- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
bzoley
veterán
Azért kormánynál más a steering beállítás. téyleg durára van álítva, de azért van hozzá a kormányon is beállítva jó erős középrehúzás, hogy ne tudjam túl nagy szögben befordítani a verdát. Utoljára az aero-t kettővel visszaettem a jobbszéltől. Fékerő maxon. Handling balszélen, vagy egyel feljebb.
Hollis-on mentem néhány kört. rekord-3-at mentem kétszer, aztán megúntam -
bzoley
veterán
Az utolsónál(is) ki kell egyenesíteni a kanyart. Az egyens részen szinte kimenni baloldalt a fűre, majd van ott valami kereszteződés-féle, szélesebb az aszfalt, ott be lehet fordítani és egy kis szerencsével elkerülöd a falat.
Egyébként mivel is kocsikázol? Billel, vagy kormánnyal?
Nemsoká kezdődik a Forma1. Addig asszem már kihúzom valahogy
[Szerkesztve] -
bzoley
veterán
Mikor eszembe jutott, röhögtem magamban egy jót
Tudod, úgy elpoénkodtam magamak. Elég nagy volt a stresz
Azt az egyet meg majd kijavítom, vagy hagyjam meg nektek?
Egyébként valszeg elfogyott a nitró, mert nagyon ki volt számolva, hogy hol kezdem el nyomni. Onnan már csak kevesebb lehetett volna.
[Szerkesztve] -
bzoley
veterán
Hogy hivatalosan mire való, az passz, de pl a steering hatása olyan, minta a kormány beállításainál az érzékenységet, vagy a szöget állítanám. A handling viselkedés ahhoz hasonlít, mint amikor pl. GP4-ben a hátsó szárnyat állítgatom. Jobbra tolva elég jól kanyarodik nagy sebességnél, de a végsebesség jóval alacsonyabb lesz, csakúgy mint a gyorsulás. Balra tolva lehet száguldozni de szinte megszűnik a leszorító erő és elkezd kegyetlenül csúszkálni a verda. Az aerodinamika, vagy hogy hívják, meg olyan, mintha az első szárnyat, vagy a túlkormányzottságot állítanám. Jobbra tolva keményen veszi a kanyart és itt jön a képbe a peedbreaker, könnyebben maga alá csavarodik, vagy Levjump lesz belőle. Balra tolva alulkormányzott lesz a gép és mintha hiába tekernéd a kormányt. Nálam a megközelítőleg legjobb kombináció, ha a steering teljesen fel van tekerve(mellé a kormány középrehúzása 130%, hogy ne essek túlzásba kanyarodáskor), a handling a balszélen, vagy közel ahhoz, a legmagasabb végsebesség érdekében, és az aero teljesen jobbra csapva. Igaz, a speedbreaker-rel nagyon kell vigyázni, főleg a végén csináltam már párszor Levjump-ot, pont a checkpoint előtt
De hangulatfüggő is. Ha nem megy annyira a koncentrálás, akkor kicsit ''biztonságosabbra'' állítom, és úgy próbálkozok. -
bzoley
veterán
Ááá, még nem, de nem soká
A videón is ugyanaz van, mint a képen, szóval 366.
Asszem 370 a max. eddig.
Lett volna kedvem kocsikázni, de kikészít a kormány. Egyszercsakgondol egyet, és mintha eltűnne a lóerő. Megfordul a fék iránya, és onnan kezdve padlógázzal tudok állni, egyébként magától tolat
Olyankor játékból ki, kormány kihúz, visszadug, játék indít, és ez ismétlődik öt percenként. Így hamar elmegy a kedvem az egésztől
Lev:
Neked megy 380 fölött is? Akkor mennem kell gyúrni
[Szerkesztve] -
-
bzoley
veterán
Grat, ez már tényleg nagyon profi
De ha mire Lev hazaér nem én leszek az első, megkaparom magam
Látom ráéreztél a Speedtrap-re, úgyhogy az uccsót is lőbb-utóbb megtanulod
De hamarabb, mint Lev, az biztos. Bár ő is csak ellustálkodta, biztos neki is menne
Tegnap Hollis-on mentem néhány kört, mert már elég rég jártam ott. Az átlag tempóm nem volt rossz, de 2615 fölé nem nagyon tudtam menni.
Lev:
Hát Győr elég messze van Kőbánya City-től, ritkán merészkedek olyan messzire
Már az M0-son honvágyam van
zws:
Te tényleg érzed ezt a pályát
Majdnem, mint én. Mi vagyunk a legjobbak -
Lev Andropov
senior tag
Gratula Skipp!!!
Ez már ténnleg nagyon szép, és tisztességesen csináltad meg a rekordkiirást!!
Csak van 1 rossz hírem!Az az igazság hogy az igazi rekordom az olyan 224x vagy 225x csak tudom hogy egyikkelsem vertem meg zoleyt
és gondoltam minek tegyem föl....
akkor is csak 2. lennék!
Ugyhogy ne add fel szvsz még lehet engem is megversz!
Ha hazaérek megmondom pontosan mennyi azannyi azaz az redményem!
Sok sikert a megdöntéséhez majd!! -
bzoley
veterán
Szépen alakul, grat!
Tényleg van még benne, de egyre nehezebb lesz kiautózni
Lev:
Mikor kerülünk fel a listára?
Én meg valamit asszem nagyon rosszul csinálok.
Próbálkoztam NFS World Loop-on, de egy óra szenvedés után beállt az időm 5:40-körülire és nem javul. Hol lehet az a fél perc -
trassher
addikt
Ja, sajnos tele van buggal mint állat és ezt a fejlesztők is tudják. Sztem direkt nem javítanak ki mindent azért hogy ezeket kijavítva kiadjanak mégegyet. Engem legjobban az idegesít amikor Rony-t kell lenyomni, van 1200m előnyöd beveszel 1 szarabb kanyart amit ő minimum 210-zel vesz be és lehet kezdeni előről.
-
bzoley
veterán
Jé, észre sem vettem, de valamiért éreztem, hogy túl lassú vagyok
Holnapra is kell hagyni valamit
Egyébként sokat számít, hogy hol tudok spórolni a nitróval. Van, ahol nem nyomom és így előfordulhat, hogy nem lesz 388, viszont az az egy km huszat jelen a következőnél
Megesik néha, hogy összejön 388 fölötti tempó(Lev:397), de nekem is volt már 390-391. Ez csak programhiba, lehet neki örülni. Főleg Warrenten az autópályáról lekanyarodva. -
-
bzoley
veterán
Én az eredeti változatra szavazok.
Az eredeti koncepció az volt, hogy ki, mennyi bounty-t tud begyűjteni, akár órákon át tartó menekülés árán is. Az, hogy közbejött egy nehezítő tényező(debug error), lehet hogy kellemetlen, de ettől a lényeg még nem kéne hogy megváltozzon. Szerintem.
Lev:
Egyelőre kivettem az ismétlést, de majd megnézem a nagyobb képpel is.[link]
Nem találom
[Szerkesztve] -
lúzer
veterán
De akkor legyen 2 féle bounty (ha lehet).
És ha a bmw-s körözöttség számít, akkor mindig le kell győzni Razort?
Most másik gép előtt vagyok, nem tudom megnézni, el lehet menteni előtte az állást?
Mert az uncsi lenne.
Vagy lehessen bármi, 5. 6. szint is, aztán kiderül melyik ér több pontot - csak az számítson - 15 perc alatt mennyi van oszt jóvan. -
Lev Andropov
senior tag
Szia Skipp!
Hát én öszintén a fórumomba hozzá sem szóltam, itt a magyarázat:
''minuszba volt a légellenállása és felszált a kordon elött / ez szép volt/''
ennyi..ezzel elmond mindent magáról... hogy fingja sincs az egészről!
A főszerki nagyon jó arc a J (Dzséj), de sajna eszméletlen sok nemtudommirefelnagyarcú ember tartozkodik ott! ....
Ez van, vannak ilyen emberek is, fel voltam rá készülve! -
bzoley
veterán
Gyenge? Lehet
Kicsit még bele kell rázódni, mert mostanában RBR és rFactor voltak a játszótársaim, azoknál kicsit finomabban kell kormányozni, hogy elérjek a célig
Amúgy minden 388km/h fölötti sebesség a játék hibájából fordulhat elő, szóval azért nem olyan rossz az
Norby
Csak egy-egy ponton akad be egy pillanatra?
Olyan előfordul, legalábbis nálam bizonyos pontokon mindíg megakad egy pillanatra, de mindíg ugyanott. Ez van
[Szerkesztve] -
Lev Andropov
senior tag
-
X@b3e
addikt
Nekem nem ezzel van bajom, a garfika gyönyör. A jték 90%-án úgy éreztem túé könnyű. Aztán az utolsó 3 ellenfélnél olyan szinten lehozott, hogy nem elég lerázni a zsarukat, hanem még előtte legalább 10-13 percig üldöztetni kell magam
Szal dögunalmas és idegesítő feladatnak találtam.
A végén a Razer gyerek nem nagy szám, de hiába mentettem utána, 1.3 peccsel újra meg kell verni, hiába viszem el az üldözésig a gémet.
Szal nagyon lehoz. Utolhára az NFSHP2 volt ilyesmi, ha belegondolok. Ott is fénysebességgel hozták be a 3km-es előnyt, ha csak egy aprót hibáztál -
Májsztró
addikt
Különben én sohase csicsázom ki a járgányokat ...
Nekem is teccett alapból azér vettem meg ... a MUSZTÁNG MEG FOS
De komolyan Mustang GT is naon jól néz ki ,de ne vegyétek meg
Szal eklipsz kapott egy piros festést .... meg rá egy tűz mintát ... egy szpojlert hátulra , egy légbeömlőt és egy ''külső vázt'' .... Majd ha meglesz az összes kiegészítő akkor újra emgcsinálom -
-=Lord Tom=-
senior tag
Már ő se tudja mire mondta
A régebbi eclipse nekem nagyon bejött, ez már nem annyira, de nem rossz.
(nekem az undergroundban az eclipse volt a kedvencem és 118.000es drift a rekordom (ez egy 48mp-s csúszás volt))
az underground 2ben meg downhill driftben sokszázezres pontokat lehetet szerezni, az nem volt nagy kunszt -
bzoley
veterán
Aktív témák
Hirdetés
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest