- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Melyik dízelt érdemes megvenni 2005-2008 évjáratokból? Igen, autótól függetlenül.
Kellene egy autó, amivel el lehet járni országúton max 6.5l fogyasztással (alsó-közép kaszni), és nem romlik el egy ugyanolyan idős benzineshez képest 10x többet.
Az autó napi szinten lenne használva évi max 20.000 km-re.
Egyszerűen már nem tudom melyiket nézegessem, mert ilyenkor vannak a pdtdi-k, a tdcik.... aztán nem jó véleményekkel vannak róluk.
Ja és ne legyen Suzuki. Meguntam, hogy mindenki útakadálynak néz.Most ne menjünk bele, hogy miért ilyen évjáratokat keresek, meg stb, csak a veszekedés lenne belőle, aztán elfeledkeznénk a kérdésről.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz ReSeTer #151202 üzenetére
Én abból az évjáratból dízelből csak 2.2-es Hondát, vagy 2.4-es Volvot vennék. Még jónak mondják a (gondolom többek között) Fordokban lévő 1.6-os, 90 lovas dízelt is. De nagyban függ a szerelési/karbantartási igény a futásteljesítménytől és az eddigi karbantartásoktól is.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz diegho #151193 üzenetére
Ne cserélj autót rakass a váltódba egy g*ci hosszú ötödiket. Ez lenne a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás.
ReSeTer: +1 az 1.9 PDTDI-re. Kulturálatlan hangos de nagyon jó motor és olcsón van hozzá minden. Plusz tdiclub-on olyan lelkiismeretes tdi buzi szerelő(ket)t is találni akik biztosan nem fognak átbaszni még ha könyékig bele kell túrni a motorba akkor sem. Ez sem utolsó szempont.
[ Szerkesztve ]
...
-
diegho
nagyúr
Majd meglátjuk mi lesz. Megpróbálok kibulizni egy cégautót majd pár hónap után, hátha, bár az is lehet, hogy megoldom tömegközlekedéssel a bejárást a nem forró nyári napokon, mert nyáron nem vagyok hajlandó buszozni klíma nélkül, viszont ősszel és télen teljesen rendben van szerintem. Meglátjuk majd. Ha össze tudom hozni, hogy 20k km alatt maradjon az éves futásom, akkor egy benzines jól felszerelt kényelmes autóra még válthatok.
-
ReSeTer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #151208 üzenetére
De hát az az s40 egy 2-es focus, nem? Annál már 7 feletti fogyasztást írnak tapasztalatból a neten országútra ti-vct motorral.
Többieknek köszönöm a válaszokat, nézelődöm akkor ezekből.
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Alvin_ti4200 #151210 üzenetére
Nyilván nem 90-nel tervezi használni. Arra egy "útakadály" is elég lenne.
-
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz #94529552 #151212 üzenetére
Hát, országútról volt szó, én pedig országúti fogyasztást írtam az ott megengedett maximális sebesség betartása mellett Autópályán egyébként 7.3 körül evett ugyanez az autó 120 km/h-nál. Amúgy tényleg bármelyik 200 LE alatti szívó benzines autó eljár 7 liter alatt országúton. Most egy 2 literes (136 LE) 406-os a társam a mindennapokban, de országúton az se fogyaszt lényegesen többet az 1.6-os Volvo-nál. Hogy az "útakadályokról" is legyen szó, a Volvo előtt egy 1.4-es (75 LE) Xsara-val jártam, az emlékeim szerint 6 liter körül/alatt evett országúton.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
De, 90 km/h-val akarok menni.
A német (splitmonitor, remélem jól írtam) oldalon nézve is 7,5-s fogyasztást találtam ti-vct motoros focus 2-re.
Én boldogabb lennék ha benzines is megcsinálná, de én nem igazán találok rá tapasztalatot, hogy ennyivel beérné.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz ReSeTer #151215 üzenetére
Itt a Volvo-m, 95%-a város-előváros (Budapest). Lazán hozható a 6.5-ös országúti, hidd el, akár az S40-nel/V50-nel, akár a Focus-szal. hangsúlyozom, ez nem a Ti-vct motor, hanem a 101 LE-s 1.6-os. Egyébként itt van a 2 literes 406-osom is ugyanilyen körülmények között mérve (meguntam, így novemberben abbahagytam a méricskélést).
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
Csatlakoznék eladóként az idős, keveset futott körhöz. Akit érdekel egy 15 éves Yaris 93 ezer km-rel, magánban keressen.
-
ReSeTer
senior tag
válasz Lacy6 #151219 üzenetére
Ezek mellékesek.
Az elsődleges dolgok azok, hogy betudjak menni munkába megbízhatóan, 7 körüli vegyes fogyasztással (80% országút), 90 km/h tempó, biztonságos kaszni. Na és persze ne a leglomhább motor.
Eddigiek alapján:
Ford Focus 2 1.6 TDCI 90 lovas (ettől kicsit félek), vagy 1.6 Ti-VCT, de hát mint írtam, nem nagyon találok olyat, hogy ez vegyesben 7 liter körül maradna
Skoda Octavia 2 1.9 PDTDI (egy passat b6 állandóan szerelőnél van, mondjuk az lehet 2.0 pdtdi)
-
Lacy6
senior tag
válasz ReSeTer #151220 üzenetére
Ha jó dízel motort keresel, akkor még ezt is nézd meg.
Igaz hogy 2.0 motor nagy része kombiba vagy cabrioba van, nagyon ritka a sedan.
Mondjuk nekem sikerült egyet vadászni 4 éve és semmi problémám nincs vele.
Egy biztos, nagyon tud menni és nagyon jól fogyasztÉn vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Olvasgattam az első hszt, de azért egy-két dolgot nem találtam meg benne. Mindegy, feltenném a kérdést, ami az én helyzetemmel kapcsolatos:
Ausztriából behozott autót szeretnék vásárolni, méghozzá jövőhét hétfő-kedden, egy 320i E46-os BMW-ről van szó(ez most mellékes, hogy megéri-e, meg hogy mennyire ez az igényem, stb) Az autó jó állapotú, és tegyük fel, hogy a szerelő által elvégzett teljes körű átvizsgálás után megveszem az autót. Külföldi okmányokkal rendelkezik, de nincs műszaki rajta, viszont szeretném a nevemre íratni és forgalomba helyezni.
Az autót HD kép alapján láttam, leírást adott róla az eladó, hogy mik vannak benne, és hogy minden működik, rozsda-horzsolásmentes az autó.Szóval a menetrend : Kedden hozza hozzám trailerrel az eladó a kocsit, aminek benzinköltségét fele-fele arányban állunk(de ez mellékes) Egyenesen az ismerős autószerelőhöz visszük. Ha mindent rendbe talál, akkor megyek a kocsival egy-két kört, majd egyenesen hozzánk gurulunk vele, ahol írunk adás-vételi szerződést, majd kp-ba kifizetem az autó árát. És most jön a baromi nagy kérdés: Az okmányok intézése milyen sorrendben történik? Gondolok itt az egésznek a menetére, pl: Vagyonszerzési illeték, műszakiztatás, stb stb... A-Z-ig leírná valaki a menetét? Köszi előre is!
Ja, és az is érdekelne, hogy ki csinálná máshogy az egészet, ugyanis az építő hozzászólásoknak hasznát venném! Köszönöm!
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
őstag
válasz Satyricon #151227 üzenetére
van p rendszámod? vagy hogyan fogod kipróbálni?
én azt tisztáznám a helyedben, hogy kitől fogod venni az autót hivatalosan?
magyar cégtől/magánszemélytől, vagypedig közokiratot fogtok hamisítani és "közvetlenül ausztriából" veszed?egyébként az osztrák gépjármű okmányokat nem ismerem annyira, annak nézz utána hogy miylen papíroknak kell lennie az autóhoz, hogy forgalomba lehessen helyezni
itt debrecenben van erre ember aki ezzel foglalkozik, amikor hoztam be autót akkor csak letettem a kpm viszgabázison, odaadtam neki a papiroka tés elintézett mindent, másnap mentem a kocsiért, rendszám már rajta volt, ez egész ügyintézésért 15-25 ezer ft ot szoktak kérni az ilyen ügyintézők
ha magad csinálod, akkor pedig a következők kellenek: vizsga, regadó fizetés, okmányiroda ügyintézés (vagyonszerzési illeték is van)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
bostone
addikt
Nem biztos, hogy jó helyen teszem fel a kérdést.
Úgy gondolom, a vágyaimat egy benzines váltaná ki.
5-10 km, ennyit minden nap megyek az autóval,
20-40 km egy héten egyszer a közeli városokba, nagybevásárlás, rokonokhoz ismerősökhöz hétvégente;
100-200 km havonta kéthavonta kirándulás céljából.1-2 éven belül szeretném a járművet megvenni.
Faluban élek, budapesten, nagyobb településeken évente 2-4 alkalommal fordulok elő.
Igényeim: szeretnék egy kényelmes, jól pakolható (fűnyíró), megbízható járművet, amivel az előzés viszonylag könnyedén végrehajtható. (A kényelem alatt azt értem, ha négyen beülünk (180cm-195cm magasságú személyek), ne kelljen olyan pozícióba állítanom a vezetőülést, ami különösen eltér a megszokottól)
Az egyterűeket valamiért nem kedvelem.
A motorháztetőt csak akkor nyitom fel, ha olajszintet ellenőrzök vagy ablakmosófolyadékot töltök fel, ezért egy megbízható szervízre is szükségem lenne gyöngyös, hatvan, jászberény körzetében. Márkaszervizek kizárva.
Legalább 15 évig ne kelljen lecserélni.
Új autót nem tervezek, a rászánt összeg "változó", de jó lenne ha 2-3 millió közt megállna.
Létezik az az autó, amire még a márkafanatikusok is elismerően bólogatnak ebben a "kategóriában"? (Évjárat, típus, motortípus stb)
-
félisten
-
Satyricon
addikt
válasz LuckyL #151229 üzenetére
#151228) rbalint88: az alja nem rozsdás, sem az ajtó éleinél, sem a sárvédőnél. Az utóbbinál kicsit rozsdás volt méghozzá valamelyik elsőnél, de azt megcsináltatta egy festővel, mondta hogy úgy rozsdásan nem adja el. ha az alja rozsdás lenne, akkor az ellen tudtommal lehet kezdeni valamit, de természetesen rozsdakupacot nem veszek meg! Képet küldenék, de nem lesz rá időm. Azért csinálok majd, max később elküldöm.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Az eladónak van egy rendszáma, amivel ideiglenesen kipróbálhatjuk a kocsit. Megyek vele egy 5-6 településen át vezető kerülő utat, aztán le is zsírozzuk a dolgot természetesen csak akkor, ha minden rendben a kocsival, ahogy az eladó is mondta! Mivel ezzel foglalkozó cégről van szó, bízom benne, hogy minden klappolni fog!Tegyük fel, hogy az autó külföldi okmányokkal rendelkezik... És nem az eladó tulajdonában van, akkor mit kell tennem?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
bostone
addikt
válasz szabonagyur #151231 üzenetére
Mi lenne az ajánlat azonnali vásárlás esetében?
A jelenlegi autómba ketten tettünk 170000-et 13 év alatt.
-
MPowerPH
félisten
válasz aero. #151201 üzenetére
Nem, igazabol a BMW melle akarok egy 2. autot, egyenlore. Igzabol a VW, Seat, Skoda kivetelevel minden kozepkategorias marka szoba johet. A kikotes, hogy automata es diesel legyen. A Volvo a motorja miatt tetszik, mert nem az atlag 4 hengeres traktor. Kia Optima tetszik a legjobban, de ugye ott meg nincs rendes eroforras.
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz Satyricon #151232 üzenetére
láttam a privát üzeneted, de alapvetően nem szeretnék telefonban tanácsot adni, amire tudok váalszolok itt a fórumban
meg nem is én vagyok a legnagyobb külföldi autó guru, eddig 2 kocsit vettem külföldrőlalapvetően attól tudod megvenni az autót akinek a tulajdonában van, vagy ha az illető emghatalmaz valakit hogy a nevében eljárjon
nem feltétlenül elijeszteni akarlak a hamis adávételis vásárlástól, hiszen a 90% ezt csinálja, csak akartam hogy tudd hogy bűncselekménycryptot minden termékemért elfogadom
-
creedszl
aktív tag
Sziasztok
Focus MK1-nél illetve G-s Astra-nál érdemes nézni hogy melyik évben készült?Gyártás közbeni ráncfelvarrásokra gondolok.
Hulligaaan
-
Satyricon
addikt
válasz #94529552 #151238 üzenetére
Nem hinném, hogy rosszul van megcsinálva a festés! Ha rozsdásan veszem meg és én csináltatom meg, akkor is van rá esély, hogy rosszul csinálja meg a festőráadásul akkor nekem kéne kifizetnem azt!
Korrektnek tűnik a srác! Van egy cége, és ezzel foglalkozik, hogy kocsikat hoz be! Utánaolvastam a cégének, nincs tartozása, minden rendben van vele! Pár hirdetését is olvastam már az elmúlt 4 hónapban, Ha jól emlékszem, mióta ismerem, ez a 3. BMW, amit elad, még a hasznaltauto-n láttam hirdetését. Az óta tartom vele a kapcsolatot. Egy órával ez előtt írtam neki SMS-t hogy felhívhatom-e, mert lenne egy kérdésem(adásvételivel kapcs.ban), de egyből hívott is fel. Kérdeztem tőle, hogy az adásvételi hogy működik majd, mondta, hogy ő adásvételit készített az osztrák eladóval, szóval jelenleg az ő nevén van a kocsi. Mindenféle TÜV-ös engedéllyel együtt a kocsi készen áll a műszaki vizsgára! Csinálunk mi is egy adásvételit majd, és akkor boldogság! Teljesen normálisan beszélt a telefonba, nem hebegett-habogott össze-vissza, mint amilyennel már találkoztam ezek előtt! Szóval úgy tűnik minden rendben van! Képeket, ha gondoljátok, küldhetek majd kedden
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
félisten
-
aero.
veterán
válasz MPowerPH #151234 üzenetére
2. autónak nem játszana benzin? Gondolom a BMW futna többet. Mondjuk a Kia Optimából én egy benzinest se találtam autotraderen, a dízel tényleg nem egy nagy dobás.
Utolsó generációs hidrós C5-t jónak mondják, ha vannak ilyesfajta fétiseid, jó a 2.0 literes dízele is, a motorral a Volvo viszi a prímet a listából, nem kérdés. A Mondeo nekem kicsit bumszli, de ugyanaz a dízel, mint a C5, szintén jó típus.
-
#94529552
törölt tag
válasz Satyricon #151239 üzenetére
Persze majd tegyél be képeket is ide. Tehát akkor ő megvette, és a saját nevére vagy a cégére íratta, és te vele kötsz szerződést nem a külföldi magánszeméllyel, ha jól értem. Ha csak megbízása van a külföldi eladótól, azt nem tudom, hogy szabályos-e.
Remélhetőleg nem fog átvágni a nepper, bár aki ebből él nem a jótékonykodásról híres. Km-óra állás kontrollra nem árt ha vannak szerviz számlák az utolsó időkből Osztrákiából.[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #151247 üzenetére
Ö kopogtat a nav ajtajan
-
travis84
csendes tag
Sziasztok, egy kis tanácsot kérnék tőletek. Autó vásárlás előtt vagyok kb. 2 - 3 millió a keret rá, fontos a megbízhatóság, értékállóság és hogy ne fogyasszon túl sokat vegyesben. Havi egyszer egy 700-800 kmes országúti vezetés, nyári külföldi nyaralás, a többi rövidebb városi menet. Nem egy személyre vásárolok, 1 gyerekkel (később talán 2), tehát babakocsinak, és egyéb cuccoknak nem árt a hely, így a nagyobb csomagtér előny. Évi kb 15 ezer km, ezért lemondtam a dízelekről, plusz a fenntartásuk is drágább.
Toyota Avensist néztem, benzinest, az árban pl ezt 2009-es. Sok jót olvastam itt is a típusról.
Kia Ceed-et/Hyundai I30-at is néztem, kizárólag benzinest a rövid távok miatt, igaz kisebb, de elgondolkodtam, hiszem jóval fiatalabbat, már 2013/14-est is lehet venni ezen az áron (pl ezt). Az újabb modellekben már nagyobb a csomagtér is (2012-től)
Még gondolkodtam, a kicsit merésznek tűnő ötleten, hiszen egy hibrid autóról van szó, a Toyota Priusról. Ebből a típusból 2009-2010-eseket lehet találni, itt ami visszatartó erő a 7-8 éves akkumulátorok és a lopásveszély.
Honda Jazz-ről szintén jókat olvastam, 1.4-esből már 2011-13-as példányokat ki lehet fogni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Politika
- Horgász topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- NVIDIA® driverek topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest