- Mobil flották
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz
TayRol #19089 üzenetére
Ja igen, lehet tolni a külföldi frankó motoros oldalak linkjeit, hogy ez+az jó. Jobbtól nem szégyenlek csórni
Sajnos tesztet egy kezdő oldalnál elég nehéz összehozni, meg oda kellenének komoly médiaturkászok akiket ismer valaki, hogy adjanak teszt motort
Én valami olyasmire gondoltam elsőre mint a logout, így a közösség szerkeszthetné, saját tudásukat oszthatnák meg, lehetne fikázni őket keményen -
-
zsoltee10
addikt
válasz
TayRol #18847 üzenetére
nekem gyárilag volt a nitro bukóhoz 2 orrvédő meg bogárháló is. hát a bogárháló több-kevésbé jó. annál jobb, mintha semmi nem lenne, de a szél elég rendesen befúj így is, meg néhány alkalommal a kisebb bogarak is bevágódtak az arcomba. igaz ha nem 1,5 évet nézek, hanem 36ekm-t, akkor jobb az arány.
-
Integra
titán
válasz
TayRol #18839 üzenetére
március elején már pályán akarunk lenni.
gabroman: fogalmam sincsen mi a motoros suli neve, csak odamentem egy középiskolába és aláírtam a papírokat
egressy-kövér lajos utca sarkán van az iskola, legalábbis itt lesznek a kresz órák. amikre persze nem fogok bejárni, csak nyomkodom a kapott cédén a tesztet -
ALI_G
veterán
válasz
TayRol #18818 üzenetére
Amikor Dodoréknál voltunk oktatáson, ők mondták, hogy próbáltak csinálni saját jogosítvány kurzust amiben az előírt dolgokon kívül mást is tanítani akartak volna, főleg rutin vizsga előtt zárt pályán, és ezt sem engedték nekik. Szóval pontosan mindenütt ugyanazt kell oktatni minden oktatónak, se többet se kevesebbet mint amit előírnak
-
Boci_83
őstag
válasz
TayRol #18536 üzenetére
Hát csak ha ez elmegy. De ahogy látom van 1-2 nagyszájú ember aki mindent olcsóbban tud, meg megy az oltogatás, de egy fénykép sincs feltöltve, az adatlapja nincs kitöltve, de még egy elérhetősség sincs megadva, persze ő mindent áron alulad akár a bolti ár 1/3-a. Csak jövő7en jön majd....
-
zsoltee10
addikt
válasz
TayRol #18504 üzenetére
97-ben 14 évesen kaptam a Rometet, ami 20eFt-ért lett vásárolva. 3 évig hajtottam, elkoptattam 3 garnitúra hátsó gumit, mert imádtam ahogy visít fékezéskor.
A blokkban minden volt cserélve, állandóan dőlt belőle az olaj, közben mindenki simsont hajtott már, elavult a vas, végül eladtam. Ezidőtájt csajoztam sokat (illetve egy csajjal voltam, minden időm lefoglalta), a motorozás kiesett az életemből, aztán jött az autós jogsi, stb. 3 éve kerültem vissza a motoros csapatba, vettem egy simsont, és az alant vázolt eseményeket éltük meg együtt, illetve még sokminden mást persze. Aztán jött egy 80-as Honda, aztán egy 250-es ETZ, végül a 650-es Kawa. Gyorsan ment már a kapaszkodás felfelé a teljesítménylépcsőn.
Most már majdnem mindenkinek nagymotorja van, de baromira különböző stílusból, így nem olyan egyszerű összehangolni a motorozást sajnos.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #18463 üzenetére
Én is lehetséges győrbe fogom vinni a Hondához beállítatni a rendszerem,állítólag nagyon értenek hozzá és jó fejek is.
Ha valaki hozzáértő szerelőt keres és mellette még jó fej is legyen tudom még ajánlani KTM Talabér volt tulaját,ha érdekel valakit telszámot is tudok adni. -
Boci_83
őstag
válasz
TayRol #18297 üzenetére
Megjött a bukóóóóm!
Van öröm rendesen, most már aztán tényleg nagyon motorozhatnékom van!
Ja, a rajta lévő ára, az a bolti ára, hozzám olcsóbban kerül azért jóval. Tökéletes a méret is, sőt még kicsit pockosít is, de annyit úgyis tágul, és felveszi a fejem formáját is minden bizonnyal. Nagyon könnyű, nagyon kényelmes.
Azt a vastag pinlock-ot belülre kell tenni ugye...?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #18396 üzenetére
Nem kel leugranom menet közben és megtolni egy erősebb emelkedőnél hogy felguruljon rajta.
Viccet félretéve ez az egyik legerősebb nem üzemórás Supermoto.
Nekem most hogy kész lesz a teljes PB rendszer hozzá még erre rá tesz egy lapáttal ha minden igaz.
Amit szeretek nagyon benne az a kezelhetősége,az alsó fordulattól rendelkezésre álló nagy nyomaték,meglepően jól pörög a blokk lehet forgatni is ha valaki szereti húzni neki.
Az is tetszik benne hogy nem túl vékony a ülés ezért akár 200-300km túrákra is el lehet vele menni.
Futóműve kiválló számomra,úthibákat,göröngyöket észre sem lehet vele venni.
A üzemanyak kapacitása ami kicsikét kevéske a 9.2L tank 120-140km közti távolság alatt teljesen szárazra kiürül,ezért a kutakat rendszeresen látogatom.
Hangja orbitális most meg már főlleg hogy rajta van a sportdob. -
Detox!
senior tag
válasz
TayRol #18377 üzenetére
Nekem is annak tünik a látottak/olvasottak alapján, és még csak sok sincs belőlük!! Esetleg még hasonló árban KTM EXC 525 lenne, az sem rossz de húznék a GG felé. Kérdés hogy viszonyulnak egymáshoz, teljesítményleadásban (bár 75ccm nem nagy kül de mégis) inkább egy nyomatékra hegyezett bringa kellene, vagy nem tudom -az is lehet hiányozna a sor4, és valami pörgősebb kellene.
na tessék nekem segíteni...
-
zsoltee10
addikt
válasz
TayRol #18294 üzenetére
igen, az a sárga nekem is tetszik, azzal a sráccal beszéltem, építkezés miatt akarja eladni mindet. 450 körül már megérné, átírással együtt bele férne 500ba, és kifogástlannak tűnik a képek alapján. nem akarok nagy köbcentis gépet, bár nem hajtanám sűrűn, így a fogyasztás nem tétel, csak a nagyobb motorok már más árkategóriában vannak, és nem az a lényeg, hogy minél erősebb legyen. a stílus a lényeg.
-
válasz
TayRol #18278 üzenetére
és pont azért van lámpa a motoron, hogy este is lehessen használni
(#18277) Detox!
Ha rám hallgatsz, akkor az idomokat felrakod normálisan, vagy sehogy. Fejidom elviseli, ha nincs alatta az oldalidom, de az oldalidom simán leszakad a francba. Nem kellemes, amikor egy (!) csavar miatt 210nél elhagyod az oldalát. -
-
bajnokpityu
félisten
válasz
TayRol #18145 üzenetére
tudtad,h Ágoston régen egy zx9el gyorsult.gyakorlatilag sosem kapott ki senkitől.beleértve busákat is!
ez a mivv jól szól? háát nem izlésem
a bódis az ami nekem nagyon nagyon tetszik.kevés tipushoz gyárt,az is főleg suzuki,de olyan hangja volt mindnek,amit hallottam,hogy gyökerezett a lábam.amibe beleütötték az E betűt+TÜVös,az feltétlen csendes,hiszen a gyári hangnyomást kell produkálnia.ezért mondtam,h furulyás E betűs legyen.ott csendes is lehet,meg nem annyira csendes is.ha akarod mehetsz vele külföldre,ha meg akarod üvölt.igy éértettük mi az E betűt.
-
NINJA_V
tag
válasz
TayRol #18130 üzenetére
Nem is keresgélj Pc után...minek??!!...Te egy Slip-on-t akarsz (gondolom) nem egy rendeszert. A hangtompító csere alapjában véve csak a hangért felelős, persze a cat-os dobhoz képest dinamikusabb lesz a motor...de alapjában véve aki csak a dobot cseréli, az szép hangot szeretne, és nem a plusz lóerőkért küzd.
(de ahogy fentebb írták, a gyári térképek túlnyomórészt nem teljesítmény hanem "zöldség" centrikusak)
-
NINJA_V
tag
válasz
TayRol #18106 üzenetére
Nem tom pontosan milyen árban nézel nem volt erőm visszaolvasni!
Ár/érték arányban ha csak slip-onról van szó akkor általában Leo Vince csövek vagy Gianelli pl ez: gianelli alu Szépen szólnak és nem 2000 km után ég ki belőlük a gyapot.
-
Boci_83
őstag
válasz
TayRol #18081 üzenetére
Havernak is 00-ás R6on Leo van. Mélyebb a hangja, összességében sokkal dörmögősebb hangja van mint nekem a 929-en az Arrow-nak. Ez inkább ordít, (olyan pályamotorosul) mint hogy mélyen dörmögne.
Amúgy már marhára szeretném ha ordítana !!!
Tüzi: Képeket mikor teszel fel a vasról? Mérőszalagot találtál már..?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
TayRol #18060 üzenetére
leo vince E legal,és megáll az alu 50-60között furulyával együtt.
Tüzi:2x vittem tökig kiherélt leoval műszakizni gépet,be sem kellett inditani,kutyát sem érdelekte.
és csomó régebbi sportmotoron a dobban volt a katalizátor.ujabban azéer van a csőben,mert minél közelebb viszik a leömlőhöz a magasab hőmérséklethez. -
válasz
TayRol #18056 üzenetére
Nem a kipuffban van a katalizátor.
Ha a Yoshi E betűs, akkor befonom a szemöldökömHallottál már RS6-ot 600RR-en? Egyszer hallgasd meg, utána többször nem fogod, mert megsüketülsz.
Mindegyik sportdobot le kell venni műszakira, mert úgy meghúznak érte mint a huzat. Ezért érdemes gyorsan szerelhető bilincsesre megcsinálni a cuccot.
ill mod:
Nem a dobban van, hanem a csőben.
Aktív témák
- Mobil flották
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Kuponkunyeráló
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3023, 90% Akkumulátor
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest