- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
Hát szerintem arányaiba kisebb de lehet csak a képről volt nekem csalóka
Majd csinálok képet hnap lusta vagyok már kimenni
Lehet a fehér szín véget néztem nagyobbnak vagy a kép végett de itt mintha másképp mutatna..de lehet csak a fáradtság végett van ez és nem látok már jól
-
Reaper04
aktív tag
Hmmm .. valamiért nekem hasonlít a sztár vorszból a rohamosztagos katona fejére
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Már írtam, hogy nem tudom mi lehet az, mert nekem nincs ilyen kábelem ott.
De ma a találkozón pont beszélgettük Tresh-el, hogy neki sincs ő se tudja mi a szar az.
Egyszóval fogalmam sincs.
Le kéne azt a csatlakozót valahogy fotóznod jobban ha lehetetlen ha nem, mert így nem tudok segíteni. -
rob210
Topikgazda
-
tresh
veterán
Azt a k*rva mindenit
Fiam bluetúúsz .. komolyan rólad és a rönódról könyvet kell írni
Jó mondjuk így tanulod meg hogy nem az autó a sz*r hanem te nem értesz még hozzá
de ez olyan mint a windows elb*szod párszor hívod a szervizest majd x idő múlva neki állsz te magad megoldania problémát és szép lassan megtanulod.. egy különbség van csak még pedig hogyha az autón b*szol el valamit nagyon az nem olcsó tanulópénz
rob : Ha kiderül, hogy a folytószelep pozició jeladókábele, akkor biztos lelőlek.
Segítek én is
-
Mágus2
Közösségépítő
Megmostad az önindítót is, szerintem beázott, azért nem indul, elég kényes a nedvességre.
HA motormosás után nem indul, akkor mindig a motortérben kell kezdeni a keresést. Ha kiszárad, be fog indulni.Toljátok be, melegítsd be a motort, menj vele egy kicsit, ettől kiszárad, és menni fog.
az a csatlakozó a gégecsőben pont olyan, mintha az önindítóról hiányozna, szerintem akkor esett ki, mikor törölgetted. A mágnesra megy egy vastag kábel az akksi + pólusáról, meg ez a vékony a kapcsolószekrényből.
-
Cxgrav
aktív tag
A nem indulásra én azért nem zárnám ki az akksit.
Láttam már olyat, hogy gyújtás rendben, de a motor már meg se nyikkant.
Kis utánatöltés az akksinak és elindult a gép.Twingomban nekem is vannak szemből nézve a bal oldalon a motortérben árválkodó kábelek, de én a légkondi előkészítésre szavazok, legalábbis az én kocsimban
Sorry, nem olvastam annyit vissza, hogy kiderüljön milyen autód van.
-
rob210
Topikgazda
A zár persely esik szét nem a kapcsoló elektromos része.
Nem a kábelezéssel van baj, mert akkor semmi nem látszana a műszerfaladon.Egyébként a jelenséget nem értem, mindent visszaraktál amit levettél?
Meg egy képet igazán lőhetnél a szabadon kószáló kábeleidről.
közben olvasom a fejleményeket.
Szerintem motortér takarítás közben az önindító egyik kábelét eltéphetted vagy letéphetted, vagy elmozgathattad.
-
tresh
veterán
semmit ha az meg hal akkor új kell vagy bontott
Abba dugod be a kulcsot és forgatod el
szét kell szedni és ki kell mérni ott van e a gond ez csak egy tipp.. mert ha minden ok de elfordított kulcsnál semmi se történik akkor a gyújtás kapcs szokott meghalni..ha nafta van én ott kezdeném keresni a hibát kivéve ha a motortérbe nem húztál szét valami csatit stb
Nem akarsz pestre költözni komolyan ingyen megcsinálnám neked az autód mert ilyen nincs hogy nálad valami mindig meghal
-
tresh
veterán
Szépek a gyári adatok de a tied még eléri a 4000-et ahol a maximális nyomaték van már jóval előtte 2000 fölött húz míg a 3750-es 16v-s onnantól kezd el élni alatta mintha állna az autó nincs erő benne. Az a baj hogy te a nyomaték/ LE csúcsot nézed miközben a csata ez alatt dől el ha gyorsításról van szó.. pl garantálom neked hogy MMA87 1.6 16v jét is meg eszem az enyémmel ha ugrani kell.
Itt a görbe az 1.6 16v -re
Szerintem itt jól látszik hogy miről beszélek 4000től kezd élni az a motor -
mycso
Topikgazda
Óra szerinti 140-nél nem lesz 5 alatti a fogyi, inkább 5.5-6 körüli.
Azt írtam én is, ha csak 120 körül használja, akkor 5l körül ki lehet jönni.
Illetve attól is függ, hogy hányan utaznak majd. Ha teleülik és telepakolják +klíma, akkor enni is fog, menni sem fog.
Éppen ezért én pályázásra nem 1.5dci-t vennék, szerintem nem arra való, max 120-al gurulgatni egyedül.
Sőt most már egyáltalán nem vennék ilyen kis motort!!!Ez az országúton 5 vagy 6, meg megint érdekes, óra szerinti 100-nál 6.-al használva, tökéletes.
-
_NCT
addikt
És akkor most a tények: 1.6-os 16V is szar lassú alul, 5500-ig el kell pergetni, hogy tudjál vele egy kövéret előzni, vagy a mutogatós f*sszopó mercis bámuljon, hogy előzöd
Mint tegnap nálam. Nem értem mit gondolnak az emberek, ha 20 éves Mercedes-ben ülök, az akkor is gyorsabb, mint egy 10 évvel fiatalabb autó?....
Szóval nekem a 120 ló is gyenge, kikapcsolt klímával is, alul nagyon nyomatékszegény. Azt hiszem erre mondták az autós topikban, hiába a sok ló, ha nincs nyomaték. Lehet előzni, nem azt mondom, de nem bátran. Meg kell gondolni, hogy merjek-e előzni vagy ne. És ez gáz, mert így nem lehet sietni.
Viszont klímával halál a gyorsítás 1.6-osnál is, hiába pörgetem. Skoda Felicia úgy húzott el előlem, hogy csak pislogtam. No de mikor kikapcsoltam a klímát, büntettem
Fostam is nehogy mérjenek....
-
tresh
veterán
kb. olyan a görbéje mint egy 16 szelepesnek.
ha teljesítményről beszélünk akkor fordulat/nyomaték/lóerő játszik itt egyik se egyezik a 8 szelep vs 16 szelep.. röviden a 8 szelep alulról nyomatékos nem kell rommá forgatni hogy megjöjjön az erő míg a 16v-t forgatni kell
Konkrét példa ként egy 1.6 16v-s golfot mire elindulna és megjönne az ereje én más a másodikat rakom mert nálam 2000től húz az autó nála 4000 től kezd el dolgozni viszont én 5000 környékén már váltok mert nincs több erő a kocsiban míg ő vígan leforgatja 6500ig
-
giigz
veterán
Szerk: "Utánajártam", még 140-nél (óra szerint) sem pörög az 1.5 3000-et, hanem 2.750-et, és a fogyasztás 5 liter alatt marad. Ha te 120-130-cal fogsz menni óra szerint, akkor simán beférsz 5 liter alá, és tökéletes választás neked az 1.5, az 1.9 ilyen tempó mellett 1 decivel sem fog kevesebbet enni.
-
tresh
veterán
Nem akarok beleszólni de ez a fogyicsökkentő akkor fogja a hatását kimutatni ha az autón alapból minden úgy működik ahogy az a nagy könyvbe meg van írva, pl egy rossz lambdaszonda érték mellett. (De ha rosszul gondolom majd rob kiigazít) plusz azért azt is tegyük hozzá hogy ez is lábfüggő dolog pl én az enyémmel ha hímes tojás van a gázpedálon akkor 6 liter az átlagom ha dinamikusabban mászkálok 6,5-6,8 ha taposom 7-7.5L és ez 90% város
Szóval amire ki akartam lyukadni lehet robnak fogy ugyan azzal a motorral fogy csökkentő nélkül is jobb fogyasztása lenne min 1 literrel mert "jó a lába" jó kor jó helyen vált el stb stb.. pl a céges 1.4 tdci vagy mi fene ford fiesta amit a női kollégák használnak kulcsos autónak alattam 4-4,5 liter náluk 7
mycso : laguna 2 ph2 1.9 dci 140 Le >> 4 személy tető box fullra pakolva horvátország-Budapest oda vissza folyamatos klíma 2,5 óra dugó oda és vissza is 2 óra így lett 8 liter/ 100km a fogyija igaz pályán haladtak faterék. Azt mondjuk hozzá tenném hogy 225/45/R17 es papucsokon gurult
Ehhez kapcsolódóan aki azt mondja hogy a nagyobb kategóriás autók mint pl Laguna,a6,406,5ös bmw stb 5-6 literrel megy el az hazudik..haverom régi 1.9tdi 80-asa az tényleg elmegy 5 literrel de ott se klíma se semmi -
rob210
Topikgazda
Valóban rosszul gondolod
Főleg a nagy köbcentis kocsiknál jön elő a magas fogyasztás csökkenés.
A kis autóknál kevesebb de mérhető.
Nekem 1 liter körül 1.1 eddigi méréseim szerint.De volt olyan suzuki ignis ahol pl. nem jelentett semmit nem hozott csökkenést.
Ő szó nélkül visszakapta az árát.
120 nap után küldte vissza tehát próbálkozott a tulaj, de neki nem jött be van ilyen is.
Ő csak a posta díját bukta ennyit szerintem megér a kipróbálás. -
rob210
Topikgazda
Nekem a motortérben nincs csak a csomiban meg a plaketten az ajtónál.
Remélem elfogadják és csak nem tudta a srác, hogy ott is van rajta szám.Azért lenne genyaság, ha nem fogadnák el a plakettet, mert az is gyártói egyedi azonosító, és a köhém azt nem mondja ki, hogyan kell egyéni azonosítóval ellátni a gépjárművet, csak azt, hogy a gyártónak el kell látnia.
Megy a rinya nagyon.
-
rob210
Topikgazda
Szerda este addigra kiderül felkötöm magam vagy sikerül egy bazi nagy bürokratikus napon túl lennem.
Baszki srácok beszéltem pont most egy megane-ossal és azt mondta neki nem csak a csomagtartóban van benn az alvázszám, hanem az oldalán az ajtónál lévő plaketten is.
Ha ez igaz akkor meg vagyok mentve akkor elég ha a 4000.- os pótlási díj ellenében beüttetem hátra újra.
Basszus szerda reggelig nagy para van, mert addig nincs a kezemben a kocsi.Giigz igazán megnézhetnéd nekem, hogy az első ajtó mögötti plaketten rajta van-e a vf-es alvázszámod.
Meg, hogy neked hátul a pótkerék alatt van-e a szám vagy neked a motortérben? -
-
tresh
veterán
Megoldás ott maradsz elmondod mit csináltál/tatok rajta meg hogy ugyan azt a hiba lehetőséget feleslegesen ne vizsgálják és akkor lehet 1 óra alatt megoldják nem pedig 8óra x5000ft ért
Csak jó tanácsként mondom
(#23259) giigz: lehet hogy az ország legnormálisabb márkaszervize de a hibát még se találták meg
-
FerNandor
őstag
hát, ha egyszer elkezdik, akkor... a legrendesebbek talán felhívnak, hogy "csókolom, elértük a megbeszélt max árat/ munkaórát, nem találtunk semmit. folytassuk, vagy kifizeti az akciós 96990Ft-ot?"
itt pécsen 10000Ft a diagnosztikai beavatkozás. ha kell mellé szerelni valamit, akkor olcsóbb + anyagdíj, na meg munkadíj.
tájékozódj, beszéld meg velük, mert szerintem meg lehet lepödni a végén rendesen..
-
FerNandor
őstag
húha renault-hoz viszed? akkor készülj fel, mert 5 évnél idösebb autókra is valami 7-8 ezer az óradíj. úgyhogy csak úgy akard megnézetni. mert, ha mondod nekik, akkor ök szivesen elszöszmöszölnek a semmin 8 órát és fizethetsz 60 rugót a semmire. ha meg találnak mégis valamit, akkor meg fizeted még a gyári alkatrészt, ami szintén nem 2Ft lesz. csak mondom.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha a rásegítő lenne akkor fékezéskor le is állna az alapjáraton ketyegő motor. De a cső hibája okozhat emelkedett alapjáratot, mert ott is szívhat falsot.
Egy próbát megérne, bemelegíted üzemi hőfokra, leálljtod, leveszed a csövet, levakítod a kivezetést a szívosoron, és beindítod, Ha megszűnik a hiba, akkor valahol a cső repedt, vagy a szelep rossz rajta, vagy maga a rásegítő szelel kicsit.
Ez még senkinek nem jutott eszébe? Ha ez lesz a hiba, küldöm a számlaszámot.
Rob lefényképezi neked, de rob sem dolgozik olcsón.
-
tresh
veterán
gyújtókábelt ki tudja mérni elektromos de te is egy multiméterrel hogy nem szakadt meg de így belegondolva az nem is lehet gond.. gyújtótrafó hibát max diaggal vagy csere darabbal..bár ez inkább ingadozó alapjáratnál lenne..talán ez is kilőhető de nem árt már végig nézni azért írtam...
Falsot szívhat sok helyen de én a HF tömítés/ szelepfedél tömítésnél nézném meg illetve a levegőcsöveknél..
Generátoron állt. a fesz szabályzó szokta beadni az unalmasat.. csak annyit mérj meg hogy ott is hozz e az átlag értéket tehát ha terhelés nélkül megy mennyit tölt és ha rádobsz pár fogyasztót mennyit tölt. Ez is csak kontrolnak hogy ezt is kizárjuk
Ecu cserénél nem kell semmit programozni csak a gyári immo kódja kell ha ki lett cserélve (persze levett akkusarúval
) utána ahogy fentebb írtam márt egy kollégának a központi ajtó nyit/zár gombbal beviszed a kódot az immo kikapcs és indulhat a masina.
-
tresh
veterán
Ebbe semmi érdekes nincs.. valahonnan kell neki a kraft ha fogyasztót kapcsolsz
Neked 1000% lék hogy mechanikus hibád van..
Na nézzük én ezeket nézném meg újra nálad és csinálnám meg:
-4 db gyertya ki ellenőrizni hogy nincs e beköpve (ha esetleg nem cserélted volna akkor csere)
-Gyújtókábel csekk hogy minden oké e aztán a trafó
-pillangó,fojtó szelep takarítás (lehet nem megy rendesen vissza a helyére/beragad és ezért van 1200-es alapjáratod.)
-fals levegő szívás a blokknál
-alapjárati motorod jó így az kilőve
- illetve ha haldoklik a generátorod az is tud ilyet csinálni pl több feszt vesz fel terheli a motort és így evidensen növeli a fordulatszámot bár gondolom ezt egy elektromos szerelő csak megnézteutolsó hiba forrásként lehet hogy az ecu döglődik főleg hogy mondtad nem tud kommunikálni a gyári diaggal..ergo keresni kéne egy bontott autót ami ugyan avval az ecuval van mint a tied és csere egy próba elejére.
-
tresh
veterán
Na azért nem egészen így néz ki a történet.. márka függő a dolog csak példa ként keress a m1 abs-es gépre első féktárcsát+betétet Ferodot ha 20ból meg veszed mint én gari/számlával akkor rendelek tőled egy raklappal
Az megint más kérdés hogy nem kis haszonnal dolgoznak.. de ennyi erővel nézzél meg egy tesco-t, madaras tecot, lidl,aldi és sorolhatnám majd vesd össze egy német,osztrák bolttal lefogsz csücsülni mekkora árrés van és pluszba te a szarabbikat eszed iszod itthon
-
Nordik
őstag
Szerintem odaver azért nekik. Én hátsót cseréltem már, most következik a jobb felső. Azzal tisztába vagyok, hogy rossz régóta, de kialakításánál fogva nem tud akkorát mozdulni. Viszont az a felfelé álló bütyök amire gumi van öntve, ami lefogná szerintem pont a bólogatást, rezgéseket, az nekem teljesen szét van mállva. Így csak előre, hátra nem tud mozogni annyit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Formula-1
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Óra topik
- PlayStation 3
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest