Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Dani_kp #95745 üzenetére

    Az 1.9 es motor az amelyiknél bármi előjöhet.
    Szíjas vezérlés manuális feszítéssel, ezt sok szaki szemre rakja fel és feszíti meg, ebből később 200ezer felett lehetnek bajok, ez pont felette van, majdnem mégegyszer ennyi van benne.
    Az injektorok tudnak berohadni , az izzítók szintén, azt egy vagyon kiszedni. A kettőstömegű ha meghal drága mulatság, kb. Most lesz esedékes, ha még nem volt.

    A nissan féle 2.0dci nem csak korban fiatalabb hanem technológiában is teljesen más.
    Sokkal megbízhatóbb, láncos vezérlésű, a befecskendező rendszere is teljesen más, nem lehet a két motort egy lapon említeni.
    Persze ebbe is van kettős tömegű, de a rezonancia sokkal kisebb benne. Ez egy 16 szelepes "finom " járású motor, az 1.9 8 szelepes traktor hozzá képest.

    Millió dologban eltérnek.

Új hozzászólás Aktív témák