- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #103052 üzenetére
Nekem a Bären Polar Plus akku bevált (5 éve van a kocsimban), de itt a fórumon senkitől nem láttam még, hogy ajánlotta volna.
-
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #103187 üzenetére
P2 alatt a 2. generációra gondolsz? Annak kódja N16, úgy több infót találsz róla a neten.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #103194 üzenetére
Az N15 jobb volt.
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #103205 üzenetére
A saját topikjában kiveséztük igazából az elbaltázott extrapolitika (kb. két felszereltségi szint, nulla konfigurálhatóság) és a nagyon szűk motorkínálat a veszte. Én ha új autót vennék, inkább vennék egy jól extrázott Accordot, 6-ost, 508-ast, mint egy fapad hármas bmw-t, vagy karikás csodát, netán csillagtolót. De úgy látszik, az embereknek a ,,presztízs" rengeteget jelent, még ha közben a szálka szúrja is a seggük.
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #103233 üzenetére
Én ezt így nem mondanám, a nem prémium gyártók közül talán a Ford az egyik legjobban konfigurálható. Véletlenül van pont Honda Accord és több Ford is a családban, mindet újonnan vettük. A Fordnál még a Transitba is tudtunk kérni állófűtést, meg egy csomó dolgot, úgy hogy nem kellett 20 másik, számunkra felesleges dolgot is megvenni. Viszont vannak kis csomagok is, amik együtt olcsóbbak, mint ha külön-külön vennéd.
Mikor az Accordot vettük, volt az Elegance meg az Executive és örüjjé. Ha csak egy valami kéne az Exeből, ami nincs az alapban, vedd meg egy millióval többért az Executive-ot.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #103274 üzenetére
Ha már koreaiak. Ez az új Sorento nekem nagyon tetszik. Nem vagyok egy SUV mániás, de egy ilyennel szívesen elkrúzolgatnék 110-el Dél-Spanyolországba.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #103386 üzenetére
Fiesta.
-
szőröscica
addikt
Akinek sok személyt kell vinnie, azaz legalább 5 felnőtt ül be gyakran hosszabb távokra, annak csak kisbusz alapú járművek fognak megfelelni. Transporter, Transit, Trafic, Vivaro, stb...
2 felnőtt + 3 gyerek számára jó lehet egy Sharan vagy egy Espace, de felnőtteknek nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Na, ez meg tipikus Mitsu. Király hajtás, okádék beltér, tempomat nincs.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #103638 üzenetére
Horgászni meg elővárosba viszont felesleges szerintem a 2 literes turbó.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #103641 üzenetére
A Megane 2-vel nagyon sok bajod nem lesz, igyekezz minél fiatalabbat venni és kombit, mert sokkal praktikusabb és szerintem jobban is néz ki a négy ajtósnál. Minimum 1.6-os motorral szereltet vegyél. Ha nem mész évente sok km-t, akkor felesleges dízelt venned, az 1.9 dci-k bár nem rosszak, de ha az előző tulaj nem vigyázott rá, akkor lehet velük szívni.
A Laguna komfortban, csendességben más szintet képvisel, de az nyűgösebb jószág. Ott a 2 literes 16 szelepes motort keresd, van egy úgynevezett IDE (közvetlen befecskendezéses) motor is, de az érzékeny az üzemanyagra, nem a világ legjobb konstrukciója. Ha sokat mész, akkor 1.9 dci-t nézhetsz. Ha érdekel a dízel, leírom, hogy mik lehetnek a bajai.
Amit tboy kolléga javasolt, azok közül a Mondeo 1.8-as 125 lovas motorral nem rossz. A Passzátot 1.6 szopó benzinnel kerüld messziről.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #103667 üzenetére
Grandtour megane sokkal praktikusabb, de ha a szedan tetszik, vedd azt, majd megbanod.
De 1.6 a minimum! -
szőröscica
addikt
válasz BeriHampeR #103696 üzenetére
Mennyire kicsi az kis táv? Mire használnád pontosan?
Az autó neve egyébként Superb, ejtsd szuperb, nem SuperB (szuperbé).
-
szőröscica
addikt
Lehet olyat csinálni, hogy valamilyen módon nyomás alá helyezik az autó szívó ágát, hogy megnézzék hol ereszt, ami miatt teljesítménycsökkenés érezhető?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz mycso #103961 üzenetére
Laguna II fórumon mindenki csak szívott a felújított VGT-kkel, 30 ezernél többet senkinek nem ment el. Ha nálam egyszer letérdel, akkor csakis új jöhet majd szóba.
De szerencsére egyelőre a turbóm jónak tűnik. Csak ezt a rohadék alapjáraton lefulladást sikerülne már megszüntetni. Pénteken este végre lesz időm elvinni diagra, ha nincs hibajel, akkor először az EGR-t iktatom ki, utána meg porlasztókat méretek.
-
-
szőröscica
addikt
Voltam ma diagon.
Nincsen hibakód, semmilyen rendellenes értéket nem láttunk, mégis random fullad alapjáraton a kis patkány.Jövő csütörtökön elforgatjuk az EGR-t, kap friss Sustinát és szűrőket, aztán kinyomom a szemét 400km-en, hogy ki legyen kormolva rendesen. Ha elmúlik a hiba, kap új egérkét magába, ha nem, akkor jön az injektorok bemérése.
Egyre kevésbé vicces ez, tegnap pl. akkor állt le, mikor egy főútra akartam kikanyarodni viszonylag sűrű forgalomban.
hobizoli: Írtad, hogy van olyan hely, ahol a szívóoldal tömítetlenségét tudják ellenőrizni. Esetleg tudsz mondani pesti címet erre?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz DeFranco #104076 üzenetére
Még nem nyúltunk semmihez, hétköznaponként csak este érek rá, ha nem lenne egy renaultos jó ismerősöm, akkor most sem tudtam volna még diagra sem dugni.
Alapjárati motor tudtommal nincs dízelben, a fojtószelepre majd ránézünk, köszi a tippet. Bár nekem most az EGR gyanús, mert erős gyorsításnál füstöl is néha és ilyenkor nem is megy annyira, mint kellene. És ezt okozhatja, hogy nyitott állásban megszorul, ami miatt akár alapjáraton is leállhat.
Ezért akarom először azt kizárni. Nagy résolajveszteség meg azért kevésbé esélyes szerintem, mert akkor talán nem random állna le, mert az injektor vagy szét van kopva vagy nincs. De az autó meg néha két napig nem áll le és van hogy percenként lefulladna.
-
szőröscica
addikt
Nekem a gyári szervizdoksiban le van írva, hogy milyen körülmények között van nyitva az EGR.
Alapjáraton is előállhat az a szituáció ez alapján, hogy nyitva van, holott zárva kellene lennie.Mindenesetre most hosszabb távokat jártam az elmúlt egy hétben, napi 2*30 km-t, illetve hétvégén volt egy 120 km-es kirándulásom, és egyszer sem állt le alapjáraton. Lehet, hogy valami kormolódási, koszolódási baja van, amiért nem kap elég levegőt, de hosszabb utakon meg valamennyire kiég? EGR gyanús nekem még mindig, csütörtök este kiderül. Viszont tuti, hogy a szívósort is ki fogom takaríttatni, ha lesz egyszer időm.
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #104339 üzenetére
Én ha most újonnan vennék kocsit, 10 évre megtartanám. Beletekernék max. 200 ezer km-t, annyit simán kibír, nem érdekelne. Kellemesebb karakter.
De ha újonnan vennék Focust, akkor inkább az 1.6 turbót keresném.
Egyik veszély sem fenyeget, marad a realitás, a 10 éves 192 ezret futott renault dízel nissan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Google Pixel 6/7/8 topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mobilinternet
- Linux - haladóknak
- Bestbuy játékok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen