- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #6011 üzenetére
igy ertem, ezt el tudom kepzelni. csak nekem a vallas henger kicsit mast jelentett, de ezt szigoruan csak a sajat elkepzelesem szerint
remelem az en bejaratasi metodusom alatt azert nem alakul ki az a vall, gonosz dolog lenne, ha 2e km alatt ilyen jelentosegu kopas keletkezhetne, akkor nem nagyon beszelnenk 60e+ km-es motororelettartamrol
azt hiszem ott van a pont az utlolsoelotti mondatodban. erdemes meghajtani egy idore magas fordulaton, de nem tul sokaig es hagyni visszahulni. akkor nem is terhelted agyon, megis szepen osszekoptattad. -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5991 üzenetére
na ezt legyszi magyarazd meg nekem
hogy erted azt,h alacsony fordulatnal nem megy fel addig a dugo???a hengerben?ugy tudom az egy uton jar,fordulatszamtol fuggetlenul,hiszen a hajtokar adott hosszusagu,a gyujtas adott ponton gyujt,stb stb stb. v en vagyok a hulye ,v valamit elneztem.
na msot nekem ez a bejaratas dolog elegge aktualis,mert ugyebar ujra lesz perselyezve a hengerem. szova lakkor most jarassam, v ne? a dugo gyuru jo allapotban voltak,azok nem lesznek cseresek,csak a persely,meg az olajlehuzo gyuruk. meg 3 szelep,meg ott fent a hengerfejben par dolog.sry kesobb olvastam az alattam levo hozzaszolast...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5991 üzenetére
nem megy fel annyira?
nemtom te mire gondoltal, de nekem az jott le, mintha nem menne vegig a teljes loketen a dugattyu kisebb fordulaton
ha mar mindenki elmondta miben hisz bejaratasnal, akkor leirom en is:
elso 800-on foleg also 1/3-ad fordulatszamtartomany (azert 4000-ig mar el lehet jarkalni barmivel), neha amikor jo meleg belehuzkodni a 1/2-ig. aztan olajcsere.
es innen a kovetkezo 1000-ben fokozatosan emelni a maximalis fordulatot, eleinte 2/3-ig, aztan 500-tol magasabbra es tobbszor. szoval en a fokozatossagban hiszek.tildy, jasszer, ALI: koszi az infokat.
Tuzi: en a sajat oramnak hiszek. tudom h 200-nal ~2%-ot csal felfele, folotte meg picit no (a villamos muszerek tulajdonsagai miatt). tobbszor kiderult mar h eleg pontos.
lAyCsI: mennek en vele kolbaszolni kicsit, csak kene hozza binyigli
nemhiszem h pont godzillaval kene jatszania elsore. kene szerezni vmi konnyu, jol kezelheto gepecsket.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5991 üzenetére
ja, valahogy így. a Bejáratás az azért van már inkább, hogy a gazdája hozzászokjon a mororhoz az alatt az 1-2000 km alatt és ne egyből csutkázza mert már bárkinek lehet 150 LE-s motorja tapasztalat nélkül.
Szóval ha nem vagyunk tapasztaltak akkor még a használt motornál is tartsuk be a bejáratás néhány alaplépését.
iga' he? -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5991 üzenetére
Na valahol itt rejtőzik az igazság, #5982-ben hasonlókat írtam
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #5966 üzenetére
Votlatok vasárnap motort nézni Lacival? Neked ismerősöd és azért ment el veled, vagy jópénzért vállal ilyet? Mert ha igen akkor pénteken én is vinném magammal
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5966 üzenetére
az en blokkomnak is vege van
mar ugy megszoktam
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5918 üzenetére
nehogy meg a vegen megvegyem
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #5936 üzenetére
Ugye, hogy 2 henger a király...
-
válasz
Topiccsendőr #5918 üzenetére
Jópofa. A seggére meg ráírták kanjival, hogy 2-5-0 R
-
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #5923 üzenetére
Ráadásul lakott területen....
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5923 üzenetére
kár volt ennek jogsit adni...
a 299et azért sejted mekkora kamu,ugye? -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5916 üzenetére
Aranyos kis sámli. Nagy fíling lehet, de sztem 100km alatt megpusztulnék rajta.
(vagy kiverné a fogamat a tanksapka az első kátyún)
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5871 üzenetére
bocs, ez nagyon gyenge. nekem erre az evre 48 nap szabim van
most tervezzuk h elgurulunk a transz-sziberia expresszel egy turara
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5868 üzenetére
na akkor mi a rák lesz itt tavasszal? Áprilisban kakucs?
Nyáron júliusban egy balaton körüli túra? Esetleg egyéb? -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #5861 üzenetére
De hozzá viszem, nagyon bízom benne. Kár hogy neki nincs eladó SV-je
Ha beszéltek akkor említsd már meg neki, hogy szerezzen egy normális 1000s-t és megveszem tőle ha jó áron adja -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5856 üzenetére
mi a tökért csinálnak kis köbcentiből ilyen komoly gépeket?
pláne mediterrán országokban ahol a B jogsihoz adják a 125ös A jogsit. -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5847 üzenetére
wow egyik hírdetésben 17LE-t olvastam a Derbi motorjára (igaz fúrt henger meg full tuning) azért egyszer lehet kipróbálnám
Másik hírdetés: 125-ös motor... "nagyon nyomatékos" -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5844 üzenetére
nem kicsit vannak tularazva... rieju '96-os 170-ert meg ilyesmi. eleg zord arak egy ilyen vasert.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5841 üzenetére
Minden más pénzkidobás 50-es kategóriában szvsz.
Kisköbcentis motorok nagyon túl vannak árazva. -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #5834 üzenetére
ha bele megy az egy milkóba akkor is tré, mert akkor szabadulni akar tőle nagyon
-
válasz
Topiccsendőr #5826 üzenetére
Csúszott az oldalán... meg a másikon... meg a tetején, meg a hátulján, meg az elején...
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #5826 üzenetére
hívtam a hitel ügyintézőt, hogy derítse ki melyik biztosító, szerencsére ott vannak ismerőseim és meg tudjuk nézni mi volt a szitu.
Ettől függetlenül ha egyenesen fut a motor, (nem sérült a váz) akkor érdemes alkuval megvenni? vagy inkább keresek másikat? 1,3-ra tartja most az árát Ő lenne
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5824 üzenetére
Részvétem
Én eddig egyszer estem forgalomban MZ-vel. Lett rajta 3000HUF kár(kuplungkar, tükör). Kanyar volt, útegyenetlenség és még valami gyanus folyadék is volt az úton és pont ekkor fékeztek be előttem zöld lámpára
Érdekes élmény volt csúszni a betonon és figyelni miként közelítek a szembesávba
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5819 üzenetére
Mindez hány km/h-nál?
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #5814 üzenetére
Akitől most veszem az a második tulajdonosa 2004 12. havi a motor 2006-ban fizette rá ki a biztsító gondolom aki lebiztosítózta egyből eladta ennek a fószernak akitől én venném. (aki mellesleg normálisnak tűnik 50-es fószer motoros családdal meg minden)
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5815 üzenetére
Jézus, milyen esés volt ez? Biztos elmondtad már, de ha mégegyszer megtennéd
-
válasz
Topiccsendőr #5802 üzenetére
Simán.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5776 üzenetére
nekem garazs, udvar garazs
-
válasz
Topiccsendőr #5774 üzenetére
Oda megyek 2-3szor nyáron. Reggel megyek, másnap este jövök. Jössz?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5783 üzenetére
ó he, oszt 10 fokban én csak kocsiba ülök
a magácska Mzettjét meg féltem hogy rommá törömtudom, mindent kibír
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5772 üzenetére
134 km
több mintha elmennék Kunmadarasra (na oda is azért illene egyszer elmennem idén is, asszonpajtinak nagyon tetszett
).
De mivel Kakucsra nem sajnálok elmenni, ide is ellátogatok, na de mikor lesz a futamod, vagy mikor mész ki? Honlapjuk van? Vagy ez mi?
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #5774 üzenetére
Menjünk. Mikor, hova?
bajnokpityu: Véletlenül egy citromsárga er-6?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5774 üzenetére
én most annak örülnék,ha megmaradna a motorom...1-2 km már ajándék.
amugy sajnálom a bunkó stilusom.igazán nem rosszindulat,inkább fellelkesülés 1 téma iránt.amugy egyik legszebb,tisztább motorhang pont egy ER6os volt bodis dobbal,amit valaha hallottam.itt lakott a házban a srác.jobb ébresztőhangot el sem lehet képzelni
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #5725 üzenetére
Haver vett egy vfr-t 60ekm-rel, olaszból hozták, 700k+ forg. helyezés. Gondoltam, megnézem, hogy magyar vfr mennyi lenne 10 évesen 60ekm-rel. Nem találtam a hasznaltauto.hu-n 60ekm futott vfr-t. Még a 89-es vasakban is csak 4x000 km van.
-
válasz
Topiccsendőr #5741 üzenetére
Ezzel nem is vitatkozom.
De nagyságrendekkel másabb ott, mint itt. -
válasz
Topiccsendőr #5735 üzenetére
Persze, mert ő gaidzsin volt, nem bennszülött
-
válasz
Topiccsendőr #5734 üzenetére
Szerinted, ha legyártanak valamit Okinawán, akkor nem kell elszállítani Tokyo-ba, vagy Hokkaidóra? Távolságra szerintem több, mint ide Észak Olasz, ahol a Hondákat rakják össze a gyárban.
Szart nem fognak gyártani, ez természetes. De szarabb mint az echte japánban összerakott cucc. -
válasz
Topiccsendőr #5730 üzenetére
Ez csak egy dolog volt a rengetek sok közül
Amíg itthon megveszed az EUban gyártott (tehát vámmentes) Repsolos 1000est, 3.3m-ért, addig a jobb futóművel, jobb hátsó taggal, jobb injektorral ellátott vasat megveszik japánban 2.1m-ért. Más kérdés?Autókról ne beszéljünk, utakról ne beszéljünk.
A társadalmi összetartás pedig olyan, amilyenről itthon álmodni nem mernél tezsvérem.
Cég állja az utaztatásod a Cseresznye virágzáskor, állja a kaját, nem rúgnak ki, mert leépítés, hanem áthelyeznek máshova, stb. Egyszóval nincs létbizonytalanság, ha egy munkahelyen dolgozol, akkor életed végéig dolgozhatsz ott.
Kb ennyit bevezetésnek.Ikumasu ni Nihon
-
válasz
Topiccsendőr #5726 üzenetére
Amikor a vakok érdekében a metróban a korlátra vakírással felírják, hogy jobbra a bordás kövön menjen, ha oda akar kilukadni, vagy balra menjen a bordás kövön, majd a pöttyösnél balra a bordás kövön, ha a másik helyre, akkor szerintem nem bonyolítom túl a társadalmi gondviselés, és az egymáshoz való viszonyukat.
Direkt a vakok miatt vannak a metróban (is) bordás, pöttyös, és keresztbordás kövek a járólapokon.
Szerinted? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5715 üzenetére
figy,én sem láttam,csak emlékszem a weblapjára a csákónak.szépen táblázatosan irta,mikor mire költött.és ilye n1.2millió km körül járt mikor utóljára hallottam valakitől.
no mindeg,y egy VFR simán elmegy 150ezret,ezt már elég sokan bizonyitották,és az is több,mint amit el kell neki mennie 10év alatt.
36ezrenként kell asszem lapkát nézni, 90körül cserélték haveromét.a 100e fölötti F4in amugy még a gyári lapkák vannak.vezette a szervizkönyvet -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5710 üzenetére
igen,az önindóval gondolom,esetleg vezművel.
de irtam kapcsiból jobb tipusokat is.,előre válaszoltam amit kérdeztél.
meg F2es CBRes haverom is van,vezműlánc oszt csókolom 98ezer km alatt. -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #5704 üzenetére
szorry, visszamenőleg csak az sv1000-re kerestem rá, de az nagyon úgy tűnik, hogy csak engem érdekel
amúgy a gyári dunlop gumik vannak rajta. jó akko nem kell parázzak tőle, csodálatos kis gép szinte olyan mint az új, de szerencsére az ára az enm 1.3-ra tartja remélem még az átírást el fogja engedni belőle.
-
válasz
Topiccsendőr #5698 üzenetére
Mondj egy olyan dolgot, amitől a Földnek, vagy az ökoszisztémának jobb lett, és az emberek találták ki.
Innentől sejthető, hogy mi az én véleményem az egész emberiségről.
Egy olyan eseményt is mondhatnál az elmúlt 50 évből, amikor a magyarok összefogtak, kollektíve kiharcoltak maguknak valamit.
Ennyit a "dolgozzunk azért, hogy jobb legyen" hsz-ről
Amúgy én szívesen olvasnám. -
válasz
Topiccsendőr #5676 üzenetére
ebay foreva.
fesszabályzóra mondtak itthon 56ezret, 15ért jött postával. Ráadásul nem a sima, hanem a jobiik hűtőbordás verzió. hehehe. LeHúzom ország. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5672 üzenetére
azt asszem én is láttam. Bemutattak 3 fiatal családot és hogy mennyit güriztek azért, hogy a kis összekuporgatott pénzből egy új kis kocsit vegyenek.
jó nyilván nem ők a hibásak, csak ők sokan vannak és marha sok benzinre van már szükségük, --->kínálat és kereslet.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5678 üzenetére
hat epp ez az,en se hittem el,h kifogtam, millioszor atneztem,h ugyan mi lehet a bibi,de nem talaltam semmit se. en meg eladtam,pedig meg emnynit mehettem volna vele... a 6000km alatt 1x esett le a helyerol a spower motor,mert nem volt benne a rogzito csap, meg 1x v 2x kellett takaritani a powerszelepet. ennyi volt a hibaja.ja meg egy akksicsere,de ez termeszetes. imadtam a kis sz.rost
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5676 üzenetére
es azt is tedd hozza,h nem olcso mulatsag a rendeles,mert veled fizettetik meg a postakoltseget.legalabb is yamahaeknal ez van. bementem,es egy kis aprocska idomert elkertek 14.000Ft-ot. egy boltban mar lementunk 11.000Ft-ra, de inkabb megvettem ebayrol kicsit torotten igaz ,de postakoltseggel 3000Ft-ert
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5667 üzenetére
akkor ezt nagyon rendbe raktak,es a vetalar tobbszoroset is rakoltottek,mert az idomok is gyar ifestesuek voltak,es meg ki se voltak fakulva,se megperepdve,semmi. seho legy karc,meg a labtarto vegen se.meg megkockaztatom,h a gumik is gyariak voltak
komolyan mondom,mintha akkr jott volna ki a szalonbol.egyetlen egy karc volt rajta,amikor raultette a kisfiat a motorra,annak a cipojenek a csatja karcolta meg a tankboritast. tobbet allt garazsban,mint kint az utcan
PP iszonyatosan bnom,h eladtam. egy szezon alatt beletettem 6000km-t, es tovabbadtam rajta mert en hulye nagyobbat , 4T-t akartam. es im mi lett? se 2T se 4T,csak egy hasznalhatatlan konyvtamasz
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5670 üzenetére
A coca-cola is a benzin árához viszonyít mindig, akkor az is feljebb megy 350 Ft-ra
na de ny*lják ki a s*ggöm. Most miért ment fel az ára? Fogyni nem fogy az olaj (minden évben több a lelőhely....egyre több alternatív üzemanyagot használnak a földön). De lefogadom, hogy a kínaiak miatt van, azoknak mindenből sok kell.
Biztos, hogy semmit nem veszek ezentúl kínaitól. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5665 üzenetére
amíg suli van addig én, vizsgaidőszakban meg elő se tudom venni, nyáron hozom be a lemaradásom
Azért te add hozzá, hogy MZ-vel pályán hány kört mész.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5633 üzenetére
hogy nem ég le a bőr a pofájukról, mocskos maffiózó brigád
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5633 üzenetére
ennél én is jobban hazudok,ezek még a hazugságot sem képesek helyesen leirni...
a GP2ben is volt külön fékezés,bár nem analóg.ott állitható volt a powerslide érzékenysége,elég magasra kellett venni, hogy könnyedén csinálja.grafikája kifejezetten szar volt,hangja is elég gyér,de eddig nem találtam nála reálisabb, élvezetesebb játékot.aztat azért én is kipróbálnám.akár PC billivel is
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5633 üzenetére
ezt a céget ismerem, anno néztünk itt is motort, mármint felraktak párat netre.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5633 üzenetére
ez mind igaz. ha vasaroljak.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5630 üzenetére
3 óra és ott vagyok
hanyadik kerületben laksz? (mintha az rémlene, hogy vmi más városban laknál Pesthez közel) -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #5622 üzenetére
Hmm, ilyen grafikához PC-n már brutál vga kellene tuti. Kíváncsi vagyok, vajon mit hoznak ki majd xbox360-ból mondjuk. Nagyon szép. Nekem is kellene vennem egy konzolt.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5627 üzenetére
külön lehet őket fékezni? woow.
kiprószálnám.
fent van a motoGP 2007, de a gyenguc gépemen akad és vmi nem stimmel a hanggal sem, olyan kis üveg hangot ad, valszeg a nem gyári driver az oka.
Pedig annak is szép a grafikája, meg ott is van erőcsúsztatás. gamepad-del elég élvezhető az irányítása is, csak abból is ilyen fos genius-t vettem és nagy a holt játéka, aztán hirtelen fordul, nem lehet vele finoman vezetni -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5624 üzenetére
na, Tuzi mindjart vesz is ps2-t. gyonyoru az nr750 itt is
persze en kiprobalnam a k1200s-t -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5624 üzenetére
esetleg emulátorral nem mennek?
mennyire valósághű a fizika? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5622 üzenetére
azta!!
PCre nincs ilyen szépségű játék?
nekem az uccsó 2 motoros játékom a GP2 volt(nagyon szerettem),meg volt valami superbikenak hivott,de tök gagyi utcai motoros játék.
de a prostreet után kéne valami esti pihenés gyanánt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #5611 üzenetére
Khm...
Agresszív féktáv vétel, illetve kigyorsítás a vassal:Tourist Trophy, PS2, a képeket én csattintottam
-
válasz
Topiccsendőr #5620 üzenetére
Mindenesetre a motorolaj sokkal sűrűbb mint a légszűrőolaj. Amíg a motorolaj kenésre, a légszűrőolaj meg (meglepő módon) légszűrésre van kitalálva.
Bár szerintem ez az olajos dolog csak a régi szivacs szűrőknél működhet igazán, mert az újabbakból ha kivennéd a szövetet, az kábé olyan, mint a vízbű' a zoxigént tanpélda.
Mert ugye a szövet veszi fel az olajat, nem a fémháló.
Ha pedig a képen jól látom, akkor akkor az szivacsos szűrő.
Hovatovább, az igazi légszűrőolaj (nem a spré) az olyanná válik pillanatok alatt mint az ökörnyál ősszel, méteres szálakban viszi a szél. Ezt a motorolaj nem tudja. Tehát közel nincs olyan szennyezésmegkötő hatása (sem). -
válasz
Topiccsendőr #5610 üzenetére
Minden motornak kínzás a tiltás, és az alapjáraton való gurulás is.
Mindkettőnél fokozottan kopik a motor. Míg tiltásnál a magas fordulat miatt, addig 2-3ezer körüli pötyögésnél a nem megfelelő olajzás (félszáraz kenési jelenség), és a vibráció miatt. Ill, itt inkább a hirtelen, nagy gázadás káros.
Legalábbis okos emberek ezt mondták.
Lényegében: Minden motor a középső harmadnyi fordulatszám-tartományban érzi jól magát.Ez a motorolaj téma meg hülyeség (mégha ezt is írták a papírra). Szerintem mást jelent ilyen szövegkörnyezetben.
Nem véletlen kapni légszűrőolajos sprét, vagy flakont. Terepmotoroknál kell az olajos flasek a szivacshoz, sportmotornál meg a szövetre a spré.
Mivel a motorolaj sose fog úgy eloszlani mint a spré, ráadásul sokkal nagyobb cseppekre oszlik, így rendkívűl megnő a közegellenállása a szűrőbetétnek.
Lényegében: Sűrűbb a motorolaj, mint a spré, ezért kell sprét használni, ami direkt a por megkötésére van kitalálva. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5611 üzenetére
húú,de szép!!!
a CBből is van a hondának egy hasonlója.nem ennyire szép,de azért elfogadnám
a CBRjeimnek sík légyszűrői vannak,voltak,gyárilag papirból hajtogatott.semmi szivacs.
KnNnél úgy van(hasonlóan harmonikaszerűen hajtogatott,de sik alakú), hogy ki kell tisztitani,fogkefe segitségével,takaritószprével(elvileg ehhez nem kéne a gyárit megvenni),majd megszáritani (tilos a természetes száritást gyorsitani).és utána jó alaposan a gyári piros légszűrőolajjal befújni, hogy egyenlretesen piros legyen.ehhez tuti nem jó a motorolaj. -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5612 üzenetére
Motor olaj
Úgy tudtam, hogy olajat, csak mosáshoz használnak. Ha marad benne egy kevés, az meg azért lehet jó, hogy beleragad a por.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5612 üzenetére
pedig a K&N szűrőkhöz is tisztítás után kell speckó olaj rá,
sztem a sima talán túl sűrű -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #5593 üzenetére
Nagyon alapos vagy. Ellenben szerintem ezeknek a vizsgálatoknak a felét sincs lehetősége az átlagembernek megcsinálni. Ilyet pl, hogy meglazítja a blokktartó csavarokat, meg leveszi a tankot, meg az idomokat esetleg, vagy ilyesmi. Én tuti nem engedném. Arról nem is beszélve, hogy nem szívesen adnám oda senkinek kipróbálni sem, vagy csak korlátozottan. Pl. Én is megyek vele, vagy nem is tudom. Pont amiatt,hogy majd jól meghajtják, meg üvegelik, holott én még soha(!) nem húztam neki leszabályzásig, majd pont egy idegen kínozza...
Egyébként azt akartam írni már korábban, hogy a próbakör során a kormányt érdemes elengedni 100 körül, és szépen hagyni lassulni 40-ig. Amennyiben valamerre megy, az nyilván gáz, viszont pl. az új motorokon már olyan bazi nehéz a kipuff,hogy elhúzza oldalra a motort.
Pl. az új z750-re írták ezt konkrétan. Másik dolog pedig saját tapasztalat: Er-6, 15000km a gumikban, és ha elengedem a kormányt, akkor 70-80 között szitál egy kicsit, felette, alatt nem. Én a gumira gyanakszom, mert emlékszem, hogy újonnan nem csinálta, és 10000km után kezdett enyhén szitálni, némileg erősödik a km-ek előre haladtával. Szerintem ez gumi. Vélemény?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5593 üzenetére
első hsz-be vele!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5593 üzenetére
nagyon jó leirás,egy dologban nem egyezik véleményünk,valamint aprót kiegészitenék.
a jó minőségű sportlégszűrő sztem nem feltétlen rossz dolog.sőt,én pl azért vettem mert sokáig meg akarom tartani a gépet (vételkor feltétlen),és igy behozza az árát.ráadásul nekem tényleg érezhetőbben jobban muzsikál vele,mint a gyárival.az érezhetőséget értsd:alig füstöl feketén 12ezres fordulatnál,gyárival megeregette,mint a honda injektorosok a túldúsitás miatt általában).a sportlégszárő akkor gáz,ha 3ezer kmenként (nem torlónyomásos gépnél 6ezrenként ajánlják) nem olajozták,de ezt keresztkérdés,és eladó stilusából kiderithető.amugy olajozva minimum úgy szűr,mint a gyári papir.apáink idejében zömében ezt használták,csak most a szervizesek nem szeretnek pöcsölni-órákon át száritgatni.
valamint pályázás az tényleg nem elrettentő dolog,ha a gyári előirtnál jóval sűrűbben cseréltek olajat,és azért a pályázók általában megteszik ezt. viszont nem egy pályázót tudok,h nemhogy sportszűrővel,hanem egyáltalán szűrő nélkül használja a gépet.ezek amugy mivel jelentős az olajfogyasztásuk,ezért az olajbetöltőkupak lánccal van rögzitvea kiegészitésről meg annyit:használtmotornál nagyon ritkán jön össze,h hibátlan (1%).azt a hibát,amit én szoktam elkövetni,h használt áron uj,hibátlant akarok venni,nem kell elkövetni,mert csomó benya elmegy a nézelődésekkel.ha találsz kompromisszumosat,akkor vedd meg.ebay elég jól működik,ezért a kompromisszumot én a picit idomsérülteknél találtam meg régebben. most meg inkább km-számláló állásában vok elnézőbb.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5593 üzenetére
alapos
bár sztem ezeknek a felét sincs lehetősége megnézni az embernek,
sőt ha már odadják próbakörre örülhecc magadnak -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5583 üzenetére
MZ kupához kell?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5574 üzenetére
az egyik legnagyobb maffiózó brigád
de sztem elég ha ránéz az ember náluk az árcímkékre és máris mosolyra fakad... -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5579 üzenetére
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5579 üzenetére
Durva, olyan mintha seggberúgták volna egy Kama3-zal, aztán amputálni kellett volna a kipudob egy részét, kis csonk a lelkem. A tanksapka oldalt van?
A feje viszont nagyon komoly, sok mai verda megirigyelhetné. Motorba oltott Citroen 2CV, meg ez jutott róla eszembe.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5569 üzenetére
Apád füle dögcsúnya.
Attól még h közel negyvenéves az alapja lehet(ne) egységes a formavilága. Azt lenne jó tudni h h fest az eredeti.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5569 üzenetére
igen,nekem is ez tetszene.ezért is lesz egy 89körüli gsxr750em gyári karcmentes fénnyel...
vagy egy 1100es.akkorra meg is tehetem,mire ezek oldtimerek lesznek.
majd németektől keritek egy ilyen tehenet -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5572 üzenetére
hehe, lattam naluk kettot is
a fejidom meg izles kerdese, nekem sem tetszik. de ott allni mellette es bameszkodni, azert az valami. vmiert nem jutottunk el odaig h beinditsak
mod: jah, emellett allva van ertelme a 'nagyvas' kifejezesnek -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5557 üzenetére
torokbalinti redbaron-ban szinte mindig van egy-egy szep allapotban, en regebben ott csodaltam meg oket
nyomatek meg: asszem soxor el fogom felejteni 6.-ba tenni, ha lesz uj vasam
godzillaval ora szerint 250-et csapattunk ket szemellyel az M5-on kifele, amikor nem volt senki. siettunk kecskemetre200-ig pontos az ora (+3%) padon nezve...
kenyelmes turatempo 160-170 az fzr1000-en, de gyari plexivel 180-190 volt. es itt meg nem kell annyira feszulnie a nyaknak200 korul azert maradtam egyenesen h a Potyautasomat ne vigye el a szel. el is faradtam fel ora utan
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5557 üzenetére
sztem hibátlan a fekete kipuff,
iggazi retro fíling -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5556 üzenetére
nyomaték
azmeg kit ha hugyosnak nézik mert nem forgatja ki tizenezrekig... -
válasz
Topiccsendőr #5557 üzenetére
Tisztára GSX-R 750..
Amúgy itthon a veteránversenyen nem kizárólag veterán versenymotorokkal mennek, hanem sokan veterán utcai gépekkel állnak be mindenféle átalakítás nélkül - inkább csak a feeling miatt persze, mert a térdük nem ér le egyetlen kanyarban sem, inkább csak végigmennek a pályán komótosan.
Aztán vannak akik az egyébként sima utcai gépekre tesznek korabeli versenyidomzatot és ezt-azt módosítanak rajta, és vannak akik eleve korabeli versenygépekkel lépnek a pályára.
A kép elég vegyes, mert - elvileg - youngtimerekkel is lehet indulni, azonban ezek száma 1-2 db szokott lenni a mezőnyben.
Azért feltétlen jó móka, aki teheti és van egy épkézláb min. 30 éves vasa és hajlandó átalakítani, rászánni a dologra annak ez jó hobbi lehet évente egyszer kétszer indulni a mezőnyben.Nézőként is érdemes kimenni, a Hringen is van egy fordulójuk és olyankor azért látni 'nagy csodákat'! Javarészt 4T V2 Ducatik, 4 kipuffos Moto Morinik, de láttam verseny CZ-t (Czetka-t) és átalakított P20-ast (Pannónia) is a 'sok' 2T Yamaha közt.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5545 üzenetére
milyen slick-el nyomtad?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5556 üzenetére
ehh, nekem sem azert kell az ezres, mert akar egy 400-as palyagepet ki tudnek motorozni, de ezt mar tobbszor leirtam. azert kell, mert hozzaszoktam a kepessegeihez es szeretem oket ket szemellyel gurigazva. megmondom oszinten: elkepzelesem sincs milyen egy mai haccazas szupersport gep. a legmodernebb vas egy k5-os (k4-es?) ezres gixxer volt, amit hajtottam, de azt meg egyedul. engem is bosszant mikor azt hallom vkitol h 'kicsi mar a haccazas, ezt kimotoroztam' v 'egy r6 mar nem tud semmi ujat mutatni'. ki van zarva. sztem ezt legfeljebb egy caseystoner v hasonlo kaliber mondhatna el, de sztem ok meg sosem elegedettek a sajat kepessegeikkel es ez igy helyes.
persu: lehet ket kilo korul utazni az r6-tal? mennyit forog olyankor?
Tuzi: -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5557 üzenetére
Kafa kis gép, bár a kipuff sztem nem illik rá.
-
válasz
Topiccsendőr #5545 üzenetére
Ez ám az üzemanyagtakarékos póverszlájd mód
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5504 üzenetére
jaaa... önindító? Aprilia? ok
gyerekbetegség, új modellek már nem rosszak azt mondják
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5500 üzenetére
Még most sem áll teljesen össze a képzavar
Erről eszembejutott egy szép régi emlék: haver Komaron, gázbovden elszakadt, de sebaj nyomja neki, szimplán a bovdenbe kapaszkodva (
)
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5497 üzenetére
rövidrezáró eres kábel
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5494 üzenetére
Elvonási tünetek
Jövőhétre olvadást mondanak -
válasz
Topiccsendőr #5494 üzenetére
Most jön az ész!
Hoooooooooooonnnnn-daaaaaaaaaaaa
Most megy!Én úgy gondoltam, hogy elment az egyik hengerben a gyújtás az Apriliában...
Akkor töf töf töf töf töf töf töf töf -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5492 üzenetére
DRZ: HARR HARR HAR HAR HARRRRR
jól elvagyunkSXV-t hallotatok már? Az se gyenge...
-
válasz
Topiccsendőr #5487 üzenetére
Töf töf töf töf töf töf töf töf töf töf töf
-
válasz
Topiccsendőr #5479 üzenetére
Felfele bírja, (egyenesfogas váltó) de visszafele kell a kuplung.
Felfele is csak úgy szabad, hogy nem húzod a gázt amikor a váltókart a lábaddal felpöccinted, a kezedet pedig a karon tartod azért, mert be lehet váltani üresbe, gondolom tapasztaltad márNa, akkor meg lehet állapítani, hogy megvannak-e még a fogak a váltóban.
Amint nézegettem, GPben sem "oldották" még meg, mert mindig kuplungal váltanak vissza. -
válasz
Topiccsendőr #5477 üzenetére
"Voltak" Te szegééééény... Há' é' úúú' sajnállak hallod
Jámá-há-há-há... Jááámááhá-á-á-áDe ugye nem gyilkolod?
-
válasz
Topiccsendőr #5473 üzenetére
Tieid?
-
válasz
Topiccsendőr #5456 üzenetére
Költői kérdés: Hova tűnik az olaj?
-
válasz
Topiccsendőr #5458 üzenetére
Próbakör után arra a szép csillogásra gondoltam a tökfekete olajban, amitől olyan szép lesz
Szerintem az icipici fémforgácsok, amik egy ideig lebegnek az olajban, aztán ülepednek le.
A háromhengerezés jogosvezérműláncot (nem a hajtáslánc, ami a kereket tekeri) nem tudod meghúzni minden motoron, ellenben jó drága a feszítő, meg a lánc + szerelés. Ha az nagyon zörög már, akkor 30-40ezer alaphangon, előbbutóbb ezt muszály lesz cserélni minden motoron.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5453 üzenetére
ha megkernelek,h csinalj egy komplett szettet az enyemre, az kb mennyibe kerulne?
hal isten az enyem nem qatmenetes,es vegtelenul egyszeruprobalok kepet is linkelni. csak linkelem,mert mocskos nagy a kep
a hatso szurke csik serult,az az FZR feliratig tart,csak sajna ott volt egy idomtores,es leszedtek rola ja es a tank tabu,azt le nem festem
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5401 üzenetére
jarmudekor? te tudsz akkor csinalni akar motorra matricakat? elobb utobb oda kerul a sor,h le kell festeni.bar meg elotte a blokkot kel lrendberakni
Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Háztartási gépek
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest