- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #21441 üzenetére
Inkább ad el azt a telefont és fejleszd fel kicsit a gépet.
Egy DDR3 lap (esetleg használtan olcsóbb) + 2×4 GB RAM (használtan fele) + Xeon E5450 3GHz (akár 4-GHzen is futhat!!) + GTX 560 OC, (GTX 570, GTX 580, GTX 580+víz, GTX 660) + 2 hűtő + CPU toronyhűtővel már egy használható gépet kapnál, mindezt 50-70E-ből kijönne. Egy új i5, i7 config (új lap + VGA) 200E alatt nem jön ki (tudom írtam már, de …). Így minden jóból kimaradsz!Nem lenne egy csúcs konfig, de custom beállításokon (majdnem minden full) elszaladgálna a Crew és az összes mai játék.
A WR is elég jó áron van már hozzá, van drift (igaz pálya nincs), drag (ahhoz sincs), monster (na ahhoz van, de minek) és ott vannak a motorok amik a legjobban sikerültek a drift gépek mellett. Baromi nagy terület, szép táj, frankó utak (lehet csapatni rendesen) csatlakozni nem olyan egyszerű mint a NFSW-ben, de azért megoldható.
Nem beszélve a nyakunkon az új NFS ahhoz is kell az erős gép igaz abban elég bután mennek (árkád mint állat) a járgányok.Azon kívül van egy magyar srác aki nagyon nyomja (HC + G27) világrekord idők körül forog és nincs senki aki megszorítsa. A feladat rád vár(na)! Az irányítás különben nagyon jó lett a WR frissítés óta egész szimulátoros HC módban.
-
UFO1
senior tag
válasz
JumboJet #21401 üzenetére
Kicsit feljebb olvasható lesz mivel játszani ősztől online, de ha kicsit korábban ide tévedsz erről a játékról vagyis a profilodról csinálhattál volna egy mentést és még ha csak offline (még ha az nem is az igazi) is, de tudtál volna vele játszani, ráadásul rengeteg meg nem nyitott új pályán.
Annyiban természetesen egyetértünk, hogy teljesen értelmetlen és hülye kifogás miatt zárták be pláne, hogy mennyi tartalék volt még benne, de valahogy muszáj volt eladni az újdonságot.
És milyen furcsa, de pont az ebből a játékból nagyon hiányzó drift lesz abban az egyik fő játékmód!
-
UFO1
senior tag
És lőn a főnixmadár!
-
UFO1
senior tag
Csak ennyit tudok mondani!
NFSW
-
UFO1
senior tag
válasz
}{3@Đ$}{0ot #21314 üzenetére
Nem nagyon nőtt sem az overall sem végre a sebessége. Kíváncsi lennék gyorsulásban van e változás mert az a gyengéje. Ja meg a stabilitás!
Piros rugóval jártam így mondom de jó van 1 full elite erre semmit nem változtat a hasonló ultra helyén, bele sem tettem.
-
UFO1
senior tag
válasz
deadmaau5 #21310 üzenetére
Nagyon nincs ilyen szabad utcai versenyzős.
A World of Speed jön valamikor (zárt pályás igaz utcai olyan SHIFT szerű ingyenes) a régi Drew-ünktől, de már fél évet csúsztatják és nem tudni mikor jön ki, még a beta-ról sincs nagyon hír!
A másik nyílt nagy területű utcai versenyzős, de fizetős (5E-ért ki lehet fogni) a The Crew szerintem sok mindenben elmarad ettől (tuning, festés, túl gyors fejlődés, játékmenet/értelmes nyeremények hiánya,) igaz utóbbin most változtattak kicsit. Irányításban más és a nagy előnye, hogy van benne zárt pályás, jeges, murvás, hegyes dombos verseny is!
[ Módosította: Qru ]
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #21262 üzenetére
Sőt, tegnap mondom lefestem a Capri-t erre találtam vagy 8 különböző matrica csomagot (a JDM-esen kívül) egy IGC-s acc-on.
Ja és van benne Nissan-os, BMW-s és rendőrös + sok feliratos. Azokat mikor adhatták?
Különben ez egy fenevad igaz végre nem megy valami nagyot, de kb. úgy fordul mint az Elise és olyan a nitroja mint a Zonda-nak. -
UFO1
senior tag
válasz
tupacamaru #21251 üzenetére
És ezek az IGC-s pakkból estek már?
Nekem 2 TE Scion tC-n és egy jobbfajta Eclipse-en (nem a festett) kívül semmit nem dobott, pedig több mint 10 millát szórtam el 2 profilban.
-
UFO1
senior tag
válasz
tupacamaru #21218 üzenetére
Lehet korai volt mert, ha teljesül a legújabb kampányuk:
444,444 Team Escapes = Aftermarket Pack for IGC
777,777 Team Escapes = Car Prize Pack for IGC
akkor ingyen (IGC) lesz mind a két fenti kártyacsomag.(#21224) LamerGyuri
Nem hinném, hogy banolnák az acc-ot, mert ha kihúzod a modemet akkor is új IP ad. Mondjuk nem minden szolgáltatónál. Talán, ha másik ország béli IP-t kap? Igaz nem kevesen használták ki a lengyel boos-ot akkor még nem volt hasonló!Más: Arra azért kíváncsi leszek mikor teszik be a nagy vasakat IGC-be
-
UFO1
senior tag
válasz
Feri1977 #21196 üzenetére
Azért mert te nem értettél ehhez a játékhoz az nem a játék hibája. Van hozzá ezer leírás akár magyarul is, de itt is fel lehet tenni mit hogy kell. Ha tetszik, ha nem mi itt vagyunk páran akik közel 5 éve toljuk és igen szeretjük. Sokat nem vesztettél, mert ugye ingyen volt, persze neked nem számít, ha nem az tehát irány pl. a The Crew ahol 2 nap alatt lehetsz 50 lvl itt ehhez 5 éve 6-12 hónap kellett. 2 hónap alatt az összes autód meglehet itt csak annyi amennyi garázshelyed van (pénzér persze vehettél többet). Alkatrészeket is össze lehet ugrálni kb.1 hónap alatt itt nekem még nincs minden megcsinálva (ismétlem 5 év alatt), mondjuk 150-él több kocsim van jó része boost-os és (most egy nagy titkot árulok el) személyre is lehetett szabni (minden téren), ezért volt különböző színű az alkatrész. Az játék könnyen tanulható jó vele játszani vagyis régen jó volt mikor még voltak zsernyákok az utcákon és versenyzők a pályákon. Most a másikról nem szolnék csak annyit káosz a köbön mit tudom én hányadik hatványon. Ezért nagy alázattal megkérlek ne minősítsd a játékot pár óra? nap? után vagy csak egyszerűen ne írj ide, úgy hogy fogalmad sincs semmiről!!
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #21113 üzenetére
Én értettem és segítettem is így közel 5 év játék után is. Néha azért felnézhetnél, mert majd letöltöd az új
mindent vivőjátékot (akrúúúú) és keresgéled hol van az onylány tartalom, mert annak egy részét kifelejtették belőle. Attól már csak az autók viselkedése lesz pazarabb. -
UFO1
senior tag
Annyi a lényeg menj ezen a pályán 10 futamot 03.18. és 03.23. között és ne kapjon senki se DNF-et (tehát érjen be mindenki). Ha összejön 500.000 futam összesen, akkor jár egy ingyenes autó kártya, de ezt nem neked kell egyedül teljesíteni, hanem az ezzel a játékkal játszóknak összesen. Nem kell aggódnod a szerver megjegyzi ki hány futamot megy elvileg archiválnak mindenkit ki tudja mennyi időre.
Ez nem egy verseny, hanem TE (Team Escape → csoportos rendőrös üldözés), tehát menekülni kell a zsernyákok elöl. A végén aranyat kap mindenki, ha mind a 4-en beértek a célba, ezért nem is kell sietni, hanem meg kell várni, ill. segíteni kell a többieket, ezért Team, ha valakit elkapnak, nem ér be, ill. kilép valaki kevesebb lesz a kp. is.Más: új még a srác/lány, nem születik mindenki úgy, hogy egyből vágja az összes játék beállításait, módjait, pályáit, küldetéseit, versenyeit. Azért van ez a fórum, hogy ha valaki nem tud valamit feltegye és az sem várható el, hogy végigolvassa az összes ide vágó leírást, mert az több 10 weblap összességében.
-
UFO1
senior tag
válasz
Rockstone #21025 üzenetére
Nem tudom meg e lett az MP4, ha nem ne bánd, mert elég furcsán fordul (driftelve) e miatt nehezebb íven tartani és még butábban ugrik (elpattog(hat) és feldobja az orrát. Jelenleg az egyik legjobb IGC-s vas az LP 670 SV. Precízen fordul, popecül ugrik és úgy ér földet mintha abból nőtt volna ki, persze a Reventon talán még egy kicsit jobb és jól megtépve 366-367- ill. 399-403-al hasit utóbbi a magasabb végsebességű.
[link](#21032) Redcaster
Optikai tuningból némely típushoz van pár teljes kaszni ill. szárny IGC-ért, ha az autót szeretnéd erősebbé tenni, akkor sokat kell játszani néha dob jó alkatrészt. + nem árt szedegetni a gyémántot minden nap kihagyás nélkül egy részről elég jól adja a kp-t (kimaxolt TH skill-el), másrészről a 10. naptól 3*-os alkatrészeket/skill-eket kapsz a 18. nap után meg eshet 4*-os is. A nagy zöld foltot keresd a térképen 1.00 ó-tól másnap 0.59 ó-ig lehet szedegetni. -
UFO1
senior tag
Ha nagyon tele vagy lével kis segítség a boost vásárláshoz (nem javasolt) trükközve. Kicsit régi leírás!
Sajnos a játék fejlesztésével már jó rég leálltak,pedig az egyik, ha nem a legjobb online játék lehetne. Sok mindenben még ma is a legjobb.
-
UFO1
senior tag
válasz
LamerGyuri #20951 üzenetére
Régebben a 3Z+3P volt a menő, mert dragon elvileg a sebesség számít az meg a nagyobb ov.-ból jön, de mivel betiltották a multi shift-et különösen alacsonyabb osztályban lehet egy K, K elejűvel jobb időt mész.
Megj.: Mondjuk én a cinkét meghagynám versenyre a drag kicsit uncsi (nekem) + az F1-et (pár járgány kivételével) csak ezzel lehet elkalapálni.
Egyébként nagyon kíváncsi vagyok a múlt heti IGC-s murci SV-re hogy megy, mert az is 400 körül poroszkál jól megtépve. -
UFO1
senior tag
Boldog Új évet és jó játékot ebben az évben is!
-
UFO1
senior tag
Mindenkinek csitter-mentes játékot és Kellemes Karácsonyi Ünnepeket.
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #20767 üzenetére
Hogyhogy ez neked még nem volt meg?
(#20789) Bannani
Ha az ellenfél az alap max. sebességgel megy (class full. ov. 499), akkor téged a sling nem fog jobban felgyorsítani, csak ugyanannyira az 1*-os cuccok meg szinte semmire sem jók. + lehet speed bug-ja van, vagy valamiféle csalást tol (gyorsulás, autócserélő, stb.) Utóbbit könnyű kiszúrni, mert általában gyorsabban megy NOS nélkül, mint az a típus tudna, persze ha van esze rátol egy lassú szakaszon egy kamu nitrót és máris nem bukik le. -
UFO1
senior tag
válasz
eLit-MiLan #20735 üzenetére
A játékkal nagyon sokan játszanak (minden ellenkező vélekedésekkel ellentétben), de lerontaná a játékélményt, ha a kezdőket ill. gyengébb tudású játékosokat összetenné a top száz+ pilótákkal. Kivétel talán a class-os pályák, ott bármi megtörténhet. Próbálj csak kezdeni egy új accot, szinte mindig talál lobby-t, akár tömve is, persze leginkább munkaidő után (EU, US) ill. hétvégén.
Tegnap pl. egy B-s RX8-al dobott össze a karácsonyi pályán és nem tudom hogy csinálta (lehet nyomott valamit?), de nyert is. Pedig én R8-al és Corvette Z06 Carbon Limited-el megyek ott leginkább, mert semmi nem gyorsul jobban azoknál NOS nélkül. Utána megnéztem a fickót és benne volt a top 50-be. Mondjuk ettől még nem 100, hogy tisztán ment.
-
UFO1
senior tag
válasz
eLit-MiLan #20725 üzenetére
Nem csak a szintet figyeli, hanem hogy ki mennyire tud menni (NFSW Stats) és a gyors pilótákhoz erősebb ellenfelet/autót rendel, feltéve ha sokan vannak fent, mint mostanában. Kevés driver-nél azt kapod, aki rányomott az adott pályára ill. akkor jobbára csak szintez valamennyire.
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #20667 üzenetére
Csak úgy mellékesen kérdezem – mivel a festéseid jórészt mindig fantasztikusak – ezzel a játékkal még nem tolod. Igaz saját festés nincs benne, de baromi nagy bejárható terület az igen.
-
UFO1
senior tag
válasz
tupacamaru #20544 üzenetére
Miért kéne olyan kocsi ami perfect-el a legnagyobb sebességre gyorsít, ha időmérőzni kell akkor bivaly nitros kell kimaxolt utántöltővel, vagy hosszal, esetleg jumpstart-al, mint ez a „nagymenő” (startnál sling+NOS)! Az sem baj, ha stabil a járgány a sok hepehupa kanyar miatt (sofőrfüggő), erre a legjobb az M1, a GT2 jobban gyorsul az RS kevésbé (M1 mégkevésbé) a két utóbbi irányírása kb. egyforma. Igaz más videóin pont fordított a sorrend még ha egy hajszálnyit is!
Ezzel el is fogytak a szobajöhető autók, már ha ez a lista valós és frissül is mint régebben. -
UFO1
senior tag
válasz
tupacamaru #20538 üzenetére
Itt rányomsz az Acceleration-ra és máris látszik. Igaz az értékek csalókák, mert a Veyron-t hozza ki legnagyobb sebességűnek ez tiszta sor, na de a legjobb irányítás már megkérdőjelezhető és ennek fényében az értékek csak papíron léteznek (különben meg függ a Class-tól és a tuningtól is). Egy biztos az R8 és a Z06 Carbon Limited nagyon szedi a papucsait, persze perfect nélkül, azzal talán Veyron, F1, cinege lenne a sorrend.
Megj.: valami ilyesmi videókat kéne keresgélni.
Megj2.: az utóbbi pár hétben (hónapban) valamit elcsesztek a top gépekkel (pl. Zonda F, Veyron), mert nitrozva menthetetlenül kifarolnak, amit régebben nem csináltak. Ráadásául e két gép nálam a garantáltan legstabilabb (több napos teszt után) színsorral rendelkezik (nem a legnagyobb overall!!). -
UFO1
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #20503 üzenetére
Matchbox??
Szerintem próbáld ki és meg fogsz lepődni, hogy megy a GTS sehol sincs hozzá képest, ja igen és ez fordul is. -
UFO1
senior tag
válasz
}{3@Đ$}{0ot #20488 üzenetére
Melyik szó nem volt világos a ritkaság, vagy hogy nem akarok egy olyan autóval találkozni a köcsög AF, speed, vagy gyorsulás hekkerekkel, amit én
drágaboostért megvettem. És nem csak itt különleges, hanem a való életben is, mert bele bas.tak egy akkora motort ami felgyűri az aszfaltot és meggörbíti a teret mikor gyorsul. Az LFA is nagy fájdalom, mert annak van talán a legszebb (és legkülönlegesebb) „visszaváltó” hangja ebben a játékban.(#20489) noblem1983
Még meg van, mert ma be„bot”olt egy GT-t! -
-
UFO1
senior tag
válasz
deadmaau5 #20472 üzenetére
A GT3 S-ben jó, a GT2 meg A-ban, mert sokkal jobban gyorsul ill. végre is veri a 749 overall-u RS-t.
Mellesleg jobban fordul attól, stabilitásban talán egyformák.
A 301-es BOSS nagyon nem jó versenyre, mert kicsit nehézkes az irányítása (igazi izomautó) és driftelve veszi a kanyarokat, + 0 a nitroja, azért aki megszokja jókat lehet vele szórakozni, de versenyt nyerni különösen a kategóriájában (S) a Zonda-k, F1-ek mellett, vagy akár a fent említett RS ellen is csak nagy szerencsével (ill. béna ellenfél ellen) lehet. A másik hátránya, hogy előszeretettel használjál(ták) a csitterek.
-
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20463 üzenetére
Ezért próbáltunk rávezetni érdemesebb az APEX-et fejleszteni, mert a magyarok nagy többsége ott játszik, különösen a régiek.
(#20462) deadmaau5
Engem már nem zavar csak az autofinish majmok idegesítőek, mert nem lehet egy értelmes kört végigmenni. A gyorsulás ill. PU csitterek + egyszerűen szórakoztatóak annyira bénák még csalással is nyomják a nitrot (vagy valamelyik F gombot) a kanyarban vagy ahol fékezni kéne aztán pattognak, felkenődnek mindenhol. Jókat szórakozok ezeken a futamokon.… már amikor felmegyek!
-
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20456 üzenetére
Egy kockát felteszel megnyújtod/vékonyítod és tükrözöd (a matrica alatti *-al) + színezed.
Kis nézni való. -
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20411 üzenetére
Nem az a lényeg, hanem ha akarsz Ferrarival menni akkor ez az egyetlen lehetőség, mert abból származik a motor az erőátvitel meg Maserati. Különben nem megy rosszul igaz a nitroja elég gyenge, viszont nagyon szépen forduló, stabil gép, jó gyorsulással. Elsősorban nitro mentes futamokra, ami most van, mivel nincs PU, túltérhet a szerver!
-
-
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20377 üzenetére
Valószínű, de nem tudom, mert nagyon nem kapnak el egyik TE-s pályán sem. Javaslom a D-s pályát gyakorolni, mert az a legkönnyebb és mindig ugyan ott jönnek a sünök (máshol is, ha elöl mész), nem nehéz. Talán a legkeményebb az E- és S-es pálya. Előbbin szinte be sem lehet érni csak, ha felváltva nyomkodják a csapattársak a team slinget + egyénileg a juggert.
Megj.: a kiiktatás az megvan? Jó nekirongyolsz a zsarunak, hogy ne tudjon elindulni vagy totálkárra törjön erre a két legalkalmasabb és legolcsóbb D-s jármű a Nissan Silvia ill. a 200SX, mert kellően stabilak és nagy alap rammal ellátottak (utóbbi ajánlottabb, és még + ram skill sem kell bele!)
Újbóli jó tanács: kevés TE sok verseny = pályaismeret. Alacsony szintem könnyebb ellenfelek!(#20378) alfa20
A két fenti C-be is jó esetleg 2000 GT-R, vagy IS 350. A Supra is nagyon kemény és jól is néz ki, különben az egyik legnagyobb ram-u az SRT csak annak az irányítása nehézkes. Nagyon! -
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20371 üzenetére
Azért a TE-vel óvatosan, mert nem lesz pályaismereted, amint itt írtam másnak, megszívlelendő.
Csak told „leszegett fejjel” ahogy egy régi nagy név (a játékból) szokta volt emlegetni, nem számít nyersz vagy sem a tapasztalat idővel a javadra válik.Megj.: ha nagyon van időd érdemes rákeresni akár 1-2 itteni névre vagy kifejezésre, értékes infókhoz juthatsz.
-
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20357 üzenetére
Azzal az a baj, hogy csak 10. 06-ig van, igaz az még 2 hét. Ha az ilyen időszakos pályákat szereted, nem sokára jön a Halloween-i ill. az egyik legjobb és második leghosszabb karácsonykor. Tavaly a majmok (a nem fejlesztő csapat) miatt elmaradt az összes, mert nem találták az backspace alatt az entert.
Én személy szerint szívesen kipróbálnám újra a Seaside Interchange-et, 99 km hosszú, jó kis full gázos pálya volt, de hogy miért szűnt már nem tudom. Van benne egy kézifékes visszafordító, amit a videós fickó is nagyon spécin vett be.
Javaslom a reverse pályákból betanulni párat (pénz tarhálásra, ha uncsi a TE), mert azok mindig bent vannak, és ha jól megy, észre se veszed, hogy folyik be a lé a kaszádba. Pár hónap alatt meg lehet ismerni az összes pályát és akkor már nem is lesz unalmas annyira a csak 1-2 pályán furikázás.
-
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20355 üzenetére
Ja hát úgy hogy csak a képernyőt nézed drága is lesz minden kocsi. Be kéne tanulni 1-2 pályát amin nagy a forgalom (sokan játszanak) és kéne futni párat naponta max. kp. növelő skill-el, vagy mint írták HS, esetleg a D-s rendőrös. Ott annyi a veszély, ha elkapnak valakit vagy nincsen meg a 4 fő csökken a lé. És nem árt, ha mind a 4-en beérnek nem kell versenyezni, mert az csapatjáték, tehát tessék segíteni (TE PU-kal) ill. bevárni a többieket!
A gyámátszedés is jól hoz 17.000 akárhány zseton naponta, persze 60 LVL és max. kp. növelővel. A felesleges alkatrészeket, skill-eket meg el kell adni abból is jön egy kis pénz. -
UFO1
senior tag
2 Diablo bezsákolva, közben felfigyeltem a garázsban egy elhagyatott régi járgányra. Gyors tuning B spec-re, sajnos nem jó a színsor hozzá, de csak így lett 599 és érdekes felfedezést tettem, mégpedig, hogy baromira megyen a szerkezet. Sajnos nem ennyire
(tessék végignézni a felétől jön a fincsi rész), de pár A-, S-es gépet is megleptem vele, mert 322-t megy végre, ami nitro feltöltéssel 349-re emelkedik.
-
UFO1
senior tag
válasz
Simi37 #20306 üzenetére
Tudom hogy volt már nem is rég, de én ezt várnám, kb. 10 évre be lehetne osztani ez a hatalmas térképet. Évente megnyitva 1-1 kisebb területet ill. a nagyobbak felét.
Sőt! Az újabban megjelent kifutó NFS játék map-ok mind hozzácsatolhatóak lehetnének ilyenek mind:
Undercover, Hot Pursuit, The Run, Most Wanted 2012, Rivals.A zárt pályásoknak meg jöhetne a ProStreet és a Shift.
Ez már nem is 10 év inkább 20 lenne, vagy rosszul gondolkozok? -
UFO1
senior tag
Hopszi – hopszi dolgoznak a srácok!
Új IGC járgányok!!!Megj.: 350Z + Diablo na már ezek sem lesznek ritkaságok,
mellesleg a leggyorsabb autók (legnagyobb alap végsebességű) közül valók, utóbbi különösen veszélyes akár az MR-re is.
-
UFO1
senior tag
Direkt nem célzottan írom ezt, de a játékok zömét így az autósokat is a 10-től 17 éveseknek készítik. Milyen jogsi kéne pl. egy PC-hez VGA-s?
-
UFO1
senior tag
Hagyjátok már tisztán látni, hogy csalt a csabinál is nagy cucc, kellett neki a Veyron. Sajnos szart se ér! Instabil, legyorsulja jó pár járgány, igaz végre a legjobb és nitro ereje se kutya. Az ügyes csalót észre sem veszed, csak érdekesen jól megy, mindig, mindennel. Kis tankmód, stabilitás hack, esetleg 1,3-ra állítja a gyorsulás értéket és hopp ö a világeleső, de kit érdekel … megmondom: SENKIT!!
Mostanában nagy divat az autócserélős okosság, sose éred utol sehogy se, ha hülye gyorsabbat megy, mint az adott gép tudna, ha okos nem veszed észre, vagyis észreveszed, ha tapasztalt vagy és tudod, az nem megy úgy, nem mehet úgy, ennyi!(#20247) noblem1983
Erről nem hallottam, de halleluja. Azt sem értem ki és miért tette ide őket. Lassan visszasírom De Vellis-t és a csapatát igaz sok hülyeséget összehordtak, de legalább tudták mit hogyan kell és nem tévesztették össze az ESC-t az Enter-el.(#20250) alfa20
A The Crew-nak semmi köze a GTA-hoz, mert az egy felnőtt SIMS, vagy nevezzük hardcore lődözős, mászkálós izének, nálam nincs besorolható műfaja. Abban autókázni képtelenség, mert csúszik minden jármű, mintha taknyon haladnál. A Crew irányítása leginkább a GRID-éhez hasonlítható könnyen tanulható, élvezetes van súlya az autóknak. Sodrodnak, tapadnak ha éppen az adott autó tulajdonságához az áll közel, nem szimulátor közel sem, de jó játéknak ígérkezik. Sajnos fizetős, ez a hátránya. Van aszfaltos verseny és van terep olyan Colin McRae stílusban, persze nem annyira kidolgozott a szimuláció sokkal árkádosabb. Lehet driftelni havas, földes, kacskaringós hegyi pályákon. Az előzetes videók alapján én is megijedtem, hogy irányíthatatlan lesz, mert mindenki ment össze – vissza. Itt két lehetőség lehet, vagy bénák menetek a feltöltött gameplay-ek alkalmával vagy átdolgozták az irányítást, ezért nem jelent meg márciusban csak novemberben fog. Mindenesetre ha lesz még BETA javaslok egy próbát, megéri jó játéknak ígérkezik.(#20272) Bekő Tóni
Bazeg ez tényleg az nekem miatta hiányzik legjobban a free chat, annyi marhaságot összehordani pár perc alatt senki sem tudott! Igaz párszor leoltottam és hamar elmenekült a fehér betűk elöl és ami a legjobb versenyezni ezzel a játékkal egyáltalán nem tudott csak pofázni, persze a csitt az ment neki. -
UFO1
senior tag
válasz
StrixAurum #20240 üzenetére
Ez a játék nagyon jó, vagyis jó lehetne, ha lenne gazdája és fojtatnák a fejlesztését a lehetőségek végtelek lennének. A World of Speed a Shift, Grid és a ProStreet ötvözete, bár talán a legkevésbé az utóbbié és zárt pályás. A The Crew teljesen más tészta, óriási bejárható terület rengeteg verseny ilyen olyan pályatípusok. Ugyanez megvalósítható lenne itt is csak ilyenkor lép életbe az első mondat.
NFSW lehetőségek: 1, 2, 3, 4 (nem saját videók)
Bayview, Canyons, Olympic City and Tri City in NFS World -
UFO1
senior tag
Másnál is letöltött 1.49 GB-ot, hát ilyen is rég volt. Remélem ezzel bekerültek a kanyonok meg a lezárt területek is … nyitva!
-
UFO1
senior tag
válasz
CJ4567 #20104 üzenetére
Ha a 3. szintet elérve nem nyomsz rá kötelezően a silver pack-ra hanem alt+F4-el megmented azt, akkor megmarad a 600 boost ami + 1 garázshely és nemrég volt egy a játék történetében egyedülálló adakozás,
nem tudom ekkor játszottál e már.
-
UFO1
senior tag
válasz
barack1997 #20077 üzenetére
Nem volt semmi ajándék, mert előtte volt
a közkedvelt és barátságos Pók...lófszt,tehát a Porsche Cayman stb. bug és valószínű beintett az EA, hogy nesztek parasztok nincs semmi ajándék, volt elég garázshely, meg achi dögivel, na + jó pár BAN utána.
Ami volt azt eLit-MiLan leírta. -
UFO1
senior tag
válasz
dredbiro #19875 üzenetére
Itt egy kis segítség, mit hogy kell.
Tanácsként: Ne akarj túl gyorsan fejlődni, mert hamar kaphatsz profi ellenfeleket és elmegy a kedved az egésztől. 30-40-es szintig elég jól sorsol össze hasonló tudású versenyzőket, ha nem zárt (S, A, B, C, D, E class) pályákon indulsz. Ott előfordulhat, hogy magasabb szintű driver-el ill. erősebb autóval találkozol. Ha ráérsz szedegesd a gyémántokat minden nap, ezzel nő a rep és a cash összege is ill. nyerhetsz olyan alkatrészeket, skill-eket amit csak boost-ért (ami valós pénzen vehető) vehetnél meg. Persze nyerni is lehet, ha sokat játszol és ez utóbbi a javasolt is a pályaismeret megszerzése végett. Sok mindent lehet nyerni az Achievements-ek (röviden achi) teljesítése után is. Még egy fontos APEX szerveren elvileg több magyar van, akár a régebbiek közül is, érdemes ott kezdeni, fejlődni. Sajnos a játék színvonala sokat romlott a 3 év alatt, de még így is jó szórakozás lehet.
Utolsó és legfontosabb ne akarj semmiféle csalást használni, mert az észlelhető több forrásból is. A neved besározódik és itt és a játékban is nemkívánatos személy leszel arról nem beszélve, hogy banolhatnak is véglegesen.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #19762 üzenetére
Nyugodtam megveheted a Countach-ot is 2-3 km-el nagyobb az alap sebessége (B csúcson kb. 305km/ó) mint a Diablo-nak, jobban fordul és sokkal stabilabb is csak a nitroja ereje gyengébb, igaz utóbbi talán szebb, persze akinek bejött a Vissza a jövőbe Delorean-ja annak megteszi ez is, mert eléggé hasonlít rá.
-
UFO1
senior tag
válasz
#21346560 #19693 üzenetére
A lényeg annyi, hogy ha mindenhova teszel valamit, akkor személyre szabhatod a te vezetési stílusodhoz a járgányt, mivel minden alkatrész más és más tulajdonsággal rendelkezik. Tesztelni kell és amivel a legjobban kezelhető ill. a legjobb időt fut egy ugyanazon pályán a szekered az a jó színsor a számodra.
Megj.: a leírással csak óvatosan, mert autótípusonként változik, hogy egy – egy alkatrész mennyire befolyásolja annak viselkedését, pl. a zöld rugótól vagy a pirostól fordul jobban, esetleg zöld, kék piros, sárga motor, turbó, váltó adja e a nagyobb gyorsulás, stabilitást, stb. A megfelelő kombináció nagyban javíthatja a kezelhetőséget is és ez által gyorsabb lehetsz.
-
UFO1
senior tag
válasz
noblem1983 #19459 üzenetére
Fenét, tesztelik az új szimulátor módot.
-
UFO1
senior tag
Saját tesztem szerint csak egy alkatrész maradna benne, ha egy stabil és gyors autót szeretnél, persze lehet ezzel a színsorral is szenvedni versenyen. Különben, ha nem számít az a kb. 10km/ó-ás sebesség különbség és az a pár másodperc, akkor érdemes egy simát építeni versenyre (talán lesz még akciós vagy Top Up-ban).
Megj.: az F1 hang különösen tetszett a gyors versenyzőtől!
-
UFO1
senior tag
válasz
MaxxDamage #18668 üzenetére
Az mindegy, ha az egyik leterhelt átmész a másikra a lényeg az APEX, általában csúcsidőben délután/este van ilyen, na meg hétvégén. Utóbbi azért, mert most találták ki, hogy hétvégén 2 napig van egy autó IGC-ért, amúgy 2 hetente fog változni a kínálat csütörtökönként. Azt kell figyelni EU (európai), US (amerikai) szero, tehát amikor ott van a fenti időpont, akkor általában az a túlterhelt.
Érdemes még szedegetni a gyémántot (így csak akkor látszik, ha van hozzá való járgányod, különben a kis térképen kell keresgélni a nagyon meg a zöld körben keresd), de ezt minden nap kell kihagyás nélkül, mert nullázódik és kapsz alkatrészeket, ami különben csak boost-ért lenne, persze nyerni is lehet, de az ritka mint a fehér holló.
Megj.: azt a sok space-t kihagyhatnád.
-
UFO1
senior tag
válasz
MaxxDamage #18660 üzenetére
Ami lemaradt: érdemes a maximum verziót letölteni és az APEX szerveren driver-t csinálni, mert a legtöbb magyar azon van, ha ez lényeges (de látom ezt már más is leírta).
(#18665) luimapeiz
Azt nem a letöltésnél kell beállítani hanem a Launcher-ben, mert most alapból a chicane-ra tesz az az újabb, de a régiek nem azon játszanak. -
UFO1
senior tag
válasz
MaxxDamage #18652 üzenetére
Az a 4000Ft-os starter pack annyiban különbözik, hogy adnak 3 autót vele ami kb. semmire sem jó (3 garázshely), tehát versenyt nem tudsz nyerni vele, igaz ellenfél függő. Plusz kapsz 8000 boost-ot amin vásárolhatsz autót, mivel a legtöbb csak valós pénzért elérhető, de van jó pár használható IGC-ért (játékpénz) is. Ezt a játékpénzt versenyekkel tudod összeszedni, tehát érdemesebb versenyezni esetleg TE (rendőrös elkapós, menekülős verseny), utóbbin egyforma pénzt kapsz (ha mindenki beér ill. nem kapnak el senkit akkor többet, tehát itt nem kell rohanni), míg előbbin az elsőtől lefele csökkenőt. Boost-ért lehet venni még kiegészítőket (teljes autókaszni, felnit, neont, stb., ezekből lehet nyerni is igaz nem mindenfajtát). Tehát csak ha nagyon nincs mire költs, vagy nagyon kell valamilyen autó, akkor vegyél boost-ot, de arra is van olcsóbb megoldás kis trükközéssel kb. fele harmad annyiért, ajánlattól függően.
Egy kis segítség a 3, szint elérésekkor kapsz 500 boost-ot ingyen a játéktól, amiből elvileg 300-at muszáj elköltened silver pack-ra (mivel nem tudsz másra rányomni), na ilyenkor nyomj egy alt+F4-et ezzel kilépsz a játékból és megmarad 500 boost, ami jól jöhet később akár egy + garázshelyként is.
-
UFO1
senior tag
Hát nekem egy elég komoly szerkezetben van hasonló csak pro-ból (és nem full-os a gép) és Petersburg Dam-on 1,23-at megy PU nélkül, igaz nem árt hozzá passzíntani a többi alkatrészt is. A motor különlegesen érdekes színű és mégis jó.
Mellesleg a Zonda cinege is ezzel gyorsul a legjobban (tartós teszt!), sajnos elég instabillá teszi. -
UFO1
senior tag
Akik nem nagyon járnak át más fórumokra azoknak szól!
World Hungary Halloween Meeting!
2013. november 2., 18:00 (UTC+01)
Need for Speed World – Apex-EUA krúz vezetői:
NEO1018
TCMCHRIS -
UFO1
senior tag
válasz
eLit-MiLan #17945 üzenetére
Nem!
(#17944) BRIKLY
Abban a hsz.-ban GTS-van a képen, arra válaszoltam! -
UFO1
senior tag
válasz
Micsurin #17881 üzenetére
Ha nagyon akarsz hasítani (és tudsz is) akkor IS 300, kb. mindennél erősebb D-ben a technikásabb pályákon, de lehet C-B-ben is. Annyi a szépséghibája, hogy már volt IGC-ért és lehet lesz is még, vagyis inkább úgy fogalmaznék nagyon kéne már mindenkinek, hogy visszategyék.
-
UFO1
senior tag
válasz
F22Reventon #17804 üzenetére
Azért régen volt hogy adtak boos-ot is ilyen – olyan alkalmanként. Először kezdték 1500-al, utána lecsökkentették 1000-re és végül 750 lett belőle. Azóta meg szinte semmit sem adnak.
-
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #17789 üzenetére
NOS mentes versenyben a 350Z-nek a legnagyobb a vége (nem írtam hogy a legjobb gép!) és utolérheti az A1-et, de csak egyenesebb C-s pályákon ezért is írtam azt, mert fordulni nem nagyon szeret. Különben pont ott megy jól az a Nissan csak kéne bele 4s perfect, 4*-os sling hossz + erő esetleg ugyanez jugger-ből is.
-
UFO1
senior tag
válasz
eLit-MiLan #17785 üzenetére
Ja 278 (ha jó lassan is, de eléri) és 298km/ó a vége nitróval, különben a Challenger R/T még gyorsabb is lehet (csak az nincs nekem D-ben), de E-ben az megy a legjobbat végre viszont annak is a gyenge nitro és a billegős irányítás a rákfenéje.
Megj.: C-be érdemes beszerezni egy Nissan 350Z-t, mert az egyenesebb pályákon jókat lehet vele hasítani, 301-el megy NOS nélkül. Fordulni az sem szeret, de sling-, jugger-től jól meglódul.
-
UFO1
senior tag
válasz
eLit-MiLan #17778 üzenetére
Hopp, elírtam természetesen 278, 298 csak bennem maradt a 3 a 399 overall miatt.
-
UFO1
senior tag
válasz
}{3@Đ$}{0ot #17774 üzenetére
Nekem van egy GTO-m igaz 399 ov.-u, de talán az a leggyorsabb D-ben, 378-at megy simán és 398-at nitróval úgy, hogy csak a gyári TE skill-ek vannak benne. Lepróbáltam hogy megy a D-s pályán és egész használható jugger-, sling-től jól gyorsul és NOS-al eléri a max. sebességét is.
Az irányítását szokni kell, mert úgy fordul mint egy tankhajó jól feltöltve.
-
UFO1
senior tag
válasz
tupacamaru #17746 üzenetére
Én megtartanám, mert a zöld gumi az majdnem sárga és lehet jobb is annál 1-2 gépben, mert attól nem csúszik vagy éppen tapad annyira. Az overall-al meg ne foglalkozz a tapadás az irányíthatóság ill. a köridő a fontos.
Ezért célszerű a végleges tuning előtt az IGC-s part-okkal tesztelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asztali PC , i7 11700KF , RTX 3070 Ti , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 2TB HDD
- Asztali PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB RAM , 256GB NVME , 1TB HDD
- ASUS TUF Gaming F15 gamer laptop
- X1 Yoga 8th 2-in-1 14" FHD+ IPS érintő i5-1335U 16GB 256GB NVMe ujjolv IR kam aktív toll gar
- Lenovo / SK Hynix 512GB M.2 NVME SSD 0 perces
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest