- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #108018 üzenetére
Az egyikben van már 400 ezer, a másik meg szinte új, 2013. nyarán vettük, 110 ezer. Az elsőben már megdöglött volna szerintem az olajpumpa, ha baja lenne, a másodikra szólnának. Nekünk nagyon bevált, veszünk még egyet. Ugyanolyan mint a korábbi, állófűtés, 220V, ülésfűtés, tempomat, elöl-hátul radar stb. minden lesz benne a sávtartó automatikán és a navin kívül. Rohadt jó autó, mind melóra, mind utazni. Az elsőt 95 literes tankkal vettük, de a második csak a kisebb, 80 literessel fogjuk, mert azzal is 1000km felett van a hatótávja.
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #108046 üzenetére
Nekem meg végre lesz értelme a dízelnek. Napi 2*30km ingázás lesz ezentúl a programom. +ÁFA
hobizoli: ezért is írtam, hogy a sajátomban 10 ezrenként csere. Ha ezzel is napi több száz km-t tekernék, akkor ebben is csak 20 ezrenként cserélném. De mivel nem így van, ezért kapja szépen a jó minőségű teljesen szintetikus 0W30/5W30 olajat (most Sustina ment bele, papíron 5W30, de a tech sheet szerint inkább a 0W20-akhoz áll közel) 10 ezrenként.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Assimilator #108096 üzenetére
Nem kell azért annyira rettegni a CR dízeltől, az sem múlt heti technika már.
A recept általánosságban annyi, hogyha évi 10-12 ezer km-eket jársz, akkor ha biztonsági játékos vagy, érdemesebb benzinest venni, mert azon kevés költségesebb hibába futhatsz bele. Nem biztos, hogy egy CR dízel letérdel, ha ellenőrzött előéletűt veszel, és akkor évi 10 ezer km-nél is bőven fogsz az üzemanyagon vele. -
szőröscica
addikt
válasz updog #108178 üzenetére
Szerintem csak azért mert kezdők vagytok, nem kell olcsó szar kocsit venni.
Én friss jogsival egy 4 éves, akkori piaci értéken kb. 3 milliót érő autóval kezdtem, de kb. másfél hónapos jogsival már BMW 530d-vel mentem le a horvát tengerpartra, 1000km-t egyhuzamban. Óvatosnak kell lenni, ésszel kell közlekedni.Olyat vegyél, amiben van tolatóradar, az nagyon sokat fog segíteni a parkolások során.
Ha meg esetleg egy parkoláskor megkarcolod a lökhárítót, vagy lepadkázod a felnit, le kell szarni. A második kevésbé fog fájni. Ha hosszabb távra tervezel, akkor a szedán (4 ajtós) karosszériát felejtsd el, az nem gyerekbarát. Vagy 5 ajtós kompakt vagy kombi autó kell.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Something_ #108201 üzenetére
Király kocsi, csak nagyon lopják.
-
-
szőröscica
addikt
válasz Sátán44 #108285 üzenetére
Igen, a vezérműlánc szeret szakadni benne. Legalul olvashatsz róla, nem ajánlott 2012 előtti 1.2 TSI-t venni.
[rvilike]: Igaz, igaz, a Jaguar is prémium szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Criton #108898 üzenetére
Mi annak idején erősen nézegettük a Galaxyt és a Grand Espace-t, végül csak azért nem vettük meg, mert 5 felnőttnek kicsinek bizonyult. De gyermekes családoknak nagyon jó választás.
Apám vásárolt egy Accordot a Duna Autónál, minden ok volt vele. Képről ez az autó is korrektnek tűnik, ha az átvizsgálás során sem derül ki gond, akkor én nyugodt szívvel beleülnék. PSA dízel, finom szerkezet, megy mint a golyó.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz capulet75 #108905 üzenetére
Én megnéznék egy jó Accordot vagy Avensist is, utóbbit csak a 2 literes dízellel, egyébként mind a benzines, mind a dízel változatok jók lehetnek. És a Laguna 3-at sem vetném el a Nissan kooperációban készült 2 literes dci motorral. Megbízható szerkezetek, jó ár-érték aránnyal.
-
szőröscica
addikt
válasz #10726912 #109020 üzenetére
Ne tegyél bele 10W40-et, az rosszabb olaj mint az 5W40. Az első szám mindig a lehető legalacsonyabb legyen, mert egy 0W vagy 5W olaj sokkal jobban ken hidegindításkor, amikor a legjobban kopik a motor. Az olajfogyasztás viszont nagy terheléskor jelentkezik, nem hidegen. Melegen pedig egy 5W40 és egy 10W40 gyakorlatilag ugyanolyan.
Én egy jó 5W40-el próbálkoznék, pl. az általad említett Castrol Edge biztosan sokkal jobb minőségű mint az az Alpine micsoda.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz proci985 #109404 üzenetére
Nem írtad el az árakat?
Egyébként én néznék egy 2 literes szívó benzines Nissan X-Trailt. Szinte teljesen újszerűek beleférnek a most kifutott generációból. Nagyon jó az összkerékhajtásuk, van hasmagasságuk, szóval jó gumikkal bármilyen időjárási körülményekkel hazavisz majd. Ha nem találsz benzinest, egy 2.0 dci is jó lehet, azok is jól sikerültek, és azért a 175 lovasok szedik a pacskert.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #109462 üzenetére
Ennek az árából egy tízezer km-es autós körútra röhögve elmész, úgy hogy nem a leggagyibb szállodákban alszol. Inkább használd ki az S60 utazóautós kvalitásait.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #109528 üzenetére
Nem konkrétan erre értettem, csak általánosságban. Egy jó benzines tökéletes autó.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #109538 üzenetére
Kérdés, hogy volt-e upgrade, mert az 1.6tdci/hdi-vel a fő baj a kis olajteknő+hosszú olajcsere-periódus kombinációja. Nem lehet, hogy az újabbakat már nagyobb teknővel szerelik?
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #109871 üzenetére
Könyöklő terén maradj a gyárinál.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #109875 üzenetére
Szép lett. Hol csináltattad?
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #109979 üzenetére
Nekem a Lancia Delta nagyon tetszik, de nem tudom milyen autó.
-
-
szőröscica
addikt
válasz smallmer #110428 üzenetére
Most ha eltekintünk attól, hogy ez egy benzin és olajzabáló fostalicska, amit tényleg max 100 ezrenként masszív pénzekből generálozni kell, belegondoltál már abba, hogy másfél milliód van autóra, ami elég kevés pénz, és az autót nem csak megvenni, hanem fenntartani is tudni kell? Hogy egy 18-as szett gumi ha nem kínait akarsz, akkor komolyan zsebbenyúlós? Hogy ilyen autók alá esetleg masszív fékek és egyéb kopóalkatrészek kellenek, amik szintén nem átlagos árszinten mozognak?
Vegyél egy Toyota Celicát, Opel Astra GTC-t, vagy bármit, aminek köze van hétköznapi autótípusokhoz, nem malomkeréken gördül, hanem elég rá egy 205/55 R16-os gumi is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- PayPal
- Gaming notebook topik
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest