- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
Nem kútrol tankoltam az E85ötnek kikevert üzemanyagot hanem kannából azért van itt ilyen számolgatás
~20liter etanol+ amennyi benya belefér(sokadik kattanásig a kúton) 95öst.
Tehát akkor E85 be 15% benya van, akkor 20+20*0,15= 23liter etanol(csak benzinbe lévő adalékokkal) az 38,33%
A maradék meg ugye szimpla 95ös, 37 liter az meg 61,6% kbIgen 1.4 8V van, gyári adata városba 10+
, Az ethanollal úgytudom +1liter jön a fogyihoz ezért érdekel hogy a 9 még elfogadható-e, tényleg rövid távon használtam, a héten csak munkába járásra, 110km nél meg tankoltam bele 10litert innen jött a 9,09es fogyi
Tegnap végre mindent megcsináltam a kocsin ami közbe elromlott, már csak a fogyit kéne belőni
-
giigz
veterán
-
-
giigz
veterán
2.0 PD-vel mi a baj? Akkor legyen CR
Vagy akar 1.9 PD az is mehet 150 paci fole siman, es nem fogja osszesz@rni magat...
A 2.5 azert elavult, mert 2500 ccm-bol van 180 lovad, manapsag viszont 2 literbol megvan ez a 180 lo, chippel siman 200 lo folott lehet lenni, es ha nem a siemens PD-t veszed akkor meg bajod sem lesz vele. Sot az uj 1.6 dci is siman elvan 150 lo korul, ami mar pariban van a 2.5-tel, es fogyiban eg es fold.
-
-
Laraxior
titán
jamm, itt hiába teszem át manualba, a nagyon szélsőséges helyzetekben az elektronika átveszi az uralmat, értem itt a nagyon alacsony és nagyon magas fordulatot.
Rendeltem bele sportlégszűrőt (nem direktszűrő!)
Aszongyák kicsit megnő a hangja, hát kíváncsi leszek, holnap belebarkácsolom
-
tresh
veterán
-
Reaper04
aktív tag
jó kis autó, de akkor a fekvőrendőrnél valami ilyesmiket kell mindig eszközölni
-
rob210
Topikgazda
Elkeserítelek a dieselel nem lennél partiban még a másik hengerfejjel sem.
Azaz az 1.6 90 lovas 8V seket ugyan nehézkesen de ez a diesel megveri.
A 16 szelepeseket meg reggelire szokta elfogyasztani.Volt a kezeim között egy ideig ilyen felicia, ha nagyobb lett volna a csomagtartója lehet meg is tartom.
Alig eszik és nagyon megy könnyű a kaszni rohadtul.Nem egy nem két golfos gyerek száját kentem el vele.
Itt is megmutatkozik, hogy a nyomaték számít nem a lóerő. -
giigz
veterán
Nem egyezik, de hasonló. Nekem 4000/6000 a 16 szelepesnek 3750/6000, és ezt a gyár adta meg, gondolom ők sem tudják rosszul, tehát a maximum teljesítményét pontosan ugyanott adja le a 8 és a 16 szelepes is, a nyomatékot meg a 16 szelepes egy picit hamarabb, de ez elenyésző.
Nekem karakterisztikára a 16 szelepest is ugyanolyan vezetni, mint az én 8 szelepesem, talán egy hajszálnyival ez alulról jobban húz, viszont lassabban pörög fel...
-
giigz
veterán
Az hogy 8 szelepes, nem jelenti azt hogy alul jól húzna, kb. olyan a görbéje mint egy 16 szelepesnek. 4000-nél van meg a nyúlmókus, 6000-nél a 75 paci.
Én 2000-nél kezdek el gyorsítani, és általában 3000-3500 körül váltom el, ilyenkor már szép hangja van, és az erőből is áll rendelkezésre
-
giigz
veterán
Nem tudom mennyit fogyaszthat az 1.9 palyan, sokkal kevesebbet szvsz nem. Orszaguton szinten nem hinnem, h kevesebbet fogyaszt, az 1.5 is sok orszagutra, fel sem kell rakni 6-ba.
Szerintem palyazni is tokeletes az 1.5 dci 106 6 gang.
Szerk: Ja igen, szoval azt akarod mondani h a vezetesi stilusom nem megfelelo?
Manapsag ugy csinalom, hogy a fordulatszamot nem engedem 2000 ala, es 3-3,5k körül valtok, neha 4k... Motorfeket pedig 3-ban hasznalom. Nem hinnem, h mas kevesebbol ki tudna jonni dinamikus tempo mellett, de sosem lehet tudni
-
rob210
Topikgazda
A baj az hogy minden más kocsinál elől a motortérben van az alvázszám, szinte megsemmisíthetetlen helyen és mélyen beütve, ezekbe meg gravírozva van.
Szóval uraim tanulság, akinek 97' vagy előtti megane-ja van alaposan nézze meg a csomagtérben az alvázszámot, nehogy úgy járjon mint én, és időben kezelje le!!!
Mert ez az 50.000.- most nagyon nem volt bekalkulálva amibe a pótlása cseréje fáj, ez most nagyon fáj....
-
giigz
veterán
De most érted, ha lecserélném most a vezérlést, és kiderülne, hogy mondjuk új ecut kell programozni a kocsimba, akkor bezúzatom inkább, és akkor kárba ment a vezérléscsere
De higgyétek el, ha meglenne a rendes alapjárat, utána van még pár apróság, és a következő nagy szerviz a vezérlés lenne, csak amíg az alapjárat is rossz, addig nem fogok vezérlést cserélni...
-
rob210
Topikgazda
A beszerelési videója is megvan.
Valamint erről lenne szó FN10 váltó szimering
Ha tud szerezni vevő lennék rá.
NAgyon kéne mert eszméletlen el kezdett folyni a váltómból a friss olaj, ahogy le lett cserélve a régi szutyis. -
giigz
veterán
Valószínűleg ez lesz, mert franc se akarja ott hagyni a kocsit, inkább akkorra viszem, amikor egyébként is elkezdenék nézni. Úgy beszéltem meg a sráccal, hogy még szerdán délelőtt felhívom és pontosítunk, majd akkor megmondom neki, hogy mivel 25 km-re vagyok tőlük, ezért inkább úgy mondjon időpontot, hogy nem hagyom ott, hanem addig megvárom...
Szerk.: Akkor még a rossz alapjárati motorral voltam ott, ezt meg is állapították, és abban maradtunk, hogy ha az új motorral is rossz lesz, majd akkor visszatérünk a dologra...
-
giigz
veterán
Ez még csak az 5. szerelő lesz, akihez viszem
És ez is a korlát, tehát tovább nem fogok járni, ha most sem sikerül kideríteni semmit, akkor hagyom a fenébe.
Egyébként ez lesz most a legnagyobb átvizsgálás, mert ott is fogom majd hagyni, és addig nem megyek érte, amíg ki nem találták, hogy mi a hiba
-
_NCT
addikt
Gondoltam arra, hogy egy megfelelően hosszú vékony rúdszál végére ideiglenesen odaragasztom a kapott kábelnek azt a végét, ami megy a mélyközéphez és megpróbálom óvatosan ledugni. De attól félek, hogy több kábel is lesz ott, nem lesz egyszerű történet.
Vagy fogom és nem a gyári helyére teszem a csipogót, hanem valahova kívülre. Van hozzá ilyen ragasztó szerűség is, kétoldalas ragasztó, direkt erre a célra.
Vagy hagyom a f*szba a gyári csipogókat bent és csak a 2 mélyközepet cserélem, ezzel a sarus megoldással
Csak akkor meg minek vettem szettet....
-
_NCT
addikt
Na ezzel nem is volt gondom, ezt én is kitaláltam.
A gondom a 3-as pont, amit előbb írtam, hogy hogy fogom tudni levezetni a csipogótól a vezetéket amit adtak. Mivel a csipogótól csak egy luk van lefelé. Azon agyaltam, hogy az oldalsó borítást leszedem, hátha hozzá tudok férni oldalról és lehúzni a kábelt a mélyközépig. Az egész első műszerfal részt nem fogom szétszedni.
Csipogó a szélvédő előtt van, és van is hozzá beépítő keret a szettben. Szóval csak bedugom és kész.
Nekem is itt van a csipogó:
-
giigz
veterán
A gyertya ki lett cserélve a vásárlás után, de akkor már rossz volt az alapjárat, és utána is az maradt. Gyújtókábelt és trafót hogy tudom csekkolni?
A pillangószeleppel nincs gond, mert rob cuccával is pontosan ugyanilyen volt az alapjárat.
Fals levegő lehet hogy van, de én már nem tudom eldönteni, hogy hol fújkáljam. A blokknál elöl meg hátul? Vagy merre fújjam?
Nem tudom megnézte-e a generátort, jó kérdés. Mit lehet azon megnézni? Ha a generátor haldokolna, akkor annak majdnem 1 év alatt már nem kellene valahogyan máshogy is jelentkeznie?
Ha belerakok egy ilyen típusú ecut, akkor azt nem kell programozni, vagy ilyesmi?
-
FerNandor
őstag
nekem is cserés az alsó, de azt már nem vettem meg most a kovácséktól, mert eleget költök így is.
de aztán lehet, hogy lesz@rom és megveszem.10 ezer ft az alsó. holnap hívom a szerelöt, hogy megjöttek-e a hajtókar csavarok. nagyon remélem, hogy igen és azt is, hogy a jövö héten mielöbb mehetek hozzá.
utána kb egyböl müszaki, akkor meg a bak is legyen már rendben. más baja szerintem nincs. -
FerNandor
őstag
biza
az elején raktam még 6-ba 100 körül, de az nem jó neki. 110 körül már inkább, de annyival nem megyek országúton. meg 100 körül 6-ban kicsit többet is fogyaszt. nem olyan jó ott a nyomatékcucc. meg az lehet, hogy pont a turbólyukra esik, olyan 1800-1900 körül.
majd mindárt berakom az autós topicba isszerk. egyebként szerintem ez a 106 lovas euro4-es de FAP/DPF nélküli még pont jó. Szerintem nem kéne tovább b@sztatni a motorokat, részecskeszüröt ráeröszakolni meg mindenféle lebutítást csinálni a hülye környezetdumák miatt. nem ezen fog múlni a világ, inkább a qrvarégi autókat, buszokat cseréljék le meg pl kínába szigorítgassanak, meg amerikában, ahol szinte mindenki minimum v6-os batár disznó minikamionokkal jár...
-
Plero
aktív tag
A Maxi az teljesem más "tészta"
A terveim között szerepel a motor 1.6-osítása.
Az 1.4 - 0.7 Bar-on tudja a 120Le, 1.5 - 1 Bar-on pedig a 150Le-t.
1.6 - 0.7 bar-on mennyi lehet?
Ha elgurulna a gyógyszerem akkor még egy Alpine hengerfej is felfigyelne hengerenkénti injektorokkal. De ez csak álom
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Asus 14 Zenbook WQXGA IPS Retina i9-12900H 5.0Ghz 14mag 32GB 1TB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest