Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz mekkGyver #70778 üzenetére

    Ki beszél a karbi meg a fúvóka hangolásáról? Én a meghajtás ráhangolásáról beszélek, valójában ezt nevezik hangolásnak.

    "Mivel a gyári rezó már az adott típusú motorhoz van gyártva, ezért azt már nem kell hangolni!"

    Milyen az a gyári rezo áruld már el nekem legyél kedves? :) Ha esetleg a motowell meg hasonló csövekre gondolsz amiket gyárilag rátesznek, akkor közlöm, hogy az olyan mesze van a rezonátortól mint Makó Jeruzsálemtől. :)
    Ilyen marhaságokat ne írogass, olyan nem létezik, hogy egy rezot egy adott típushoz gyártanak! :) Egyedül abban van különbség a rezok között, hogy a rezokhoz mérten vannak közöttük olyanok amik már közepes illetve nem túl magas fordulaton leadják a max teljesítményüket (8-10 ezer), és vannak olyanok amik akár 13-15 ezres fordulaton adják le a maxot, amik többek között mid race vagy high end kaliberű aluhengerekhez valók. Az előbbieket inkább vashengerekhez szokták ajánlani, ahol nincs olyan nagy fordulat mint egy aluhengernél. De természetesen még ez a fordulat is jóval magasabb mint egy átlagos csőnél.

    "Az ugyan igaz, hogy a görgőket érdemes a megnövekedett nyomatéktartományhoz állítani, de rosszabbul biztosan nem fog menni, mint sima kályhacsővel."

    Már hogyne menne rosszabbul...Már az előbb említett vashengernél is alaposan utána kell menni nem is akármilyen pontossággal, az aluhengerek világáról meg már ne is beszéljünk. A gyári súlyú görgőket meghagyva soha sem fog azon a kellően magas fordulaton dolgozni mint amilyenre szüksége lenne. De már az elindulásnál bukik a dolog. Lehet, hogy próbáltál variálni a dolgokkal, de akkor az messze lehetett a hangolástól.

    Ne, kérlek ne linkelj nekem szakirodalmat ezzel kapcsolatban. Inkább próbálj meg gyakorlatban több tapasztalatot szerezni ezek linkelgetése helyett :N Pár vasat összeraktam már életemben (és itt nem csak kipufogócseréről beszélek hanem A-tól Z-ig mindent), régebben nem is akármilyeneket, volt olyan közöttük ami még pályán is járt.

    "De tapasztalatból beszélek, mert 2 motoromon is cseréltem kipufogót"

    Az, hogy túl vagy két kipufogócserén az még nem tapasztalat, pláne ezek után, hogy ilyeneket leírtál ide.
    Egyébként DiTech-es rendszerre eleve nem szokás rezonátort csatlakoztatni pont azért, mert nehézségekbe ütközik a többletüzemanyag biztosítása. ;)

    Miközben ezeket írtam próbáltam szem előtt tartani azt a dolgot, hogy topikgazda vagyok ezen a fórumon, de kénytelen vagyok őszintén bevallani (szégyellem is miatta magam), hogy most először nehezen ment.

    Nem mondom, hogy egyáltalán nem értesz a motorokhoz, de hogy nem világos teljesen számodra a CVT váltó, a kipufogó és az adott henger szoros összefüggése ami a motorban van abban teljesen biztos vagyok. Különben nem írtál volna ilyeneket. Sok autó illetve motorszerelő sincs aki nem csinált ilyen dolgokat.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák