- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz Vangelis #39676 üzenetére
Azért pontosítsunk: nem 1430-nak (nekem), hanem 1430-on.
Annak idején, mikor bevezették a 80-as számokat, pont az én kérésemre tette be egy másik fórumtársunk a figyelmeztetést az akciók menüpontnál, hogy "kapcsoljuk telefonos ügyfélszolgálatunk Ön által választott menüpontját", bár nincs sok hatása.sarkanyolo2
Már a változtatás előtti években sem lehetett üzleteket elérni, hanem egy háttércsoport fogadta a hívást, és ugyanazon rendszerből kérdezte le a készletet, mint most a 1430-on.lugosi
Azért szüntették meg ezt az egészet, mert sokan akkor telefonáltak, ha kifutó vagy készlethiányos telefont akartak venni, és már bejártak 1-2 üzletet, sikertelenül. Ezek után kaptak egy címet, ahol akadt még egy-két példány, de mire odaértek, elkelt. Aztán persze reklamáltak.
De Te csak értetlenkedj nyugodtan, hiszen nyilván jobban tudod...Emlékszem, a szerviz elérést először még meghagyták, de 1-2 hónap után azt is levették, mert elvétve keresték a szervizt, készletre voltak kíváncsiak.
A 1430-on is csak a nyomás hatására lett bevezetve a készletlekérdezés, de mára felesleges telefonálgatni, meg kell rendelni azonnali átvételre.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
biznisz_man
tag
-
9991
újonc
válasz Vangelis #39719 üzenetére
Köszönöm eddig mindenki válaszát, az történt eddig, hogy felhívtak ma is, a P6-ot kérésemre törölték és csak a G2 maradt a megrendeléseknél, a hölgy akivel beszéltem, elmondta, hogy az irataim másolatát küldjem el mailben, illetve, látja a rendszerben, hogy van egy befizetetlen t-home-os csekkem ezt rendezzem és akkor péntekig ideérhet a teló. Látják, hogy arany szintű vagyok t-home oldalon, ezt mondta is. Aztán rákérdeztem, hogy akkor ha ezeket amiket kértek, illetve a befizetési bizonylat másolatát elküldöm szkennelve akkor csak a teló első részletét kell e fizetnem majd a készhezvételkor és erre azt mondta, hogy azt nem tudja, mert még utánanéznek, az adatok alapján, hogy van e másik szolgáltatónál tartozásom és egyebek? Tudom, hogy nincs, tehát ettől nem félek, viszont mi az az egyebek? Hirtelen úgy megörültem, hogy ezt nem is kérdezte meg
Jó lenne, ha nem kérnének semmit. Viszont azért agyalok ezen annyira, mert ez elég logikátlan lenne részükről, ha tőlem, aranykártyásként újelőfizura, neten rendelve nem kérnének, viszont egy havertól, aki kb. egy hete személyesen ment be egy üzletükbe, hogy a régi dominós számát előfizusra cserélje, de a szám maradjon, illetve új készüléket vásároljon az aranytárskártya next s 2 év díjcsomaggal, neki platina szintű t-home csomagja van és tőle kérték a három havi díjat előre, nem a telefonét, a díjcsomagét. Vagy ilyeneken ne lepődjek meg?
Vangelis, bocs, hogy neked ment a válasz, természetesen mindenkinek jár a köszönet , de még új vagyok, igyekszem kevesebbet hibázni
[ Szerkesztve ]
-
biznisz_man
tag
válasz Vangelis #39760 üzenetére
De legalább 2-3 percenként mondja a gép, hogy "Az ügyintéző kapcsolásáig, szíves türelmét kérjük"
Balazska15: Az is jó, de az én kedvencem az amikor nincsenek tisztában azzal mit árulnak, milyen feltételekkel, és nekem kell mondani Nekik, hogy nézzen már utána, mert márpedig lehetséges vagy volt már olyan is, hogy mondtam neki, hogy szeretnék kérni egy másik ügyintézőt!
[ Szerkesztve ]
-
biznisz_man
tag
válasz Vangelis #39772 üzenetére
Igazad van, ez már nincs benne, helyette ez van a szerződésben: "a Szolgáltató jóváhagyása nélkül harmadik személyre nem ruházhatja át"!
És még egy: "a kedvezményesen vásárolt készülék a jelen megállapodás hatályba lépésétől 24 hónapig kizárólag a Szolgáltató Előfizetői Kártyájával használható" -
csacsi67
addikt
válasz Vangelis #39772 üzenetére
Biztos hogy benne van nem adható el kérdezd meg a 1430 .Téged ugy is szeretnek.
Mindhárom mobilszolgáltatónál egyértelmű elutasítást kaptunk: erre sajnos nincsen lehetőség, vagy átvállaljuk az adásvételkor az előfizetést is, vagy egyébként benne van az ászf-ben, hogy a részletre vett telefont nem adhatja el az ügyfél, tehát innentől őket nem érdekli a dolog: ha tiltani kell, bizony akkor tiltani fognak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 4MP Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Szuper ár! EVGA GF GTX 1660 Super OEM! Első tulajtól! Nem bányász! Kis gamer gépben! Tuning OFF!
- Ryzen 5 5600 BOX + garancia 2025.12 hóig
- FSP Nano 600VA (akku nélkül) eladó
- Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen