- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S7 - páratlan galaxiS
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz kenguru99 #114491 üzenetére
40-50-ért ráadásul csak gagyesz gumit kap rájuk.
Kamelot mester, keress valami 1.8-2 liter körüli szívó benzines automata középkategóriást (Mondeot, Passatot, Avensist), az Escort után egy rakéta lesz úgyis mindegyik, és nem fog a gatyád sem rámenni a fenntartásra.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #114494 üzenetére
Mert a japánokon mindig rohadt idióta méretek vannak, szerintem ezt a 205/50 R17-et egyetlen európai kocsira sem szerelték gyárilag. Pont olyan szar, mint az enyémen a 205/60 R16, minden európai középkategóriást 205/55-tel szereltek, persze a japánoknak az nem volt jó, 30%-kal többe is kerül gumizni.
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #114496 üzenetére
Ha nem számít, hogy 400 vagy 1000 euróból gumizod fel az autódat (vagyis 800 vagy 2000, mert ugye télre is kell valami), akkor nem értem, hogy minek szórakozol az LPG-vel. Gondold át még szerintem, hogy mire van szükséged, mert ha csak a hely és a kényelem számít, akkor hidd el, hogy a középkategória sokkal barátibb fenntartási költségekkel is szuper. Persze, ha kell a 4.4 V8, akkor ezek nem játszanak, de akkor ne csodálkozz, ha a gatyád is rámegy majd a fenntartásra.
Ha mindenáron nagy motor kell, akkor is nézegess racionálisabb autókat. Passat W8, Superb V6, Accord 2.4, van azért választék.
nesa: ismerem, a téli méretünk olyan volt az E39 530d-n. Emlékeim szerint nem sokkal volt olcsóbb rá a gumi, mint a nyári 235/45 R17-es.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #114658 üzenetére
Szaladgálós verdának ki a fenét érdekel, hogy karcos? Inkább vegyen egy tank üzemanyagot a javítás árából, vagy vigye el a csaját egy normálisabb étterembe.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #114661 üzenetére
Bezzeg a klímádat nem akartad megcsináltatni.
Egy ilyen árkategóriás autónál teljesen felesleges az ilyen esztétikai hibákat javítgatni, néha le kell mosni, és biztosítani, hogy műszakilag kifogástalan legyen.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #114665 üzenetére
Mégis mit befolyásol akkor az autóban egy hibás alkatrész, a lelki állapotát?
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #114792 üzenetére
Szerintem egy jó állapotban lévő benzinmotornak sem kellene megártania, ellenben a fulladásos halál egyik motortípus esetében sem egy vonzó alternatíva, ezért én is inkább hanyagolnám ezt a jellegű pihenést. Vegyen ki egy szobát pár ezresért, ha meg csóró, akkor lehet izzadni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bajnokpityu #114860 üzenetére
Kapjon gyakori olajcserét (nagyon maximum 10 ezer km-enként, a legjobb szintetikus olajból, 0W30-asat), a 3km-es etapokon pedig csak simogasd a gázt. Semmi baja nem lesz így.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bajnokpityu #114862 üzenetére
Ez tény. Mi 2 éve vettünk egy Transitot, 50 ezres a csereperiódusa. Szervizkönyvében csak ezek szerepelnek, otthon meg kapott 25-nél és 75-nél meg 125-nél is cserét. Persze ezeket bizonyítani sosem fogjuk.
-
szőröscica
addikt
válasz ACAB95 #115208 üzenetére
Az 1.9 JTD jó motor, ha nincs széthajtva. Hobizoli biztos mesél róla neked sokat.
Átlagfogyasztása 6.2 körül alakul
A menettulajdonságok témája nyilván egyéni ízlés kérdése, normálisan biztosan el lehet vele menni A-ból B-be.
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #115282 üzenetére
Király kocsi, de chippelt 1.9 pd kell bele!
-
szőröscica
addikt
válasz KGellért #115561 üzenetére
A Fluence igazából korrekt autó, ha mindenképp új autót szeretnétek, és használt nem jöhet szóba, akkor szerintem nem nyúltok mellé. Bérautóként beletekertem kb. ezer km-t, nem sok, ráadásul az 1.5 dci volt, az röhejesen keveset fogyasztott. Viszonylag halk, kellemes belterű autó, néhány olcsó megoldással (engem a rádió és a maga a központi egység kezelése idegesített, de biztos meg lehet szokni, és végülis lejátszotta a zenéimet a telefonról). A futóműve szerintem szar, nagyon billegős és bizonytalannak tűnt számomra, de lehet, hogy rossz utakon elemében van.
-
szőröscica
addikt
No, legyártották még az AdBlue-s motorok bevezetése előtti utolsó példányok között a mi Transit Customunkat is, úgyhogy augusztus végén át is vehetjük.
[moderálva]
Szakmai topikban tilos hirdetni!
[ Módosította: Qru ]
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Én ilyenekbe szégyellnék beülni.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116828 üzenetére
Egy gyári kinézetűvel semmi gondom lenne, de ezekhez a rinyálós iramban stílusban "tuningolt" csodákhoz valóban túl elit vagyok.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116864 üzenetére
A 10s ilyen varázsszámnak számít?
-
szőröscica
addikt
válasz Lavidaloka #116917 üzenetére
Ilyen gyönyörű autót vétek 4 hengeres motorral venni, keress a 2.4-es JTD-ből egy szép darabot, az sokkal vagányabb. És bordó legyen bézs belsővel, ne ilyen halottaskocsi feeling, azt hagyd meg az Audiknak.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116952 üzenetére
Arra figyelj, hogy azoknak is szökhet a klímájából a gáz!
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #116976 üzenetére
Az 2 literes benzines turbó, régivágású, ugye?
-
szőröscica
addikt
Az jó motor, valószínűleg nagyon tartós, a leggyengébb 3 literes 204 lóval.
Ma a 25d már egy 2 turbós 2 literest jelent.535d-ről tudok nyilatkozni, százig ha nem tökéletesen egyenletes aszfalton padlózod, akkor a kipörgésgátló visszajelzője beleég a retinádba, a 275-ös Conti Sportcontactok pedig az életükért könyörögnek. Családi autónak egy touring kasznival bármikor kiegyeznék vele. Egyszer majdnem vettünk is egyet, még az E39 530d-nket akartuk lecserélni, csak bővült a család, és 5 felnőttnek nem lett volna elég nagy.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #116985 üzenetére
Ha már családi autó: [link]
Kályhaezüst fényezés, semmi ültetés, proli 17-es felnik, nincs M-csomag. A hátára egy 520d feliratot felraksz, és várod a gyanútlan áldozatokat.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz maggi1886076 #117366 üzenetére
Az legalább gyárilag ilyen, de az autónak annyi köze van a monitoron utólagosan ráprogramozott M-hez mint a gazdájának a stílusérzékhez.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #117422 üzenetére
A magyar használtautós terminológiát ismerve vélhetően MEGAFULL, mert van gondolom klíma, 2 elektromos ablak, esetleg multikormány van benne.
-
szőröscica
addikt
válasz Chosen #117425 üzenetére
Nos ilyenkor már nem lehet fullosságban kifejezni a felszereltséget, egyszerűen azt mondják, hogy a létező összes extrát megrendelte bele az első tulajdonos.
Minimális típusismerettel persze egyből kiszúrsz legalább 3-4 hiányzó dolgot, de ezeken jobb elegánsan átsiklani.
Egyébként ha nincs benne tempomat, nézz utána, hogy mennyire bonyolult utólag belerakni. Valószínűleg nem az, viszont az egy olyan dolog, ami egyetlen autóból sem kellene kimaradjon.
-
szőröscica
addikt
válasz Remekelek28 #117500 üzenetére
Ez nem euro5-ös motor.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #117513 üzenetére
És hozzátehetjük, hogy semmilyen értelme nincsen, egy plusz sarc csupán.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #115652 üzenetére
El is vitték a régit, az újat pedig átvettük.
Ahhoz képest, hogy facelift nem volt rajta, elég sok minden változott a 2013-as és 2015-ös gyártás között. Egyrészt plusz hangszigetelést kaphatott, szélzaj és motorzaj eddig sem igazán volt, viszont a teherautó-abroncsok gördülési zaja eléggé behallatszott. Az újban lényegesen halkabb minden, nagyon csendesen fut.Az ajtók sokkal finomabban záródnak, a motor annak ellenére hogy még ezer km-t sem futott, majdnem olyan kulturáltan jár, mint a bejáratott, 130 ezren túllévő elődje. A fogyasztás is kedvezően alakul, alig magasabb az új autóban, mint a régiben volt, nyilván ez idővel még csökkenni fog, de már most látszik, hogy az 1200km-es hatótáv simán megvan, ha bejáratódik, az 1300 sem lesz gond.
És sok egyéb apróság is változott, alapvetően sokkal jobb autónak érződik, legalább egy fél kategóriát lépett előre, pedig eddig is hozta egyszerűbb személyautók komfortját és minőségét.
Alig várom, hogy ősszel beüljön az egész család, és elmenjünk vele Csehországba egy jót sörözni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs