Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #98096 üzenetére
Egyébként megnézném, hogy ki volt aki ezt eredetileg így rendelte. Xenon fényszórón és tetőablakon kívül teljes fapad az autó. Se tempomat, se multikormány, se ülésfűtés, se tolatóradar, semmi. Érdekes kombináció.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #98102 üzenetére
Én imádom az ilyen jellegű belsőket. Kék, zöld, barna, piros, bármi jöhet.
Az egyenfekete belsőtől rosszul vagyok, ugyanúgy, ahogy a szürke fényezéstől is. -
szőröscica
addikt
válasz Kornel #98173 üzenetére
Céges Transitokba ott tankolunk általában, egyiknek sincs baja.
De tankoltam már a saját CR dieselembe és 530d-be is ott, szintén hibátlan. Ugyanígy jó a metrós is.Sőt, megnéztem a spritmonitort, a saját kocsimba 30 ezer km óta csak auchanban, illetve metrónál tankoltam, kivéve mikor külföldön jártam.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #98201 üzenetére
A 406-os Peugeot általában titkos tippem szokott lenni, de ez a képek alapján nem valami bíztató, és ezt az árcédula is tükrözi.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #98205 üzenetére
Persze, nézd meg személyesen, de se a tető, se a kipufogó, se a felnik nem illenek ehhez az autóhoz, és nekem az illesztések is furák, de ezt okozhatja a fénykép is.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #98207 üzenetére
Logikus. Nemrég megvette, belelapátolt egy vagon pénzt, majd eladja 400-ért.
Ne legyen igazam.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #98209 üzenetére
Akármilyen is lesz, utána nem akarsz majd Swiftet.
-
szőröscica
addikt
válasz deicide #98382 üzenetére
Elég pici, szerintem ha igényesen szerelik fel, akkor alig látható és semmiképp sem csúf.
Autópályán akár 1-1.5 km-ről is kiszúrta, ha mérnek.
Nem tudom, hogy a rendőrök látják-e, ha időben lassítasz és kikapcsolod, hagyod, hogy bemérjenek, akkor nem lehet gáz. Nekem felszerelés után biztosították, hogy Fáma lézerrel megmérhessem a kocsit, csak három vízszintes vonalat láttam ott, ahol a sebességet kellett volna, hiába próbálkoztam elölről, hátulról. -
szőröscica
addikt
válasz Buster17 #99049 üzenetére
Autóztam már pár tízezer km-t külföldön, többféle autóval, de sosem tapasztaltam ezt a nyugati üzemanyaggal jobban és többet megy az autó dolgot.
Pedig én itthon nem tankolok a menő kutakon, csak Auchan és Envi, ahol a legolcsóbb.
És se a Nissanomnak, se a céges Fordoknak, se a BMW-nknek soha semmi baja nem volt tőle, és nem evett belőle többet mint a külföldi üzemanyagokból. -
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #99269 üzenetére
Így van. Nekem a dízel 4-5 km alatt üzemmeleg, ha nem kapcsolok fűtést. Bekapcsolt fűtéssel városban simán lehet 12-14 km is mire bemelegszik. Csak azért szoktam mégis néha bekapcsolni, mert párásodik már ilyenkor.
Persze ha kimegyek a nullásra, a maglódi emelkedő tetejére fűtéssel is bemelegszik.
-
szőröscica
addikt
Most nem azért, de ha szoftveresen megoldható a dolog, akkor nyugodtan frissíthetnék az autót gyártási évtől függetlenül. Mint ahogy más esetekben ez meg is történik: a Ford Transit Custom-ünk még az állófűtés miatt is járt szoftverfrissítésen, pedig az aztán egy igazán rétegextra egy alapvetően melós kisteherautónak szánt modell esetében. De hogy a márkánál maradjunk, apám Accord 2.2 dízele is járt bent szoftverfrissítésen, ha jól emlékszem a DPF regenerációval összefüggésben.
Ezek nagy valószínűséggel nyilvánosságra sem kerülő ügyek voltak, nem is értem, hogy egy ilyen nagy visszhangot keltő esetben miért nem frissítik a lehető leghamarabb az összes érintett autót. Blama.
-
szőröscica
addikt
Hello!
Pár héttel ezelőtt az alábbi tünetek jelentkeztek az autómon, amit egy másik fórumon le is írtam, választ nem kaptam rá akkor:
Rosszalkodik az autóm. Kinyomott kuplungnál, lassú gurulásnál, ha egyenetlen úton megyek, akkor le akar fulladni, sőt néha le is fullad.
Ha csak egy helyben állok, akár percekig, nem jelentkezik a probléma. Ha fordulaton van a motor menet közben, akkor sem. Kizárólag alapjáraton guruláskor, és úgy figyeltem meg, ha úthibára hajtok, leginkább akkor jelentkezik.Mi lehet a hiba?
Nekem egy dolog jutott eszembe: két éve javították a motor testkábelét, mert el volt szakadva. Akkor nem produkált semmilyen tünetet az autó, csak olajcserekor vették észre. Elképzelhető, hogy most is ez történt, csak most hibajelenség is társul hozzá? Vagy más lehet a gond?----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezt követően pár hétig tünetmentes volt az autó. Ma viszont egy kinyomott kuplunggal guruláskor megint megugrott az alapjárat, illetve most egy piroslámpánál le is állt. Simán újraindult, de játszanom kellett a gázpedállal, hogy ne fulladjon le ismét. Elindulás után a maradék hat km-en, amit több jelzőlámpánál várakozás is tarkított, nem jelentkezett a hiba.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond? 1.9 dci motorról van szó, 190 ezer km-el. A múltkor dugtam rá Renault gyári diagot, nem volt semmilyen hibakód tárolva.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Balupapa #99627 üzenetére
Azért csak ésszel, ezek elég jó kütyük ár-érték arányban, de nem nyújtanak 100%-os védelmet, át tudják lőni, ha nem szerencsés a csillagok állása.
Plusz az óvatos közlekedés maradjon meg. Magamból indulok ki, én néha elég elborult módon autóztam, míg tudtam, hogy nem lehet bemérni. Nekem Laser Interceptorom volt, az tényleg átlőhetetlen, de ellopták. Nem bánom nagyon, lehet, hogy rossz vége lett volna, ha továbbra is elengedem néha a gyeplőt, ahogy akkor tettem.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nevelőapám 100-at megy egy gyengébb évben, belföldön és nem kamionnal.
Mégsem kell neki blokkoló.És csekket sem kapott az elmúlt jópár évben. Illetve egyszer igen, akkor is én vezettem a kocsit.
Szóval nem kell a duma a kint hagyott táblákról, én is ezzel racionalizáltam, mikor megvettem a blokkolót, pedig igazából az volt a helyzet, amit DeFranco írt. Okosabbnak és ügyesebbnek gondoltam magam a többiektől, ennek megfelelően úgy gondoltam, hogy fel tudom én mérni, hogy hol mennyivel lehet menni, ne akarják nekem megmondani, és ne tudjanak megfogni, ha gyorsabban megyek.
És bizonyára most is ugyanúgy taposnám neki adott helyzetben, ha fent lenne az autómon, pedig tudom, hogy baromság, és nem szabad. De szerencsére ellopták, és így sokkal biztonságosabban közlekedem.
-
szőröscica
addikt
válasz #27813376 #99707 üzenetére
Nincs kizárva. E39-ekben volt a dízelek mellé kiegészítő fűtés (kályha), a Tiedben is lehet.
Nincs fura szaga néha hidegben indítás után, pár percig alapjáraton ketyegve? Általában a vezető ülés alatt van a kályha, és a kipufogója is, nagy hidegben látható is a füstje.
Mikor hallod a morgást, próbáld meg leállítani. Utána még 1-2 percig szellőztetni szokta magát, valami zúg az autó alatt.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Hello!
Ma megint csinálta az autó ezt az alapjáraton majdnem leállok dolgot, amiről írtam korábban.
Míg kiszálltam, hogy kinyissam a kaput, 1 perc alatt kb. tízszer akart lefulladni. Gondoltam videóra veszem, erre a kis tetű abbahagyta.Kinyitottam az ajtaját, azt hitte, hogy már nem videózom, és újra elkezdte.
Szóval itt a link: [link]Kb. 15-16. másodperctől csinálja.
Ötletek, hogy mi a fene lehet? -
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #99909 üzenetére
Gyula?
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #99966 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy 120-al is le lehet csorogni dél-spanyolországba, anélkül hogy unnám. 3200km és az autóval lehetne 160-as utazót is tartani, nem az limitál.
Mások vagyunk. Én imádok autózni, reggeltől estig megyek anélkül, hogy ki akarnék szállni.
Én egyébként mindig 110-el járok. csend van, nyugalom, és 5 litert se fogyaszt az autóm.
De megértem azt is, aki 150-el tolja. Csak általánosítani nem kell.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Éves matricám van, leszarom.
-
szőröscica
addikt
válasz tixem #100060 üzenetére
Hát barátom....
Egyrészt az ár nagyon jó.
De ezek max 12-13 éves kocsik. Kíváncsi lennék, hogy mennyit kellett futnia, vagy milyen tulajdonosra volt szükség ahhoz, hogy egy ilyen motorblokkot felújítani kelljen. Normális tulaj mellett ezek alaphangon fél millió km-t el kell menjenek.400-450 rugóért én első generációs almérát keresnék, egy szép, megvigyázott példányt. Az egy korrekt, őszinte japán autó. Vagy primerát, ha nagyobb kell. Csak nagyon óvatosnak kell lenni, ezek igazi apokalipszis autók, minden túlélnek. Ezért a trehány magyar tulaj az egyetlen ellenségük.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tixem #100062 üzenetére
Hát nem tudom. Én óvatos lennék ezzel, az évszázad üzletének tűnő dolgok általában csak az eladónak azok.
Hidd el, ezek a motorok kis odafigyeléssel tényleg kimennek a világból, nem kéne generálozni őket.
Ha összehasonlítod, hogy milyen okádék fasztrákat kapsz ennyi pénzért, és itt mit ígérnek... Legalább a gyanú ébredjen fel benned.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- HBO Max & OD topic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Diablo IV
- Yettel topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen