- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5915 üzenetére
Hmm... Kamazzal menni bevásárlóközpontba, és parkolni vele...
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5894 üzenetére
*nem jön ki
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #5890 üzenetére
nem,de ha megkérded a yamahás szerelőket,olajjal kapcsolatban 2 dolgot mondanak: yamaha csak ásványi olajat ajánl,és hogy normálisnak számit 1liter/2000km olajfogyi.sőt 1/1000et is mondanak néhol,de nem merem leirni,mert megköveznek.jó,nyilván ha ásványi vastag olajat raknának a tulajok,akkor csökkenne a hires yamaha olajfogyi,de alapvetően ilyenek és kész.tulajdonság.legalább nem szorulnak meg 50fokban.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #5885 üzenetére
mer fos a váza a futóműve, meg gyatra a blokkja,
ha jól emléxem a fékei sincsenek toppon,
akkor már inkább V-strom, de ha engem kérdezel
akkor egy sorn4 túra -
qpakcovboy
őstag
válasz
Stalker-2572 #5880 üzenetére
sajna nem vete fel, de az feltünően olcsó
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5827 üzenetére
én 0, azaz nulla forintos kárt okoztam eséskor az MZ-mben, mégis asztfaltot mostak ki a húsomból meg a karomból meg a tenyeremből! (lehet fel kellett volna öltözni
) 4 hét alatt gyógyultam.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5848 üzenetére
Az biztos valami 70ccm Pollini cucc volt, valószínű 5000 km és kuka
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5843 üzenetére
Volt szerencsém pár szocimotorhoz, a Simson olcsóért szerelés, drágáért meg veszel Minarelli blokkos akármicsodát, ami vízhűtéses nikaszilos hengeres, amibe dugócsere aztán csókolom, nem kell fúrkálni... Nameg egy picit jobban is megy mint a Simó
Az igaz, hogy drágán akarják adni, de nem kell venni drágáért... -
qpakcovboy
őstag
válasz
Stalker-2572 #5837 üzenetére
köszi, megnézem túrok szerintem másikat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5840 üzenetére
Áhh, nem szerelni akar ő...
-
válasz
Stalker-2572 #5837 üzenetére
Ezekben a motorokban az az eke idom tetszik. Faja lehet, ha beleakad valamibe
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5822 üzenetére
Nem tudom, a forgalom ritmusában mentem. 50-60
maximum 70, de nem hiszem, hogyannyi volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5816 üzenetére
Elvittem egy Vivaró elejét, akkor a motor jobb oldala kapott, majd én valahogy leestem róla a motor meg tovább gurult nélkülem, ahogy gellert kapott a Vivarón, átgurult a szembesávba, majd ráhuppant a 20centis betonpadkára a bal oldalával
Jackpot!!!
A tank is behorpadt faszán, azt ki is felejtettem.
Meg a villa is elgörbült... -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5650 üzenetére
fut mindkettőben, nem? és opengl-re optimalizált a grafika (ez már lehet hülyeség, félig visszaszívom
)
Én úgy tudom, hogy opengl-ben könyebb fejleszteni, míg directx-ben kevesebb idő fejleszteni, de néhol lehet nehézkes. Természetesen mind2 nyelvben csak függvényekről beszélhetünk, amit a nyelv támogat, mert a driver dolga, hogy lefordítsa a kártyának az utasításokat. Ezért is lehetnek akkora eltérések játék-játék driver-driver között. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5616 üzenetére
Nem. benzinben kell kimosni és utána megy rá az olaj:
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #5600 üzenetére
ezt hol olvastad?
f4i olyan volt,h közvetlen a szűrőcsere után ment legjobban,majd ujra visszavett.hondák injektorvezérlése elvielg tanul.a történteket úgy magyarázom,h alapban túldúsit.légszűrő csere után normalizálódott a keverék,majd mikor megtanulta az uj levegőarányokat,akkor ujra túldúsitott.
F2esembe is tettem ilyen szűrőt,ott is inkább csak rontott.mondjuk ott már a keverékképzésen elég sokat variáltam,nem csoda.svájci motorként szekunder levegő volt bekötve.ezt kikötöttük,majd légszűrőcsere is volt,meg kipuffcsere is.szinkron meg néhanapján.eladás előtt belőttük a szinkront, és olyan húsos középtartománya volt, csak lestem,h mi ez a raketta.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5600 üzenetére
Jaja, pl SSp 400-ban előszeretettel veszik ki, de le is vágnak a vákuumtolattyúk rugóiból valamennyit, mert nem légszűrő nélküli használatra tervezték. Én simán bennehagynám a légszűrőt, dehát, ők biztos jobban tudják, hisz ők versenyeznek velük.
-
Uher
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #5523 üzenetére
2003 ZX-9R
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5523 üzenetére
hinnye, +2 a listában. Hát nem szóltatok mitek van
Na szólok Zsoltee-nak még1x. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Stalker-2572 #5519 üzenetére
nemtom milyen kategóriában kell motort venni,milyen feltételek mellett.kivénhedt jószágnál Stalkernak van igaza.ott mindenképp kell majd költeni is rá,meg keress jó szerelőt
de pl az immár7. éves CBRemre kizárt,h láncon,gumin,gyertyán kivül költeni kelljen rá.persze ez már bőven misi feletti kategória.itt már lehet gyönyörű és költségmentes gépet venni.
6-700ért már esztétikai hibák is lesznek,az alatt meg ki kell fogni. pl előző CBRemet árulja az utánam következő tulaja.az pl egy általam jól ismert példány,meg merném venni.
én persze a sor4 gépeket ismerem főleg.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #5496 üzenetére
Akkor meg nagyon nagy sár lesz...
-
válasz
Stalker-2572 #5512 üzenetére
Nem is újat akarok venni, ha veszek. Régi CRből meg lehet venni 500-ast, de az embertelen.
Nem tudom. Még nem vezettem 250est (sem) -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5508 üzenetére
CR125-öt nem vennék, mert max 20 órát bír 1 dugo
CR250 ilyen szempontból sokkal jobb, viszont nagyon állat. Teljesítmény görbe igen meredek, viszont a tartomány kicsi
CRF-ek meg szelepsek....véleményem szerint crosst csak az vegyen, aki crossozni is akar vele (nem mint olcsó enduro alternatívát használni) és van pénze fenntartani, mert ezek csakúgy nyelik a lovettátDRZ-t vennék megint vagy több pénzért WR450-et. Az új KLX is nagyon zsírnak néz ki. Tavasszal tuti letesztelem
-
válasz
Stalker-2572 #5508 üzenetére
Hát az 500es a beteg, de az már tényleg nagyon.
A 125ös meg szétpörgi magát.
Így marad a 250
De ez az elgondolás még eléggé kezdetleges állapotban van...Kormányt? Ez az amire nem tudom a választ én sem, de az egyik bowden a gáz volt, a másik meg a fék. Szóval szerintem nem húzta egyszerre a kettőt, de, hogy lassabb volt a reakciója mint a légfékesnek az tuti
-
válasz
Stalker-2572 #5506 üzenetére
Homár... izé... Komár
Az ám a műszer. Mint anno a Tablettám
-
válasz
Stalker-2572 #5502 üzenetére
Nem tom, gondolkodok egy 250-esen... Fene tudja.
Láttam nyáron srácot, robogon nyomta így, de fogott még más bowdent is xD -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5502 üzenetére
Aki nem ismerné a típust: [link] vigyázat, bicikli csengő!!
ps.: kéziváltó -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5502 üzenetére
áhhh, valamivel rövidre kell zárni a relé lábait. nah így okés?
-
válasz
Stalker-2572 #5496 üzenetére
Lesz 3 fok, hurrá
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5499 üzenetére
az a lényeg hogy valamiből kibuherált kábel, az eres az csak valamiféle... ööö...hatáskeltő melléknév, hogy buzivastag, és nem arra való, amire fogja használni a paraszt apriliás
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5496 üzenetére
Ez már az.
semmi más -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5493 üzenetére
mint a hülyegyerekek
Elszabadult az ész a motoros topicban.
-
válasz
Stalker-2572 #5488 üzenetére
CRF-el nincs tapasztalatom
Bár, lehet, hogy CR-el lesz -
válasz
Stalker-2572 #5485 üzenetére
kérdés, hogy megéri-e kockáztatni, hogy pár év alatt széthullik a váltó. én jobban szeretem a motorom ennél, bár néha én is kar nélkül váltok felfele, de csak amikor nagyon állat énem jön elő, és szerpentinezek a nagyok ellen
húúúvazze ilyen kell nekem is
meg ilyen is
kár volt körülnéznem -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5480 üzenetére
A fémreszelékes dolog az az ezüstös csillogás az olajban... azaz mintha metálfestéket öntenél, olyanhoz volt szerencsém már
Én is előszőr nagy darabokat képzeltem el, aztán leesett a dolog.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #5442 üzenetére
most aszonták jön valami enyhülés, bár ez nem jeleneti azt hogy ezen a télen már egyáltalán nem lesz hó...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5436 üzenetére
Respekt meg tisztelet, de ezek már egyfolytában be vannak tépve, vagy annyira lazák, vagy nemtom, én az ötödik fütyülős után szoktam ilyen mozgáskultúrával rendelkezni, mint a kamera előtt a srác.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5433 üzenetére
Backflip over the sharkpool. Nézzétek meg a hét videoját [link] ebben már nincs semmi jó
beteg
-
#25954560
törölt tag
válasz
Stalker-2572 #5431 üzenetére
-
válasz
Stalker-2572 #5363 üzenetére
ugye
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5337 üzenetére
Ki sem kell támasztani a motort ennél a guminál. Ez tényleg kemény
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5337 üzenetére
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5335 üzenetére
Trelleborgot találtam horror áron. (50-60k/db) Egyszerűbb lesz külön szögeket venni meg gumit... csak még rá kell szánnom magam
Ezt figyeljétek: [link]nemgyenge
-
válasz
Stalker-2572 #5323 üzenetére
Nekem mondod?
Anyámat (miután két évig csesztetett miatta) elvittem a Harley-s felvonulásra. Odafele meghúztam kicsit, jön egy enyhe jobbos. Dőlök, dőlök, még mindig, motor nem kanyarodik, hanem szépen sodródik a záróvonal fele. Mondom, mi a fax, szembe kocsik... Nézek a tükörbe, anyám balra kilógva, sikeresen ellensúlyozott engem xD Végülis fékkel megoldottam a problémát, de, hogy még egyszer nem viszek senkit magam mögött, az biztos. -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5323 üzenetére
rosszul csináltad. Azt kell mondani, hogy viselkedjen úgy mint egy zsák krumpli. Ez bejön ált.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5283 üzenetére
lehet
franc tudja.
szalai: az új hornyeten ábrándoztam ami jövőre jön. vagy már ki is jött a nagytesó?
-
válasz
Stalker-2572 #5302 üzenetére
ott a pont
-
válasz
Stalker-2572 #5297 üzenetére
Szerinted 7 foknál jön a kapcsoló, és az alatt a nyári annyival sokkal rosszabb lesz?
De nem is értem, miért a levegőről beszélünk, amikor az aszfalt hőmérsékletéről kellene.
Ősszel 23 fok van, jön egy hidegfront, lesz 5 fok hirtelen, akkor mindenki irány téli gumit fel, 2 nap eltelik, lesz 18, akkor meg vissza?
Érted?Nem azt mondom, hogy nincs letjogosultsága (és nem jobb) a téli, mint a nyári, de korántsem annyira, mint amennyire tunkolják a szöveget.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5281 üzenetére
600-asom van, de a 900-asnak csak erősített váza lehet a blokkon kívül, no meg két kipufogó, nem egy.
közben kicsit elábrándoztam az 1000-esen
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5279 üzenetére
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5277 üzenetére
Megnéztem... 785 ha nem tévedek sokat. (ülésmagasság)
Ja, terepen meg még messzebbre ellátsz és jobban fel tudsz készülni
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5277 üzenetére
méretek fentebb
értettem, hogy azért állsz fel mert kényelmesebb és e közben természetesen mindent belátsz ami előtted van.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5275 üzenetére
én nem azt mondtam, hogy egyformán kilátunk, és te sem azt, hogy abból a legjobban kilátsz, hanem, hogy kilátsz a kocsi felett. Én is.
volt már hogy feláltam a nyeregből, hogy több jármű felett is átlássak.hornet:
H x Sz x M
2090 × 740 × 1095 mm
ülésmagasságot nem látok a honda.hu-n -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5273 üzenetére
az, hogy átlátsz felette az nem a DRZ-n múlik, hanemhogy két keréken közlekedsz. Sportmotort még nem vezettem, de gondolom azzal nem lehet, vagy kevesebb autón (a testartás miatt - jól mondom?) mint a DRZ-den, de én a horneten is átlátok minden átlagos auto felett.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5257 üzenetére
mert? azok tudnak akkora kötsögök lenni, hogy fos 1000 éves dízellel nyomulva próbál "legyorsulni". 250-es MZ is legyorsulja
ja és ők előszeretettel nem indexelnek és tükröt se használnak. -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5218 üzenetére
szegeden van hó.
-
válasz
Stalker-2572 #5209 üzenetére
Olyan kesztyű nincs, ami a motorozás közben megfogja a menetszelet.
Egy megoldás van, szerelsz kézvédő izét a kezed elé, rá a kormányra. Nem tudom mi a neve, de olyan szélterelő műanyag csiszcseszt. -
válasz
Stalker-2572 #5209 üzenetére
Téli kesznyű Amúgy te mivel motorozol még ilyenkor?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #5209 üzenetére
én anno egy jó vastag Prexportot vettem a Karasnában,
nem volt vészesen drága és egyszer sem fázott benne a kezem,
viszont fincsi szag lesz benne rájdolás után -
Integra
titán
válasz
Stalker-2572 #5083 üzenetére
már kapni is lehet
egy sípcsontvédőt edzésekhez azonnal elfogadnék belőle, ha létezne.. -
Integra
titán
válasz
Stalker-2572 #5083 üzenetére
asszem megvan a védőfelszerelések új generációjának alapköve
ez komoly, azt tudtam, hogy léteznek ilyen anyagok, de mindig csak a harcászatban olvasstam, golyóálló mellények folyékony polimer alapon etc...
de hogy ez már kereskedelmi forgalomban is létezik..
nagyon durva
21. századi páncél -
zsoltee10
addikt
válasz
Stalker-2572 #5083 üzenetére
vazze, ez nagyon durva, sosem láttam ilyet. Milyen lenne már egy bukó, ami olyan, mint egy sima sapi.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5083 üzenetére
és igazad van. Ha ez az anyag ilyen, akkor aranyat ér a feltalálónak!
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5081 üzenetére
wátttáááfáááákkkkk
holnap vizsgázok, de ezt megérte megnézni, még én is leestem a székemről, hatalmas felvétel!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #5015 üzenetére
a lúzer 250 Kupában
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #4998 üzenetére
árat nem tudok, de ha eldobod nopara,
benne van a pakliban... meg a tandíjban -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #4998 üzenetére
arra én is kíváncsi lennék.
Ha oktatás akkor már versenymotoron a hungaroningen, 100+ vagy kakucsringen persu oktató bácsival gyakorlásfillérekért.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #4999 üzenetére
nem de a szívem húz felé
a hang, a feeling. Nézni legalább is nagyon jó őket és nagyon kipróbálnám. Ha megtehetném lenne egy supermoto-m a hornet mellett ami majd Z750 vagy Ducati monsterre lesz cserélve. ha...
jóvanna, álomnak nem szép?
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #4998 üzenetére
Van enduro oktatás is, igaz 3 nap 70k+
[link] nem is tudom
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4984 üzenetére
De mekkora gyökér má???
Mi kell neki? egy F16-os? Vagy mi? Egy Y2K-hoz hasonlítja negyedmérföldes gyorsuláson, vagy tényleg nem értem... -
válasz
Stalker-2572 #4973 üzenetére
Majd amikor 1misi alatt lesz 954rr
-
válasz
Stalker-2572 #4908 üzenetére
Te vagy az én emberem
Hornet az jól néz ki. Többihez képest 8)
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #4881 üzenetére
sztem eltévesztetted a fórumot,
itt motorokról szoktunk társalogni -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #4880 üzenetére
jaja, ilyenkor azt kell nyomatni
kár hogy se motor se felszerelés -
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #4869 üzenetére
Más kérdés, hogy alu vázzal jobb súlyeloszlást tudnak produkálni, amitől könnyebbnek lehet érezni(?) a motort.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4867 üzenetére
óó szegény Honda, hát itt sem jött össze neki
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4859 üzenetére
Kérlek ne keveredj ellentmondásba magaddal, mert a rigid váz sztorit valószínűleg CSAK egy pontozásos - vagy kizárólagosan egy ilyen hangvételű - cikkben lehet megtalálni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4860 üzenetére
Nem, nem ez a probléma. Inkább az átlag júzerek felé a rossz kommunikáció egy adott modell esetében. De nem is tudnának cikket írni az átlag júzernek, mert gumifüstölésre, meg villanyoszlopra felkenődésre a manapság kapható szupersportok egyenlő pontszámmal alkalmasak.
-
válasz
Stalker-2572 #4859 üzenetére
2 mp magáért beszél. Ha a "nyertes" motoron eltekergetem a futóművet, az elsőn meg belövöm, akkor a "vesztes"ből "nyertes" lesz. Vagy a "nyertes" jobb gumit kap.
Megmondom mi beszél magáért. A megbízhatóság. Semmi más nem számít.Ennyit a másodpercekről.
Szerintem pedig a sima acélvázas motorok a szarok, alunál meg csak ötvözés kérdése.
Persze a térhálós acél mindent üt. Egyelőre
Mintahogy abban is, hogy az emberek 90%a nem tudja kimotorozni (közel sem) azt, amire a motorja képes.részemről ennyi.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Stalker-2572 #4857 üzenetére
felreerted. 600-asok _vagy_ 1000-esek osszehasonlito tesztjeirol beszelt. nem a ket kategoria osszehasonlitasarol. amikor pl egy ujsagban 100pontos rendszerben a gixer, cibere es zxr kozott 15 pont difi jon ki, na ez a mubalhe. es kozben mindannyian ket masodpercen beluli kulonbsegeket mennek egy 2km-es palyan.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4850 üzenetére
Naa vááágre egy normális gondolkodású ember. Vesszen a márkahűség, az csak feltartja az embert a fejlődésben. Üdv a klubban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4846 üzenetére
Háát. ezek inkább aspektusok. Egy hétköznapi ember számára ez költészet. Akárcsak a 600-asok, 1000-esek összehasonlító tesztjei. A kutya nem fogja soha észrevenni azt, amit egy kiöregedett motogp pilóta, vagy egy kiöregedett motocross pilóta.
Rigid a váza, istenem, ki az aki annyira kihasználja, hogy mndezt észrevegye? Meg amúgy is, az oká, hogy a robogókon aktívan részt vesz a váz a rgózásban, de a crossmotoroknál is így lenne? illetve azok a mocsoknagy acélvázak rugalmasak elnnének? Nem értek hozzá, úgyhogy csak kérdés szintjén feszegetem a dolgot, de logikusan továbbgondolva ez a kijelentés, miszerint rigid a váz eeez valami elba*zott egy szofisztikált ember szájából jöhetett. Vagy én vagyok a tahó. -
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #4850 üzenetére
Én se.
Csak a Honda!
-
válasz
Stalker-2572 #4843 üzenetére
Szerintem meg elértettük egymást.
Nem azért kell Hondát venni mert szép piros
Nekem sem piros. Csak kicsit.
Hanem azért, mert _általánosságban_ elmondható, hogy ezek a márkájú motorok a legmegbízhatóbbak.Nekem teljesen mindegy ki-mit vesz, de Te pedig csak Suzukit linkeltél be.
Most akkor szőrszálhasogassunk?Én csak annyit szerettem volna jelezni, hogy érdemes lehet mást is megnézni. Már látom, hogy kár volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #4843 üzenetére
Egyébként te tényleg megérzed a két váz visszajelzései közötti különbséget, vagy mindez csak költészet?
-
válasz
Stalker-2572 #4841 üzenetére
Biztos, hogy térhálós acélcső váz jobb lenne, csak ilyennel nem építettek cross motort.
Mindenesetre nem hinném, hogy rosszabb lenne egy 2000 körüli aluváz, mint akármilyen más.Btw, nem nagyon szoktak szar cuccot rakni egy crossmotorba.
[Ezt] azért olvassátok át vásárlás előtt.
-
válasz
Stalker-2572 #4839 üzenetére
Nem pont azt a CRt kell megvenni.
Vannak (nagyon) jó állapotúak is, minden csak körülnézés kérdése, ezt csak példaként hoztam fel. Hogyha olyan nagyon rossz lenne a váza, akkor nem nyerne versenyeket.De persze én csak egy elborult Szárny fan vagyok 8))
-
válasz
Stalker-2572 #4836 üzenetére
2Tvel alapból az a baj, hogy szervízigényes.
2T 125össel az a baj, hogy szétpörgi magát.
2T 500ason meg meghalszÉn 250est vennék, és a szívem egy CR fele húzna.
Szárnyas az isten
-
válasz
Stalker-2572 #4683 üzenetére
vagy téligumi utánfutóra teszi, valaki húzza, ő meg közben brümmög hozzá
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #4380 üzenetére
en egyszer autoval jartam hasonloan.birka testu kutyak ejjel atmentek az uton.bar sotet volt,lehetttek birkak is
. csuszos volt az ut is,en meg ahogy kell,jottem rendesen 90-nel.hirtelen feltuntek,en meg csak neztem.nyomtam a satufeket,de annyitert,mint michael jacksonnal az arcplasztika. az volt a makom,h miutan ketto atment elottem a 3. megallt nezelodni.igy pont atmentem kozottuk... soha ne mfogom elfelejteni azt az ejszakat.
-
Gergello
addikt
válasz
Stalker-2572 #4193 üzenetére
Kössz a tippeket! Ráérek még gondolkodni, azt mondták márciusig nincs gyakorlati vizsga.
-
sowi
őstag
válasz
Stalker-2572 #4109 üzenetére
nem akarom elkiabalni, de remelem
-
válasz
Stalker-2572 #3945 üzenetére
[]
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #3900 üzenetére
es milyen lett?marmint tudsz feltenni a kipufrol is kepet?
-
sowi
őstag
válasz
Stalker-2572 #3899 üzenetére
41es sok a 400as drz-hez sajna...39es kene...36os van rajta gyarilag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #3927 üzenetére
Naaa. Ezt már szeretem. Grafikon, meg minden.
Nem a levegőbe beszélünk
De ez csak egy fúvókaszett nem? Mindenképp torokátmérőt is kell változtatni? -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #3902 üzenetére
WOW,
csini darab -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #3900 üzenetére
Jiééé,
kályhacsőnek kályahcső festék -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #3902 üzenetére
Szép a gép,majd teszek fel én is az enyémről!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Stalker-2572 #3917 üzenetére
Mennyi pluszt hozhat a karbi?
Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest