- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Aktív témák
-
Mondjuk ő a G3-hoz hasonlított, ami egy teljesen másik generáció, mint az általad említett gépek bármelyike. Ettől függetlenül szanaszét ez sem veri. Legfeljebb elég jól megközelíti. Ami esetleg tényleg megverheti őket, az az Oly E-M5. De ehhez kellett 2-3 év és 2-3 generáció a két termék között.
(#31658) aleister
Pl egy vezeték nélküli vakuvezérlés, második kártyanyílás, nagyobb kereső, időjárásálló kivitel, több csatlakozó, stb plusz/nagyobb alkatrészeket igényel, amik súly és méretnövekedést hoznak magukkal.
Ez önmagában nem kellene, hogy ekkora súlykülönbséget eredményezzen
Pl MILC-ben az E-P3 és E-M5 között pont az előbbiek a különbség (a dupla kártyát leszámítva) és 30g lett az eltérés.Nem véletlenül fejleszt az Oly szenzorba építhető fáziskülönbség elvű AF rendszert.
Legalábbis erről szólnak a pletykák, ami nem volna hátrány, ha sikerülne. Valóban, a követő AF a lába nyomát sem érintheti egy tükrösnek. -
Ijk
nagyúr
Szerintem pontosan ugyanannyira vagyok fafejű mint te.
Az hogy szerintem a d5100 szar, az a szavaim teljes kiforgatása. Annyi a helyzet hogy ugyanabból a pénzből egy jóval nagyobb tudású vázat kapsz, vadi újan, garanciával.
Kevesebb, mint 200g-on nem fogok vitatkozni, szerintem akinek egy komplett 2,5 kilós dslr szett a táskával nehéz, annak a 2,35 kiló is az lesz.
A képminőség is szerintem meddő vita, ha neked ennyire fontosak a részletek akkor miért volt m43-ad? Ha annak a képminőségével elégedett vagy, akkor nem hiszem el hogy egy D90-ével nem.
Nem fogok elsiklani a D5100 előnyei felett, de ha mérlegelek a D90-el szemben, akkor messze nem tartom jó vételnek.
A D50-el kapcsolatban akkoriban drágák voltak a tükrösök, ez volt megfizethető a 18-70-es obival. Lehet hogy mai fejjel már nem a D50-et venném, de megmondom őszintén már nem emlékszem az 5 évvel ezelőtti használt piacra. De abszolút nem érzem hogy magyarázkodnom kellene, nem hiszem hogy sokan nyúznak több mint 5 éven át egy vázat. Holnap lesz helyette D200 ha minden jól megy. -
hotkar
senior tag
Hát...2 hete én is majdnem elcsábultam a D7000 felé, már számolgattam is, mit kell eladnom hozzá.
Ha most vennék gépet, biztos a 7000 lenne a nyerő. Az a szenzor meg a jelfeldolgozó azért néha tudna segíteni.
A kistesók csak a kisebb/sötétebb kereső, meg a kevesebb fókuszpont miatt esnének ki. A beépített fókuszmotor nekem - ismétlem, nekem - nem sok előnyt hozott: előbb-utóbb minden kardános obit eladtam (illetve az 50/1.8D maradt, de már azon is gondolkoztam).
Egyszóval én mindegyikben találtam olyan értéket, amely alapján tetszett volna - az akkor (2009 október) legkisebb kompromisszummal járó gépet vettem meg.
-
hotkar
senior tag
A D90 ISO200 alapérzékenysége - na az a marketing. Valamikor régen ezen a fórumon is felmerült már az, hogy a D90 ISO100 érzékenysége csak valami elektronikus leosztással áll elő, semmilyen hatása nincs a zajra.
De, van.
Most készítettem.
Nem akarok vitát generálni, egyszerűen csak azért írom, hogy akit eddig visszatartottak az ISO 100-tól, bátran használja. Gyanítom, hogy a "grízes" égbolt is el fog tűnni.
-
aleister
veterán
Parci:
"ja, és nemigen érdekel, hogy az általad lőtt fotókon, az általad választott feldolgozás mellett, 2 megapixelre méretezve mennyire látszik a különbség a szenzorok között. bármennyire is hihetetlen számodra, nekem az fontos, hogy amiket én fotózom, ahogy én dolgozom fel, és nem 2 megapixelen nézve látom-e. és igen, látom, azonnal."Teljesen egyetértek. Nekem volt óriásplakátom Pesten, Debrecenben több helyen is. Simán fontos a zajmentes kép, nagy felbontás. De már A3-nál is előjön. Szóval egy egyedi ajándékposzternél bárki belefuthat a különbségbe.
Még szép, hogy csöcs.
-
aleister
veterán
Igen, ezeket taglalta is az anno belinkelt teszt. Ismert, és nem tagadott előnyök ezek. Esetemben a kereső, ami fájó pont.
- a 2 tárcsa valóban jó kényelmi funkció, bár nekem annyira nem hiányzik
- a keresőben igazad van...ha nem is ég és föld, de jobb a D90-é
- nekem a fogása nem volt kényelmesebb, ez szvsz szubjektív, egyénfüggő
- a beépített mocira egyetlen ellenérvem volt: az itt szóba kerülő obik túlnyomórészt AF motorosak, tehát nem jön ki a váz előnyeEz utóbbihoz annyi hozzátartozik, hogy én pont egy motor nélküli Tokina ultranagylátót használok, ami az elején kicsit szokatlan volt, aztán (mivel úgyis épület és tájfotózásra van), egy szép nagy mélységélességgel és majdnem végtelenre állítva a fókuszt már szinte nem igényli a manuális élességállítást sem.
-
Ijk
nagyúr
Nem becsülöm le a kihajtható lcd-t, de ez baromi kevés a D90 előnyeihez képest.
Egy 18-105-el 1120g vs. 960g azaz 1,17* arány, hát ez tényleg krva sok.
Az érzékelőt tekintve pedig ha lenne időm és türelmem néhány ugyanarról a témáról készült képet leméretezve 8, ill. 2MP-re bedobnék ide vaktesztre, kíváncsi vagyok hányan "buknának" meg rajta -
Ijk
nagyúr
-ennyivel jobb a D5100 érzékelője: [link], ez azért nem sok
-140g-al nehezebb a D90, attól hogy a váz kisebb az obik nem lesznek azok
-hajtogatható lcd, LV-nél hasznos, ami egy gyors kontrasztérzékelős MILC-nél igazán előnyNem vitatatom hogy a LV és videó jobb a d5100-ban, és az előbbiek is jelenthetnek előnyt, de ezek eltörpülnek a D90 előnyeivel szemben. Egy DSLR-en baromi keveset használják a LV-t, videót. Akinek annyira fontosak ezek a képességek azok ne DSLR-t vegyenek.
aleister: Mutasd már meg azokat a speckókat ahol 95%-ban jobb a D5100
-
Peethy
őstag
Egy fokkal újabb szenzor, és 1080p 24fps videó, kontraszt alapú AF-el. D300s-et biztos nem cserélnék le rá, de újonnan meg nem vennék D300s-et D7000 helyett, hacsak nem riportfotós lennék és szükségem lenne a fókuszrendszerére.
(#23552) Tomate: köszi! Mindjárt meg is lesem.
-
hemaka
nagyúr
A D7k semmit, azért nem is akarom arra lecserélni.
Lejár a garija nem sokára, meg van benne egy raklap expo, ezért inkább megszabadulok tőle, mintsem nálam romoljon el éppen akkor, amikor nem kellene.
Mégegyet nem akarok venni, mert az 0 előrelépés. D7k drága és nem jobb.
D700 vs 5dmk2 van most csatában nálam. -
balpis
őstag
nem kell ahhoz hajózni. SImán vízparton - főleg páráa melegben - folyamatosan kicsapódik a pára a frontlencsén. Nekem inkább az UV szűrő legyen koszos.Azt letörlöm pár mp alatt, legfeljebb pici maszat marad rajta, nem tzavar. aA frontlencsén idegesítene, s félnék is állandóan törölgetni.
De ha nem ilyen a helyzet, akkor is az objektívsapka fel-le vételénél véletlenül hozzáér az ember - tudom, én vagyok béna, de kb. 10-20-ból egyszer biztosan -, akor már rendesen maszatos lesz.
Én így inkább mindig hordok rajta jó minőségű, de még megfizethető UV szűrőt, ha kell, akkor akár a pólómmal is letörlöm, ha meg nagyon fontos, hogy szép legyena kép, akkor letekerem.Szemüvegkarc: mióta nem lehet rendes üveglencséket kapni, azóta egy év után mindig van karc a műanyag lencséimen, bármilyen bevonatot is tetessek rá. 2 év után muszáj cserélni.
Igaz, gyakran vagyok táska és törlőrongy nélkül, ekkor muszáj a pólómmal vagy PZS-vel megtörölni, ami nem tesz jót neki. De a barátnőm úgy vigyáz rá, mint a hímestojásra, naponta inkább mossa, aztán sem meri megtörölni. 2 év után mégis karcos általában neki is.
Régen egy üveglencse addig volt jó, míg el ne tört vagy nem romlott a szemem... -
eastsider
nagyúr
-
eastsider
nagyúr
szeretem a gépet, egész jó a kitobi (lásd flikker).... van benne 5k expo. igaz hazsnáltan vettem nagyon jó áron (haszonnal adnék rajta tovább...) (lenne 70-80k-m obikra)
de, ha pl akarok venni egy fix50-est ott állok, hogy 110 HUF... namost fókuszmotor nélkülibe ez 40k. nem mindegy, főként, hogy diák vagyok.
úgy érzem egy 50-es féynerős obinak van a legtöbb értelme. (bár még kezdő vagyok)
de lehet beleugranék egy 17-70-es HSM-es sigmába is... ami még jó az a fix 35-ös AF-S nikkor obi... szerinted használható egy fix 35-ös valamire?:S
fene tudja...
nagyon elgondolkoztammeglátom, hogy elvagyok-e még a kitobival, ha igen fölösleges cserélni valóban (amúgy nem ragaszkodom a nikonhoz, ár/érték a nyerő)
sokszor jó lenne viszont egy kis fényerő...bár ahogy nézem a makró obik motor nélkül is horror árban vannak
-
#01758976
törölt tag
kérlek
A kedvedért felhívtam az öreg Olympust a [készüléken].Direkt vonalam van.Mielőtt kérdenéd,nem nem eladó.Szóval nagyon tiszteletteljes hangon beszéltem az öreggel,mert akinek ilyen jépegje van csak isten lehet.Mondok,h a Fuji alatt lakom,felénk a raw+jépeg a divat.Mert mégiscsak bővebb a keret,gondolkodtak e már ezen itt fent?Mert mégsem olyan szoros a kapca.
Aszondja erre az öreg:Itt a magasban erre nincs szükség. -
Érdekes, nekem is van olympus és nikon dslr-em is, a szembetűnő tapasztalat az, hogy az olympusnak vagy az érzékelője, vagy a képfeldolgozó algoritmusa, vagy fogalmam sincs hogy mije, úgy van megalkotva, hogy a kész képekhez a legritkább esetben kell hozzányúlni, simán lehet használni a gépet jpg-ben is. És valahogy az olympus gépek egy olyannyira kellemes szín- és tónusvisszaadást tudnak, amit még más gépen nem tapasztaltam.
-
Degeczi
nagyúr
igen, a dinamika talán legfontosabb szempontja, h ne égjen be menthetetlenül egy fontos részlet
a másik fele viszont a sötétebb részek viselkedése: ha azokon történik pl. világosítás az utómunka során, mennyire ugrik meg a zaj, ill. mennyire jönnek elő értékelhető színek.
Kompakton ez volt a legnagyobb gondom: ugyan szépen lehetett pl. a PS Shadow/Highlight funkciójával világosítani - de hiába, ha onnan csak egyre színtelenebb részletek jöttek vissza és persze nagyon zajosana dinamikateszteket ezért befolyásolja a zajszint is - és így már érthetőbb, miért nem remekelnek ebben az Olyk
sehol nem kérdőjelezem meg, h jól bevált az E3 a gyakorlatban, szépek a fölrakott képeid - de nem mondanak ellent ennek azok a tesztek sem, amiken más kamerák jobban teljesítenek (és ezért mondtam korábban, h utómunkán átesett, 2Mp-re leméretezett képek alapján nemigen lehet ebben véleményt alkotni)
Ugyanolyan körülmények között azok képeiben valszeg több tartalék maradna - de aztán hogy erre szükséged van-e, az már teljesen egyéni szempontszóval szerintem nincs ebben szükségszerűen ellentmondás, ezért is fölösleges bármi indulatot belevinni - csak beszélgetés egy műszaki eszközről
-
Huhh csak most látom, hogy mennyi hsz született FF-DX témakörben.
Nem akarom elismételni azokat amiket mások már felhoztak ezzel kapcsolatban (zaj, dinamika, felbontás, kereső stb.), csak hozzátennék még az eddigi - szintén fontos - véleményekhez még egyet, ami szintén fontos (nekem pl).
Amiért mégis erre a hsz-re válaszolok és nem a korábbiakra, annak az oka ez a rész:
"a fixekben igazad van, de azok aps-re is jók (sőt), azt pedig, h másképp viselkednek, nem gond: egyet "tolni" kell a soron. 24 -> 35, 35 -> 50, 50 -> 85, 85 -> 135. persze alul így fényerős fix nélkül maradsz, de, mint írtad is, ott az überbrutál tokina 11-16."
Azért mert ez nem igaz, hogy egyet "tolni" kell a soron. A 35-ösnek dx-en nem lesz olyan perspektívája mint egy 50-esnek ff-en. Soha. Megközelítőleg hasonló lesz a látószöge, de a perspektívája nem lesz ugyanaz. Az olyan lesz mint egy 35-ösé (minő meglepetés). Ha csináltál már portrét 50-es objektívvel filmre vagy ff-re, és 35-össel dx-re, akkor tudod hogy mi a különbség, de ha ezen túllennél akkor ezt nem írtad volna be. Másrészt a nikonnál nem nagyon láttam ha már ennél a gyújtótávnál maradunk olyan fényerős 35-öst mint amit 50-esben, de ez nem annyira fontos.
Leírom inkább egy gyakorlati tapasztalatomat.
Egy barátommal ketten fotóztunk egy alkalommal esküvőt, és én éppen akkor próbálkoztam először kromogenikus fekete-fehér filmmel, gondoltam hogy a digitális gép mellett azt is kipróbálom. Nem a film a lényeg, hanem a perspektíva és a látószög amit ki akarok hozni ebből. Az ember felteszi a 85mm-es obit a dx-es gépre, kalkulál, az kb ennyi meg ennyi, hozza egy 85-ös perspektíváját, és majdnem egy 135-ös látószögét. Ez oké. 50mm-es obi, lesz 75-ös látószögű, és azt hiszed hogy már-már egy 85-össel dolgozol, de nem, mert soha nem lesz olyan a perspektívája.
Még ennél szubjektívabb dolog, felteszed a filmes vázra a 85mm-es obit, vagy az 50-est, és maguktól "helyükre kerülnek" a dolgok. Ezek a gyújtótávolságok nem véletlenül lettek kitalálva, felteszed a gépre és ösztönösen pont oda állsz be ahol hibátlan lesz a képkivágás, nem kell variálni, hogy oké ez most hány mm-nek számít. Szóval az 50-60 év alatt kitalált gyújtótávolságokat és perspektívákat nem kell felrúgni. A 24mm-esed sose fog csak annyira torzítani, mint a 35-ösöd.Emellett van még egy elég érdekes tévhit, hogy a ff-re aztán híjjnye de milyen objektív kell, hogy "kihozza a minőségét". Ezt tényleg nem tudjátok, hogy tévedés? A sokkal jobb (kisebb) pixelsűrűség miatt gyakorlatilag nem kell olyan jó obi az azonos felbontás, élesség stb elérésére mint dx-en. Azaz az erős közepes obik sokkal jobban teljesítenek mint dx-en. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy gagyi obikat vegyetek ff-re.
Az a kolléga pedig, aki megvette a D700-at itt a fórumon, és a D200-hoz képest csalódott benne, leírhatná egy kicsit részletesebben, hogy miben csalódott, mit várt és mit kapott helyette.
-
Degeczi
nagyúr
az, h valahol teljesen elfogadható eredményt adott az Oly, még nem jelenti azt, h ugyanott ne lett volna láthatóan jobb egy másik, nagyobb dinamikájú váz
a tesztoldalak pedig pontosan ezt végzik: azonos, kontrollált körülmények között vetik össze a vázakat
a stílusodért viszont kár (pláne egy házigazdától...
) - korábban éppen a jobb hangulatért kedveltem az itteni topikokat más oldalakkal szemben
-
Szten Márs
nagyúr
Pusztán specifikációkat nézve kb akkora különbség van egy A900 és egy K10D keresője között, mint egy K10D és egy EOS 400D keresője között - persze egy dolog a specifikáció, meg egy másik dolog az érzet. Sajnos nekem még nem adatott meg, hogy FF digit gép keresőjébe kukkoljak, de titkon reménykedtem/reménykedek benne, hogy legalább hasonló, mint egy filmesé. Bár nyilván az AF nélküli filmes vázaknál nem osztódott kétfelé a fény, ami kapásból nem egy rossz dolog, plusz a törőék-mikroprizmaraszter páros is emelte a kereső élményét, de ez van. Fejlődik a világ, vagy mifene.
-
Dare2Live
félisten
Én nemrég nagyon gondolkodtam egy D700on, meg lencséken.... aztán gondolkodtam kiszámoltam mennyibe kerülne a vázcsere aztán mennyibe kerülne a 18-105VRt a Tami 17-50 2.8at cserélni (18-105öt nagyon elkeni a 24-120at, 17-50 képminőségét meg egy 24-70 2.8 hozná) és a végén rájöttem, hogy jó lesz nekem ez az APSC.
-
Degeczi
nagyúr
vonzó a nagy kereső, nemrég kimondottan megdöbbentem, amikor a 10 évvel ezelőtt használt Chinon CE-4 ismét a kezembe akadt (igaz, ott még nem volt AF, így - mivel nem félig áteresztő a tükör - még sokkal világosabb is volt)
ugyanakkor fura módon egyben hátrány is: a D300-on ideális AF szenzor elrendezés teljes képkockán már lényegesen kevésbé kedvező
-
sowi
őstag
errefele a legtobb fotos bolt eleg normalis, tehat siman ki tudom probalni az obikat vasarlas elott, legalabbis eddig ha szoltam mindig az volt a valasz, hogy tekerjem fel a gepre es probaljam ki nyugodtan mivel ha megveszem akkor az nekik biznisz ha meg nem akkor tudnak segiteni masmilyet valasztani, mondjuk az elso ilyen alkalommal csak neztem ki a fejembol , hogy wtf?!
jovo heten elugrok es megprobalom megnezni mindegyiket a vazon, aztan lesz valamimondjuk a sigma nagyon szimpatikus a maga 10 milimeterevel, csak kicsit tartok a minosegi gondoktol
-
"1. a 18-105 valószínűleg önmagában elég lesz. nem kell ám mindent lefedni, én például alig telézek."
Már bocsánat: kit érdekel a konkrét esetben hogy TE mennyit telézel?
A srác írta, hogy természetfotóra. Akkor most érdekes az hogy TE alig telézel?
Az átfedés tök jó, ha már mindenképpen akarod költeni a pénzed, de ha kötött költségvetésből gazdálkodsz, akkor marhaság. Teljesen felesleges pénzt adni egy 18-105-ért ÉS egy teléért, márpedig a 105 természetfotóra (állatok, stb) igencsak kevés, még a 2x akkora 200-as vég is éppen-éppen elég belekóstolni. Ebben a felállásban teljesen felesleges egymást átfedő obikat venni, amikor ott van alternatívának a 18-55 és az azt tökéletesen kiegészítő 55-200. Azt senki sem vonta kétségbe, hogy a 18-105 egy jó obi, viszont amire a kolléga írta, hogy kellene, arra nem igaz amit írsz, hogy "önmagában elég lesz".
"2. az átfedés nem baj. miért volna baj? legalább ritkábban kell obit cserélni."
Kompakton meg egyáltalán nem kell.
"3. ha komolyan kell a tele tartomány, úgy is kelleni fog egy 70-300 vr minimum."
Írtam én is. Csak mivel adott helyzetre kell konfigot választani adott keretből, nem biztos hogy belefér a keretbe. Vagy rosszul olvastam és a pénz nem számít?
"az áron kívül nem látok érvet a 18-55 mellett, garantáltan a 18-105-öt venném."
Jelen esetben viszont az ár fontos tényező, és a srác azt is írta hogy kitben nem árulják náluk a kinézett gépet a 18-105-tel. Az az obi önmagában 60e ft. A váz 100. Kb 160 lenne a kettő együtt. A dupla kittel kb 150. Azaz kevesebb pénzből lenne egy többet tudó rendszere.
-
Dare2Live
félisten
Már most van 3 esküvőfotózás amit jövőre sanszosan én csinálok. Ha pedig pénzt lehet vele keresni meg tudom indokolni magamnak az FFt meg egy még el nem döntött FFobit. Ez olyan pszihés dolog.
(Annak ellenére, hogy tisztába vagyok vele, hogy amennyiért barátoknak/ismerősöknek csinálom (semmiért/szivességért cserébe vagy 20-30KFtért...) vszeg/lehet még az árát se fogja behozni.... ) De én még az esküvöfotózásra se untam rá(mnt minden esküvőfotós) sött élvezem... ez nekem amolyan hobby.
ha meglesz D80 lesz a walkaround + tartalékváz a 18-105VRel, 70-300VR mindenen jól teljesít. A 17-50 2.8 viszont "fölös".részegdisznó: de...
sött még most is gondolkodok az eladáson...
-
Pilács
senior tag
Igen, előbb kérdeztem, mint nézelődtem... látom a táblázatot
A fénymérés hiánya azt jelenti, hogy én határozok meg záridőt és rekeszértéket is, majd katt és vagy sötét lesz vagy beég?
Mondjuk pár év gyakorlás után lehet menne is, de ennek az obinak még a makró képességei nem fejlődtek ki
portrénál meg megunja a páciens mire egy helyes expót összehozok
-
Dare2Live
félisten
végignéztem mégegyszer dpreview tesztet és a:
"Over-enthusiastic metering a little prone to blown highlights
meg a
We believe more of the captured dynamic range could be incorporated into Jpegs
erősen arra utal, hogy mint D80nál.De itt akkor ha 3D focus trekinget használok akkor hiába van MATRIXon a fénymérés és kijelölt AFpont alatt túl sötét/világos akármi nem súlyozza durván felül azt ami a kijelölt AF pont alatt van? Jólértem?
Eh eccer látnám azonnal érteném....
-
Dare2Live
félisten
Hát difi van széleslátón a sarkokban, ha zavarna bár leszoktam a 100%nézegetésröl max rekeszelek egyet. A +2mm az tényleg sokat számít tuti többet mint a végén a +20mm, felépítésben meg mind2 kaki a Tamronomhoz képest szóval nekem tök8.
vszeg egyéni preferencia kérdése az, hogy kinek mi de az tuti, hogy mind2 obi nagyon jó vétel alapobinak.D90et lehet megpróbálok vkitöl kölcsönkérni.... Ki kell próbálni...
-
Ijk
nagyúr
D90 tényleg jobban megéri, mint a d200, remek váz. Az új obikkal viszont számomra már nem olyan egyértelmű a helyzet, 18-70 obit kapsz használtan 40k-ért, és szvsz annyi pluszt nem ad számomra a 16-85vr, hogy megérjen annyi pénzt, 18-105 vr-nek kicsit rosszabb a felépítése, ill. mindkettő roszabb fényerővel bír. A stabilizálóval náluk az előny, de ekkora gyújtótávoknál talán nincs akkora haszna mint a nagyobb teléknél. Viszont az ár döntő tényező, 18-70 pedig 40k-ért lopás egy ilyen minőségű obinál (Anno nekem canon vs. nikonnál a 18-70 és a 50 1.8 volt a döntő tényező).
-
johnjohn
addikt
Valószínűnek tartom, hogy csomóan, akik ráfaragtak a dologgal, lapítanak mint az a bizonyos barna holmi a fűben, mert nem égetik be magukat a sirámokkal.
Én sem értem miért kell pár tízezret spórolni amikor valami hibánál sokkal többe kerül a javítás, meg a küldözgetés.Csodálom ,hogy valamelyik kereskedelmet ellenőrző szervezet még nem figyelt fel a dologra, azért nem olcsó, és nem kevés amit forgalmaz.
A felhalmozott forintokkal nyilván nagyon sokra megy az USA-ban, ha meg a lé itt marad, akkor kint miből vásárol ? Minimum adócsalás vagy itt, vagy odakint, vagy mind a két helyen.
Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Windows 10
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Windows 11
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Részletfizetés , Acer Nitro V 15 minimálisan használt uj állapot sok garancia
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest