Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz dedike #7280 üzenetére

    Nos, megtaláltam a módosítások hatását a belső anyagokban, melyben az szerepel, hogy ha átiratod más nevére vagy megszünteted a T-Home szolgáltatásaidat, a prémium regisztráció attól még megmarad, ott lesznek a T-Home-os adataid, csak nem lesz mögötte szolgáltatás. arról sajna nem szól a fáma, hogy mi lesz a pontokkal, de ez alapján úgy gondolom, hogy megmaradnak a prémium kártyán, amit majd például T-Mobile oldalon elkölthetsz. ;)

    Különben miért kell úgy aggódni egy kis N8-as áremelés miatt? 110-ről 90-re leakciózni jobban fog hangozni, mint a 100-ról 90-re. ;] Előre szólok, hogy ez csak vicc volt részemről, nem szoktam ilyen jellegű "akcióval" találkozni a cégnél. Lehet csak készlethiány várható, ezért a keresletet próbálják mérsékelni, hogy tovább kitartson...

    agemate
    Ha nem jelez vissza a készüléked, hogy rendben fogadta az MMS-t (hibás készülékbeállítások), akkor az érvényességi idő végéig 24 óránként megpróbálja leküldeni a rendszer (és nem a feladó küldözgeti naponta). Egyébként van más megoldás a T-Mobile honlapján, hátha megspórolsz egy kis pötyögtetést. ;)

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák