- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
sifarr
senior tag
válasz
simpley #85364 üzenetére
pl 500 Ft- emelésért te emelnél hangot? Én biztosan nem...
Én sem. Ötezres emelésért sem. Legfeljebb szolgáltatót váltanék.
De a kérdés nem erről szól. Szerintem a szolgáltató és az ügyfél egyenrangú és egyenjogú felek. A szerződésükben a felek jogainak és kötelezettségeinek arányban és egyensúlyban kell(ene) lennie.
Méltányolható, ha az egyik fél a tőle független, számára negatív körülmények ellen be akarja biztosítani magát. Lásd itt az infláció és inflációs emelés joga, mint igény a szolgáltatónál. (Bár megjegyzem, az általános infláció még nem jelenti, hogy egy adott cég költségeiben az garantáltan növekedést eredményez.) De úgy arányos, hogy akkor az ügyfél számára is legyen lehetőség a szerződésben, ha tőle függetlenül az ő életében jelentkezik negatív hatás (pl. munkanélküliség). Ha az egyiknél tekintettel vagyunk arra, hogy ne lehetetlenüljön el a költségek növekedése miatt, akkor a másik félnél is tekintettel kellene lenni, amikor ő lehetetlenül el. Ha egy KSH inflációs adat hivatalos, objektív mérce, akkor pl. egy munkanélküliség is igazolható akár hatóságilag is.
Az egész kérdés (aránytalanság) csak a hűségszerződéses esetekben érdekes. Sosem veszek szolgáltatótól készüléket, így max. egyéves hűséget vállalok be. Pár hónapra, félévre egy inflációs emelés nem érdekelne. És garantáltan nem fenyeget anyagi csőd, munkanélküliség sem.
Az elv az, ami nagyon felháborít! -
válasz
simpley #85033 üzenetére
Bár szabin vagyok, de most bekapcsoltam a laptopom.
Szóval.
Ahogy mondtam, a csomagok értékesítése lezárult, de az ÁSZF szerinti feltételekkel azok továbbra is használhatók.
Tehát jól írtam, a Hello Data csomagokkal azonos ezen tarifák helyzete is.Arra is emlékszem, hogy pont az volt a baja sokaknak, hogy a 19 forintos csomagot megszüntette a Telenor, de a régebbi, magasabb percdíjas csomagokat nem.
-
-
Littoral
aktív tag
válasz
simpley #85012 üzenetére
Ki hallgat még Deezert manapság? Őszintén?
Őszintén: rengetegen.
Csak nem a Telenortól kellett venni (az erre dedikált adat ellenére sem), hanem a gazdatesttől, ott mindenféle kedvezmények voltak. Most egy három résztvevős (hat fő férne bele) családi csomagot fizetek mintegy 2200 Ft körül (felfelé kerekítettem). -
szabonagyur
félisten
válasz
simpley #84930 üzenetére
Szerintem túl gondoljuk, és egyik üti a másikat.
A kérdező részéről ahogy látom megfelel ez is, több mint 2 éve megy a nyafogás, hogy milyen rossz a net, tenni nem hajlandó ellene.
Olyan nincs, hogy korlátlan net, meg nagy sebesség, meg minden egy helyen, főleg ha olyan helyen lakik ahol lakó mobil van.
-
#76055552
törölt tag
válasz
simpley #84864 üzenetére
Ha iszik soha ne vezessen, ha vezet soha ne telefonáljon....mert Laa Laa Léé veszélyes az út..hazafelé..
-
-
-
-
asdf_
veterán
válasz
simpley #80408 üzenetére
Belépsz és írsz a formon az ügyfélszolgálatnak (megadva a megfelelő mezőben a biztonsági kódot) és megadod a bankszámlaszámodat. Lejárattól számítva egy éven belül igényelheted (lehet, az egy hónapot érdemes megvárni, mert addig tartják a számot, de az egyenleg már bukó, tehát feltöltés esetén újra élne a szám), heti egyszer utalnak.
-
-
-
tomp
félisten
válasz
simpley #79756 üzenetére
Ukrán helyett akkor Okrán
A lényeg így is látszik!
A hazai telenor továbbra is sz@rik a OnePlus-ra. A bolgárok megadták a konfigot és mivel mind2 PPF így társították a hazai kártyához is. Viszont mivel hivatalosan nincs hazai támogatás így csak akkor fog működni ha a szerviz menüben engedélyezzük a VoLTE kapcsoló megjelenítését. -
-
-
-
-
tomp
félisten
válasz
simpley #79091 üzenetére
Korábban mikor még nem volt hivatalosan támogatott az Apple akkor is maradt 4G-n mivel 4G-n indítottad a hívást de a szerverkapcsolat miatt már 3G-n épült fel a hívás.
Az iPhone sok mindent nem mutat pontosan.
Ezt akkor úgy teszteltem, hogy hívás közben futtattam egy speedtestet. -
Somatom
veterán
válasz
simpley #78839 üzenetére
Honnan tudjam, hogy más tud-e számlát befizetni? Pont azért kérdezem, mert nekem nem sikerült a MyTelenorban, pedig a Wallet (ahol régebben fizettem) odairányított. A kártyával nincs gond, mert webes felületen be tudtam vele fizetni.
-
-
Somatom
veterán
válasz
simpley #78475 üzenetére
Én itt szoktam befizetni a flottás számláimat:
https://www.telenor.hu/szamlabefizetes
Nem kell semmilyen jelszó. Átdob a Barion -ra. SMS -t, meg e-mail -t küld a befizetésről.
A 3. pontnál van egy fehér négyzet, ami nálam alig látszik. Azt ki kell pipálni, különben visszadobál, nem lép tovább. -
MadMancs
veterán
-
MDanny
senior tag
válasz
simpley #78396 üzenetére
Nekem sajnos nem engedték el a kötbért. Helyszínre nem jönnek ki mérni, szerintük csak hibás készülékekkel próbáltam használni a szolgáltatást (valamint a család többi tagja, a szomszéd, de még a hozzám érkező vendégek is a ház előtt az autóból telefonálva). Ha minden igaz, akkor napokon belül átkerül a számom másik szolgáltatóhoz, addigra kiszámlázzák a kötbért, én azonnal rendezem és be is fejeztem. Mostanra már 2G-n is állandósultak a kommunikációs problémák, naponta 5-6 alkalommal volt sikertelen próbálkozás a GPRS átjelzőm részéről is eltérő időpontokban (ebben már kicseréltem a kártyát), a 2G-n zajló hívások is rendszeresen megszakadnak vagy a beszéd érthetetlenné válik, elég volt ebből.
Sokat dolgozom "árnyékos" helyeken és tényleg igaz az, hogy hasonlóan rossz jelszint mellett egy jobb minőségű hálózati eszközökkel dolgozó cég szolgáltatása használhatóbbnak bizonyul.
Végülis lehet tényleg én hibáztam azzal, hogy otthon nem a padláson használtam a szolgáltatást, mert ott tényleg használható a 4G, igaz a nagytarcsai állomásról, relatíve sok km-re az állítólag selejtes készülékeimmel.
A telenoros térkép szerint továbbra is beltéri 4G elérhető a lakcímemen, valamint az egész környék kék.
Többet vártam ettől az egésztől, hibáztam.
-
sfdrakex
nagyúr
-
válasz
simpley #78401 üzenetére
Figyu.
Nem az a baj, ha egyesek leírják a bajukat. Ez itt sosem volt baj, még akkor sem, ha némelyek szeretik azt hangoztatni, hogy itt bizony csak pozitív dolgokat lehet leírni.
Sosem szoktam szólni azért, ha valaki ezt megteszi, hisz' ezért (is) van a fórum és a topik.Csak akkor kezdek szelektíven olvasni, mikor valaki kb. vég nélkül csak a sirámait irogatja be ide. Ezzel nem javul semmi, csak a hangulat lesz a topikban rosszabb. Erre semmi szükség.
Hidd el, amióta a központban dolgozom, még jobban rálátok a cég hibáira, de attól nem javul semmi, ha itt leírom, napi / heti / havi / akármilyen rendszerességgel.
A szerkesztésre.
Nem akarom én ezt megfejteni.Vannak erre emberek a cégnél. Nyilván ezer meg kettő dolgot lehetne másként csinálni, de ha ez a irány, akkor ez az irány.
-
tomp
félisten
válasz
simpley #78386 üzenetére
Sokat telefonálok de csak a Voda felé és a Voda felől érkező hívásokkal volt gond mikor a Vodás VoLTE-n volt. De ez a hiba a Vodafone oldalán volt. Miután javították, utána a Telekommal volt gondja a vodának...
szabonagyur
Nálunk OnePlus 5-el global(alap) VoLTE konfiggal, OnePlus 7T Pro-n pedig Dán Telenor konfiggal tökéletes. -
szabonagyur
félisten
válasz
simpley #78386 üzenetére
Érdekes nálam normálisan beállított telefonok mellett sosem volt gond semmilyen irányban sem.
Abból inkább volt, hogy hivatalosan szolgátlató által nem támogatott telón volt VoLTE beállítva ami nem ment stb.
Ha a fenti állításod széles körben igaz lenne annak igenis lenne visszhangja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Windows 11
- Subaru topik
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2048, 96% Akksi
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest