Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz Tamás9x #75846 üzenetére

    GY6-osból a régi fajtánál (QMI152 -> 157) simán át lehet pakolni a 150-es hengert, és még annak is a kisebb fúrt verzióit is (160-170?, tele van az aliexpressz különböző szettekkel). Persze a hengerfejet és a tömítéseket is cserélni kellene. A 180-as hengernél már a blokkból is ki kell marni egy kicsit .... youtube videók vannak róla....
    Ezt a fajta módosítást senki nem veszi észre ;) és elég olcsón meg lehetne úszni.
    (Más motortípusoknál nem tudom, hogy van-e ilyen egyszerű megoldás.)

    Jó lenne nekem is egy ilyen blokk, de az enyémben már QMI153-as van, aminél megakadályozták az egyszerű cserét a tőcsavarok áthelyezésével :W . Pedig egy 150-est én is ráhúznék. Nem is a száguldozásért, inkább csak a könnyedebb gyorsulásért, 2 személyes robogásért.
    Szerintem egyébként még így sem lépné túl a 15LE-t.

    De egyelőre marad a variátor tuning, amivel nagyon sokat lehet szórakozni, akár gyorsulás (könyebb görgő), akár végsebesség (dob módosítás, szíj csere) irányában. Persze nem annyit mint a 2T-vel.

Új hozzászólás Aktív témák