- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
Mobilarena
Ajánlott ingyenes Windows programok

Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok
üzenetére
Nem gondolnám,hogy jót tenne a HDD-nek,ha Windows 7 alatt leválasztjuk,és az pörög tovább,majd lehúzzuk az USB csatlakozóról pörgés közben.
Pedig az nem árt neki, áramszünettől sem szabad tönkremennie. A szoftveres leválasztás szerepe a cache esetleges tartalmának kiírása a lemezre, ami természetesen a gép szabályos leállításakor egyébként is megtörténik.
Az adatforgalom megszűnése után a HDD-fej parkolópályára áll, vagy marad ott, ahol éppen volt, ez firmware függő is lehet.
Ha ezután lekapcsoljuk a tápellátást, akkor típustól függően egy mágnes kiránthatja a fejet egy tartóbakra, erős kattanó hang hallható ilyenkor.
Amelyik nem kattan, annál marad a fej a parkolópályán, forgás leáll, légpárna megszűnik. De ezeknél is teljesen mindegy, hogy szoftveresen állítottad meg a forgást, vagy megáll az áram hiánya miatt.
Mindamellett van egy jó kis program, én ezzel szoktam leválasztani a lemezt, motorleállító parancsot is ki tud küldeni, ha úgy állítod be (Spindown):
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 8700F 64GB DDR5 1TB SSD RTX 5070 Ti 16GB Lian LI LANCOOL207 ADATA 850W
- Részletre elérhető , BankMentes lehetőség Dell Alienware AW3225QF 31.6 4K QD OLED Gaming Monitor
- HP EliteBook 640 G11 Core Ultra 5 125U 32GB 1TB FHD 1 év gar
- szinteÚJ Dell 15 i7 1355U 16GB 512GB FHD 120Hz!!!!
- Asus TUF F15 FX506HE / 15,6" / i5-11400H / RTX 3050 Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD! BeszámítOK!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.