
Ugyan úgy az AC Valhalla is, hogy olyan amilyen, mert az Outlawst ahhoz lehetne hasonlítani. De az se kellett túl sok embernek.AC Shadows preorderről meg vita van, én ezt találtam, de valakik meg mást mondanak...
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #17552 üzenetére
Eddig is bármit megtehetett.
Nem az Xbox az oka annak, hogy amihez értenek a nagy stúdióik manapság (cinematic action-adventure) és amiben pénz van (live service) az nem fedi egymást, eddig azért a trendek és a képességeik inkább egybevágtak. Mondjuk én nem látom annyira borúsan a helyzetet egyik oldalon sem, mint a károgók, én inkább kommunikációból adnék elégtelent Xboxnak és Sonynak is.
-
.LnB
titán
válasz
negyven2 #17364 üzenetére
Ha tudod, hogy onnan származik, akkor ez nem csak egy sima pletyka...
Egyrészt azt mondanám, hogy ez elég gáz egy Pro géptől. De én az Alan Wake 2-t Performance módban toltam végig Series X-en. És imádtam a játékot. Fingom sincs mekkora felbontásba futott. Szóval.. ezek csak számok.
(Mondjuk akkor lehet, hogy érdekelnének ezek a számok, ha 300+ ezret adnék ki egy "Pro" konzolért.)
-
hombre[EU]
veterán
válasz
negyven2 #17359 üzenetére
valószínūleg azok a verziók a klippekben a régebbi sdk-ról vannak, pro patchelt játékok már az újon lesznek,ami lehet még nincs is kész. a leak alapján 9.0-n csak pssr (esetleg minimum boost) jár
szerintem még megjelenés útán kelleni fog kb fél év mire kijönnek a játékok komolyabb különbséggel. addig sokan megcsinálják az alibi pro enhanced plecsnit,hogy eladásokat kaparjanak ki
-
hombre[EU]
veterán
válasz
negyven2 #17272 üzenetére
valamelyik játék 30-cal indul, valamelyik 60-nal, valamelyiknél a resolution mode is 60...ezt nem lehet követni. nálam is volt next-next-next elindult a játék 30-cal és 1perc után ingame átdobtam performance-re (aztán photomode-nál vissza, aztán megint vissza
). ebbōl nem lehet statisztikát csinálni. az a konzol beállítása lesz
-
Moby
veterán
válasz
negyven2 #17272 üzenetére
Ez változó, és erre sincs direktíva. Épp ezért "game default" a nemállítokbesemmit, mert ők sem tudják megmondani. Azért nem, mert nem lehet ezt kikényszeríteni a stúdióktól. Még azt sem, hogy létezzen ilyen beállítás. Főleg annak tükrében nem, hogy a gép alkalmas a előző generáció játékainak futtatására, ahol a performance mód létezése is maximum egy nedves álom maradt
-
hombre[EU]
veterán
-
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #17155 üzenetére
De éppen ez az, hogy olyan példákat írsz, melyek azóta nem teljesültek be boxos megjelenéssel, tehát lehet, hogy azért nem mondták, mert nem lesz port, vagy a nagyot mondani vágyók nem tartották érdemesnek megkockáztatni. Az is kérdés, szájzárasabbak-e a Sony-féle szerződések.
Meg ha már FF, a VII Remake sem jött másra, csak PC-re. Az SE és az MS között volt korábbról pletyka nézeteltérésekről, simán benne lehet az is, hogy mivel a XVI és a Rebirth sem hozta a számokat, ez is kellett a portról döntéshez (ami már alighanem megtörtént, akár pozitív, akár negatív értelemben). Egy csomó olyan tényező van, amiről nem tudhatunk.
Az Indy meg tényleg más, egyrészt, mert konkrétan MS-cím, másrészt ők maguk álltak elő a Sony felé nyitással.
Ez az elfogultság jobban lemérhető lenne olyan játékoknál, melyeknél ismerjük az utóéletüket, mert így sokkal spekulatívabb.
-
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #17153 üzenetére
Persze, csak azért mondom, hogy ne az jöjjön le tanulságként, hogy csak és kizárólag Xbox-ellenes összeesküvés lehet a háttérben (persze elfogultság volt mindig is ide vagy oda, ezt már a korábbi generációkban is láthattuk, a VGChartz is rengeteg kamuval operált). Aki okosat akar mondani a jól értesültet játszva, attól is kevésbé merész tipp a fordítottját előadni.
-
Wesder
titán
válasz
negyven2 #17141 üzenetére
Értem mire gondolsz.
Lenne benne valami, csak ugye ezt még akkor pitchelte a Zenimax, mikor még függetlenek voltak, így nem hiszem hogy exclusivekènt lett eladva. 2 éve meg még az MS is nagyobb hangsùlyt fektetett az Xboxra. Teljes ex jogot nem gondolom hogy adott volna rá a Disney.Igazából tényleg mindegy. Ha jön PS-re, akkor örüljenek neki az ottani játékosok.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #17038 üzenetére
Most tuti én vagyok suta, de e között
That means beginning today, 220 of our roles will be eliminated, representing roughly 17% of our studio’s workforce
meg e közöttFirst, we are deepening our integration with Sony Interactive Entertainment, working to integrate 155 of our roles, roughly 12%, into SIE over the next few quarters
van átfedés vagy 220+155 ember? Ha utóbbi akkor az igen masszív. -
hombre[EU]
veterán
válasz
negyven2 #17035 üzenetére
a firstpartyk 90%-kát pedig portolni kellene. ha egy csapat 1 játékot 6-9hónapig készít el pl. akkor az összes,gears,forza,halo...nagyon sok emberrel nagyon sokáig tartana
egy x360 exet ps5-re megcsinálni felesleges, akkor már inkább remaster mindenhova, de az meg 2év -
NyMRooD
őstag
válasz
negyven2 #17035 üzenetére
Akár a teljes csomagot is megérheti beengedni/bevinni, létezhet olyan deal amiért mind a 2 cégnek kifizetődő lenne.
u.i. persze kétlem, hogy meglépnék, az eredeti hozzászólásom a lényeg, ami arra reflektált, hogy ha az MS elengedné a hardware-t akkor nem lenne piaca, szerintem lenne, mert be tudna jutni PS-re, Switch-re meg ott a Cloud is és a most induló mobil store-ról még nem is beszéltünk, nem a PC az egyetlen alternatíva, ettől független nem hiszem, hogy meglépnék.
-
válasz
negyven2 #16862 üzenetére
Szerintem pedig de, a WB a "hibás". A WB küldte az ötletet, hogy a szuperhősöket elhagyni akaró studio csináljon játékot.... szuperhősökről
És ráadásul ne szinglit, hanem LÁJVSZERVIZT! Mer látták a tévében, hogy a gta meg a fortnájt mennyit ternmel.... (többet mint egy arkham knight)
Nagy kérdés, hogy az RS-nél mennyire volt döntési lehetőség.
#16865 negyven2
nem tudom mennyi pénz és idő egy ötlet "pitchelése", de akkor tán újabb ötletet kellett volna kitalálni.. viszont a "csináljatok megint szuperhősöst" érthetően eleve ellenérzést szülhetett a fejlesztők közt. és aztán még liveszerviz is.........az a nagy gond, hogy ilyen árak mellett, ha egy AAA bukik, akkor vége a csapatnak, nem "él meg" az előző produktumból vagy nem kap esetleg hitelt egy következőre. a WB kimondottan "bőkezű", hogy végülis nem zárt be az RS-t, noha kétséges, hogy akik maradnak, képesek lehetnek-e még felérni az Arkham játékaik szintjére
#16863 markknight
sületlenség, hogy az RDR2 egy döglassan induló, unalom-pokol ?? bocs, van benne 2 órám, félretettem, azóta se vitt rá a lélek... (ráadásul elölről kéne kezdenem, mert semmire nem emlékszem, csak a végtelen sétára a hóban, meg a sok érdektelen átvezetőre...)
-
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #16865 üzenetére
Sem azt nem tudjuk, hogy az eredeti ötletek mik voltak, sem azt, hogy mi sülhetett volna ki az alternatívából. Nem hangzik jól az egész, de azért sok ebben a találgatás, több oldalról lenne jó ismerni a történetet.
Sem a WB, sem a Rocksteady legendái nem nőttek ettől a szemenben. A WB vélt egybites gonoszságához képest nyilván árnyalja a történetet, de a másik végletbe sincs ok átesni, szóval én meg ezt próbáltam árnyalni, mert enélkül apologetikának tűnt.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
negyven2 #16515 üzenetére
Mivel a FIFA brutál módon beleszól a játék felépítésébe, sok jót nem várnék akkor sem, ha igaz. Egyébként meg igen, jelenleg egy ilyen megállapodás nem sok súllyal bírna.
Szerk.:
Amúgy 2 év múlva lesz VB, addig kellene találnia partnert a FIFA -nak. Hogy ez majd milyen módon valósul meg és kinél, az jó kérdés, de fontos szegmens lenne nekik a videojátékos piac. -
válasz
negyven2 #16450 üzenetére
Nem hiszem, h ezen IGN cikkírók pl a visszakompatibilitás ELLEN is felléptek volna
de a hellblade2 8/10-es is elég nagylelkű....Szóval a "semmisejó" az aligha igaz, másrészt lassan 10+ éve negatív PR hadjáratot folytat az MS maga ellen, a másik serpenyőbe eközben haloinfinite, forza8 és sea of thieves kerül csupán, amik maximálisan megérdemlik az ütleget (ign forza review 8/10 khm, HOL A GYŰLÖLET AMIKOR SZÜKSÉG VOLNA RÁ?!
).......
És jójó, tudom, a gears5 nem volt rossz, sőt, de amúgy? az aktuális COD erre nem jó, a HifiRushokból meg egyetlen egy darab készült, amire studiobezárással reagáltak.... ez utóbbi akkora hűhót kapott ps5ön, hogy az a csoda, hogy befért az első 500-ba. Ettől még simán lehet, h egyébként se ütött volna nagyot, sose tudjuk meg.
-
válasz
negyven2 #16444 üzenetére
ps2 :
ez simán igaz, DE a médiában jóesetben emberek írják a cikkeket, akik jóesetben játékosok, mint mi. őket játékosként is zavarhatja az elmult 10-12 év, ami nyilván kihat a leadott cikkek hangvételére is....az MS látványosabb management hibákat követ el, míg a sony egy tech-analfabéta cég benyomását kelti, ezek az átlag hozzánemértő cikkíróknál más súlyal esnek latba.
de ha ez nem volna elég kettősmérce, nézd meg ami a nintendoval történik
a legnagyobb tetű cég, techben tottttttális az inkompetencia, aztán mégis mndenki a wonderek miatt mennyire pozitívan ír róluk, max ilyen finom kis kritika jelenik meg itt-ott
na AZ tényleg durva!
-
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #16420 üzenetére
Éppen ezért furcsállom az egészet, már az előző játék befejezése előtt se ártott volna a pitch, de legalább a greenlight. Ha pedig át kellett nyúlni Phil feje fölött, az több mindent jelenthet, de tálcán kínálja a menedzselési problémák olvasatát is.
A Double Fine is érdekes, szó volt róla, hogy a Psychonauts 2 után több kisebb játékon dolgoznak, azóta pedig semmit nem hallani róluk. Pedig a Brütal Legend után is voltak jóféle kisebb játékaik. A BL2-t a Psychonauts 2 sikeréhez kötötték (frankó lett, de nem nyomtatta a pénzt sajnos), tehát az látszólag elúszott. Én nem bánnám, bár mechanikailag kissé bénácsdka volt az első rész, de jópofa volt, lehetne rajta javítani. De akár kis, akár nagy új IP jöhet, ha jó.
Remélem a Ravennél megijedtek, és értettek Phil korábbi pólójából, így készülnek már az új Hexen pitchelésére. Csak aztán nehogy CoD-pályák legyenek mégis belőle.
-
Zó
aktív tag
válasz
negyven2 #16418 üzenetére
Ezeket én is olvastam, de a tervezett pitchelés a Hi-Fi Rush 2-ről szólt, a többiből pedig csak az derült ki, hogy nem volt más sem még, ami zöld utat kapott volna, de ez nem zárja ki, hogy ne mutogattak volna felfelé koncepciókat már. Amit írtál, abban egy egy kicsit máshol van a hangsúly, pontosabbat, biztosabbat pedig nem tudunk.
-
Wesder
titán
válasz
negyven2 #16222 üzenetére
"de eddig sem lehetett több évi 8M-nál
Kb. tényleg ennyi ment eddig évente."
Nem feltétlen az a baj hogy ezzel kapcsolatban esetleg igaza lenne, hanem hogy ùgy adja elő, mintha ez valami katasztrófális mennyiség lenne.
Sega meg Ninti is volt olyan helyzetben hogy bármit megtettek volna hogy egy generáció alatt elmenjen 60M konzol.
-
Moby
veterán
válasz
negyven2 #16233 üzenetére
Milyen ügy?
Az egész hagyományos konzololás a lejtőn van. Nem nagyon van más megoldás, amivel még lélegeztetőgépen lehet tartani ezt az egészet, de a hanyatlás nem állítható meg. Mindenki szenved, a konzoleladások úgy nem tudnak nőni, hogy a népesség kegyetlenül növekszik, persze pont nem azokban a régiókban, ahol a felveőpiac lenne. Az 1 főre jutó gamekonzol eladás durván csökken, a költségek nőnek, a kilátások szarabbak mint valaha. Mármint ez jobb már nem lesz, a kérdés inkább az, meddig él ez még, meddig tart el ennyi céget, amennyi itt halászni igyekszik. Egy szűkülő piacon megy az osztokodás, egyre kisebb agilitással, amiben most kb ez ad haladékot, hogy legalább a szoftverpiacot ki kell tágatni amennyire lehet (multiplatformosítás), ezzel a teljes összeomlást még el lehet odázni egy kicsit. A hardver meg így jövő nélkül kissé már most is érdektelen. -
hombre[EU]
veterán
válasz
negyven2 #16222 üzenetére
a vége az már inkább conspiracy
az xbox (kereskedelembe,nem felhōbe) gyártását szemmel láthatóan visszavették az utóbbi években, tehát gyenge a marketing és termék sincs nagyon...a covid után pedig már a kazuárok is elfogytak,akik az S-t vették.
valahol nagyon elaludtak, mert a csiphiány alatt kaptak egy jokert (nem lehetett ps-t venni) és utána földbe állt az egész pedig a series+gamepass egy verhetetlen kombó volt akkoriban. azt a hullámot nem lett volna nehéz meglovagolni...de ahhoz ember kell,nem lehet mindent pénzzel megvenni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip (Lite/V1/V2/OLED) készlet 1 év garanciával eladó
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch OLED 20.1.1 okosított Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.9.1, 3 hó garival
- PS5 Slim+ 2x Dualsense Wireless Controller garanciálisan
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest