Hirdetés
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
Aktív témák
-
#31757056
törölt tag
En amellett ervelnek inkabb, hogy akarki sokkal tobbre megy egy kis kreativitassal, ahelyett, hogy azon gondolkozzon, hogy ha 3x annyiert vette volna a gepet amit vett, akkor ilyen meg olyan cuccokat lehetne ratenni. Aki egy D7000-el hobbi szinten nem boldogul azon egy D700 sem fog segiteni ebben 100% biztos vagyok. Csak az utobbi elmult 3 ev alatt jottem ra, hogy a felszereles meglete meg az 50%-at sem teszi hozza egy jo kephez. A hattermosason kivul egy rakas minden mashoz is erteni kell, illetve egy halom dologra figyelni kell, mind a kep elkattintasa mind az utomunka soran. Ebben pedig ugy lehet a legjobban fejlodni, hogy fotozni kell amikor csak lehetseges, es dolgozni sokat a kepeken mert ugy gyulemlik fel a tapasztalat ami kesobb mar rutinna is valhat a munka barmely fazisaban. Attol, hogy egy D700-al csipobol tuzelunk attol nem kapunk jobb kepeket mintha ugyanezt egy D7000-el tennenk.
atok666 eseteben jobb lenne ha latnank egy konkret peldat, hogy pl melyik az a fotoja amit FX-el sokkal szebbre keszithetett volna el.
Obi tul hosszu, tul rovidhez annyit irnek, hogy nekem is van a leggyakrabban emlegetett fixekbol 2 is, 85 1.8 es 35 1.8 is, ezert tapasztalatbol mondhatom, hogy igen, mindketto tud tul rovid es tul josszu is lenni, ez csak attol fugg nagyjabol, hogy a tematol milyen messze allok
magyarul venni kell a faradsagot es hatrebb vagy elorebb kell lepni, ez minden. Nem hiszem, hogy csak az lehet a lehetseges egyeduli megoldas a tavolsag problemara, hogy veszek egy FX vazat es arra teszek egy FX-re rajzolo 35-ost. Es ha ekozben a tema kozelebb jon 2 meterrel...?
-
Kleroo
veterán
Csak portréra,főleg DX-en nem is a legtutibb.
Bár azért biztos nem véletlen,hogy sokszor látni a 70-200/2.8+FX kombinációt portréfotózáson.
De hát én sem szeretném vitatni,hogy a 85-ös egy bitangjó cucc. És aki portréfotós,az már biztos ki tudja hozni a maximumot a 85mm adta lehetőségekből.Csak meglepődtem,hogy FX-en mennyire ügyesen kiváltja a tele ezt részt is.
szerk: Egyszer próbálgatnék egy 85-öst D700-on. A DOF gondolom már-már túl kicsi lenne
-
Kleroo
veterán
A G-s 50-est próbáltad egyébként?
Bokeh tekintetében kifejezetten jobb,mint a D. A D bokehja szerintem is kifejezetten gyenge ahhoz képest amit várna az ember. Ami viszont meglepett pl a 70-200-as Sigmám. Nagyon szép bokehja van(9 lamellás),így meg is ment attól,hogy 85/1.8 kelljen. Legalábbis kb 80-120 között brutál-jó 2.8-on is, és ez FX-szel párosítva egy etalonjó portréobivá avanzsálja.
Nekem talán ez az FX+70-200/2.8 párosítás a leguniverzálisabb cuccom.Egyébként előző hsz-edben említetted a 35-öst. Itt a 35/1.8G+FX-re gondolsz? Mert az rekeszelve csak romlik. Egyre inkább átmegy a vignettálás nem kirajzolt fekete peremmé.
De 1.8-2.8 között még tök jó akár tájképekhez is. Közelebbi objektumnál pedig tökéletesen kirajzolja az FX lapkát.Nem is tudom,hogy kedveljem a Nikont,hogy jól használható FX-en is az olcsó DX fix,avagy utáljam,mert a pont ugyanannyiba kerülő 50-es eleve FX obi,és még távolságskálát is kapott.
;és az 1.4-es FX 35-ös horrordrága. A régi f2-es pedig azért nem karcol annyira mint az 1.8-as.
-
flash-
veterán
tényleg ez a kettő közül lehetett az egyik a gond.
vagy mindkettőkülönben próbáltam videózni vele,annyit hogy az anyuka tartja a kezében a babát közben ringatja,de még azt sem tudtam úgy megoldani hogy végig éles legyen.
milyen blendével érdemes videózni?milyen fókuszmóddal és milyen af area móddal?
8as blendével próbáltam af-c módban single af point beállítással de valahogy nem volt soa sem tökéletes. -
gab.m
senior tag
Ez sajnos így van. Bár az enyém tényleg egy makulátlan darab, 700 expóval vettem, és most is még csak 3600 van benne, így talán nagyobb eséllyel indul, mint a több tízezer expósok. Pont ezért szorít is az idő úgymond, mert kevés expóval könnyebb lenne eladni. Ezzel szemben ott van a D3100-am, amiben már asszem 32k expó van, na azt döcögősebb lesz eladni.
Kleroo: őrült színek, máshogy nem tudom leírni. Mióta rájöttem, hogy milyen jók a gép JPG képei, mindig Raw+ small Jpeg-et lövök, ez így nem foglal sok helyet, viszont legtöbbször szerkesztés nélkül lehet mutogatni és akár netre is feltenni. Biztos én vagyok a béna utómunkával, de egyszerűen képtelen vagyok azt a színvilágot és élességet hozni utómunka során amit a gép motorja produkál, persze jól megtekerve egyéni ízlés szerint a jpg paramétereit. Persze ez a színvilág nem mindig kívánatos, arra ott a Raw hogy átmahináljam, de pl. a D7k menüit akárhogy tekergettem, nem tudtam közel sem olyan jó (annyira tetsző) jpg-t kihozni belőle.
-
Throme
veterán
Azt nem tudom, hogy a vázban lévő motort használva gyorsabb az AF (nem volt alkalmam kipróbálni), de a vázba épített motor nem mehet tönkre
?
Szerintem bármelyik megy tönkre, azt kicserélik és annyi.
Ha az obidban adja be a kulcsot, akkor egy ideig nem használod azt az 1 obit ( vagy manual fókuszos lesz).
Ha a vázadban, akkor az összes motor nélküli obidat kézzel tekergetheted.
Ez utóbbi szvsz nagyobb szívás....Valamint nagyon nem mindegy melyiket kell beadni a szervizbe.
Váz esetén zéró képet lősz egy ideig..... -
Peethy
őstag
A sima AF-ben és D-ben valóban nincs motor, de ott a kardánhajtással szokott gond lenni, ez főleg az AF-verziókra volt jellemző, már nem emlékszem pontosan mi, de talán azzal kapcsolatos, hogy amikor megindul a belső motor, akkor a csavar fejéhez hirtelen nagyobb erővel ütődik oda a másik csavar vége, és ez okozhat gondot. Legalábbis az egyik szervizes ismerősöm ezt mondta...
-
Kleroo
veterán
Én csak arra akartam rávilágítani,hogy a sima 85/1.8D egy pokolian jó üveg. Annál a szintnél már csak apróságokkal lehet többet nyújtani. Ezért szerintem 70ezret pluszban kifizetni nem jó ötlet,ha nem munkára kell.
Atok666: Gondolkoztam ezen is,de én úgy látom,hogy mosás/nem mosásról van szó. Ennyire azért nem zúzza szét a széleken a képet a 18-105VR. És a létező összes dolgot nézve erre jutok,hogy az élességi tartomány el van csúszva kicsit egymáshoz képest.
Aztán a fene tudja -
-
Peethy
őstag
Nekem biztos elég lenne, még a sima D-s is, azért írtam hogy ideális, mert nekem sosem lesz
Azt szokták mondani, hogy az 1.4D jobb, mint az 1.4G, legalábbis optikailag. Én biztos 1.8-ast használnék a D600-on...
(#30788) runner 125: vagy fordítógyűrű vagy közgyűrű az, amivel az 50est makróra bírhatod. A kétszerező konverterek közül a Sigma használtan 40ezer körül van (újonnan 80), a Nikon meg 80 körül van használtan, az AF-et átviszik, de egy 50mm 1.8 + Sigma 2x árából már veszel egy használt Sigma 105mm-es makrót.
-
Peethy
őstag
ISO1000-ig az a legnagyobb különbség, hogy D50-en nincs ISO1000... ez nagyon bosszantó volt, ameddig használtam. Én 400 felett szinte sosem használtam egyébként, ezt már 800-1000 környékéig simán feltekerem.
Sigma 20/24mm-es fixekről mi a véleményetek? Nem sokatoknak van, azt tudom
Használt innen valaki?
-
aleister
veterán
Ez azért így ebben a formában nem igaz. A normálisabb márkák valóban nem mennek csak 'úgy' tönkre, ellenben van pár dolog, melyek bizony cserések lesznek. Jellemzően a használatból adódóan amortizálódni ezek fognak: töltő kondenzátor, villanócső, vakufej, fresnel lencse.
Az utóbbi ha vigyáz rá az ember, akkor elméletileg nem lesz cserés, de általában azért szokott lenne 1-2 karc rajtuk. Sokak szerint nem befolyásolják lényegien a vaku teljesítményt.
A vaku fejét bizony gyakran kell mozgatni. Bizonyos modelleknél simán utánhúzható csavarhúzóval, így szintén csak feltételesen említeném meg.
Ellenben ha használod a cumót, akkor a villanócső és a kondenzátor előbb-utóbb cserés lesz. Ez kb olyan rutinkarbantartás, mint a gépkocsiknál az x évente kiégő fényszóróizzó csere.
-
Peethy
őstag
De a d50 érzékelője nekem még mindig elég lenne.
A felbontásról meg ne is beszéljünk
D90-en most kétszer annyi pixel van, egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány képen vettem hasznát a kétszeres felbontásnak. Sokkal inkább a két tárcsa és az 1/3 FÉ-nkénti ISO-beállítás az, ami nyerő a D50-hez képest, valamint a sok gyorsbillentyű, nagy kijelző.
-
DarknessHope
senior tag
ez a mentalitás vezethetne majd a MILC piac további feltöréséhez... mert aki kis méretben akarna értelmes telét annak máshol lesz alternatívája. a baj hogy más gyártók se tudták megcsinálni eddig.. pl olympus is.. érdekes 70-200 f2,8 nikonra 600ezer. ha "után-gyártottat" nézünk tamron meg sigma 200-300 ért is megvan. kevéssé értem hogy kb ugyanolyan obi csak mert nem rajzol FF-re hanem kisebbre, és picit nagyobb a tele vége 1,6 Milla?? ugyan már... ez vicc.
-
Peethy
őstag
Be kell, hogy törjön, mert felső-középkategóriától kezdődően nincs túl sok alternatíva DX-re. A legjobb DX-es tele ugye a 70-300 VR, ezután már csak FX-es teléket tudsz venni, amiből VR-es megintcsak 300felett használtan... Canonnál meg ott a 70-200 f/4 IS, ami egy jó alternatíva lehetne.
-
j.bravo
addikt
Nem aggódom, a közeljövőben a pletykaoldalon említett másfél ezer dodót "se" szán(hat)ok vázra valószínűleg
Anno a d40 megjelenésekor is sejthető volt hogy meglépik lassan, folyamatosan, bajonettcsere nélkül azt amit a kanyon huszoniksz éve az FD -> EOS váltáskor. Sok szempontból jól indokolható (lenne?).
Mindemellett a másfélezer dodó karcsúnak tűnik (bár nem emlékszem mennyi volt a d700, d800 bevezető ára).
(mondjuk ha a manuális nikkorok között vannak ma is jól muzsikáló legendás darabok, biztos van az af-d darabok között is. Bár, ha legendás, vsz így "öregen" se olcsó)
-
-
"Túl sokat foglalkoznak már ezekkel a technikai oldallal, sokkal többet számít a tapasztalat, a körülmények, fények, kompozíció."
Egyetértek, menjük fotózni, és győzzön a jobbik. Ja, és gyűjtsük inkább a jó obikat... (Igaz, a sokat szidott 18-105 kivételesen jó darab, jó esélye van, hogy őt tartom meg a frissen beszerzett tamron 2.8/17-50-em helyett).
Személyes: nem kerestél egy ilyet korábban?
-
Kleroo
veterán
Jaja!
A háttértáron való rinyát én sem szoktam érteni. Terás magasságokban vannak már a vinyók,tök korrekt áron. Memóriakártyából is fillérekért lehet már szerezni 8gigásakat.A feldolgozása már neccesebb,de egy komolyabb 4 magos gép sem egy vagyon már.
Bár ez a 24MP egy ennyire pici vázba tényleg inkább csak parasztvakítás,még ha remek minőséget is tud nyújtani,akár magasabb ISO tartományban is.
-
balpis
őstag
mert az kb. 30%-kal megdobná a költségeket, s lehet, a vakut 3 havonta veszi csak elő egy-egy estére. Az árából vesz inkább egy fix 35-öst, amit 10-szer gyakrabban használ.
Szerintem bevált típust ennyi pénzért - a gyári 20-25%-áért - amatőr szinten érdemes hazsnálni. Persze, ha pont akkor megy tönkre, mikro kellene, az gáz lehet. De ez nem gyakori.
Én se vennék most mást, de mikor kellett, a Nikon mellett csak a Metz jöhetett még szóba. -
Nekem az után gyártott aksi 400 képet simán bír, persze normál, nem több perces expókról van szó. Vélhetően lestrapáltak az után gyártottjaid is, meg a gyári is.
A Yongnuo rádiós kioldó teljesen jó, az elemeket sem merítette le.
Fórumokon érdemes tájékozódni minden típusról vétel előtt.Szerk.: persze, profi felhasználóknak a gyári javasolt, de nekünk non profit fotósoknak teljesen jók.
-
Így van, az obi az első, az obiparkom nagyrésze megvolt már a D90 alatt (a 4/300-at és egy 3.5/8-as halszemet vettem utána). Én a legnagyobb olyan példányt választottam ki, amit még el tudok cipelni
Ja, nekem nem a másfélmillás váz kéne, hanem az ára
- és félreértések elkerülése végett nem vázat vennék belőle, hanem pl egy ausztrál fotóstúrára neveznék be
#25654: ez érdekes, nekemis simán megy 1/250-en az ősöreg Sunpak vakum (anno profi példány volt, olyan 15 éve
, máig elsőosztályúan végzi a dolgát - igaz, a TTL-kontroll a fotós eszére van bízva)
-
BotaN
senior tag
Mióta láttam egy muksót, aki a 60D-n szerkesztette a képeket, egy rendezvény kellős közepén, azóta nem lepődök meg semmin.
Persze az a tipikus "Pénz van, ész nincs" kategória volt, kit-obi volt fent neki is, annyi különbséggel, hogy ő a csarnokban feltette a lens hood-ot is, biztos ami biztos alapon.
-
Kleroo
veterán
Nekem az "N" triumvirátus kéne
Egyetértek az írásoddal. De sajnos ez a marketing miatt van. Én is ebből az irányból érkeztem bizonyos értelemben,de már jó ideje túl vagyok a pálforduláson.
De hiába van igazad,és hiába undorító a marketing,attól még baromi hasznos lehet,hogy 800-1600 helyett akár 3200-6400al is tudsz fotózni/rövidebb záridőket használni. -
azért ez nincs mindig így, jó megvilágításnál, kis dinamikaigény mellett tényleg nem hoz ki a ember sokkal többet egy d4-ből, mint egy d70-ből. De ha iso400-nál nagyobb érzékenység+a4/fullHD képméret kell - esetleg némi crop-pal tetézve, vagy ha a képen van árnyék+napfény (=dinamikaigény) - akkor bizony simán lehet, hogy az 5-6 éves szenzorok nem adnak használható eredményt, míg egy D90/D7k kategória megoldja a feladatot.
Vadfotózásnál pl általában iso 800-iso 1600ra van szükségem, uis az obi, 4/300+1,7x nyújtó sajna nem túl fényerős. A képzajt meg kifejezetten nem tolerálom, utómunkánál amennyire lehet kiszedem, és itt jön a képbe az új szenzor: egyrészt kevedebb a zaj, másrészt több pixelből tud számolni az algoritmus. +A végén harmadolhatom a felbontást ha muszáj (1 in 9 median sampling), és még az esti iso6400-as kép is tűrhető marad.
#25638: ez így van, hiába vesz a kolléga d4-et, ha emiatt lemarad egy Antarktisz-expedícióról (kb egy árban van...), illetve ha egy 35-105-ös zoomja van csak hozzá.
-
m3ss
veterán
amen.
de hat a marketing gepezet dolgozik, es mint azert ebben a topicban latni, eredmenyesen
annyi hasznosabb dologra lehet kolteni fotozas teren, mint a vaz. obik, kiegeszitok, utazas, ps tanfolyam
amik azert jobban befolyasoljak az eredmenyt, mint a vaz. bar ezt is sokadszorra taglaljuk mar. vegulis egy hw forum, nem csoda, hogy sok gadget junkie van
-
Egyetértek, D7000-em van, de nem vagyok megelégedve a videós képességeivel: a felvétel alatti fókuszálás macerás (állandóan nyomogatni kell az expógombot+egy csomó ideig keresi az élességet) ráadásul a lencse (af-s...) nyekergése is csúnyán hallatszik a videón. Ebben a többi dslr váz sem különb, inkább egy célszerszámot javaslok...
kleroo: én inkább 2013 végére saccolom a 7100-at, kéne vmi komolyat dobni szenzorfronton, hogy megérje a fejlesztés. (esetleg FX szenzor lehozatala a kategóriába)
-
Gondolkodtam ezen is, de mint irtam, jobb lenne ha egy keszulekkel megoldhato lenne a dolog, de persze ha nem javul a helyzet, akkor marad a kamera.
Kleroo Igazad van, nem a vaz a lenyeg.
Akkor varok meg, hatha jon valami jo kis uj vaz, ami megfelel a felvazolt igenyeknek. A D80-at nagyon sajnalnam en is lecserelni, de a video funkciora tenyleg szuksegem lenne, ha nem is allandoan, de mikor igen, akkor nagyon. El meg semmikeppen nem adnam, a szivem megszakadna.
Akkor figyelek es varok, koszonok mindent!
-
Vrtboy
tag
Hmm...a tanácsaitok alapján viszont:
- a használt SIGMA vagy Nikon 18 - 105/125 használtan 36 ill. 40 E Ft.
(megj.: SIGMA nem stabis. Bár nekem a korábbi 18-55 Vr és 55-200 VR -nél sem tűnt fel, h. annyit hozna rajta ez a funkció)
Tehát itt a kérdés, hogy a váz 180 E Ft-os árához képest, mi éri meg jobban:
- új kit 235E
- váz + használt 224/230E Ft.Így a kérdés: Megér e plusz 20E Ft-ot 1 év garancia. Azt gondolom, hogy egyértelmű a válasz.
De itt jön amit írsz, hogy érdemes 70-300-at is venni. Korábban végig azt írtátok, hogy ne dőljek be itt az átfogás-marketingnek, a minősége a széleken hulladék..stb..(bár 55-200-ra is ezt mondta mindenki, én azért csináltam nem egy durrantós képet, bár nyilván itt megint bejön a már szállóigévé vált mondatotok: "helyén kell kezelni a dolgokat")
Szóval ha viszont vegyek 70-300-at és már eljutottunk oda hogy KIT -ben lesz a 18-105, akkor innen egy lépés megint az egyértelmű, hogy plusz 45E -Ft ért van egy új 55-300 VR. Használtan mennek 30-40 között a 70-300-ak, de nem VR.
Szóval így leírva a gondolatmeneted/gondolatmeneteteket/az én gondolatmenetem
a vége így nézne ki:
Konklúzió?
Vegyek egy KIT D5100-at 18-105VR +55-300Vr-t, mellé vegyek egy FIX 35 1.8G -t, majd ha annyira specifikusan fogok portrézni, hogy a KIT OBI 85 körüli állásával készült képek minősége böki a szememet, vegyek egy 85 Fix-et?! -
BotaN
senior tag
Hogy értetted hogy ha nem profi? Azzal a két fixel nem hogy csak nagyobb fényerőt, de jobb minőséget is kap. Amúgy én is a fixekre szavaznék, időtállóbb, komfortosabb, és megtanulsz lábzoom-olni, ami szerintem hasznos, mert ha rájössz mekkorát változtat a képeiden ha mozogsz előttük egy kicsit, hogy minden rendben legyen, akkor később automatikusan elindulsz a lehető legjobb szögek irányába.
-
Vrtboy
tag
Igazából az eleje rendben van..
Vakut kell vennem, de nem tudom hogy amit itt javasoltál az képes e összedolgozni a gépemmel. Mert ami most van egy Metz dinoszaurusz, az csak manuálban melózik.
Állvány, ernyő, kioldó ezek mind megvannak...
Ami még bejöhet, a szűrőim..mert azok 52mm-esek..nem tudom hogy ezek mekkorák lesznek..
A 85-ből szerintem amit említettem 1.4-est kipróbálom..Többnyire portrézni fogok vele ha beválik, ott meg a manuál fókuszt csak megszokom..
Na igen..itt amit írtál..ebben látom én is kicsit a cikit..félek hogy a kis ablakon nehéz lesz fókuszálnom..
Makró obi..na majd arra gyűjtögetek..
Nagylátószög meg van a Kit-obin. Azt szerintem külön nem vennék fixet. Annyit nem használom most sem, csak amikor a Close-up lencsét felrakom a 18-55-re "makrózni". Tehát ha ezt a minőséget ami most van Kit-ben megkapom az új KIt-el is 18mm-en akkor annyira nem leszek elkenődve...
De 35-ön és 85-ön azért szeretnék belekóstolni abba a minőségei javulásba amit emleget mindenki...
-
Vrtboy
tag
Tegyük fel, hogy javaslatotok alapján csavarva egyet a dolgon könnyes búcsút intek az illúzionak miszerint lesz egy D7K szörnyetegem
Ha D5100 a kiinduló. Segítsetek kicsit megrágni a dolgot. Gondoltam egy olyanra, hogy:
1. Vennék 180K -ért egy vázat.
- ehhez vennék mondjuk Samyang 85mm f/1.4mm
- meg valami feldobom-zoom-ot. - akár használtat is
- és vennék mondjuk egy Nikon 35mm.-t2. Vagy vennék egy Kit-et mondjuk itt azt amelyikben a 300Vr-s van
http://www.artwork.hu/panel/kereso/osszes/0/nikon_d5100/index.php
És vennék mellé 85-öst.
Vagy nem tudom, mi lenne a jó döntés. Azt tudom, hogy ha kirándulunk akkor biztos nem szeretnék 35-55-85 váltogatni...
-
Vrtboy
tag
Minden téma érdekel. Leginkább a "kreatív" fotózás...
Néhány képem a mostani tanulós fázisomból:
https://plus.google.com/u/0/photos/117772766094508992888/albumsEgyébként a 17-55 egy csoda..de 3-400 e Ft-om sosem lesz egy obi-ra.
Egyébként most amit próbálok eldönteni...
Mivel leginkább a pixel növelése lenne kérdés, ezért gazdaságossági megfontolásból lehet hogy D5100 -lenne. Az összehasonlítás alapján két dolog ami miatt a D7K -lenne a szívem csücske:
- a kvázi "időjárás álló" ház
- és a 39 pontos fókusz..De mondjuk lehet hogy ez a kettő dolog nem ér meg az én szintemre 200E Ft-ot. Viszont...
Amikor egy oldal azt írja, hogy 18-105 VR KIT akkor ez ugyan az a D5100 nál és a D7K -nál? Vagy más más típusa is van ezeknek az obiknak?
-
aleister
veterán
Nézd, nekem meg ez a szakmám. Ő is leírta, hogy a munkahelyére kell. Hogy egész pontosan milyen felhasználásra, az még nem derült ki, de egyértelmű, hogy nem szimplán amatőr.. Igényesség és felhasználás kérdése minden."Méghogy amatőröknek kevés a 12MP, közben meg jó ha látnak ezek a vázak egy komolyabb obit életük során. Nevetséges."
Láthatóan nem sikerült megértened, amit írtam. Én nyomdai felhasználásról beszéltem. Még jü, hogy direkt kitértem rá, hogy pl 200 DPI-hez elégséges. -
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest