- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Alapvetően a márkaszervizzel az a baj, hogy a szerelők nincsenek motiválva a jó munkára. Nekik mindegy, hogy visszamegy-e az ügyfél vagy sem. Ezért aztán úgy igyekszik a nagy többség (tisztelet a kivételnek) elvégezni a feladatokat, hogy az a legkevesebb fáradtsággal járjon.
Ezért szerintem egy olyan SZAKszerviz, ahol a tulajdonos szerel is, és odafigyel az alkalmazottakra is, lényegesen jobb választás. Sufni Bélákra, utcasarki Pista bácsikra max. olajcsere erejéig bíznám az autót, de az új kocsiknál még arra sem, mert egy intervallum nullázás már túljárhat az eszükön.
Én nagyon sokáig kitartottam a márkaszerviz mellett, de sok gond volt velük, és a kocsim már annyit vesztett az értékéből, hogy nem sokat fog jelenteni egy vezetett szervizkönyv. Ezentúl Bosch szervizbe viszem, ahol ismerem a tulajt.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #70450 üzenetére
Egyszer tankoltam a 62 literes tankba 61.5-öt, de akkor már rohadtul fostam, nem is tudom minek jöttem el Miskolcig, mikor Gyöngyösnél kigyulladt a csóróságjelző.
Meg múltkor Bécsből hazafelé sikerült 60.5-öt locsolni bele, a túl alacsony szint el is kalibrálta a szintmérőmet, a maximum jelzés felett kb. 1 centivel állt utána a mutató jó ideig, aztán szép lassan megjavult, gondolom az úszó viccelődött a tankban.
-
szőröscica
addikt
Ez nem újkeletű, itthon is divatja van bizonyos márkák körében, a BMW-kből pl. tudom, hogy szeretik kilopni.
De egyébként visznek mindent, nekem a Laser Interceptort is lelopták, hogy rohadnának meg. Újra felrakatnám, de két okból nem teszem: az egyik, hogy nem tudhatom, lelopják-e újra. A másik, hogy bár nem vagyok száguldozó típus, érezhetően veszélyesebben közlekedtem annak tudatában, hogy nem tudnak megmérni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Alvin_ti4200 #70496 üzenetére
Szép ótó, gratulálok hozzá!
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz vendingo #70519 üzenetére
Akkor Jimny. És hozhatsz jobbkormányost is, ha csak csapatni kell, akkor nem lesz vele gondod.
Papíroztatni biztosan lehetséges, itt Miskolcon is szaladgál több jobbkormányos kocsi is magyar rendszámmal, legutoljára amit láttam, annak MML volt a rendszáma, szóval nem is rég kaphatta az okmányait.Csak az Angliából ide elhozás sem két fillér, nyilván ezt bele kell kalkulálni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Néhány hónapja cseréltettem első féktárcsákat és betéteket az autómon, mert fékezéskor rázott és válla is volt már 169 ezer km után. Gyári Nissant kapott, meg is szűnt a hiba, szép simán futott. Kb. 3 ezerr km-t, most pedig ismét ráz, nagyobb tempónál a kormányt becsületesen, míg városban érezni azt a tipikus hullámos tárcsa effektust, mikor azonos erővel nyomott fékpedálnál kicsit ,,hintózik" a kocsi. Egy nagyot nem fékeztem vele, de ha tettem volna sem lenne szabad ráznia.
Mi a fenétől mehet szarrá egy féktárcsa ennyi idő alatt? Ráadásul nem is valami hulladék, mert gyárit vettem bele direkt.
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #70810 üzenetére
Hátul is új minden.
Ha már csapágy. Alászedett kormánnyal fékezéskor, kis tempónál (pl ha a garázskapura fordulok rá kb 5-tel), néha erőteljes, fémes búgó hangot lehet hallani. Mint mikor fém csúszik a fémen kopott fékbetét esetén, csak sokkal mélyebb hangon. Ez megvolt a tárcsa és betét cseréje előtt is. Lehet összefüggés?
Szoruló nyereg esetén nem kellene fogyasztásnövekedést, vagy menetteljesítmény-romlást észlelnem?
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #70848 üzenetére
Tudom, hogy Subaru, de mérföldben és fahrenheitben mutatja az adatokat.
-
szőröscica
addikt
válasz Pete55555 #71306 üzenetére
Motorikusan jó lehet, ha a km valós. Ezek az 1.4 HDI/TDCI motorok tartós, egyszerű, takarékos szerkezetek. Nyilván nem egy rakéta egyik sem, de egy előzés lebonyolítható velük különösebb izgalom nélkül és városban is simán 6 alatt esznek, országúton pedig 5 liter alatt eljársz velük.
Egyébként nem tudom milyen a C3, jópofa, vidám autónak tűnik, de hogy az elektronikája mennyire háklis, azt nem tudom.
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #71315 üzenetére
Ez fogós kérdés.
Első generációs A osztályba biztos nem ülnék, de városi szaladgálósnak egy második generációs jöhetne, az már nem olyan csajos forma. Bár vannak erre jobb választások is szerintem, de ha az tetszik, akkor egy 160CDI abból nem lehet rossz. 2 literes motor, 82 lóerő, biztos nincs kihegyezve.A szomszédomnak A150 2. gen van új kora óta, szereti.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Balupapa #71322 üzenetére
Ezt a macerás szerelni dolgot nem értettem sosem. Az átlag ember nem fogja otthon a garázsban szerelni, már olajat is csak kevesen cserélnek otthon. Akkor meg nem mindegy, hogy milyen szerelni? Olyan helyre kell vinni, ahol értenek hozzá és ott szépen meg fogják csinálni.
A legtöbb macerás szerelni autó is azért macerás szerintem, mert Józsi bácsi a sarkon a gyári szerelési útmutatóról és a megfelelő célszerszámokról nem is hallott még.
-
szőröscica
addikt
Engem nem tántorít el. Hagyományos automatát vezettem már vagy 50 ezer km-en keresztül, az az autó bőven túl volt a 300 ezer km-es futáson és egyedül a wandlerét kellett felújítani kb. 60 ezer forintért. Duplakuplungosat is vezettem már, Skodát és Renaultot, mindkettő tetszett.
A saját autómban meg 130 ezer km-nél volt DMF+kuplung csere, bőven 200 ezer forint feletti áron. És ugye ettől a váltó nincsen felújítva... Szóval mindkettőbe lehet lapátolni a pénzt, ha az embernek nincs szerencséje, viszont egy városlakónak az automata kész megváltás lehet.
Sportautóba nem tudom kellene-e, de az a veszély nem fenyeget, hogy pár éven belül sportautót vegyek.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #72409 üzenetére
Ha van benne klíma és elektromos ablak meg abs, akkor az full. Ha tempomat is, akkor az full full. Ha tolatóradar, akkor már megafull.
Az összes többi extra olyan szintű rongyrázás, amire egyetlen becsületes embernek sem lehet szüksége - vélik a nepperek, ezért könnyítik meg a keresgélést ezen kifejezések emlegetésével.
-
szőröscica
addikt
válasz rookie8906 #72431 üzenetére
Ebből a listából a 307-est és a Mondeot kihúznám, illetve a régi C5 sem jó hírű, a többi bármelyik jó lehet, állapot alapján válassz.
Esetleg érdemes népszerűbb autókat nézegetni, mert egy 156 SW-hez tuti nehezebben kapsz mondjuk egy bontott lökhárítót, ha lekoccolsz valamit, mint egy Golfhoz. -
szőröscica
addikt
válasz bitpork #72504 üzenetére
Igen, nekem is ez volt az érzésem. Semmi gond nincsen egy jó 15 éves autóval. Akkor már elég biztonságos és kényelmes, tartós autókat gyártottak....
Egyébként annyiban igaz, amit leír, hogy egy 10-12 éves, sokat futott autó (értsd 300 ezer km felett) már előfordulhat az alkatrészek, motortéri csövek, műanyagok elöregedése. Persze ezek cseréje nem egy vagyon.
Én is terveztem a kocsim lecserélését 2-3 éven belül, de most lakást veszek inkább. 175 ezer km van benne, még ugyanennyit ki kellene bírnia. Ha nem is akarok vele ennyit menni, de vagy 5 évig még megmarad.
-
szőröscica
addikt
válasz #43960832 #72952 üzenetére
Ha jó állapotban vannak, akkor mindenképpen.
Nagyon megbízható típus mindkettő, viszont éppen ezért alaposan meg kell nézni mindkettőt, mert a tulajdonosok szeretik is kihasználni ezt a tulajdonságukat és elhanyagolják őket.------------------------------------------------------------
Más:
Az állófűtés továbbra is az egyik legjobb extra autóba. Voltam most síelni, reggelizés közben bekapcsoltuk az állófűtést, mire végeztünk és indultunk a pályára már leolvadt a jég az autóról, odabent kellemes hőmérséklet volt, és 2-3 km után már teljesen üzemmeleg volt az euro5 dízelmotor...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xbox Series X|S
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Futás, futópályák
- Automata kávégépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest