- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Heteken belül ár/érték bajnokot avat a Poco
- VoLTE/VoWiFi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
-
Mobilarena
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
SylarHUN
senior tag
Valahol lentebb én is említettem ezt a problémát.
Annyiból örülök, hogy nem csak nálam létezik.Tegnap zötyögtünk UFO1-el és ami nagyon érdekes volt.
Nekem jobb a gyorsulásom kb 30 pontal mint az övé, de viszont neki meg a végsebessége jobb 40-el, meg a kanyarodásom is jobb kb 10-el mint az övé.
Mégis a rajt pillanatában ő gyorsul jobban, viszont a gyors részeken, én feltudok zárkózni rá.
Végsebességre 1 km/h val ment jobban nálam.Akkor ez hogy is van?
A megfejtés, tuti a szinkronizációban keresendő.
-
SQX_Barto
addikt
Igen, tényleg megvolt mind a három, Z4-et megtartottam, másik kettőt meg eladtam, helyből 230k-m lett
Volt értelme a starter kitnek, (amiért az NFS Run előrendelést leszámítva egy fillért sem fizettem) Játék elején vagyok és mindhárom típusból van egy értelmes kocsim (Toyota MR2, BMW Z4M, Porsche 911 GT3 RS), bár a tuningolás még egy hosszabb folyamat lesz...
Egyébként G0NE7 néven megtaláltok, ha gondoljátok, bár nemsokára se gépem se netem nem lesz egy darabig...#Beerka: Igen sejtettem, hogy a boltban vehetőknél a nyerhetők jobbak...
-
-
noblem1983
senior tag
Mikor írtad,hogy ki mit ajánlana E30-ba én is a World Garage változatot ajánlottam mert néztem a csávó idejét és Gray Point,Lincoln Bouleward,Chinatown Tram pályákon ment azzal a beállítással jó időket. Viszont nekem K,Z,K,S,P,S van benne és ez sem tűnik rossznak viszont a felsőbb sebességtartományban kifogy az erőből.
-
UFO1
senior tag
-
LamerGyuri
senior tag
BMW-fanoknak kötelező. Kis példányszámban gyártott, tulajdonosaik által féltve őrzött jószágok
Jó kezekben alapon is versenyképes, 3 kulcsos tuned cuccokkal pedig a hangja mennyeivé válikIgazi BMW, könnyen, gyorsan fordul. Bár nekem a tapadással - leszorítással még gondjaim vannak: a rugó-fék-gumi hármasra javaslatokat várok, mert könnyen eldobja a seggét. Free-ben élvezem, mert akkor folyton csak az oldalablakok lesznek bogarasak
de futam közben ez elég nagy bukta szokott lenni.
-
sunny84
senior tag
Purpose:
The purpose of this maintenance window is to deploy server / a game patch to Need for Speed World. Please see Release Notes below.
Date:
April 3rd, 2012
Duration(s):
4 hours
Start: 1pm (13:00) PDT -- 4pm (16:00) EDT -- 8pm (20:00) UTC
End: 5pm (17:00) PDT -- 8pm (20:00) EDT -- 12am (00:00) UTC
Affected Users:
During the maintenance window, the servers will be offline and users will not able to log in and play Need for Speed World. Players who are already logged in and playing NFS World will be disconnected from the server and therefore, disconnected from the game.
New Features:
- For a limited time only, an Easter Aftermarket Card Pack is available for purchase and includes exclusive Easter themed Neons and License Plates
- A new BMW Z4 GT3 (Easter Edition) has been added to the game and is available for purchase from the Car Dealer
Bug Fixes/Changes:
- Improvements to the client’s stability have been made
- The last active tab is now shown whenever the News Feed is opened during a session
- The ability to click on a Driver name in the Rankings and bring up the context menu has been restored
- Position numbers have been added to the Rankings
- The Volkswagen Scirocco has undergone re-tuning to increase the car’s top speed and enhance its handling
- The Toyota Supra has undergone re-tuning to increase the car’s top speed and enhance its handling
- Fixed an issue that caused the Porsche 911 Turbo to disappear after a certain distance on other player’s screens when equipped with certain Visual Packages
- Fixed an issue which caused the Lotus Evora (Cop Edition) to clip with objects in front of or behind the car
- A missing license plate has been added to the Lamborghini Countach 5000 quattrovalvole
- Fixed a vinyl wrapping issue on the Nissan Silvia when equipped with certain Visual Packages
- Fixed a vinyl wrapping issue on the Lamborghini Murciélago (Cop Edition)
- Fixed a vinyl mirroring issue on the Toyota MR2
- Fixed an issue that caused damage to appear black on the BMW M3 GTS while in Minimum or Low level of detail when equipped with certain Visual Packages
- Some missing exhaust effects were added to the BMW M3 Sport Evolution when equipped with dual exhaust Visual Packages
magyar idő szerint 22től - 2 ig tart
-
tutuhawer
őstag
pont erre nincs szükségem. Feflődök és tanulok, közben esélytelenül nyomom a powerupot, és nem a hibára, hanem szó szerint a bénázásra várok. Így nyomkodni a már 2010 óta vita tárgyát képező powerupokat nekem nem üzlet. Az Auto Club revolutionben legalább a gazdag spíler nem tud akkora előnyre szert tenni. Örülök, hogy el tudtam szakadni a Worldtől, régóta nézegettem, milyen új játékok vannak ingyen, és örülök, hogy SylarHUN belinkelte nekünk az ACR-t.
-
UFO1
senior tag
Azokon én is előre röhögök akiknek 700 fölé van tépve a T3-uk seb. statja mert többnyire kezelhetetlen tőle a gép. Este majd megkereslek ha fent leszel még 23 körül, hogy megy így az E30 vagy esetleg holnap korábban.
Más: én még várnám vissza a Z4 GT3-at csak úgy kíváncsiságból mit tud.
Bízzunk (#7567) noblem1983 hsz-ában hogy kamu és pénzlehúzás ez az ultra cucc sz@rság.
-
UFO1
senior tag
Amit az előző hsz–omban írtam bevált nagyon megy tőle és stabil is marad (még tankosítva is) jól fordul, de csak akkor ha nincs megültetve mert attól nehezebben kanyarodik míg nélküle enyhén sodródik és így gyorsabb, sztem széles kaszni is fölösleges bele lehet azt is kidobom belőle mint az ültetést. Nevetséges de RTR-X-ek, Murcik, M3-ak lépnek ki ha meglátják az 591-es seb. statját mondjuk jól teszik mert általában a 2.hely garantált a részükre egy hátránya hogy dupla annyi nitrót eszik mint a top T3-asok. Jó rajtnál M1-nek sincs sok esélye (a többiről nem is beszélve) bár ehhez jó sofőr is kell de az űr időidet elnézve ezzel nem lesz baj.
-
tutuhawer
őstag
holnap délután fogok begördülni, de csak egy kicsit, akkor megpróbálok időt szakítani. Elöljáróban annyi, hogy leírom, én hogyan teszek-veszek.
1. kulcsfontosságú az erős nitró szerintem, habár mondom, elise-zel is szenzációsan nagyokat lehet ütni, mert jól tapad, fól fordul.
2. jól kanyarodó autó kell, mert pl. Az 1 milliós skyline-ommal nem könnyű manőverezni és utána még a kanyart , féktávot vagy egy civilt is megoldani együtt
Amikor nitrózok, akkor rálegyezek kicsit vagy ha van mód akkor nagyobbat az ellenfélre. A nitró azért jó, mert úgy jobban megnyúlik az autóm az adott irányba. Megy nitró nélkül is vagy gyenge nitróval ,de akkor fennáll a veszély, hogy az ellenfél reagál rá egyet. Alapvető, hogy nem a hosszú egyenesben próbálom megcsinálni, hanem speckó helyen, pl szűk úton, kanyar után a kigyorsításon vagy akár a kanyaron belül. Egyenesben én is meg tudom nyomni a nitró gombját, de bárki más is, viszont a komoly rammoláshoz a nitrót nagyon sok játékhelyzetben kell tudnom használni. Aki ilyen irányban is trükközni szeretne, annak nem elég a nitrót tudni. Ismerni kell a játékot annyira, hogy tudni kell, adott helyzetben hol is van pontosan az ellenfél hozzám képest, és adott helyzetben ő az adott szinten az adott autóval milyen mozgásra képes. Tud-e kontrázni, tud-e nitrózni... Ha tud rámhúzni, akkor ki tudok-e bújni másik ívre, miközben ő lecsúszik nagyon. Ha tud nitrózni, meg tudja-e tartani vagy lecsúszik és elszáll vagy akár kipördül. Aztán a tereptárgyak, civilek a barátaim - ha elöl megyek. Rá tudok legyezni azokra is, aztán pörögnek ide-oda. Vagy egy hirtelen mozdulatta kiugrok előle, az ellenfél meg elkapja. Vagy akkor zárok közel hozzá, amikor egy civil is jön, és ő azt elüti. Van egy kiálló fal a pályán - az is segít. Ezekben az esetekben még csak test-test elleni kontakt nem is volt, le se lassultam. Ha van, akit érdekel, miért megyek néha ilyen "gonosz" stíliusban, megkérdezheti, de el ne ítéljen senki emiatt. Ugyanis: lerammolom a kiváló, hú de IsstenCsászár szuperpilóta játékost, aki utána powerupokkal se ér utol: azaz leteszem a hibátlan futamot a pályára amellett, hogy gonosz voltam. Tessék utolérni - mondom magamban. Tessék megelőzni, gondolom. Most már nem is olyan könnyű elmenni mellettem, mert van nekem is jó autóm. Annyit tudni kell még, hogy az adatlapom mutatja, hogy a kevésbé erős, 1 évvel ezelőtt kalibrált autókkal is bőven van multiplayer futamom. Azokkal előzéseket kellett bemutatnom - azokat is megcsináltam, ha kellett. Ha én a szarral megcsináltam, akkor az imént leütött szupersztár pilóta is tudjon megelőzni engem. Van az a helyzet természetesen, amikor hibázunk, ügyesebb, jobb az ellenfél, akkor ő megérdemli, kész, jár a piros pont neki.
Ami fontos és ide tartozik: ha leütjük az ellenfelet, illik megnyerni a futamot, mert ha nem, az nagyon égő - még ha erősebb autótól kapunk ki, és bravúr lett volna, akkor is szar érzés nekem, neki meg jó, és jogosan szól be. -
UFO1
senior tag
Használ nekem a te linkedből az RTR-X tuning jó lett az LFA hát nem lett sokkal gyorsabb tőle az EVO X-hez viszont a másik leírás passzol jobban és Silvia is inkább P motorral jó tehát lutri de mindenképp egy kiinduló pont és sokkal jobb a 3xK és 3xP agyrémtől mert próbáltam és vezethetetlen tőle szinte minden gép.
[ Módosította: philoxenia ]
-
odébbb
tag
SZia , Jó Estét !
Nekem is sikerült ijjet csinálni Partolásnál , hogy eccere értünk be és aranyat dobott ügyesnek kel lenni , nameg eccerre és jó lessz ( nem bug ) , megnyuktatlak .
Ehez hogy egyszerre adjon aranyat mindketőtöknek ( a partnernek ott kell lenni a szeren ), általában sokan nem tudják miért szoktam mondani hogy egyszerre érjünk be , na mindegy .
Neked sikerült , már nekem is sikerült az a lényeg !!!
-
Moleman
addikt
G25-öm van, a Pro Street támogatta, de komolytalan. A Shiftekkel nem működik normálisan, a Worldről nem is beszélve. Igazából az összes többi szimulátor is komolytalan a Live For Speedhez képest, csak azzal jó igazán. 7 éve nyomom (első 4 évben egérrel, 3 éve G25), azóta ugyanazok az autók, ugyanazok a pályák, de nem lehet megunni. Az ott szerzett tapasztalat már nem egyszer mentett meg közúton.
-
Dictator^
veterán
Ne várj, igen team matchet akarunk menni, azaz ketten, több játékos ellen , nem pedig 1v1-be. (akár együtt, vagy csak összedolgozva)
Mindketten Europe alatt logoltunk be, mégis, group megnyitása után, teleport playernél odateleportálok, de az autóját nem látom! A többi játékosét nagyrészben igen, de az Ővét nem.
Kék pontok alatt (gondolom a futamoknál) nyomunk egy Multiplayer gombot (egyszerre), várakozik , keres.. behív, de soha nem ugyanoda.. Össze is játszanánk, de nincs, hogy, mert mindig más játékba rak be. Ezt elpróbáltuk kb 10x, sosem kerültünk egyhelyre. Én 2-es vagyok, Ő 3-mas, viszont a játékaimba 2-estől 5-ösig rak be playereket.
-
tutuhawer
őstag
Szasz. Ennél egyszerűbb a szitu, nem figyeltem oda. Tudod jól, Bence teljes embert kíván, ilyenkor lehet, hogy látok kék üzeneteket, de nem mindig tudok írni.
Azt, hogy Hungary, nem írom ki, azért annyira nem szarom le. Akkor biztosan kevesebb ellenfelem lenne, ami nem jó... És a fos game miatt nem borulok ki sose, a benne levő emberekkel van a bajom. Mielőtt megkérdezi valaki: nem, nem az oroszokkal. A legidegesítőbb dolog a játékomban még csak nem is a csalók sokasága, a cset hacker vagy a többi szemét, hanem akkor leszek igazán buta, ha hibázok verseny közben.Civilek, féktáv, rossz powerup-használat, mert néha abban is lehet bénázni... ezek csak zavarnak igazán. Amikor írok, nem kiakadok hanem néha elkeseredek, amikor KODIIII a "nem olyan rossz versenyző", az autókat jól ismerő bemondja a tutit, és szólok, hogy ne, és én vagyok a szemét. szeriintem ez nem jó így, ezért írktam pár sort
-
tutuhawer
őstag
hmmmm... vagyok én
azt hittem, kerülsz engem
A viccet félretéve fenn vagyok én, és a kocsik tuningjait nem tudod elbaszni, mondom is, hogy miért: lehet kombinálni a 2 tuningmester oldalról a színes alkatrészeket, de a nagyokosok 3 kék 3 pirossal tépnek. a SuperBee charger is jól megy, teljesen épkézláb futamokat lehet vele menni. Aki nem tudja megülni ezt a színkombit, az elolvassa a segítséget, belenyúl, és hátha jobb lesz. Van ismerősöm, aki széttép sokmindenkit a 3kék 3piros McLarennel, Én nem tudtam kezelni, igaz nem is volt teljesen pro tuned. Hozzányúltam és kezesebb lett - nekem. Attól még a 3kék 3piros kombi legyőz engem. Ok így a dolog? tehát jó a 3 kék 3 piros, mert a világranglista nem hazudik - már ami a tiszta versenyzőket illeti
-
vzso
aktív tag
Hát, ja.
Sajnos ezek már nagyon közel vannak egymáshoz teljesítményre, na és természetesen mindenkinek más jön be, más megy jobban. Nekem a Jaguar, A Lancia, az Audi Quatro, Subaru, Exige, RX7-RZ, de az összes többi is. Mindegyik nagyon jó kocsi és szinte mindegyik más, más pályán másképpen teljesít mindegyik, van ahol az egyik jobb, van ahol a másik, de a sofőrökön is sok múlik, ki melyik tulajdonságát kedveli/szereti az autónak.
Remélem nem bizonytalanítottalak el teljesen. -
vzso
aktív tag
Nem néz az ki rosszul, csak egy kicsit érdekesen
.
Nem egy mai darab, akkoriban ez a formavilág volt a menő. Viszont ha nagyon nem tetszik, én a Mustang Boss -t mondanám az M3 E30-as ellenfelének. Nagyon gyors, a nitrója is rendben van (közel olyan erős mint az E30-asnak), viszont egy kicsit csúszkálósabb, mint ahogy a nagy tesó is, az RTR-X, de, nekem, például ez bejön, jól / jobban sodródik a kanyarokban így nagy sebességgel lehet őket bevenni. Viszont hamarosan kiveszik őt is, nem árt sietni.
-
Qru
MODERÁTOR
Multiz, úgy lehet jól versenyző haverokat szerezni. Chatben csak a 12 évesek nyomják a szellemi f@szverést.
Én is így haverkodtam össze egy sráccal, marha jól ment és már napok óta mulitztunk együtt, meg beszélgettünk angolul mire kiderült, hogy ő is magyar. Volt ám meglepődés.
-
tutuhawer
őstag
az idő hozza össze őket. A barátaim többségét a pályán ismertem meg. Amikor még ki lehetett írni, hogy Hungary. Most inkább csak valami sima magyar szöveg legyen, és ha összefutsz valami magyarral, gratuláltok egymásnak és kész. Én így ismerek pár sofőrt. Ismerek egy magyar srácot, aki például a 36. volt a világranglistán, amikor alig volt csalás és minden autó elérhető volt játékpénzért. Letépte bárki arcát a silvia-elise-M3 trióval. Versenyeztem vele, megismertem, ismerem. Ennyi. Groupban jövök-megyek, jöttem-mentem, és olyan emberekkel hozott össze a sors, akik a fél világ pofáját letépik becsületesen 3 kék 3 piros kombóval. Akik megmondják, mikor fut a szerver, ki mennyire, hogyan merrefelé csal, a statisztika alapján mondanak olyan dolgokat, amit utána a nagyokosok igazolnak. Megmonda valaki, hogy mikor melyik autót butítják, pl most a skyline 2000 gt-r gyanús, hogy gyengébb. Megmondták annak idején, hogy a silviában egyszer az egyik motor volt jó, aztán belenyúltak és a másik lett jó. Szóval versenyezni kell, mindenkinek mondom, ezek a srácok nem a csetben arcoskodnak, hanem a pályán. Akik csetelnek, közel sem mind olyan jók, mint látszik. De a verseny nem hazudik. A multi verseny.
szerk: picsába, pont lemaradt a lényeg: A halálosabb iramban. Tokió driftet nézem éppen és amikor a csávó a lancerrel tanul driftelni, az egyik öreg horgász arcát kiszúrtam: Keiichi Tsuchiya van a filmben. van, még aki észrevette őt? -
SylarHUN
senior tag
Ezeknek a figuráknak a gyorsulásuk és a kanyar stabilitásuk, kanyar sebességük a brutális. Ja meg a rammjuk, csak úgy dobálják szét a forgalmat minimális lassulás nélkül.
Ők már nem a végsebességre mennek.
És velük az a baj, hogy nem lehet bizonyítani a csalás tényét.
Még ha, te, én és mindenki sejti is a dolgot.Csak azt nem tudom, hogy miért jó így győzni. Mert nem hinném, hogy ugyan olyan érzés csalva nyerni, mint saját erőből, tudásból.
-
callmeakos
veterán
Én is belefutottam egybe reggel. Én is GT3 RS-el voltam a barom meg egy Z4 GT3al. Elég furva cuccok voltak benne mert a végsebességi statja 699 volt. Coutry Club-on mentünk. Vezettem majd egyszer csak azt veszem észre hogy eltűnt a hátam mögül. Mondom ezt jól feladta. Erre kiderült hogy csak azért állt meg hogy beizzítsa a speedhacket. Úgy elment mellettem mintha 100 al mentem volna pedig volt az 300 feletti is a sebességem. Itt is van ni a baromja:
Mondtam is Csiliboynak: Ettől a baromtól kiakadt a szánalom faktor......
-
tutuhawer
őstag
most kicsit beléptem a fórumba, holnap este mondok komolyan vélemény a vspec R35-ről... indulóra annyi, hogy a nitrója kb +35, azaz nem a legerősebb, de érdekes, hogy a pár futamot mentem valakivel és meglepődve néztük, hogy 361 a végsebe4sségem így, ahogy most van, ami nagyon nem kutyafasza. Maga a végseb. sem, és az, hogy el tudtam érni, főleg az! Kanyarban precíz, ami sok győzelmet érhet. Top időket nem közelítek, de a játékélmény 100%-os. 20 éve vártam, hogy egy ilyen géppel mehessek. A nissanok közül csak a fairlady és a 370 Z nem került a kezeim közé, nem is kértem sose, de ez nagyon fasza nekem. Át is festem, nissan gt-r r35 AMS alapha 12 lesz belőle. valentin matricáim vannak, azokat is bevetem... komoly lesz
-
UFO1
senior tag
Semmi értelme az 50 napnak 30-ig ad heti 2-3 cuccot utána általában 1-et néha 2-őt esetleg érdemes még a 35. napot megvárni utána újra kezdeni pl. 11. napra 13-7-4-es váltót dobott de ezt mondták többen a chat-en is.
(#6595) D1Rect
T2-ben szerintem A1 a legjobb Elise csak kanyargós pályára mivel végre és startra nagyon gyengusz erősebb nála a Subaru 3100 b és a Fokus RS és előbbi stabilabb az Escortnál. Jó még az RX–7, Lancia Delta, Audi Quattro.T3-bol kimaradt a 911 Carerra hasonló a GT3-hoz + Pagani Zonda bár 10E, az LFA Valentin-i kanyargós pályán nagyon stabil alapon is. Az RTR-X bár csúszik kézben tartható és nagyon erős és gyors.
TE-be nekem Outlaws könnyebnek tűnik kevesebb a szöges és bár hosszabb begyakorolva PU nélkül végig vihető. Ha privibe-be mész érdemes 5s különbség alatt beérni mind a 4 kocsival úgy jobban ad cuccot.
-
Moleman
addikt
Kezdd újra, én is mindig újrakezdem 19 nap után, így legalább tuti kapsz 9 cuccot. Igaz, hogy az első 3 semmire nem jó, de a többi jó.
A verziófrissítés meg monnyon le, már legalább 6 streakemet szakították meg 10-11 napnál, mert nem írták ki időben a szerverleállást... Írtam De Vellisnek, de semmi reakció. Azóta hajnal 1-ig fentmaradok és összeszedem az összeset előre.
-
SylarHUN
senior tag
A videód kettő dologban megerősített. Egyben pedig megnyugtatott, hogy nem csak nálam vannak ilyenek.
1.Bitang finoman kezeled az irányítást.
2.Nagyon gyors vagy.3.Még minimum 50cm távolságra vagy a faltól és mégis a játék szerint már nekimentél.
Ugyan ez van trafiknál is. Jön szemből, szemre simán elférsz mellette, még hely is maradna közte és köztem, de nem, a játék úgy dönt, hogy ütközés.
Ez nagyon GÁZ!Képek Nfree videójából vannak! Na, erre és ilyenekre gondolok, mint amit itt a 2 képen lehet látni.
És ugyan ez a helyzet nálam a fallal és a trafikkal is.
Egyszerűen úgy dönt a játék, hogy te már ott vagy, pedig nem.Direkt megnéztem HotPusuit-ban és a RUN-ban, de azokban nincs ilyen hiba.
-
UFO1
senior tag
-
nmemlekszem
csendes tag
Köszönöm, gyors mentem párat kék rugóval még, mert reggel valami csoda folytán f@szán tapadt és hogy legyen viszonyítási alapom.
Sajnos csak imp ment bele pirosból, de tényleg jobban fordul, városban frankó, viszont ha huplinál patkázok akkor már meg-megcsusszan, bár ez a kéknél is volt ott kicsit később indult meg, de sz@rabb volt megfogni.
Egyenlőre időket nem mentem, traffic szokás szerint nem akarja, meg nitro sincs sok..
Igen 1 pályán sajnos elég sokat kell küszködni mire összeáll és akkor még jönnek a civilek, bár van ahol nem szórakoztam annyit, de olyan is ami egyáltalán nem fekszik. Nálam mostanában csak akkor jön kocsi ha már frankón ívre rakom, örülök magamnak, azt kanyar közepén amit nem láttam be megjelenik. Az egyenesek, enyhe kanyarok persze tiszták egy darab civil sincs...
Azt vettem még észre, de lehet csak jó pillanatokat fogtam ki, hogy amikor a játékban hajnalodik sokkal kevesebb a civil kocsi, mint egyéb időben, ez eddig is így volt és csak nekem nem tűnt fel?(#6392) tutuhawer
Hát nem tudom... Ezt a 2:34-et láttam már korábban, időben lehetséges lehet, de állítása szerint ismeret, gyakorlat nélkül mente ezt, azt kizártnak tartom. Az autóba lehet benne van,de hogy mindezt begyakorlás nélkül az már... Bár tudom vannak profik, de szerintem a gyakorlás és a pálya ismeret náluk is szükséges, max gyorsabban/ jobban megy majd nekik.
Az 1:15 köridő meg szinte tökéletes kör kell legyen, én akkor mentem 1:15/ kört amikor csak 1et falaztam az alagutas levágásnál, de azt is azért, mert ha lassítok többet vesztek vele, illetve nehéz ott eltalálni a féktávot, hogy jó legyen.
Én pup nélkül 38-at jöttem eddig, kb 2 hiba volt benne és 2 kis karambol. 35-re már csak 2 nitro és 1 start slings.-el bírtam bejönni, de még itt is volt 1-2 karambolom, pedig egész jó forgalmam volt. És még most is tudok gurulni itt 2:55 környékén ha olyan a forgalom vagy épp formában vagyok -
milomi
tag
NFree annyit hogy igen az Exige-t csak egy E30 tudja elverni T2 ből.. de az is rajtnál... 150 fölött úgy gyorsul az Exige hogy nemvolt még olyan E30 amit nemtudtam elkapni a verseny végére... hozzá teszem a kanyar sebbeségnél nincs jobb az Exigéjétől
Azt megjegyzem mellé van AUDI A1 em RX7 RZ , Boss 302 , és MEgane RS
Rendőrös
és az Exige.. az Exige mindent ver
-
tutuhawer
őstag
Épp Noxwill hozzászólása kapcsán akadtam ki. Nem kell offtopicban írni, mert pont ide tartozik. Pont ránéztem, és lenullázták a
játékostembert, aki miatt nem írom be a mottómba, hogy Hungary. Ez kicsit feldúlt, holnap feldúlom a 3-as csetet is az ügyben, az hétszentség. Közben megnyugszom, és elégtételt kezdek érezni. Holnap több minden kiderül, egyelőre haladjunk, dumáljunk, stb, én meg közben dolgozom, hogy holnap tudjam fordítani a kézikönyvet. A nagyja megvan, az apró módosítások kellenek, és fasza PDF-ben meglesz a könyv. Van itt,aki tud wordből szépen PDF-et csinálni? dobjon nekem egy privátot, kérem, sok magyar kéri. köszi
szerk: pffff, rohadt csíterek... röhej -
janihunk
senior tag
-
callmeakos
veterán
Aaaaaz már komoly idő. TOP100 azon a pályán. Gratula
Lenne kedvem most rálicitálni de mivel tekintve hogy csak 90 nitró van a tárban és nem hiszem hogy mostanában boosthoz jutok így most ezt a kört kiagyom.Viszont még a múltkor a kedvenc pályámon is futottam egy aranyos 2:24:2-es időt. Ez pedig a Kempton Docks. Aki akar rálicitálhat. Azon a pályán 6 nitrót 2 juggert és egy Readyt használtam............
....... ja és abban a körben még frankón elengedtem egy 5-6 tizedet a buzeráns trafi miatt......
-
nmemlekszem
csendes tag
Nálam így néz ki a gt3rs turbo 9-7 ursa, fék 12 ventura. Csúszkálás nálam is van néha, viszont sokszor semmi baja. Amikor driftelek akkor szinte minden t3 autón érezhető 230-250 felett és olyankor amikor egyszer megcsúszik onnan már nem kell több kanyart bevegyek normálisan határon vagy nitrozni. Nálam ez volt, 911 és a zonda is driftelt, bár ma is előjött még a ccx-nél is.
Valamikor restartolok és akkor minden ok, tuningba már nem is merek nyúlni...Szerk: visszaolvasva, sok boldogságot a manóban és jó egészséget nektek
-
-
UFO1
senior tag
Ha még nincs meg itt tudsz jelszót váltani, másnak is ha megoldódott.
(#6284) geentleeman
Az a Petersburg Dam:01:19:467 nagyon jónak tűnik mivel Tutu ideje 01:19.93 MP4-el (ha már nem futott jobbat). Írd már le milyen cuccok vannak benne van-e széria race vagy mind pro és hogy azon belül melyik Improved, Sport, Tuned, sztem elég ha röviden pl. Z/i = zöld improved, mivel én is azon gondolkoztam lehet sok neki a full pro tuned mivel a másik GT3-am alap és az sokkal stabilabb úgy bár valamivel lassabb. Egy Word nick-et dobsz akár pü-be. -
noblem1983
senior tag
Az Alfa C8-at nem szabad lebecsülni mert nagyon jó verda,igaz nekem még a kis profilomban van de akkor is jó.Nem értem miért nem látok belőlük többet.Mindenki csak a Porschékkal meg a Murcielagóval esetleg RTR-X-el megy meg mostanában az MP4-12C. Alig látok LFA-t vagy Alfa 8C-t de az Aston Martin is nagyon ritka.Nehezen hiszem el,hogy azokat ennyire kevesen szeretnék.
-
SylarHUN
senior tag
Szia!
Néhány nappal ezelőtt még nekem is rengeteg csalóval volt dolgom, még a képeket is kitettem ide. De tegnap 0, zéró, semmi, pedig mentem vagy 40 multit.
Hála istennek, hogy nem voltak. Ne is legyenek.Van egy fullos Balboni-m, majd megyek egy pár karikát vele central coaston. Csak hát a balboni sokkal jobb mint a sima.
-
UFO1
senior tag
Porsche 911GT3-hoz a tiszta K, ill. P sztem bukó S motor semmikép mert Z való bele úgy vezethető nagyon betapad a rajtnál ill. kanyarba (olyan Elise szerűen csak nem annyira stabilan) hátránya íven hirtelen gázelvételre keresztbe állhat és a Z motorral így ahogy mondom SENKI SOHA! (innen a topikból sem, csak jó fordulaton kell elengedni) nem ment még el mellettem a rajtnál legyen az másik GT3, M3, Pagani, CCX de még MP4 se, sőt Lyons & Hwy 201-en már az s kanyar végén járok míg a többiek az elején kolbászolnak utána lehet rontok a puha futómű miatt ezért kéne valami stabilabb. Lehet Balller Murci cuccai jók lennének tehát Z, Z, K, Z, S, S esetleg a futóműt lehetne K/P, P, K valamelyik kombojával próbálni. De az is lehet sok neki a pro vagy legalábbis a tuned. Nekem volt a klasszikus legnagyobb statot hozó K, K, Z, P, P, S de vezethetetlen volt így hát repült belőle.
-
gyuszito
senior tag
Ez kérlek szépen ismert jelenség számomra is! Ne gondolkodj, hogy miért, hanem élvezd ki!
A GT3 csúszására annyit tudok mondani, hogy full pro tuned (kivéve turbó, az csak Pro Sport)
K K K P S P kombival is rettenetesen csúszik. Rettentő ideges a kanyarban..Lehet, hogy az lenne a megoldás mint a zeneszerszámba? full Kék?A csalókkal kapcsolatban csak annyit, hogy nem blockolod őket, azért vannak olyan sokan. Én körülbelül egy héten keresztül block oltam őket, és most körülbelül hetente 1-2 csalóval futok össze. Ennek a böjtje annyi, hogy máások nem blockolják őket, és így kimaradok a versenyből...kevés versenyen tudok részt venni, de az többnyire szabályos.
Össze kéne fognunk, és Blockolni kéne minden tetves csalót, és akkor ők lennének kirekesztve, nem az a pár/párszáz játékos, aki Blockolja őket. -
callmeakos
veterán
El kell küldeni az időeredményedet az ott megadott e-mail címre. Gondolom annyi a dolog hogy nyomsz egy Print Screent az időről.
Azt még elfelejtettem megemlíteni hogy tilos powerupokat használni. Kivéve Shield/Juggernaut kombót. Tehát magyarul minden teljesítmény növelő powerup használata tilos....
Szerk.: Kicsit félreérthető lehet az előbbi kommentem szal nem Werewolf autói a randák. Azok szépek mint mindig. Hanem ez a kettő új...
-
UFO1
senior tag
Nagyon egyszerű nyitsz egy Paypal számlát a NET-en ezer videó van róla hogy kell összekötöd a bankkártyáddal lehetőleg dombor nyomott vagy Visa azzal tuti megy és ennyi, elkezdhetsz vásárolni pláne most még olcsóbb mint 2 hete.
Amúgy én is gratulálok a picihez de nem akarlak elkeseríteni csak most jön a neheze de legyen szerencséd és legyen jó alvó.
Nekem van Mia-s rendszámom dobnák is de-hát … -
gyuszito
senior tag
Elsőkörön Szívből Gratulálok, és Kiváló egészséget kívánok nektek!!!
Másodkörön: sajnos nincsen ingyen boost, de lengyelek majdhogynem ingyen adják
Kicsit időket autóztunk, ezt osztottuk meg, valamint a mindennapos Cheaterproblémáról vitáztunk. Így korahajnalban több lényeges momentum nem jut eszmbe. -
Severinus
csendes tag
Semmi baj, csak tapasztalataimat írtam le. Sajnos nem mindig tudok fenn lenni, nagyon változó: vmikor délután, vmikor nagyon későn este, hajnalban. Elfogadom a versenyt, mer' kezdőként csak tanulhatok belőle. Pityesz9070-nel toltam, Ő persze kapásból partolásra állt, én mondtam neki, hogy nyomja meg, kíváncsi voltam mennyit kell fejlődnöm, természetesen sokat
.
-
Severinus
csendes tag
Igen, tudom mire írtad. Nyilván 45-50-s lvl prok ellen esélytelen vagyok, és ezt nem csak tudom, versenyeztem is velük, lásd part-olás. Azonban 25-35 közöttieknél én lesek, h. hol vannak, vagy jól startolok, vagy jó a net, vagy nem t'om... jó széria?
Mind1, én mostanság csak a verseny miatt szeretek game-lni, tőlem lehet 50-s is, csak verseny legyen, ha annyira T3-sal akarnak jönni, jövök én is ^^...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6440HQ(Fizikai 4x3,5Ghz)8-16GB,Vil.bill,256-512GB SSD,Jó akku
- 14" ACER SWIFT 5 (970 gramm!)Érintős 14,1"FullHD IPS,8.gen.core i5,Vil.bill,16GBRAM,512GB SSD
- Xiaomi Redmi Note 11 64Gb Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Acer 15,6",core i3,IntelHD+GT 940MX VGA,8-16GB RAM,SSD,szép állapot,W11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged