- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Wesder #16376 üzenetére
hogy a game pass nyereséges vagy sem az attól függ,hogy ki számolja és milyen végeredményt kérnek/várnak tōle
szerintem inkább abban kell mérni,hogy sikeres vagy nem sikeres . mióta bevezették azóta egyértelmūen többen "játszanak a microsfttal" (szóval sikeres), de igazából ennek soha senki nem fogja kiszámolni,hogy reálisan mi volt az ára.
amíg az egész xbox részleg nincs mínuszban addig nem fognak különösebben hozzányúlni -
Zó
aktív tag
válasz
Wesder #16370 üzenetére
Játékok nélkül is volt és lenne iselőfizetés, lásd Live Gold. A saját játékaik elmaradt eladásai sem derülnek ki ebből. Szóval nyilván nem beszélhetünk arról, hogy a hagyományos modellhez képest 1,5-2 milliárdot hozna. Kérdés, hogy mennyit.
A pozitív serpenyőben persze ott vannak az előfizetéses játékokhoz vásárolt DLC-k, a kipróbálásnak köszönhetően náluk megvett játékok, illetve a Game Passnak köszönhetően megnövelt bázis. De ez nem egy egyszerű képlet, kérdés, hogy pintosan mit és hova számolnak. Önmagában, amit írtál, az kevés adat.
-
_drk
addikt
válasz
Wesder #16364 üzenetére
Biztos, hogy nem nyereséges. Az hogy az Excelbe hova írják a számokat egy dolog, de amíg day1 mennek be a Saját játékok és third partyt is vesznek az lehetetlen.
Kb a PS+ féle modell lehet jó, hogy régebbi játékok ott is szépen elosztva, hogy vannak gyenge hónapok.
Saját játékot eszük ágában sincs belerakni max egy év után mire kifut. -
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Wesder #16282 üzenetére
bármi elōfordulhat,pénz nagyúr, de mire felfut a switch2 addigra lassan a ps6 launchon lesznek...és akkor ps4 portokat készíteni switch2-re. szerintem nem az lesz a prioritás aztán meglátjuk.
túl nagy a szakadék a nintendo és playstation hw/sw között ahhoz,hogy találkozzanak. a bloodborne jöhetne 60-nal handheldbe -
hombre[EU]
veterán
válasz
Wesder #16250 üzenetére
Én arra lennèk kiváncsi hogy ha MS-nek nagyon bejön ez a multiplatform stratégia, akkor az vajon ösztönözheti-e a Sony-t hogy ő is nyisson a többi konzol felé.
milyen konzol felé nyisson? switchen nem fut a pókember, xboxra meg minek energiát pazarolni. pc-re kell menni...vagy mobilra
-
F-ECT$
titán
válasz
Wesder #16255 üzenetére
Mindig ugyanaz a méretű pite volt felosztva
Ez egyébként érdekes, és kíváncsi lennék az okokra. Egyrészt konzol már több mint 50 éve van, tehát bőven felnőtt az a generáció, aki gyerekként játszhatott már ilyennel és nekik már gyerekeik is vannak, akiknek gondolom szeretnék megmutatni ezt a világot. Emellett az emberek száma is kb duplázódott az elmúlt 50 évben. A játékok elfogadottsága, ismertsége is többszöröse a 20-30 évvel ezelőtti állapotnak, és mégse tudnak eladni több konzolt.
Ok, ott a pc, ott a mobiletelefon, de a Nintendo és pár évvel ezelőttig a Sony exkluzívoknak lennie kellene egy olyan hardver eladó hatásának, hogy egy adott játékkal csak ott tud játszani, akkor megveszi a konzolt. De valahogy ez mégsem jelentős, a játékosok 60-80%-a szinte csak mobilon játszik. (Többféle számot találtam erről a statisztikákban.)Egyébként 3 milliárd játékosról beszélnek most a statisztikákban, up to date konzolból pedig kb 400 millió kelt el az elmúlt években.
-
NyMRooD
őstag
válasz
Wesder #16250 üzenetére
Szerintem attól függ majd, hogy mi történik az xbox-al mint hardverrel (ha tényleg meglépné ezt az MS), mert a Sony-nak a saját platform megléte a fő vonal, az MS-nek meg a szolgáltatás. Tehát ha xbox mint hardver eltünik, akkor biztos nem lépi meg a Sony (bár mondjuk lényegében akkor már csak Nintendon nem lesznek Sony játékok), ha az xbox megmarad mint hardver (szerintem ez a valószínűbb) így is, akkor szerintem benne van, hogy pár címet kiadjon oda is.
De ezt 1-2 hónapja már átbeszéltük.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #16239 üzenetére
Ezt már múltkor pedzegettem, de ha egy Valve-nek megéri a Steam Deck akkor egy MS-nek is megérheti az Xbox hardver. Igen tudom, ott a Steam lényegében nyomtaja a pénzt, tehát a szoftvereladásból simán behozza árát, még akkor is, ha bukás lenne anyagilag. De ugye az MS is most szoftver eladásból azért jól fog keresni (nem nagyon jól, csak elég jól). Úgyhogy én azt mondom, hogy egy dedikált MS hardver az elfér. Főleg úgy, hogy Steam Deck-ből kb. két év alatt fogyott kb. fele annyi (valójában kevesebb, mert kb. 3-3,5 millióra teszik az eladott Steam Deck-ek mennyiségét.), mint Series X|S-ből egy év alatt.
-
Moby
veterán
válasz
Wesder #16239 üzenetére
Nintynél ilyen korszak sosem volt. Nekik volt annyi eszük mindig, hogy egyszerre tartsanak piacon kézi és otthoni konzolt. És ha nem ment az egyik, ment a másik. Leszámítva azokat a generációkat, amikor piszokosul ment mindkettő
Ezek 100 millió alá nemigen merészkedtek egy generációban. -
hombre[EU]
veterán
válasz
Wesder #16239 üzenetére
mert ez valamilyen szinten már katasztrofális. ne gondold,hogy valahol jelenleg nem téma az,hogy felesleges a hardware részleget fenntartani,ha ott lesznek minden platformon,mint kiadó. a gamepass meg ott lesz tv-n, telefonon,tableten,pc-n...a konzol egy csepp a tengerben
-
negyven2
veterán
-
sz_b
csendes tag
válasz
Wesder #16123 üzenetére
Volt egy pár hete arról hír hogy a Square leírt egy pár folyamatban lévő projektet kb 200m értékben. Nem lehet hogy emiatt csökkent a profit?
Amúgy kétlem hogy ha PS-en mondjuk idáig elment az FF7 Rebirth-ből 3 millió akkor boxon is elmenne belőle '"pár millió". Third party játékoknál az eladási arány xboxnál 15-20% körül szokott lenni.
-
Moby
veterán
válasz
Wesder #16120 üzenetére
Az exkluzivitás nem most futott fel, nem most lett, az iszonyú bukó viszont a tavalyi évhez képest tapintható. Értem, hogy a kiutat most a legtöbb szereplő az eladási volumenek felfuttatásában látja(erre sem vennék mérget, hogy működni fog), de a problémákat ne mossátok össze. Pontosan látta 1 évvel ezelőtt midnen szereplő, hogy iszonyú szarvihar közeleg, nem véletlenül húzta be a kéziféket mindenki jóval azelőtt, hogy tapinthatóvá vált az, amit ők már láttak előre.
-
_drk
addikt
válasz
Wesder #16107 üzenetére
Csak egy példa volt, ahol nagy hangsúllyal van benne egy termék a játékban. Az igaz, hogy nagyon alternatív világ, így sok embert zavarhatott volna.
Lehet egy Meki is sok embert zavarna ha burger kinges...
Több cikkbe beleolvasva az jön le, hogy nem mernek ezzel kísérletezni. Vannak itt-ott probalkozasok de azok is inkább negatív visszhangot keltenek.
-
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15958 üzenetére
Én még mindig azt gondolom, hogy ez azért szerintem több volt mint szimplán egy piros jelzés az excel táblázatban.
Visszanéztem, és most bezárt stúdiók esetében ezek a pletykák voltak
Bár az Alpha Dog Game-nél semmi, de pl. a Roundhouse Games-nél egy Marvel IP-re épülő UE4/5 alapokra építkező PvPvE játékról voltak pletykák.
Arkane Austin esetében csak GeForce Now-os szivárgásra lehet támaszkodni. Ott egy Project Black Sky kódnevű játék volt hozzájuk köthető.
A Tango Gameworks esetében pedig olyan pletykákról lehette hallani, hogy egy JRPG-n és egy multiplayer címen dolgoztak, illetve egy szivárgásban meg volt említve a Ghostwire: Tokyo folytatása is.
The State of Microsoft Gaming: A breakdown of all the Confirmed Projects, Leaks, and Rumors for the Future of Xbox Game Studios and Bethesda Softworks also including Activision and Blizzard. -
opr
nagyúr
válasz
Wesder #15911 üzenetére
Minosegben, igen. Plane sokszor annyi penzbol. Es szerintem ez egy teljesen jogos elvaras amugy. Mert amikor egy spider-man szintu koltsegvetesnek egy redfall a vege, ott azert szerintem nagyon jogos a kritika.
Amikor azt mondja valaki, hogy sony-minosegu jatekot var, az nem azt jelenti, hogy story-driven 3rd person csojatekot vagy open world jatekot akar. Csak hogy minosegi legyen a termek.
-
-
Zó
aktív tag
válasz
Wesder #15821 üzenetére
Kifejezetten bírtam a Hellblade-et, de 7 év alatt produkáltak egy Bleeding Edge-et, melyet soha el nem indítanék, és lassan révbe ér a HB2, melyen azóta sem érzem, hogy szükséges folytatás. Remélem rám cáfolnak, de apátiát váltanak ki belőlem.
Amúgy a Heavenly Sword és az Enslaved sem volt rossz, de leginkább kedvelhető - illetve a PS3-as performance miatt gyűlölhető - egypatronos nem éppen hiánypótló játékok voltak.
-
pzstm
titán
válasz
Wesder #15724 üzenetére
Most ez a mondás:
Microsoft CEO Satya Nadella on gaming in Q3. "We are committed to meeting players where they are by bringing great games to more people on more devices. We set third quarter records for game streaming hours, console usage, and monthly active devices."
Microsoft expects Xbox hardware revenue to decline again in Q4. Xbox content + services will grow in the high 50s, with 60 points of net impact from Activision Blizzard. Overall gaming revenue in Q4 will also grow "low to mid 40s" with ~50 points from ABK -
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15655 üzenetére
Még a sorozat elött megvettem az összes DLC-t a F3/NV-hoz. Azóta (kb. másfél hete) a Fallout 3-ba belent vagy 30+ óra. Elhatároztam azt is, hogy a F76/Shelter kivételével mindegyik Xbox-os Fallout játékból kiszedem az össze Achi-t. Bár F3 esetén már sajnos van 4db ami miatt majd újból kezdeni azt ill. ugye most valamiért bugos-ak a F4 achi-k, vagyis nem adja meg őket.
l.skywalker: mondjuk itt a Hype is bejátszik, mert pl. a Twisted Metal esetén nem volt ilyen... vagy a Castlevenia esetén se, vagy ott a Cuphead Show is(oké tudom, hogy ezekből vagy már nagyon régen jött új rész, vagy nagyon réteg játék volt eleve)...
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15463 üzenetére
Ez amúgy a cikkben is benne van, hogy ez az oka. Ugye ezen a listán 8. helyen van, és még utána is sok Multi/GaaS/Co-Op alapú játék van. Illetve az is érdekes, hogy az eladási listák alapján (ez alapvetően változó területenként) a Starfield volt az első olyan játék ezeken a listákon, ami nem folyatását, nem Remaster/Remake/Reboot, nem egy létező IP spin-off része és nem egy licenszelt IP-ba tartozó cím volt. És átlagban ezeken a listákon kb. a 30. hely környékén szerepelt (elviekben a digitális eladás nem volt beleszámolva).
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #15337 üzenetére
Ez inkább a játék felé kritika, Series X-en is ocsmány szegény, de az tény, hogy S-en drasztikus a felbontás csökkenése és a lod távolságból adódó változása.
Mondjuk a Team Ninja játékai szerintem mindig is subpar grafikával rendelkeztek a maguk idejében, de a gameplay elvitte a hátán az adott produkciót, kivéve Strangers of Paradise meg most a Ronin. -
Zó
aktív tag
válasz
Wesder #15337 üzenetére
Ami 1080p-n jól néz ki, az 4K-ra felskálázva is. PC-vel is is tapasztaltam, dockolt Switchet is láttam már. Ez nem ugyanaz, mint 640*480-at volt annak idején 1080p-re ráerőltetni. A képarány is ugyanaz, a 4K pedig többszöröse az 1080p-nek, és a mai tévék is ügyesek már.
-
TrueGooner
senior tag
válasz
Wesder #15309 üzenetére
Azt olvastam, hogy jelenleg prototípus szinten már próbálgatnak verziókat. Ha lesz is belőle valami az -szerintem- csak 3-4 éven belül. Addig ki tudja hol fog tartani a technológia, én azért bízom benne, hogy előbb-utóbb olyan szintre ér a nano-technológia, az akku-technolóhia, ami konzolminőséget hoz el hordozható méretben. Szerintem nem vagyunk ettől annyira messze.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15289 üzenetére
Amúgy a Square mindig is ilyen kicsit kétszínű szemét volt üzletileg. Amikor indult az Xbox akkor az MS meg akarta venni őket. Meg is egyeztek az árról, majd mikor mennetek volna aláírni, akkor azt mondták, hogy meggondolták magukat és többet kérnek Az MS be is ment volna, de ezt még kétszer eljátszották.
Azóta is ez van, hogy van amikor haverok, van amikor köpködik az MS-t. Annál cégnél amúgy valami nincs rendben (még mindig van olyan része ami az NFT-ben látja a jövőt). Simán el tudom képzelni, hogy ők a nagy kiadó (főleg úgy, hogy igazából GP nélkül a japán játékok többsége nem igazán életképes Xbox-on). -
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15280 üzenetére
Square-től jöttek olyan nyilatkozatok, hogy nekik nem igazán éri meg Xbox-ra kiadni a játékaikat. Illetve volt olyan is, hogy a fejlesztők szempontjából jobb ha csak egy konzolra fejlesztenek a PC-n kívül. Ez utóbbit ugye Yoshi-P mondta, az FF XVI PS5 konzol exkluzivitása kapcsán. Aki most meg olyat nyilatkozott, hogy a PC-s megjelenés után szeretné más platformkora is elhozni az FFXVI-t:
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15164 üzenetére
Igazából ahogy utána néztem, szinte mindent meg tudsz szerezni in-game is (talán a plusz inventory hely amit nem lehet). Ráadásul azt is leírták azóta a tesztelők, hogy ezeknek a drop rate-je igazából se nem nagy, se nem kicsi.
Illetve azt is elmondták, hogy az általuk tesztelt változatból semmi nem került ki, vagyis az ott látható értékelések és tesztek azt írják le, amilyen most is a játék DLC-k nélkül. Vagyis ezek tényleg csak time saver DLC-k. Igaz ezt már lehet (és látható is), sokan nem értékelik. Pedig szerintem egyszerű a helyezt. A tesztelt és a DLC-k nélküli játék az amire tervezték, míg a DLC-k igazából fizetős cheat-ek (vagy játék könnyítések).
Tudom már előre, hogy páran majd leírják, hogy ez mennyire rossz példa, de ez olyan mintha a From Software játékaihoz vehetnél DLC-ként Easy vagy Super Easy mode-ot.
ps. plusz Save Slot DLC nincs hozzá! -
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #15161 üzenetére
Attól, hogy végig lehet vinni nélküle még féreg húzás marad és nem kéne úgy hozzáállni, hogy jólvanezígy, hisz nem kötelező, mert ki tudja mi lesz a következő, amit ezen felbátorodva kiszerveznek dlc-be.
Bár tudom, neked a külön megvehető ng+ is a világ legtermészetesebb dolgai közé tartozik, szóval nem lepődtem meg a véleményeden. -
opr
nagyúr
válasz
Wesder #15159 üzenetére
A karaktermodositas, a tobb, mint egy save file, meg a fast travel az miota az a kategoria, hogy "a lusta játékosokat lehúzzák 1-2 dollárral"?
A nem akarok farmolni, tehat megveszem 10 birodalmi valtoert a nagy lovet reszt azt tok megertem, es szerintem azzal nem is lenne senkinek semmi baja. De ez a szint, ez konkretan olyan szinten gusztustalan, hogy engem (meg a barati korom nagyreszet) pl el is vesztettek. Gusztustalan. Ha 40 euro lenne a jatek, azt mondanam, hogy ok, megertem. De teljes AAA aru jatekbol evtizedek ota alapnak szamito funkciokat direkt kivenni, hogy el lehessen adni a AAA aron felul, az szamomra olyan szinten visszataszito, hogy arra szavak nincsenek. Es tuom, hogy ez irracionalis, de en ezek utan akkor se fogok bottal se hozzanyulni, ha ezt utolag megvaltoztatjak inkabb, mert meghallom a jatek nevet, es azonnal az jut rola eszembe, hogy mennyire hihetetlen mod hulyenek neznek a kedves alkotok.
Sot, tovabbmegyek: Ezen a ponton hamarabb fogok vasarolni valami hulye fortnite tancot, mint dragon's dogma jatekot, plane hozza dlc-t. Tudom, ezek nem igazan eszervek, hanem inkabb erzelmek, szubjektiv es szemelyes dolgok, de nem tudok vele mit csinalni, en is emberbol vagyok. Par ev mulva, amikor ingyen lesz, akkor se fogom behuzni, szarjanak sunt.
Oszinten remelem, hogy basznagy penzugyi bukta lesz a jatek, es vegre legalabb par manager megtanulja, hogy a kapzsisagnak is van hatara, azaz: Igy lehet 70 dollar kozel fix bevetelt bukni azert, mert erekcionk volt meg ket dollar gondolatara.
FYI: Ha 75 dollarert adtak volna a jatekot, es cserebe nem veszik ki ezeket a funkciokat, azert is lett volna morgas, de szvsz sokkal kevesebb, es az emberek lenyeltek volna. Nem mindenki, de tobben. Es meg a fejlesztesi koltsegeken is sporolt volna egy rahedli penzt, hogy csak siman belerakjak a trivialitast es kesz, nem kell igy kulon baszakodni vele. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #15159 üzenetére
Nem ugyanaz. Felhúztak egy egész marketingkampányt arra, milyen hardcore fasza rpg-t csinálnak, amiben az utazás az élmény, majd megjelenés után teszik láthatóvá a dlc-ket, amik ennek az egésznek totálisan ellentmondanak és akkor mellé tudsz ingame pénzt is venni, ha akarsz.
Vérlázító, ahogy megoldották az egészet, nem mellesleg szarul is fut minden platformon, szóval teljesen megérdemelt a csicska státusz, amit most rájuk aggatnak. -
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15061 üzenetére
Itt nem elsősorban az MS-re gondoltam, és nem is arra, hogy a Sony játékai milyenek, hanem úgy trendben.
A 7.5 értékeléssel, meg igazából egyetértek bizonyos szinten. Meg eleve ez az ő véleménye. Ezt felejetik el sokan, hogy attól, hogy XYZ egy bizonyos értékelést add a játékra, az még nem jelenti azt, hogy az a játék az adott kritikát olvasó számára is annyit ér. Ez csak a legtöbb esetben XYZ saját véleménye a termékről. Ez igaz Grath-re amikor 7.5-öt add az RDR2-re, igaz arra is aki 108%-ot a Rise of the Rōnin-ra, és arra is aki anno 7-et mert adni a Breath of the Wild-ra, mert neki egyébként se jönnek be a Zelda és Nintendo címek (és gondolom azután se változott meg a véleménye, miután halálos fenyegetések és támadások érték). -
Wesder
titán
válasz
Wesder #15060 üzenetére
#negyven2
"Itt is kiborultak páran, amikor Grath 7.5-et adott anno a Red Dead Redemption 2-re." Arra èn is kiborultam volna, simán van 8 pont.
Szerk.
El kell fogadni hogy piaci helyzete miatt durván a Sonynak lejt a pálya, persze ezèrt tett az MS az elmúlt 10 èvben.Ezèrt sem èrdekel már hogy melyik mennyi konzolt ad el, meg hova ès mit portol.
-
NyMRooD
őstag
válasz
Wesder #15045 üzenetére
Én is a studiók szempontjából néztem, saját studió - saját ip -> first; nem saját studió - saját ip -> second; nem saját studió - nem saját ip -> third. A Sony az első kategóriában volt erős az előző genben (persze volt second és third is) és most abból gyenge (utóbbi kettő most is van), az MS-nél akkor mondta mindenki, hogy nincs xboxra játék amikor nem volt sok (kb forza) first címűk és akkor lett végleges ez a "mantra" amikor azok is elkezdtek jönni pc-re. Ezek a Sony-ra is teljesülnek, igaz PC-re csak egy idő után jönnek, de azért ne legyen kettős mérce, ha xbox one-ra nem volt játék akkor idén bizony ps5-re sincs, amivel az a baj, hogy ez a ps melletti fő húzóerő.
szerk.: Nem vitaindítónak szánom, nem fogok megválni a ps5-től, de az idei év szerintem gyenge lesz a Sony-nál, a PS5 pro abszolút nem indokolt idén.
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #15042 üzenetére
Kiadási/exkluzivitás szempontjából értem a second party-t.
Second Party esetén a kiadó is a SIE/XGS az adott platformon, platformokon. De ettől az adott játék még lehet, hogy később multiplatform lesz. Lásd As Dusk Falls. De Second party alá tartozik az is, ahol külsős cég gyárt nekik játékokat a SIE/XGS megbízásából, és ekkor a fejlesztést is ők állják. Pl. a Sackboy: A Big Adventure, ahol a Sumo volt fejlesztő a SIE megbízásából... de ilyen lesz pl. a People Can Fly Xbox-ra készülő multis címe is.
A most érkező Sony-s címek esetén (Stellar Blade/Ronin) a SIE csak a kiadó, vagyis később jőhet máshová is (de nem valószínű... talán a Stellar Blade igen, mert az eleve multi címnek készült). A Helldivers 2 esetében is elviekben a SIE csak a kiadó, a fejlesztést nem ők fizették. Ahogy a Death Stranding esetén se.
És ugye pl. a PS ex. FF részek esetén, a kiadás az a Square Enix-é (vagyis ők meg Third Party, ahol tényleg csak azért fizetett a Sony, hogy más konzolon ne legyen). -
negyven2
veterán
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Wesder #14990 üzenetére
Jah látom már.
"Of course, there's a slight problem here in that PlayStation 5 does not support 8K output via HDMI 2.1, despite proudly displaying an 8K logo on the box. In this case, Shin'en is using the extreme resolution for super-sampling anti-aliasing: essentially, every pixel on your 4K screen is downsampled from four pixels for pristine image quality. As for what kind of difference this makes to the overall presentation, Shin'en has you covered there too. You can actually drop back down to native 4K in the options menu - just disable anti-aliasing. Shin'en tells us that when and if the platform holder makes good on the PS5 packaging's 8K promises (VRR first please, Sony), a simple patch should allow the game to output the 4320p framebuffer directly for a 1:1 pixel match on an 8K display."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series kontrollerek eladóak
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PSN ( Playstation Network) ajándékkártya
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest