- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Melafoto #2605 üzenetére
Köszi!
Mondjuk saját Koenigsegg-től még fényévekre vagyok és tegnap este úgy látom nagy szerencsém is volt, hogy elsőre nyerni tudtam (az is nagy szerepet játszhatott, hogy összetörte magát az utolsó 3/4-ben), mert ma már újrapróbálva BP-kért nem akar sikerülni nyerni...
Szóval tápolgatom tovább a 650S-t, hogy könnyebb legyen vele farmolni BP-ket a puccosabb kocsikhoz.
Ahogy gondolom, Car Series szempontból skip-elhető az Aventador és a Huayra. Egyiknek sincs saját event-je.
Előbbinél a Ferrari Italia-val is lehet talán boldogulni és annál is inkább vonzóbb ez az autó az Aventador-ral szemben, mert "csak" supersport kategória és így haladósabb a tuningolása.
Ahol meg lehet menni Huayra-val, ott Koenigsegg-el is és mivel Koenigsegg-nek ráadásul saját eventje is van, így ki is esik a Huayra. -
Hohó!
Végigjátszottam a játékot full legálisan!
Épp az imént győztem le Marcust a PR 924-es 650S-sel!Persze mindettől még messze bőven van mit csinálni a játékban, de innentől már sokkal kisebb erőbedobást fogok rá áldozni.
Pl nem fogok becsábulni semmi esetre se, hogy full áron vegyek Monthly-t, nem fog érdekelni, ha lejár a VIP bónusz, a maradék Car Series-ek már ráérnek.További jó játékot mindenkinek!
Maradok ezektől függetlenül még azért itt a topikban. -
Az még elnézhető "probléma" lehet nálam ugye, hogy az öszze-vissza munkarendem miatt, mikor nem tudom pontosan, hogy IRL milyen nap van éppen, akkor olyankor sokszor visszagondolok nap elejére, hogy Tuner Trial-ban melyik főalkatrészhez farmoltam cuccokat és úgy számolom ki, hogy pl ma csütörtök van?
-
Én úgy gondolom továbbra sem érdemes túl nagy erőfeszítéseket tenni event kocsikba, mert az utolsó néhány csillagjukat egyébként is csak irreális arany mennyiségért lehetne megszerezni.
Továbbra is jobban megéri szvsz az alap kocsikkal foglalkozni, mert azokat ugye "ingyen" ki lehet maxolni csillagilag, csak türelmet kívánnak.
Tökéletes technika lehet például kimaxolni az M4-et (simát vagy Razor-osat, mindegy), amihez pluszban ott van még a nagyon baráti perfect start-olhatósága.
M4-el simán lehet Mclaren BP-ket farmolni, majd a Mclaren-nel pedig végigjátszható a játék.Nekem ezek az event kocsik mostantól szigorúan olyanok lesznek, hogy megszerzem őket kényelmes módban játszva, letudom velük a Car Series versenyeket amíg nem kapok PR korlátot, aztán újabb porfogó a garázsba.
-
Root-olt telefonosoknak!
Mivel egyre többen vagyunk, akik már elég komoly időmennyiséget beleöltünk a játékba és mióta tudjuk, hogy EA szerver oldalon a profilunkból szemét módon nem tárolódik biztonsági mentés, aki félti a mentését (na és ugye root-olt telefonja van), annak ajánlanám a Titanium Backup progit.
Tapasztalatom szerint elég az ingyenes verzió is és bár nem teszteltem még le élesben, hogy ez valóban megbízhatóan menti-e ki a szükséges adatokat, legalább azért mégis csak valami. Amiatt is vagyok bizakodó, hogy root-ot is kér, szóval remélhetőleg kellően alapos.
Ezzel szoktam hetente 1-2x mentést végezni (ezek mind 45 megás mentések ennek a játéknak az esetében) és telefon fájlkezelőjével az ilyenkor kreált 2 db fájlt szoktam pluszba még Drive-ba is felküldeni, hogy még jobban be legyen biztosítva a mentés.
Az ingyenes verzió minden mentéskor felülírja az előző mentést (igazából ennek én örülök is), de ugye Drive-ba másolva nincs ilyesféle korlátozás, ott egyedül a 13 giga szabad felhőtárhelyem szab határt.Persze valahogyan biztosan lehetne automatizálni is a folyamatot valami script-eléssel (a Drive-ra másolós részt), de ennyire nem vagyok ilyesmiben haladó és nem macera heti 1-2x kézzel sem.
--------------------------------------------------------
@kferenc22: Napi 2-3 Bp autónként. Hm...
Téged nagyon szerethet a játék, mert nálam stabilan 1-2 Bp ez az arány inkább. olyan is van olykor, hogy 3 alkalomból még a kártyák közé sem képes adni Bp-t.
Tegnap mondjuk az szép volt, hogy mindhárom kártya Bp-t rejtett, ilyet csinálhatna sűrűbben. -
válasz
Melafoto #2344 üzenetére
Az komoly, örülj neki!
Okosan van amúgy megcsinálva ez a rendszer eléggé, most Vip3-as vagyok és ha venni fogok még valamikor egy Monthly-t, akkor onnantól még kerek 50 pont kéne a Vip4-hez, amit még ugye egy kis aranycsomag vásárlással tudnék megszerezni (nem fogok engedni a késztetésnek, kapják be
).
-
A januári LaFerrari Event-ből kiindulva megfontolandó stratégia, ha picit több türelmet feccöl az ember a játékba és minden olyan korábbi Boss versenyt újrajátszogat, amiből tud még BP-t farmolni.
Nálam ilyen jelenleg pl a 458, Mclaren, GT-R, 911, SRT8 és az M3 versenye.Jó pár napja már mindig, ha replay reset után játszok, akkor leges legelőször ezeket a versenyeket nyomom folyamatosan addig, amíg nem adnak egyszer egy BP-t, vagy amíg a 3 lehetőséget le nem játszom.
Ha ezeket a versenyeket letudtam, aztán fordítok csak figyelmet a material-okat adó versenyekre.Ezzel felkészítek csillagilag minden autót és amikor egy Event alkalmával olyan autót kéne tápolni, amivel eddig szinte nem is foglalkoztam (ilyen pl nálam az M3, SRT8 és a Porsche), akkor legalább a hozzá tartozó Boss versenyekkel nem kell foglalkoznom, valamint könnyebben látom, hogy meddig kell tuningolni a főalkatrészeket, mert egy max csillagos autó esetében legalább már nem kell után számolni.
-
-
Az elég durva húzás, hogy 3xx ezerért kínálna 5db BP-t (milyen autó, az most lényegtelen).
Tudják jól, hogy mióta beszüntették a Car Series-ek újrajátszási lehetőséget, azóta jobban kell becsülni a pénzt, mert lassabban tud befolyni, erre most bedonak ilyen lehetőségeket, hogy nagyon sok pénzért adnak, ahhoz képest csekély mennyiségű BP-t.Ezzel kb totál hülyének nézik a játékosokat. Milyen megtisztelő húzás ez megint...
-------------------------------
@ADAM1337: A Tournament-es versenyek alatt történő dolgokról felesleges elmélkedni, csak játszani kell és tudni azt, hogy ha vesztesz, az nem azért van, mert béna vagy, hanem mert az AI is akar nyerni.
-
Ne lepődjön meg senki sem, ha Tournament-ben nem enged tovább a játék az autó választó ablakba. Valami el van kúrva jelenleg, többeknek rosszalkodik.
Beleértve engemet is és amúgy egyéb bugocska is van nálam, versenyek alatt is folyamatosan virít a képernyő tetején a főmenüs státusz sáv. -
A zöld sáv az soha sem fog változni semmi fejlesztés hatására sem, egyik autó esetében sem.
Nekem azokkal az autókkal van bajom, amiknél a zöld sáv nagyon kint van (AMG, GTR, Mclaren), mert azoknál nem annyira könnyű időzíteni nekem visszaszámláláskor (nem tudok mihez viszonyítani).
Pl a Shelby és a Viper esetében annak ellenére, hogy ugyanolyan rövid azoknál is a sáv, azért megy jobban náluk a perfect startolás, mert tudom hova tenni a ritmust (vagy hogyan fejezzem ki magam.
), Shelby-nél kerek 1-0 között engedem fel a gázt visszaszámlásnál, Vipernél meg ehhez képest egy hangyányit várok.
Zöld sáv szempontból az M4 a legnyerőbb ugye.
Akiknek nincs még erős AMG-jük vagy GTR-jük (vagy komolyabb autójuk), de azért erősödik az M4, akkor tanácsos rámenni a kimaxolására, mert kellemes vele perfect startolni és elegendő lesz a teljesítménye Mclaren BP farmoláshoz, amivel aztán teljesíteni lehet a játékot. -
válasz
-=Szabi=- #2230 üzenetére
Ja igen, nem tudtam, hogy nem a kampányversenyekre gondolsz. Így már oké.
Nekem szerencsémre nem kell aggódnom sárga cuccok miatt, kezdeti Access Pass bug jóvoltából bezsákoltam a raktárba 6 oldalnyit, (igen, 6x6 db
) mindenféle fajtából.
----------------------------------------
@corvette: Én még nem foglalkoztam nagyon a LaFerrari-val, de kettő dolog biztos egyelőre:
- nem akar driftből egykönnyen szabadulni, ami tetszik
- képtelen vagyok vele perfect startot csinálni (bezzeg CSR Racing-ben)
-
válasz
-=Szabi=- #2223 üzenetére
Arany alkatrészt nem adnak a kampány versenyek, szerintem inkább epic-et akartál írni.
Ha a 13-as chapter nyitva van már, akkor Blake versenyeid nyomjad, mert nagyon jól tud pénzileg adni az afféle rendőrblokádos verseny (az imént játszottam egyet pont és 4896$-t ügyeskedtem össze verseny alatt)!
Ha hosszú távon tervezed a játékot, akkor ott érdemes lehet kifarmolni minden BP-t a GTR-hez, mert onnantól nagy eséllyel ugye street főalkatrészeket tudsz majd farmolni pluszban eladásra.Ha van lehetőséged, a további chapter-ek versenyeit is játszd, leginkább a legelsőket (az epic alkatrészt adóakat) és a Boss versenyeket!
Ezek a versenyek már akár 5 jegyű összeget adó kártyákat is tudnak adni (a feleslegesnek tűnő epic alkatrészeket meg ezresért el tudod passzolni).Mellékesként lehet még esetleg nyomni a 4. chapter első, 1 benzines versenyét is, ahol 4ezer fölött tudsz verseny alatt összeszambázni, bár az is igaz, hogy ez a verseny kártyákból csak 1200$-t tud adni.
-----------------------------------------
@Melanoma: Igen, szokott figyelmeztetni 12 órával event zárás előtt mindig.
-----------------------------------------
@corvette: M4 esetében én a legendary váltóba pakolgattam szintén 4 db alkatrészt és egyik sem emelt PR pontot.
Ott gondolkoztam el, hogy hova tovább és szerencsére idejében kapcsoltam és elkezdtem gyúrni a motorra és a turbóra.
Azokkal kellett volna kezdenem, csak gondoltam, ha alapból a többihez van szinte mindenem, akkor azokkal kezdem, de rossz stratégia volt. -
válasz
Melafoto #2219 üzenetére
Szívesen!
Ládázni én nem ládázok még így se, Tuner Trial frissítés óta értékesebb a pénz, szóval nagyon jól fog jönni, ha az összegyűjtött Event péz átkonvertálódik.
Na meg egyébként sem férek a raktárban.Valószínű az EA-s ajándékcsomag kavarhatott be nálad a szintet illetően.
-
válasz
-=Szabi=- #2199 üzenetére
Csak is az engine és a turbo tuningra koncentrálj innentől (bár gondolom ezt te is tudod
)!
Én jelenleg PR 773-on vagyok és ha holnap felnyomom a turbo-mat legendary-ra, onnantól néhány material beültetés után szerintem könnyű szerrel meglesz a 783-as határ az utolsó chapter előtt.
Nem hittem volna, hogy meglesz, amilyen állapotban volt pár hete az M4-esem.Szóval jövőhét elején mindenképp szóba fog jönni, hogy az eddigi Mclaren helyett érdemes lesz-e inkább a LaFerrari-ra gyúrni, játék végigjátszás céljából és szerjntem elég esélyes lesz foglalkozni a LaFerrari-val.
Emellett a Huracán szinte nevetséges autó a játékban. A kategórián belüli LaFerrari-val 3 csillagos állapotban kicsi befektetéssel is simán lehet hozni minimum 8xx PR-t.
-
válasz
Melafoto #2172 üzenetére
"Elég néhéz így a 20. helyezés alá kerülni"
Régebben egyik itteni fórumtársammal együtt végeztünk egy GTI Tournamenten mindketten 7. helyezettként, szóval nem befolyásolnak ezek a csalók semmit sem, nem a többi játékoshoz képest számolja a helyezést, hanem valami belső algoritmus szerint.
-
-
válasz
-=Szabi=- #2158 üzenetére
Hm, 786-al én legutóbbi 3 versenyből Tier 5-ben (igaz legyengébb ellenfelek ellen) 3x tudtam nyerni (szerencse is kell hozzá, mert előtte anyáztam én is néhányszor).
A híd utáni legutolsó élesebb kanyar kivételével folyamatosan driftelek és használgatom közben a nitrót, ahogy tudom, de figyelek arra, hogy lehetőleg a híd közepéig elfogyjon.
Aztán igazából ott jön a leginkább sorsdöntőbb pont. Nagyon kell figyelni, hogy a lehető legjobb ívben vedd a kanyart.Legjobb ugye, ha a hidat elhagyva úgy kezded a végső kanyart, hogy csak pár centi választ el a kanyar bal szélétől és igaz még így is folyamatosan térsz ki a külső ív felé (akármennyire is nyomod a kijelzőt
), de meg lehet csinálni.
Legalábbis ha kanyar kezdés előtt minimum 50 méterre van a delikvens, akkor összejöhet, mert egyébként ezek olyan élesen kanyarodnak nagy sebesség mellett, hogy az bőven kimeríti a csalás fogalmát. -
-
válasz
csadi0011 #2151 üzenetére
Igazából nincs legjobb megoldás és én már nem is idegeskedek rajta és igyekszem csak végigdriftelni az egész pályát a befolyó apróbb pénzcseppek miatt, amiket költhetek még az M4 fejlesztésére.
Azt sajnálom csak, hogy az elkövetkezendő jó pár napban nem fogom tudni bezsebelni a napi Tournament-es feladatokért járó kis jutalmakat.----------------------------------------------
@Melanoma: Az igen, te aztán kemény vagy!
Reddit-en szoktál esetleg írogatni? Ha igen, milyen néven?Én 754 PR-el szopok úgy, hogy egyedül a pénzhiány miatt nem tudok tovább fejleszteni, mert amúgy anyagom az lenne.
Bár 6-os csillagú M4-el valószínűleg felesleges is már kb szórakozni így bő 3 nappal az egész Event végéig.----------------------------------------------
@-=Szabi=-: Még lehet neked is necces lesz akkor a végső verseny, bár ugye lesz még itt egy vasárnap is, ahol 150k-t össze lehet hozni Tune Trial-ból (plusz nekem van még egy aktiválható Access-em is).
Te szoktál reddit-en írogatni? Ha igen, milyen néven? -
válasz
csadi0011 #2148 üzenetére
Tapasztalatom szerint a szívósabb ellenfelek ellen "öngyilkosság" végigdriftelni a pályát.
Legnagyobb lemaradást ezzel a módszerrel az utolsó, híd utáni kanyarnál lehet elszenvedni.Tapasztalataim szerint igyekezni kell abbahagyni a driftet a híd végéig és figyelni, hogy a lehető legszorosabb ívben kezdjük bevenni az utolsó kanyart (és még így is necces).
PR 768-al, 5-ös rangúként még a legkönnyebb ellenfelek is szopatnak.
Szerk:
Van itt, akinek 700 PR-nél magasabb szintű sima M4-e van? -
válasz
Joccc07 #2140 üzenetére
Tök jó lenne, ha egyébként foglalkoznának még magával a játékkal.
Pl felhőmentést igazán illene bele rakni, továbbá Play-es achi-k is jöhetnének (lehetőleg komolyabb módon, mint ami itt No Limits esetében van).
Szóval első körben modernizálni.Annak idején azért hagytam abba, mert telefonváltáskor törlődött a mentésem, újra meg nem akartam már elkezdeni.
-
Szerettem volna reggel venni egy újabb Monthly-t, de most nem érzem egyelőre túl lelkesnek magam, hogy 13xx Ft-ot ráköltsek, pedig nagyon kéne a 3-as VIP, de így egyelőre megint csak kapják be.
Remélem az elkövetkezendő napokban lesz valami akció, eddig soha sem vettem még ugyannyi pézé Monthly-t, de eddig ez lenne a legdrágább...
-
Az event versenyek csak is LaFerrari-hoz való BP-t, adnak, szóval szerintem esélytelen, hogy időben össze tudj még annyi BP-t szerezni.
----------------------------------------
@Fényvadász: Fejezd be a játékot, légy bátor!
Mindannyiunknak azt kéne, EA tényleg megérdemelné, hogy belássa ez a szerencsejáték rendszer nem autós játékba való, hanem inkább kaszinóba. -
Milyen utolsó BMW-s versenyre gondolsz?
Ha 19BP-t szeretnél összegyűjteni, akkor szerintem már nem feltétlen kell magad stresszelned miatta, mert a BMW Boss-os versenynek különösen szar a BP drop rate-je (máshonnan nem igazán tudsz BP-t szerezni hozzá).
Örülni lehet annak is sokszor, ha 1 nap legalább 1 BP-t ki tudsz nyerni a 6 lehetőségből. -
válasz
Melafoto #2092 üzenetére
Aki szintén keményen gyúr az M4-re, nem is gondolkodna azon, hogy sima ládákat fog nyitogatni, így is küzdök a raktáram 275-ös limitjével, eléggé nagy bajban vagyok vele. Kellett nekem pár napja felhalmoznom 30+ sárga material-t.
Na de 3 BP kell már csak az M4-hez, aztán majd csappanni fognak a felhalmozott cuccok végre.
Én már így a raktárlimit miatt is, nem is sajnálom az aranyat kártyahúzásnál.Legutóbbi M4 Boss-os újrajátszásoknál első kettő próbára nem adott semmit sem, majd harmadjára bedobott 2 kártyára M4 BP-t, amiből sikerült szerencsére elsőnek jót húzni, de mohó vagyok már és 30 aranyért szerencsét próbáltam és még egy BP üthette markomat.
M4 event-kor simán várható, hogy 1000 arany fölött lehet majd skip-elni az utolsó versenyeket az eddigiekből kiindulva.
---------------------------------------------
@-secret-: M4 event arra lesz, hogy 4 csillagos lehessen a LaFerka, semmi másra.
Viszont elég durva autó tuningolhatóságra, 3 csillagos formában is gyorsba beledobva pár alap dolgot, simán bele lehet vele kerülni a +800 PR-esek klubjába. -
Igen, ezt a témát tegnap kitárgyaltuk már, hogy ha egyszer hullik valami egy versenyből, jobban megéri áttérni onnantól másikra.
Én is gyűlölöm a játékot, csak megint úgy vagyok ezzel is, mint CSR Racing-gel, hogy túl sokat elértem már a játékban ahhoz, hogy csak úgy abbahagyjam.
Sehogy se jó. Ez az egész Freemium dolog egy nagy büdös átok az olyasmi embereknek, mint amilyen én vagyok.Az biztos, hogy e hónap végéig keményen fogok hajtani az M4 tupírozására, aztán azután lazább tempóval áttérek a Mclaren-re, amivel majd végigjátszom a karriert.
Azután meg már aztán tényleg csak ímmel-ámmal tervezem, hogy a maradék néhány Car Series-hez szükséges autókat fejlesztgessem.Persze biztosan lesznek még egyéb Special event-ek az évben, olyankor simán lehet olyan szintű bolondokháza nálam, mint amilyen most van.
-
válasz
-=Szabi=- #2087 üzenetére
Igaz.Gondolom elvileg már akkor a korlátlan Access Pass bug mindenkinél javítva lett ugye?
Csak mert van egy jelenleg a tarsolyomban, de azt akkor próbálom majd időzíteni majd a későbbiekre.Jelenleg M4-esem 714 PR-es már, napokon belül megkapja a 6. csillagját.
Igazából erre a pillanatra várnak már a főalkatrészek is, mindegyik 5 csillagos epic és pár darab ilyen-olyan általános material híján mindegyik fejleszthető lenne már akár most.Csináltam is kis felvezetést magamnak cetlire, hogy milyen epic material-ból és epic conv kit-ből mennyim van és így prioritásban mely főalkatrészek esedékesek legkorábban arra, hogy legendary szintre nyomhassam őket és sajnos egyedül a turbó néz ki úgy, hogy ahhoz nulla konv kit-em van jelenleg, szóval ha azon múlna esetleg majd valami, arra el kéne lőnöm majd 250 gold-ot mindenképp Access Pass-ra.
Egyébként jól állok szerintem.Bár azt sem tudom, hogy mennyibe kerülnek majd a legendary-ra konvertálások, a pénz simán szűkös keret lesz még nálam. Na meg a legendary főalkatrészekbe is csak kénének majd nagy számban általánosabb material-ok, ezeknek is utána kell néznem előre, hogy pontosan mik kellenének, hogy minél hatékonyabban oszthassam be, hogy milyen versenyeket játszok újra.
Elég beteges mi?
-
válasz
ADAM1337 #2084 üzenetére
Nem igazán bonyolult megtalálni, de tessék.
Toyota86 BP-t meg tudtommal Underground 4. chapter-jében a legelső versenyen lehet farmolni.
Ha onnan nem jön, akkor bug-os a játék.-----------------------------------------------------
@-=Szabi=-: Értem, tudtam itt is szopatás lesz.
Nem elég, hogy most az imént, ha nem szórok el kétszer kártyahúzásra, akkor nem kapok semmi olyat, mait szeretnék...
Szeretik ezek a köcsögök húzni a játékosok idegeit, nagyon értenek hozzá látom.Ja hogy VIP5 fölött még az is korlátozva van, hogy mennyit vehetsz aranyért.
:
Nagyon jól írta egyik csávó reddit-en a játékra, hogy "No limits became a full of limits game"...
-
válasz
-=Szabi=- #2081 üzenetére
Mert akkor mégsem úgy van, hogy 3x óránként ingyen kapunk egy Access Pass-t?
Pár napja olvastam ezt (lehet csak itt a topikon belül), de persze lehet csak kamu.Most hogyan van akkor ez az Access Pass-os téma? Tudnál kis felvilágosítást adni? Reddit-et olvasnék, csak nagyon sok idő el tud vele menni mégis (időigényességben facebook-ot simán veri szerintem
).
-
válasz
B******** #2074 üzenetére
Jaaaaa, vágom már!
Javaslatnak simán be lehetne küldeni vagy legalább felhozni reddit-en témának és esetleg több játékosnak betámadni ezzel a javaslattal EA-t, hátha a nagyobb számú visszajelzésekre lépnének valamit a dolog érdekében, mert ez a mostani rendszer ez tömény szopatás és elvileg egy játéknak szórakoztatás kéne legyen az elsődleges célja.
A türelmetlenebbek és jobb módúak meg így is költenének a játékra, szóval szerintem lehetne win-win helyzet.
Szóval egyetértek veled. -
válasz
B******** #2071 üzenetére
Nem teljesen értem, amit levezetsz, de az biztos, hogy a mostani rendszerben, amikor 2 kártya ugyanazt rejti, amit szeretnél, legtöbb esetben mindenképp rosszat kapsz.
Ezzel elég átlátszóan azt akarják elérni, hogy jobban költsék az aranyat a "mélyen tisztelt" játékosok erre is.
Én nem tudom miért jó, hogy alapból dögunalmas farmolós szar az egész játék és erre még jobban rátesznek egy lapáttal az idegesítő faktorra.
-
Ahogy tapasztalom és olvasom, sikerült ezzel a Tuner Trial-os frissítéssel a versenyvégi kártyák húzásának a rendszerét is megbolygatni, ugyanis az az eddigieknél most sokkal gyatrábban és kiszámíthatóbban ad sajnos.
Teljesen totál mindegy, hogy mely kártyára bökünk (valamennyire ugyan eddig is így volt), egyenlő mértékben ad pénzt, VP-t, material-t, BP-t.
Olyan kb már gyakorlatilag nincs, hogy kétszer sikerüljön ugyanazt kihúzni.
Ezért tanácsos szerintem, hogyha egyszer sikerül egy adott versenynél kihúzni, amit szeretnénk és volna még lehetőség újrajátszásra, álljunk inkább tovább és más versenyen próbáljunk szerencsét.M4-be sikerült minden főalkatrészt epic-re fejlesztenem és állítólag ezeket mind(!) tovább kéne fejleszteni legendary-ra, ha esélyt akarunk magunknak, hogy 6 csillagos autóval (7 csillagot nem fogom tudni összehozni időben) érjük el a 783-as PR számot.
Az szép baleset lesz.Bár M4 event idejében lehet farmolni szép dolgokat majd, pl legendary material-okat is többek között!
Akinek nem lesz 783-as az M4-e, az számítson arra, hogy minimum 2 versenyt kell skip-pelnie majd, ugyanis állítólag az utolsó előtti chapter végének is ugyanez a PR követelménye lesz...
-
Nem tudom hogyan keressek rá reddit-en, de tudna valaki linkelni valami táblázatot, ami megmutatja, hogy az egyes epic főalkatrészeknél melyik epic material-ra van szükség nagy mennyiségben a főalkatrész epic-re konvertálásához?
Ugye ezeknél kettő dolog kell, egy bizonyos material és conversion kit.Frissítés óta a material-okból kell ugye több, szóval először azokra a főalkatrészekre gyúrnék rá, amikhez a szükséges epic materialokból a legtöbb van a raktáramban, csak nem tudom pontosan, hogy mely főalkatrészek melyeket igénylik (hátha van több féle epic is ugyanahhoz, bár gyorsan le is ellenőrzöm, hogy így eszembejutott).
Szerk: Úgy látom meg is válaszoltam magamnak a dolgot, nálam epic materialból a Drive Shaft-ból és a Throttle sensor-ból van a legtöbb, tehát ha jól gondolom, nekem érdemesebb először a sebváltóra és az ECU-ra gyúrnom főalkatrész "sárgítás" terén.
----------------------------
@corvette: Nem tudom pontosan ezt az Access Pass-os dolgot, még nem foglalkoztam vele éjszaka óta.
-
válasz
ADAM1337 #2060 üzenetére
1. Ha már full csillagos a Fiesta-d, akkor a 3. chapter legelső versenyét mindig nyomd le, amikor csak tudod, mert 1 benzines és majdnem garantáltan ad minimum zöld főalkatrészt, amit aztán jó summáért tudsz elpasszolni.
Hasonló még ehhez a versenyhez a 4. chapter szintén első, Toyota BP-s versenye, csak ott annyi rizikó van, hogy idióta VP-t is tudsz húzni kártyákból.2. Ha adott material-ért akarsz játszani és több versenyed lehetőséged is van rá, kezd a magasabb chapterben lévő versenyével, mert azok több pénzt tudnak adni kártyákból!
3. Ironboar Bridge Dash!
Ez egy olyan pálya, ahol ha ügyes vagy, 4000$-t is össze tudsz driftelni, repülni, takedown-olni.
Sok Boss-os verseny játszódik ezen a pályán.4. Tune trial vasárnapi eseményein (Acces Pass elhasználásával akár már most rögtön) nézd meg melyik az a legbusásabban adó verseny, amihez legalább valamilyen autód van a garázsban!
Azzal nem feltétlen kell foglalkozni, ha extreme nehézséget ír, sokszor még így is megnyerhető a verseny, ki kell próbálni, mert megéri.5. Nitró és Airborne versenyek. Utóbbinál igyekezz, hogy minél több rámpát el tudj kapni, még akkor is, ha repülés után jó eséllyel falat érnél, nem számít.
Előbbit pedig lentebb folytatom...-----------------------------------------------------------------
@corvette: Közben kitapasztaltam, hogy nem feltétlen éri meg a Nitrós versenyeken hanyagolni a driftet.
Mostanában már úgy nyomom ezeket a versenyeket, hogy nem tökölök azzal, hogy lassabb autót válasszak.
Simán nyomom őket a Viper-emmel és végig nitró nélkül, de driftelve, persze próbálva közben minél jobban elkapni a nitró csíkokat.
Anyagilag kedvezőbb, ha driftelünk, de gyengébb a nitró csík érintési arányunk azzal szemben, mintha egyáltalán nem driftelnénk, de minél pontosabbak vagyunk a nitró csíkokon.
Az sem hátrány ezeknél a versenyeknél, ha elkapunk néhány civilt, mert a lassítás a nitró csíkok szempontjából kedvező.Próbáld ki így pl a nemtommelyik elején lévő chapter, biztosítékot adó, 1 benzines Nitró versenyét!
4000$ fölött lehet így végigmenni akár a pályán. -
-
Én amíg a Viper-ből 1,1 millió pénz lenne kiszerelni a sárga nitrót, tuti nem költök ládákra. Tartogatom inkább oda a pénzt, annyival is könnyebbülnék egy kicsit a keserves farmolásokból.
Ráadásul dugig van jelenleg a raktáram is, mert korábban felhalmoztam elég sok konv kit-et, amik most játéktechnikailag sokat érnek, azokból nem szívesen adnék el (bár muszáj leszek), ráadásul sárga material-okból is felhalmoztam szép raklapnyi készletet, minden féléból figyel a raktárban 5-6 db.
Az meg nagyon jó, ha 3x óránként újra kapunk Acces Pass-t, még az is nagy segítség lesz.
-
válasz
Joccc07 #2040 üzenetére
Nem szükséges az utolsó csillag a Mustangra!
Korábban dobtam be képet, hogy hogyan fest az enyém, előző 1-2 oldalon meg is találjátok szerintem, közvetlen kép formájában ágyaztam be.------------------------------------
@Melanoma: VIP 4... Grat!
Lehet tudni, hogy miket vásároltál össze eddig a játékban és mennyiszer?Én is gondolkodom nagyon, hogy újraaktiválom a 2-es VIP-emet (legkissebb arany pakk vásárlásával), amíg nem tudok VIP szintet ugorni majd 6 nap múlva kb egy új Monthly vásárlásával.
Csak hozzá szoktam a 12-es benyatankhoz és az most így az Event-ek idején pluszban kedvező lenne. -
Közben nem bírtam magmmal és regisztráltam reddit-re és bekérdeztem egy megfelelően tűnő helyre, hogy tudja-e valaki, mennyi PR-es M4 kéne ahhoz, hogy majd az eventjén csak is kizárólag az utolsó versenyt tudjam skip-pelni.
Beírom majd a választ mindenképp ide is, mert asszem sokan leszünk, akik a döntő pillanatig sem fogjuk tudni felhúzni az autót PR 786-ra.Közben megtudtam, hogy mihelyst megvan az Mclaren, arra az autóra érdemes leginkább ráfeküdni onnantól, mert olcsóbban és gyorsabban tuningolható, mint pl a kategóriában azt követő Aventador és kimaxolt állapotban Mclaren-nel végig lehet játszani a játékot.
Van a Viper-emben egy legendary nitró főalkatrész, ami szinte ordít azért, hogy átmozgassam a Mclaren common nitrójának a helyébe.
Aztán látom, hogy a Viper-ből ezt kiszerelni minimum 1,1 millió pézbe kerülne.Na de hosszabb ideig meghagyják ezt az Access Pass-os kiskaput (elég csak pár nap), ez a pénz kérdés nem annyira lesz jelentős.
Az már inkább félőbb, hogy a Viper mennyi PR számot veszítene ezzel a műtéttel, mert a Mclaren-em elég sokára lesz még ász állapotban.
De végülis nem szükséges minél előbb átültetni azt a nitrót, az megvár. Előtte inkább felhúzok minden egyéb főalkatrészt a Mclaren-en minimum epic-re és akkor már átveheti majd a vezető szerepet a Viper felett végleg. -
Közben lejárt a Pass-om és nálam is ingyé újra lehet aktiválni.
Ez azért elég kemény, hogy kb percek alatt tud landolni tucatnyi sárga material a raktárban, ráadásul kimondottan olyanok, amiket szeretnénk.Egyébként olyan érzésem is van, hogy nem feltétlen véletlen ez a bug, valamilyen szintű üzletpolitikát is bele tudok képzelni, mert azért lássuk be, sokan töltögetnek most csak ezért aranyért benzint.
Ráadásul most, hogy lejárt a VIP-em, erősen gondolkoztat engem, hogy pl a legkissebb gold pakk vásárlásával újra aktiváljam, hogy benzin refill-kor több egységnyi benzint kaphassak egyszerre.
Ejj-ejj...Ellenben olvasom, hogy a Prémium ládákat meg durván elcseszték, mert elég kiábrándító módon frissítés óta ~90%-os valószínűséggel szutykos zöld street főalkatrészekkel örvendezteti meg a játék a reménykedő, mélyen tisztelt játékost.
Az viszont tuti nem szándékos bug.Itt is felhívom a figyelmet, hogy egyelőre Prémium ládás véletlen se vegyen senki se!!!
-
válasz
-=Szabi=- #2012 üzenetére
Ez egy hatalmas bug lesz, mert elvileg reddit infó szerint normál esetben 250 gold-ért lehetne új Access Pass-t venni (5-ös VIP-nél is csak 2 hét alatt töltődik magától újra).
Én olyan 40 perce lőttem el legelső alkalommal az enyémet és kíváncsi vagyok, hogy nálam is újra lehet-e majd ingyen aktiválni.
Addig meg lehet, hogy újratöltök magamnak néhányszor aranyért benzint, mert a legendary material-ok is nagyon jól jönnek, PR 822-as Viper-rel ezeknél a versenyeknél úgyis nevetséges könnyőséggel boldogulok.
Na és ki tudja ugye, hogy milyen hamar érkezik majd a hotfix erre az elég széles kiskapura a főhadiszállásról.Valaki amúgy nem tudja, hogy minimum mennyi PR-esnek kéne lennie az M4-nek, ha csak is a legutolsó versenyt szeretnénk majd skip-pelni az event-je alatt?
-
válasz
hjanos1 #1925 üzenetére
Jaaa, nem is feltételeztem volna, hogy ticket-ekre is lehet itt gondolni. Köszi!
Akkor fasza, kíváncsi vagyok mennyire fog nálam működni a dolog.Más:
Holnap-holnapután lejár a VIP-em és 11 nap még van a Monthly gold-omból.
Hiányozni fog kb 10 napig az a +2 egység a benzinből, remélem 11 nap múlva olcsóért lehet majd megint Monthly-t szerezni. -
Van reddit-en ez a Free fuell refill téma.
Az itt elhangzottak szerint elvileg minden nap (gondolom éjféltől számítva), a legelső aznap lejátszott versenyünktől számítva elindul a hátérben egy 3 óra 20 perces számláló és lejáratkor feltölti fullra a tankunkat.
Tehát ez azt jelenti, hogy a lejárat előtt kb 10 perccel érdemes felnézni a játékba és lejátszani az addig összegyűlt valamennyi benzinünket, mert pillanatokkal később elvileg fullra töltött tank fog visszakacsintani ránk "csak úgy".Írják, hogy "only for normal fuel". Ez mit jelenthet pontosan?
Arra gondolnak, hogy az egész csak a normál, 10-es korlátú tanknál működik és én nálam pl a 12-es tankommal nem lenne free refill?Mindenesetre éjszaka kipróbálom, éjszakás műszakban leszek.
-
-
válasz
Joccc07 #1899 üzenetére
Ezt úgy írod, mintha nem tudnád, hogy játszanak itt vérkockák is.
Természetesen meglesz nekem személy szerint.Előreláthatólag:
RX-7 --> pipa
Ford GT --> pipa
BMW M4 --> no wayHa 23 PR pontod hiányzik, akkor mai nap már csak feleslegesen stresszelnéd magad, szerintem tegyél le róla.
-
Ja, igazatok van ebben végülis, én a hozzászólás írása közben teljesen magamból indultam ki.
Abban én is egyet értek, hogy alkalmi játékosok felejtsék el ezt a játékot. Egyszerűen olyan a játékmechanika, hogy azt alkalmai játékosok hosszú távon totál nem fogják élvezni, inkább minél jobban utálni fogják a későbbiekben.
-
válasz
B******** #1882 üzenetére
Én azt jósoltam pár hónapja, hogy év végéig talán még Ferrari-m sem lesz, olyan vontatott egy szar ez.
Aztán most ott tartok, hogy bőven van már 4 csillagos Mclaren-em (a közvetlen előtte lévő Ferrari-t mondjuk igaz skip-eltem) és igaz, hogy még innentől is írtó messze van a Koenigsegg, de már egyre több féle újrajátszható verseny közül lehet vállogatni, hogy be tudjam osztani magamnak minél praktikusabban, hogy miket éri meg éppen újrajátszogatni.
Meg nemrég tudtam meg azt is, hogy hogyan lehet majd a későbbiekben sárga alkatrészeket szerezni (uploadolni a mentésünket, előre összegyűjtött 150-300k pénzből nyitogatni addig 5-ös láda csomagokat, míg nem ad egy sárga cuccot, egyéb esetben azonnal download-olni a mentést és mégegyszer újra nyitogatni a ládákat).
Igaz ez megint egy olyan dolog, amihez ugyancsak rengeteg pénz kell és szintén nagy vontatottságot hordoz magával, de a komolyabb versenyek legalább már tudnak néha 5 számjegyű összegeket is adni kártyákból. -
Bocsi a dupláért, eredetileg egy hozzászólásba akartam mindent.
Szóval az event befejezéséhez szükséges megfelelő szintű BMW:
KÉPSzóval ez kb abszolút képtelenség a játékosok legnagyobb részének, ezt végképp nem gondoltam volna, hogy a Ford-hoz képest ezt a BMW-t ilyen ultra szinten ki kéne tuningolni.
Kapják be, már megint csak...
-
Sikerült feltupírozni kellő szintűre a Forg Gt-t.
-
válasz
-secret- #1840 üzenetére
Írod, hogy megvan a Mustang-od, tehát ezt úgy érted, hogy minimum 738-as PR számú?
Ha igen, meg tudnád írni nekem, hogy hány csillagos és mennyi lila főalkatrészed van benne jelenleg és hogy mindezekkel mennyi PR-es is pontosan az autód?-----------------------------
@-=Szabi=-: Nekem valamiért az M4-es BMW Boss verseny mostanában nem annyira szeret még csak a húzható kártyák közé se rakni BP-t sokszor, így pedig igaz lehet 6x játszani a versenyt egy nap, de örülök, ha összejön napi 1-2 BP ezzel a felállással.
A Mustang meg remélem nem igényel mindenhova lila főalkatrészeket.
Ha elég maximum csak a motor-turbó-sebváltó hármast lilásítani, akkor úgy oké minden, mert azokhoz hatékonyan lehet vadászni conv. kit-eket. -
Jaj mit csináltam.
Bocsásson meg mindenki!Viszont újabb dolog érdekelne:
Aki a pár napja zajlott Toyota event alatt húzogatott event-es ládákat és nem volt még közben max csillagos az autója, milyen arányban adogattak a ládák hozzá BP-ket?
Csak mert a Ford GT-hez még kéne 17 db BP az utolsó csillagjához és kíváncsi vagyok, hogy ha nagyon szarul húzok addig a boss-os versenyen hozzá BP-ket, akkor mire számíthatnék kb mégis evemt-es ládákból.Ja és tudja-e valaki, hogy a motor-turbó-sebváltó hármas lilásításán kívül szükséges-e még további főalkatrész lilásítás, hogy megfelelő PR szintű legyen majd ez a Ford a hozzá fűződő event utolsó versenyéhez?
-
Azért az kemény, hogy farmolom 3x ugyanazt a Merci Car series versenyt zöld sebváltó conv. kit-ért és mindháromszor beadja 2 kártyán is azt, amit szeretnék és mind a három alkalommal melléhúzok.
Mostantól fogom úgy csinálni jó darabig, hogy azt húzom, amit épp legkényelmesebben elérek az ujjammal (ez általában a jobb oldali kártya).
De legjobb egyébként lehet úgy csinálni, hogy oda se nézek majd, mikor mutatja, hogy hol épp mi lenne, így lehet kevésbé idegesítene az egész. -
válasz
TheMarci #1799 üzenetére
Félő lesz, hogy minimum egy lila főalkatrész mindenképpen kell bele. Egyre úgy látom, ahogy tuningolgatom.
Ez közben meg is lett tárgyalva.Szerencsére nálam a pénz nem téma, már csak conversion kit-ek farmolására kell keményen ráfeküdni az elkövetkezendő napokban.
Asszem a motorhoz és a turbóhoz (talán még a sebválltóhoz is) lehet farmolni 4 különféle versennyen is már nálam, azokat mindenképp játszogatni fogom.De közben meg persze ott lenne a Ford GT is mindeközben.
Szerencsére a BMW az esélytelen, azt tuti nem fogom kellő szintre felhozni, szóval azzal már nem kell stresszelnem. Még a Razor BMW-m is messze volna a kritériumtól, miközben az ha jól emékszem most 6 csillagos és csak lila főalkatrészek vannak rajta.
Ezzel szemben a sima BMW-m 4 csillagos és több zöld főalkatrész van rajta, mint kék. -
Befejeztem ezt a heti event-et, sajnos kellett hozzá 90 aranyat áldoznom ticket-ekre, mert napközben nem mindig tudtam akkor lejátszani őket, amikor szerettem volna, így nekem a mai nap totál mindegy volt az is, hogy újra lehet játszani event versenyelet, mert örültem, hogy az imént a végére értem mindennek.
Végül semmi event-es ládát sem nyitogattam, hanem hagyzam átkonvertálódni az összegyűlt 160ezres event pénzt, 1:1 váltott át sima pénzre.
Ládákat nyitogatni majd csak a BMW hetében fogok, ahhoz az autóhoz jócskán jól fog jönni a BP, csak is ez érdekel az event-es ládákból, mivel azok gondolom sárga alkatrészt nem tudnak adni a sima ládákkal szemben (azok is sajnos csak durva ritkán adnak ugye)
Az RX-7 és a Ford sima ügy lesz nálam vélhetőleg, szóval elvileg a 3 csillagos LaFerrari akkor is meg lesz nekem, ha egyáltalán bele se kezdek a BMW-be.
Más kérdés továbbá, hogy 4 csillagos LaFerrari-t is hova tudnék én használni, mikor jelenleg 822 PR-es Viper-rel játszogatok?
Talán még a Huracán PR szintjét sem fogja megütni, ami szintén garázsban való rohadásra van nálam ítélve.Akik jobban benne vannak a játékban, azoknak már nem tudnak ász autókat adni. Persze nem is akarnak...
-
válasz
Danny365 #1759 üzenetére
Hmm, határozottan csinoska... és itt nem feltétlen csak a LaFerkára gondolok.
A pénz konvertálás arányát véletlenül nem tudod-e, hogy pl 50ezer event pénzt kevesebb vagy több normál pénzre konvertál vajon?
Csak mert ha több normál pénzre konvertálódna, akkor én event-es ládákhoz nem nyúlok úgy, hogy értékes cuccokat azokból nem is lehetme húzni. -
Ezt ügyesen kell megoldania majd EA-nek, különben rengeteg játékost maguk ellen haragítanak.
Jelenleg úgy tűnik azoknak van leginkább csak esélyük a LaFerrari-ra, akik a kezdetektől fogva játszanak és lehetőleg minden nap szorgosan, ahogy tudnak, farmolnak.
Viszont ugye indulhat a LaFerrari-ért tudtommal bárki és sokan vannak, akik azért nem teljesen elvakult kockák, de azért játszogatnak a játékkal. Őket eléggé kiábrándíthatná, hogy pár héten keresztül játsszák az event-es versenyeket, aztán hirtelen átszakíthatatlan korlátba ütköznének és bukniuk kell a LaFerrari-t.EA szerintem tudja, hogy ezzel most nagyon fura helyzetben lehet, nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből.
---------------------------------------------
@Melanoma: Nálam az M4 BMW lesz nagyon necces, azzal egyáltalán nem foglalkoztam az eddigiekben, abban se kék, se lila alkatrészem nincsen.
-
válasz
Melafoto #1748 üzenetére
Az volna még hasznos infó, hogy a következő autóknál szükséges lenne-e minimum néhány főalkatrésznek lilának lennie vagy pedig elég kék is.
Mert pl egyből a soron következő RX-7 is már az a kategória, hogy tudnak benne lenni lila alkatrészek is.Annak egyébként nem tudom mi értelme van, hogy sok event verseny ad szürke conversion kit-eket...
Illetve akik az egész játékot esetleg ma kezdték, azoknak biztos hasznos szürke főalkatrészek továbbfejlesztéséhez, de azért kevés lehet az ilyen játékos.
Szerintem ezt inknább benézték az előző event rendszeréből, ahol elég volt minden főalkatrész továbbfejlesztéséhez szürke conversion kit és figyelmetlenségből megmaradt itt is ez a szisztéma, ami ugye itt nem igazán működhet. -
válasz
PcForCe #1720 üzenetére
Ezzel meg is cáfoltad akkor a föntebbi állításomat.
Úgy gondoltam, hogy lehetetlen 3 körből mindháromszor blueprint-et húzni.Akkor tényleg durva szerencséd volt, én még nem jártam így az tuti. Viszont úgy már igen, hogy verseny végén mindhárom kártyalap ugyanazokat rejtette, ilyen viszont nem egyszer előfordult már.
LaFerrari eventhez:
Tök jó, hogy akármennyiszer lehet event-es versenyeket újrajátszani és az is nagyon jó, hogy az ott farmolt cuccokat a közös raktárba pakolja és nem pedig ilyen "prototípusos bohóckodós és egyéb autókban nem felhasználhatós" módon van megoldva.Arra vagyok kíváncsi, hogy az event kassza végig gyarapítható lesz-e vagy pedig pl ha autóváltás lesz RX-7-re, akkor nullázódik-e majd.
Csak mert akkor úgy veszegetnék ládákat, hogy lehetőleg okosan.Még valami:
Valaki van már itt VIP 3-as?
Az az extrája érdekelne konkrétan, amivel adott versenyt egyszerre 3x helyett 6x lehet újrajátszani.
Az érdekelne, hogy ez pontosan hogyan működik és hányszor lehet pl egy 0-24 időintervallumban elsütni. -
Ejj, ez a játék aztán megkönnyíti a dolgomat:
Mondom lejátszom a 3-szori M4 BMW-s versenyt és egyetlen egyszer sem adott még be a kártyák közé sem BMW-s BP-t...
...LaFerrari!!! Here I come!Ja és tőlem is BÚÉK!
Remélem jövőre itt már nem találkozok senkivel sem. -
Korábban is megfigyeltem már, de még csak most említem meg:
Ha valaki csak is BP-ért játszogat újra egy adott versenyt és ha 2 verseny alatt sikerült mindkétszer BP-et húznia, akkor harmadjára már felesleges lejátszani azt a versenyt, mert a játék beleavatkozik(!), hogy esélyed se legyen esetleg harmadjára is BP-t húzni.
Tényleg nem csak a véletlenen múlik, soha sem volt olyan még, hogy 3x ugyanazt sikerült volna kihúznom, márpedig matematikailag már legalább egyszer szerintem találkoznom kellett volna olyannal is, amennyiszer forgattam már kártyákat.De egyébként is beleavatkozik a játék, túlságosan gyanúsan "balanszosak" a kártyahúzásaim. Egymáshoz képest kb egyenlő mértékben szoktam húzni VP-t, pénzt, alkatrészt és BP-ket.
Mióta fullosan "kicsillagoztam" a Viper-t, pár versenyt játszogattam még a Viper boss-os versenyen és csalódnom kellett.
Kb 5x játszottam újra és ugyanúgy street főalkatrészeket lehet csak húzni, pedig vártam volna, hogy mivel már komolyabb verseny, esetleg verseny kategóriás főalkatrészeket is adogat majd, de túl szép lenne...Ez a McLaren boss-os verseny meg egyébként nevetséges.
Sokkal könnyebb, mint a korábbi Viper verseny, szinte semmi odafigyelést sem igényel. Pálya is 25 másodperces kb, lazán 100 méterre szoktam hagyni és akkor nem is arra megyek, hogy minél jobban lehagyjam, hanem igyekszek folyamatosan driftelve menni végig.Tournament-en jelenleg 70. vagyok, amin csodálkozom, mert nem játszom másabb ütemtervben, mint ahogyan szoktam és gondolom nem csak nekem van 703 PR-es WRX-em és ünnepek miatti szabadidőm.
-----------------------------------------
@Joccc07: Én inkább összetenném a kezem, hogy végre megszabadulok ettől a játéktól.
Na jó, viccen kívül én ilyenkor azt szoktam, hogy megpróbálok játékon belül egy Data download-ot és ha nem segít, kilépek a játékból, recents-ből is kihúzom és újraindítva vissza szokott állni a mentésem. Max nyomok még egy Download-ot.
Ilyen mondjuk nálam legutóbb az utóbbi frissítések előtt volt, szóval lehet ez a menet már nem lenne mostanság aktuális.Ha semmi sem segít, EA-vel felveszed a kapcsolatot, mást nem nagyon tudsz tenni.
-
válasz
-=Szabi=- #1674 üzenetére
Ha jól értem, akkor ha akár csak az egyik autó a 4 közül nem felel meg ezen kritériumoknak, (persze ha végleges játékban is ezek az adatok lesznek érvényben) akkor hiába is hajtunk, nem lesz meg a LaFerka.
Igazából örülmék is neki, ha így lenne,legalább kevesebb időmet kéne áldozni a játékra, a nyereményautót meg így feldughatjdk maguknak... köcsög banda...
-
Sikerült elérnem a garázs férőhely korlátot.
Szóval 275 a max, itt már nem enged gold-ért, se másért sem bővíteni.
Igazából örülök is neki, mert 270-ről 275-re is 30 gold-ot volt hajlandó elkérni, jobb is, hogy le áll itt a játék, legalább erre már nem kell költenem aranyat a jövőben.Plusz így beállhatok azzal a stratégiával, hogy minden alkotóelemből megőrzök minimum 6 db-ot, kivéve azokból hagyok max 12 db-nyi mennyiséget, amikből úgy látom, hogy nem igazán fogok hozzájuk kötődő versenyeket játszani egyelőre.
Továbbá conversion kit-ekből pusztítok minden zöld és szürke félét, viszont az annál komolyabbakat véletlenül sem dobok még ki egyelőre.Főalkatrészekből is, nálam már az első 3 kategória már kb kidobandó szint, nem igazán értékesek már számomra, szóval azokat sem őrzöm féltve.
Leginkább az utcai főalkatrészekből, amik jobban gyűlnek, azokból van amit eladok és van, amit direkt kicserélek, akár úgy is, hogy fullos kék főalkatrészt cserélek le nem-megőrzős úton egy gagyi zöldre olyan autón, ami nem igazán érdekel.
Ezt mind abból a célból, hogy olyan napokon, amikor nem oldottam még fel a napi "parts rebuild" feladatot és nem is tudok éppen semmi kívánt autót se fejleszteni, ezeket a gagyi zöldeket szintléptetve viszonylag olcsón tudom teljesíteni azt a feladatot.A fentiekből is láthatólag tökre elvagyok amúgy minden bosszúságom ellenére a játékkal.
Mikor megharagszom rá és legszívesebben törölném (pl mikor tapasztaltam legutóbb a hiperkategóriás 4 csillagos lilafőalkatrészek sárga alkotóelem éhségét), olyankor alszok inkább egyet és másnap nyugodtabb hangulatban kezdem újra a végtelen farmolgatásokat.Az is durva, hogy egyre jobban várom közben, hogy költsek valami jobban megérő vagy érdekes dologra IAP, hogy 3-as VIP szintes lehessek, annak érdekében, hogy 1 nap ne csak 6x tudjam játszani pl most aktuálisan a Mclaren BP-s versenyeket.
A LaFerrari event nem annyira izgat, aranyaim nagyobb részét úgyis elszórtam a kevésbé izgalamas Huracán-ra.
A 4 autó, amikkel a következő 4 hétben részt lehet venni, azok meg pont olyanok, amiket eddig hanyagoltam a játékban, szóval mindent összevetve ha sikerül is megszerezni a LaFerrari-t, kb ugyanúgy gagyis szinten szerezném csak meg, mint a Huracán-t és ugyanúgy hiperkategória révén, ugyanúgy nem tudnám látványosan továbbfejleszteni sárga alkotóelemek hiányában.
Tehát megint ott tartok, hogy csak felidegesít lassan a játék. -
válasz
Joccc07 #1614 üzenetére
"de mivel nincs jobb a playen"
Jó néhány hete szemezek már a Horizon Chase játékkal. Egyszeri 1200 Ft lenne, hogy ne csak demo legyen és már csak ránézésre is mérföldekkel szórakoztatóbb ennél az NFS-nél.
Csak azért nem játszom vele egyelőre még, mert nincs itt neki topikja (valszeg nem is lesz), de szerintem előbb-utóbb mindenképp játszok majd vele.---------------------------------------
@PcForCe: Én 86-os szintű kocka vagyok és igazad van, nehézkes az előrehaladás, kb játék megjelenése utáni napokban megjósoltam.
A Huracán rávilágított, hogy milyen rohadt messze is van a Koenigsegg szabályosan játszva (látom egyre többen tekernek időt amúgy benzinért, nekem is kezd már elegem lenni, hogy EA nemhogy tisztelné a fizető és hűségesebb játékosait, inkább szarik a fejükre).---------------------------------------
@-=Szabi=- : "az utolsó versenyhez 945 pr pont kell o.0"
Már nem engedem, hogy felidegesítsenek az ilyenek, tegnap éjszaka is hülye voltam, hogy ezen a játékon kiakadtam.
Nem szabad, ünnepek vannak, pozitív gondolatok, pozitív gondolatok...Azt kívánom, hogy bárcsak elveszne a mentésem és örökre megszabaduljak ettől a nagyszerű játéktól.
-
Sikerült megszereznem a Huracán-t végül 785 PR-es formájában, viszont jött is szinte egyből a pofáncsapás, mert persze szerettem is volna egyből továbbtunkolni az általános, raktárban felhalmozódott alkatrészeimből és látom, hogy hiper kategóriánál úgy tűnik már a 4 csillagos lila főalkatrészekbe is kellenek sárga cuccok.
Nem is pakolgatom sok mindent bele, megvárom inkább, hogy Car Series-ben eljussak a legutolsó chapter-ig és ha ott a legutolsó versenyt csak azért nem fogom tudni majd játszani, mert kéne sárga alkatrész, akkor tényleg soha többet EA játék, de tényleg...
Durván naív dolog volt rákölteni erre 25xx aranyat, bár Car Series miatt legalább 2000-et így is ráköltöttem volna mondjuk a bp-k miatt, de a továbbiakat mindenképp sajnálom már így utólag.
Továbbra is marad ütőkártyakánt a 822 PR-es Viper-em és közben gyúrok már a Mclaren-re.
Ez a Huracán meg ugyanúgy feledésbe fog menni részemről a hozzá főződő Car Series versenyek után, mint ahogyan a Hoonicorn csak porosodik.Ez mind azért is pluszban elszomorító, mert előrevetíti, hogy a hiperautók mennyire sárga alkatrész éhesek lesznek majd, ami még kínkeservesebb lassítást fog eredményezni a játékmenetet illetően.
Ez a játék egy átok, mert legszívesebben abbahagynám, de mégis továbbjátszom, mert túl sokat elértem már benne.
Ugyanígy voltam mondjuk közvetlen ez a játék előtt a CSR Racing-gel is, de ott szerencsére egyébként is kifulladóban volt már a játék úgy, hogy jött a második része. -
válasz
-secret- #1585 üzenetére
Azért 700 aranyat majdcsak nem fogsz elszórni, csak mert 2 PR hiányzik és nem akarsz már 9 után játszani.
Persze én magamból indulok ki, mert brutálélettelen kocka vagyok, helyedben, ha 9-kor lefeküdnék, éjszaka 2-ig minimum 1x biztos állítanék be ébresztőt közben, hogy lejátszak ismét 5 db versenyt.
Annyiból már azért össze lehet annyit farmolni bőven. -
válasz
Melafoto #1565 üzenetére
Sárgává nem is tudod fejleszteni főalkatrészeket?
Mindegyik főalkatrészed ebben az állapotában "Maxed"-et ír?Ha így van, akkor konvertálás után gondolom mindegyik lila főalkatrészt üresen kapsz majd meg, tátongó sárga alkatrész slot-okkal.
Szerk: Akkor Event alatt lilák tudnak csak lenni maximum a főalkatrészek.
A 7 csillagot meg ne sajnáld, mert azt csak akkor fogod tudni kihasználni, ha van legalább 1 féle alkatrészedből 2 db, lila conversion kit-eket ugyanígy fel tudsz gyűjteni és használni a későbbiekben, mert lila főalkatrészből először még csak 6 csillagos sárga lesz. -
válasz
-=Szabi=- #1544 üzenetére
Jaa, így értem. Nem is tudtam, hogy fut még beta verzió a játékból.
Én is 6 csillagosig felhúztam, emellett már csak egy főalkatrészt kell felhúzni lilára és akkor szépen tovább tuningolhatom majd a hétköznapokban anélkül, hogy conversion kit-eket kéne majd bármihez is farmolnom.
Jól is fog jönni, mert ma szereztem meg a Viper-hez a legutolsó csillagot és így is csak 822 PR-es lett az autó, amivel nem fogok túl sok új karrier versenyt lenyomni pluszban, szóval a Huracán lesz valszeg az új ászom.
Nem is tudom pontosan mennyi aranyam van eddig a Huracán-ban, vettem hozzá 2000 arannyi bp-t ugye, egy kék turbót 250 aranyért és 2x (max 3x) vettem ticket-eket 90 aranyért.
Aranyért semmiképp sem látom értelmét venni a bp-n kívül venni bármit is a Market-ben, mert arányokat nézve olcsóbban kijön ticket vásárlással az ember, bőven jut nap végéig farmolni való mára már. -
válasz
-=Szabi=- #1536 üzenetére
Már szeptember előtt, a béta verzióban tudni lehetett, hogy majd év végén ez az autó lesz majd Event autóként?
Ha így van, akkor gondolom tudod azt is, hogy a későbbi Event-ek milyen új autókat hoznak (persze nem akarom előre tudni őket, szeretem a meglepiket).Úgy érted tegnap vetted meg a -80% monthly gold-ot, viszont az előző monthly gold-odra nem adott VIP pontokat?
Lambot 6 csillagra én is felhúzom mindenképp, már csak a hozzá kötődő Car Series miatt is, remélem elég lesz az utolsó versenyhez a 6 csillagos autó.
Hetes csillag szintet már csak arany hiány miatt sem kap, na meg úgysem tudnék sárga alkatrészeket összehozni, amikkel ki tudnám használni a 7 csillagot.
Na meg úgyis vannak egyéb autók is, amiket tápolgatni kell ugye. -
válasz
Melafoto #1527 üzenetére
Ó ez hasznos kép, köszi!
Tehát bp-kért nem is 4000 aranyat lehetne költeni az autóra, hanem 4400-at.Én aranyat innentől már csak bp-kre és ticket-ekre fogok költeni ezt az autót illetően (eddig is aranyért csak kék turbót vettem bele).
Ticket-ekre mondjuk jócskán lehet még itt költeni, mert 45 percenként töltődnek csak újra és jópár versenyt újra lehet játszani, utóbbiakat ráadásul 4x is újra lehet nyomni.Majd meglátom még nálam hol áll meg holnap ez az autó aranyilag és főalkatrészek szintjét illetően.
--------------------------------------------------
@Darkkoi: Szerencsére pont ezért nem is gondolkodtam másodpercet sem ilyen limited ládákon.
Túl értékes az arany a játékban a zsákbamacskázáshoz.Egyedól a -80%-os monthly gold pakk mondható "ajándékként" a játékban.
--------------------------------------------------
@csadi0011: Hol írja, hogy beruház valamire 4-es VIP-ért?
-
Tournament-et nem is azért szabad játszani, hogy minél toplistásabbak legyünk.
Én például a ranglépésekért járó jutalmakért játszom inkább, pl legutóbb 3-as rangba lépve 100ezret adott mellékesként.Legtöbb komolyabb játékhoz léteznek csalások, mindenféle platformon, ezt eddig is tudtuk.
Más:
Ugye a mai nap utolsó versenyével 5 csillagosra tápolhattuk a Huracán-t, innentől csak aranyért lehet további bp-ket szerezni.
Itt van az, hogy nem értek egy korábbi hozzászólás részletet innen a topikból:"300 arany lesz 5bp, és 1800 arany lesz a 7-es csillagot összevásárolni :-/"
Ott kezdem, hogy nálam 400 aranyért van 5 bp és ha 7. csillag is 25 bp-t kívánna, akkor aranyért összesen 50 bp-t kéne összeszerezni, ami így ugye 4000 arany kiadás lenne, ami elég durva...
Nem mintha izgatna a 7. csillag, hiszen főalkatrészekkel úgysem tudnám kihasználni legendary cuccok hiányában, szóval szerintem én ma vagy holnap költök 2000 aranyat a 6 csillagos Huracán érdekében és kész.Nagyon kíváncsi vagyok, ha majd rendes formában megkapjuk az autót, azt végül milyen PR szintre lehetne feltápolni legendary cuccok felhasználása nélkül.
Azt sejtem, hogy hiperautó lesz, szóval sokat várok tőle.De talán legkíváncsibb a Diablo SV-re leszek, hogy milyen kategóriás lesz és milyen főalkatrészekkel adnák alapból, hány csillaggal. na meg hogy járna-e a vásárlása mellé VIP pont-e vagy nem.
-
Ebben a mostani Event-ben nem annyira lehet tápolni a Lambót, bár szerencsére nem is várják el még a versenyek.
Pl 4 főalkatrész nálam még mindig zöld és conversion kit-eket sem annyira adogatnak a versenyek.
Ebből következően érdemes minden játékbelépéskor ránézni az Event-es áruházra, bár legtöbbször sajnos aranyért vannak csak a konversion kit-ek, okosan kell majd költekezni.Viper-hez nekem még 6 bp kell... és megkapja az utolsó csillagot.
Várom is már, mert egyébként legendary alkatrészek híján minden alkatrész a lehető legfullosabb, így jelenleg 810 PR-es a Viper és nem tudok ezzel még eljutni a Mclaren-es boss-ig még.Azzal egyetértek, hogy rengeteg alkatrész kell a főalkatrészekbe ilyen szinten már, de szerencsére ahogy fejlődnek az főalkatrészek, kevesebb minden kell a további fejlesztésekhez.
Ja és Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
-
Mai nap nekem sem töltődött újra már se délután, se este. :/
Úgy tűnik ez nem fícsör volt, hanem bug és van közülünk valaki EA-s alkalmazott, mert gyanús, hogy tegnap írtam és mára befoltozták a dolgot a játékban.
Pedig tök jól elterveztem, hogy ma este még rangot fogok lépni arany költés nélkül (ticket-re kell majd), de muszáj leszek majd plusz ticket-eket lejátszani, mert a 100ezres ranglépés jutalom azért kecsegtető.Bele se merek gondolni am ranglépés után (most 4-es rangú vagyok) milyen ellenfeleket dobna be a játék, már most is csak a legkönnyebbek ellen merek kiállni és azok is minimum 87x PR-es autókkal nyomulnak.
Ha ranglépés után valamelyik ellenfélnél négy számjegyű PR értéket fogok látni, azt screenshot-olni fogom. Szerintem megeshet majd, hogy bedob olyanokat. Viccből majd nyomok is egyik ellen versenyt, ha maradni fog ticket-em. -
Ahogyan sokaknak, engem is beleértve.
Zsákolom én is a következőt.
Neje neked mikrotranzakció... jövő év végére, ha kitart még a játék nálam, nem merem összeszámolni az év közbeni költekezéseimet.Más:
Bug-os a VIP kedvezményem nap visszaszámlálása.Ha jól tudom, 2-es szintű VIP-nek 20 napig tartanak a kedvezményei (vagy több valamennyivel vagy kevesebb, de ez most nem lényeg).
Na, nálam már ez a visszaszámláló többször nullázódott időközben, pl most 19 napot ír ki hátra és azért nem tegnap került már be a játékba ugye ez a VIP rendszer.
Természetesen VIP szintem sem nőtt idő közben, szóval ez bug-nak néz ki, de persze örülök neki. -
válasz
-secret- #1492 üzenetére
Állítólag nem teljesen egyértelmű, emberünk F40 blueprint-eket vett és azzal együtt a LaFerrari-t is unlock-olta.
Nagyon részletesen nem olvastam én sem, szóval azt sem tudom, hogy hogy a fenében vannak rá neki már most legendary alkatrészek rajta, de én mindenképpen hack szagot érzek és ebből érdemesebb lehet kimaradni.Ráadásul írja, hogy többi hyperautóhoz képest kezesebb.
Normális játékkal embernek nincs még ebben a játékban egy hyperautója sem, nem hogy több.Innentől nem érdekel a téma egyáltalán.
--------------------------------------------------
@air: Szívesen!
-
Amúgy azt ti vágjátok, hogy napi kétszeri fix időpontban fullosra töltődnek a Tournament ticket-ek?
Korábban is feltűnt már, hogy azon vettem magam észre, hogy valami miatt újratöltődtek a ticket-ek, de sokáig nem találtam összefüggést.
Utóbbi napokban tűnt fel, hogy mintha valami bizonyos időpontban történne és ma este "buktattam le" a játékot, hogy 21:00-kor újratöltődött.
Délután meg 13:00-kor valószínűleg, bár ez nem biztos, délután még nem csíptem el az időpontot.Szóval a fentebbi időpontok előtti órában különösen érdemes elhasználnunk minden jegyet.
Egyébként tök jó ez a havazás, engem meglepett reggel, ahogy indítottam a játékot és megláttam az első versenyt.
Huracán-ba vettem napközben egy kék turbót és utolsó nap majd a szükséges aranyakat is rááldozom majd, hogy max csillagos lehessen, mert tanulva az előző Event-ből, ha lesz itt is exkluzív Car Series, akkor mindenképp kelleni fog a max csillagos autó. -
válasz
Darkkoi #1465 üzenetére
Úgy érted gondolom a 6 csillagot, hogy az alkatrészek 6 csillagosak.
Gondolom legendary szintre is lehet majd tolni a lila alkatrészeket és úgy már jóval többet ki lehet majd hozni belőle.------------------------------
@-=Szabi=-: Diablóra lehet benevezek majd, ha VIP pontokat is ad majd az euró költés. Egyszerűen imádom azt az autót, bár sajnos gyengécske lenne mindenképpen gondolom és felhúzni az alkatrészeket fél évig eltartana az is, ha használhatóra akarnánk tudni...
-
válasz
-secret- #1458 üzenetére
Azon jobban meglepődtem, hogy beküldte az autót a festőműhelybe és szomorúan írja, hogy "No customization :/"....
Kérem, egy kultikus Ferrari-ra egyedi bodykit-eket meg spoiler-eket rakni?Ma vettem meg a második 5-ös BP csomagomat hozzá és szerintem ebből soha sem lesz használható verzió, mert ugye alapból is kb csillagosan kapjuk, aztán gondolom további 35 BP kéne a következő szinthez, aztán így tovább.
Ez mind rengeteg időnek tűnik.Más: Ezek a Ferrari Italia-k nagyon könnyen törnek.
Mármint az ellenfeleké, nekem nincs még Ferrari-m.
Sűrűn újrajátszom azt a versenyt, ahol hajnali időszakban kell 3 db Ferrari ellen mennem, azok tök hangulatosak, mert kihívást is adnak, na meg a verseny első felében sok Drafting pontot, mikor a hídon keresztül cikázgatok mögöttük hosszasan. -
-
válasz
Darkkoi #1446 üzenetére
Hm, erről tök jó lenne, ha létezne valami videó, mert leírva elég nehéznek és precizitást igénylőnek hangzik.
Komolyan össze lehet törni egyetlen oldalba lökéssel (gondolom túl sok lehetőségünk nincs próbálkozni)?
Holnap fogok már csak kísérletezgetni vele, csak előre félek, mert mostanában nagyon idegesít a játék, ha elcseszek versenyt, mert ugye az is benzint vesz el ugyanúgy és ráadásul semmi pénzt sem ad olyankor a végén.Nekem a Viper 6 csillagos és igazából ha már ennyire elkezdtem vele foglalkozni, jó darabig ezt fejleszteném és pár autót most skip-elnék is, pl a a Ferrari-t is.
Legalább egyszer győzzem le és engedjen utána következő chapter-be, még ha ott 1-2 versenyt is engedne csak a 799-es PR-em miatt (gondolom azzal úgysem húznám végig a Ferrari utáni chaptert még).Gondolkodtam, hogy mivel úgysem fejlesztem mostanában a raktáramat (270-es férőhely asszem elég jó lesz egy darabig így, hogy eladogatva sok cuccot 200 körüli item-em van) és mellé van 31xx aranyam, bepróbálkozom néhány arany ládával.
De ha abból indulok ki, amit az ingyenes arany ládák adogatnak, akkor lehet leginkább arany pocséklás lenne csak.
Sárga cuccok mindenképp durván ritkának tűnnek, még arany ládákból is. -
Eléggé lehalt a topik, na de meg is érdemli a játék.
Hamarosan elérkezek ahhoz a ponthoz, hogy nem igazán lesz mit farmolnom a Viper-hez, mert 4 féle legendary alkatrész kéne 4 féle főalkatrészhez, szóval meg leszek lőve, ugyanis ládákat vásárolgatni nagyon nem lesz pénzem jó darabig, ahonnan esetleg hullhatnának olyan cuccok (igaz, akkor is hangyányi valószínűség mellett).
Legalább ez a Tournament kedvez nekem. Öt perce lettem 3-as rangú (elég jól jött a 100ezer pézes jutalma) és az utolsó ticket-emet lejátszvam egyből az legelső, 1-es rangos hard fokozatú, 818 PR-es ellenfelemet le tudtam még verni. Szóval van még potenciál, ráadásul a legnehezebb ellenfelek ellen.
Bár valszeg nem fog már beleférni egy újabb ranglépés, bár ha szintén pénz jutalmat ad (elfelejtettem nézni) és a küszöbön leszek, akkor ticket-eket venni fogok.Ja és gondoltam kipróbálom, hogy mit csinál a frissített játék Android 6.0.1 alatt, ha kilépés után nem lövöm ki recent apps-ból és nem nyúlok a telefonhoz másfél óráig...
Ugyanazt, mint eddig, generált másfél órás ébrentartást és -5-10 %-nyi akku merülést.
Szóval továbbra is marad a már berögzült játék utáni "kisöprés". -
Akinek már van Ferrari-ja, az milyen PR-es autóval megy ellene?
798 PR-es Viper-el nyomatnám, xtreme nehézséget ír rá (ez tudjuk, hogy nem feltétlen reveláns) és megaláz. Eddig 2x próbáltam, felidegesít...De legalább Tournament-ben boldogulok még nálam erősebb, 810 PR-es autók ellen is, ez tetszik.
-
Ezt valóban benéztem, bocsi.
Szóval akkor még egyszer.-----------------------------------------
Más:
Jeleztétek, hogy jó volna pénzt farmolni. Néhány haladóbb tipp közösségi és személyes vélemények alapján:-Nitro Zone versenyeken kerüljük a driftelést és nitrózást és egyszerűen próbáljunk csak minél pontosabban végigmenni a "nitró vonalakon".
-Ha lehetséges, legyünk minél tovább szélárnyékban.
-Blockade versenyek általában hosszúak és többek között itt pénz jár blokádok elkerüléséért is. Erre talán a legalkalmasabb verseny a 4-es chapter sima blokád versenye, ami 1 benzines és végig driftelve bőven 4000 fölött lehet keresni. De ilyen még hirtelen a GTR-R35 és az M4-es BWM-s Boss harc is (igaz, ezek már 2 benzinesek).
-Ha kell egyik szeretett kocsink főalkatrészéhez conversion kit, feltétlen nyomjuk végig azokat a versenyeket, mert mindegyik újrajátszása csak 1 benzint kér.Bug:
-Frissítés óta a chapter 14 kábel farmolós, sima versenyén az ellenfeleinkről megfeledkezik a játék és magunk versenyzünk. Természetesen sima ügy itt a győzelem, ha épségben végzünk.
-Black Market frissítésekről elfelejt a menüben felkiáltójel ikonnal értesíteni a játék. Habár ez nem is baj, gagyit árul csak, sok pénzért/aranyért, sokszor egyébként sem nézek be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 1 / 2
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Anime filmek és sorozatok
- BestBuy ruhás topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Lenovo 13 Core i3-7100 Cpu laptop eladó
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16GB) Kingston FURY Beast RGB 6000MHz DDR5 CL30 memória 27% 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest