Hirdetés
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
Nem, teljesen normális, hogy különböző nyomás van elöl és hátul.
Látom nagy a káosz a fejekben.
Az AUTÓGYÁRTÓ által megadott nyomásra kell fújni a kerekeket. Most azért a Vredestein oldalát linkeltem, mert ott találtam egy kereshető adatbázist, amiben azok is megtalálhatják a szükséges nyomásadatokat, akiknek valamilyen oknál fogva az autójukról hiányzik a szükséges nyomást jelölő matrica.Vendingo, Te pedig ezt írtad: [link]
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Azért mertem linkelni, mert az én autómhoz megadott érték stimmelt a gyárival. Ezek szerint nem minden autó esetében van így. Ezért a rossz linkért elnézést kérek.
Mindenki fújja úgy, ahogy vallása szeretné. Mindenesetre az autógyárakban okos emberek dolgoznak, akik valószínűleg kipróbálták és nem véletlenül, hasraütésszerűen mondták azt, hogy legyen X bar elöl, Y bar hátul.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tomcsi23 #67122 üzenetére
Nem tudok sajnos olyan oldalról, ahol ez így egyben le lenne írva.
Nyilván a helyes érdeklődési sorrend szerintem: B-oszlop/tanksapka, ha ott valamilyen oknál fogva nincs (gondolom törés/fényezés miatt), akkor kézikönyv, ha az sincs meg, akkor pedig lehet kérdezni/keresni a neten olyat, akinek megvan.
És persze gyakran ellenőrizni is kéne, amit bevallom őszintén, én nem szoktam megtenni. Csere után beállítom, és max. akkor nézem, ha hosszabb útra megyek (800+ km).
-
szőröscica
addikt
Ezt viszont nem várhatjuk el. Mert akkor a gumigyártónak minden modellel minden szóbajöhető autón végig kellene néznie, hogy mi az optimális? Azért az egy 205/55 R16-nál, ami általános méretnek mondható manapság elég húzós munka lenne.
Úgyhogy mégis marad az autógyártó által megadott érték, és ha valami nagyon nem stimmel, mint pl. esetedben, akkor lehet utánaállítani.
-
szőröscica
addikt
Autó és méretfüggő is a dolog, az aszfalt minőségéről nem is beszélve.
Szerintem pont hogy a zajosság a legobjektívebben mérhető dolgok egyike. Beülnek egy decibelmérővel és végigmérik mindet. Pl. a hóban kezelhetőség, vagy a jégen való viselkedés sokkal szubjektívebben megítélhető dolog, mint a zajszint.
-
szőröscica
addikt
válasz kalapacsolok #67383 üzenetére
A döglődő lendkerék felengedett kuplung mellett kolompol alapjáraton, netalán váltáskor, illetve leállításkor....
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #67596 üzenetére
Kívülről dögös ez a Duster, csak a belseje...
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #67604 üzenetére
A Duster AWD-je speciel meglepően jó, ugyanis a Nissan X-Trail-ével ápol nagyon közeli rokonságot.
Jól felszerelve pedig 5 millió is meglehet. Szóval a demagógiát mellőzve, objektívebben is leírhattad volna a véleményed. Szerintem ez az a vidéki rossz utakra egy sima benzinmotorral, 2WD-vel nagyon jó választás.
-
szőröscica
addikt
válasz V.Stryker #67622 üzenetére
A szervizkönyv egy dolog, ott inkább az számít, hogyha valós, akkor azt bármelyik márkaszervizben le lehet ellenőrizni.
Nekem most 172 ezer van az autómban, garantáltan. Többször nem viszem márkaszervizbe, az utóbbi pár alkalommal voltak velük gondok. Ezután sima Bosch szerviz fogja karbantartani, majd ott pecséljük tovább, a számlákat meg félreteszem.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #67719 üzenetére
Az üvegtető és a világos kárpit agyon sokat dob az utazási komforton!
-
szőröscica
addikt
Lámpánál féket nyomni pl. azért sem árt, hogyha hátulról beléd jönnek, akkor ne feltétlenül repülj bele a kereszteződésbe, vagy az előtted állóba.
Este viszont nem nyomom, ha állnak mögöttem, akkor kéziféket használok.
-
szőröscica
addikt
Nekem tetszik kívül-belül, bár ha lehetne, akkor világos belsőt választanék hozzá, illetve az alap 6 hengeres motort.
De ez jelenleg nem opció, autócsere kb. 2 év múlva lesz, és akkor is olcsóbbra. A Lancia Delták tetszenek nagyon, illetve addigra lesz már az új Civicből is használt.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #67840 üzenetére
Nekem az előző GS is nagyon tetszik.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz tomcsi23 #68395 üzenetére
Én annyi fele tankoltam már, de sosincs látványos eltérés a szintjelzőm állása alapján várható és a végül beletankolt mennyiség között.
Viszont az Envinél mindig tovább tart teletankolni, mert rettentően habzik a gázolaj. Az első kattanás után még simán belemegy akár 4-5 liter is, míg más kutakon max. 2. Mondjuk ennyi kényelmetlenséget megér, hogy 20 forinttal olcsóbban tankolok mintha a Molnál tenném.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz DeFranco #68461 üzenetére
Ezek klasszikus egyszerű benzinmotorok, nem értem mi a gond velük.
Még ha 2-3 henger nem is megy, akkor is van elég erejük és úgy a fogyasztás is kedvező lehet.Ha nincs ösztöndíj, akkor leköti a gyertyák felét, elzárja az üzemanyag útját és rögtön 1.5 literes 3 hengeressel tud spórolni. Ha meg jól sikerül a félév, akkor lehet dőzsölni, mehet mind a hat. A Ford ráadásul hátul is hajt, legalább megtanul vezetni.
-
szőröscica
addikt
válasz szokeherceg #68489 üzenetére
Légy szíves ne!
-
szőröscica
addikt
Igazad van, lehet turbós is!
Keveset futott, fiatal. Mondjuk a másik kettőhöz képest lomha lehet, de azért tekintve, hogy általánosan jobb állapotban van és fontos kérdés a megbízhatóság, szerintem érdemes lehet megtekintésre.
-
szőröscica
addikt
Nem kötekedni akarok, csak ne az alapján ítéljük meg egy autó biztonságát, hogy mennyire deformálódik az eleje egy ütközésnél.
És kössétek be magatokat.
-
szőröscica
addikt
válasz Puma K #68789 üzenetére
Összegezzük.
Első autónak kellene valami, ami viszonylag takarékos, van benne anyag és nem túl nehéz vezetni, valamint 700 ezer alatt van az ára.
Elsőre ez ugrott be: [link]
-gázos, tehát tankolni kb. annyi mint egy dízelt
-automata, tehát kezdőként sem lesz gondod azzal, hogy nem dízel és talán kicsit nagyobb gázzal kellene indulni. Ezzel nem fulladsz le és nem gurulsz hátra egy meredek emelkedőn sem.
-ha mégis visszagurulnál, vagy elnéznél egy parkolást, ebben van anyag, nem sok kár fog esni rajta, néhány karc pedig még férfiasabbá teszi!
-klímás, bele sem rohadsz nyáronDe inkább japánt szeretnél, itt van ez: [link]
-olcsó, még ha picit rá is kell költeni, hogy meglegyen a műszaki, akkor is bőven beleférsz a 700 rugóba
-és tudod, hogy a túlméretezett amerikai vasaknál csak a precíz japán technika tartósabb!Vagy ez: [link]
-ennek van megjelenése, road presence-e.
-bár én személy szerint nem ezt választanám, a hozzá kapcsolódó maffiózó berögződések miatt, de szintén megfelel a kritériumaidnak.Persze próbáld ki mindet, és amelyik leginkább tetszik, azt válaszd.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #68795 üzenetére
Az én elvem, hogy kis pénz, kis foci. De egy megye 2-es mérkőzés is lehet izgalmas és szórakoztató!
Egyébként ajánlottam én neki mást is, csak afelett átfutott. Ezek felett nem lehet átfutni, akkora nagyon!
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #68960 üzenetére
De azért csak 20 éves már, és vannak alkatrészek, amik futástól függetlenül elöregednek. Tömítések, műanyagok, gumialkatrészek, amik cseréje nem két fillér, ha gyári megoldásokat szeretne. Persze ha ezt elvégzi, akkor lehet egy megbízható autója hosszú időre. De ha mozgáskorlátozott, akkor viszont a Xsara Picasso jobb lehet, mert abba nem kell leülni, könnyebb a ki és beszállás.
-
szőröscica
addikt
válasz Melack #68989 üzenetére
Vannak itt papíros verdák is szép számmal, ha nem akar a műszakival vesződni.
[link]
-pont 2 kilóért egy igazi francia tespedős autó, v6-os duruzsoló motorral. Ezt még Te is bevállalnád simán![link]
-vagy baráti áron egy igazi olasz csúcsragadozó
-klíma, légzsák, minden ami kell
-tulajjal visszaíratod, műszakival együtt kéred[link]
-hát ő talán nem olyan jó választás, az eleje mintha sérült volna, lehet parkoláskor lekoccoltak vele valamit
-viszont nagyon jól felszerelt! - digitklíma, stb. ezzel csak nevetni fog azokon, akik az 1.0-s swifttel küzdenek felfele nyáron az emelkedőn izzadva. Nagy gáz, a V6 a duplakipufogón trombitál, bent pedig kellemes 22 fokot varázsol az automata klíma![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- Filmvilág
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Starfield
- HBO Max & OD topic
- Ukrajnai háború
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Gumi és felni topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs