- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz theuprising #150647 üzenetére
A láncos vezérlés szakad, még az 1.6 szívóban is. Szar anyagok a beltérben az árához képest. Egyedüli érték, hogy hátul hajt, azon kívül semmi plusszt nem nyújt. 2,5 M-ért már autók is vannak. Inkább vegyen egy bogarat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Morris #150656 üzenetére
nekünk is a3 van 1.6
teljesen használható, persze nem túl fürge és városban 9-10 et eszik (automata)
baja nincsen pedig nagyon jól felszerelt
próbálj keveset futtottat vennine dőlj be a "sokat futott de azt autópályán mennyivel jobb mint egy városban keveset futott" dumának,oltári baromság, azok hangoztatják akik vesznek valami lefingott fost 300 ezer km-el és nem ültek még megkímélt, keveset futott autóban
100 ezer alatt futással vegyél max 8-9 éveset, akkor sokáig nem lesz gondod
cryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #150659 üzenetére
Az tény, hogy egy 40e km-t futott példány jobb, mintegy 210e km-t futott, de szerintem sem mindegy, hogy hol és milyen körülmények között ment a motorjába a méter.
100 ezer alatt futással vegyél max 8-9 éveset, akkor sokáig nem lesz gondod
Kb. én is ezt szoktam mondani magamnak, annyival kiegészítve, hogy a számok mellett tűnjön azért megkíméltnek/karbantartottnak is.
[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
2006 körüli 1. 6 106 lovas Audi a4rol mi a vélemény?
Vagy FSI jobb? -
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #150669 üzenetére
Feltűnő színekkel és jó felnivel tud formás lenni, egyébként annyira nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Morris #150671 üzenetére
Pl. 3.2 egy csigával?
-
Morris
veterán
Köszi srácok.
Megnézzük még a polo-t. Hátha tetszik neki. -
kovbela10
csendes tag
Sziasztok!
Első autót nézegetek saját részre, eddig az igényeimnek kategóriát tekintve az 5 ajtós Astra G tetszene leginkább. Kb. napi 10-20km megtétele városban, és egy hónapban egyszer hosszabb út, mondjuk kirándulás a hegyekben. Szerintem így csak benzines jöhet szóba.
Nyitott vagyok más típusokra is, akár még kisebb, mint pl. a Yaris is szóba jöhet. A fő, hogy a keretből egy relatíve olcsón fenntartható, és megbízható autó jöjjön ki, amivel kevés a probléma és kiszolgál mondjuk 5 évig. Ja, és mindenképpen klímás legyen.
A vezetési stílusom inkább megfontolt, mint dinamikus, inkább a fogyasztás az elsődleges.
A bizonyos keret pedig 700 ezer, indolt esetben max. 800 + az egyebek, (átírás stb.)
Ha jó a G Astra, ezen belül mit keressek feltétlenül? Inkább a Classic II vagy egy jobb állapotú korábbi? 1.4 is elég? Illetve mire érdemes odafigyelni a típusnál? Köszi!
-
válasz kovbela10 #150682 üzenetére
Ha lehet 2006-vagy utánna lévőket 14-16XEP motor kóddal ellátott változatot. Ha találsz egy jó állapotút , azzal nem lesz gond.
101-lovas XE-(l)-(H) motorral ne vedd meg (2000-2003) közötti időszak mert az szereti majszolni az olajat.További G Astra infókért az Opel topicba tedd fel kérdéseidet.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Golf méretben automata váltós autóból milyet érdemes nézni?
- városi / hegyi (Buda) használat jelentős részben
- 2-2,5m keret7g DSG-s Golf VI-ot nézegettem, de utánaolvasva a DSG nagyon nem komálja a hegyi / városi használatot és hamar megpusztul.
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
veterán
válasz =WiNTeR= #150685 üzenetére
Szia!
Az Opel Astrákba szerelnek 6 sebességes, Aisin gyártmányú valódi automataváltót (Opel kódja AF40), az elvileg bírja és tartós, ha 60 ezrenként cserélik benne a váltóolajat. Ha nem, akkor 200-500 ezer Ft közötti a felújítása, attól függően, hogy "csak" a szeleptömböt kell cserélni vagy komplett felújítás szükséges.
A szárazkuplungos 7 sebességes DSG-vel Danex fórumtársnak volt költséges sztorija kb. fél éve a VAG topikban. Emlékeim szerint ez is hasonló nagyságrend.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #150686 üzenetére
Szubjektív folytatás (szóval erősen szvsz):
1. A hagyományos automata finomabb cucc, mint egy duplakuplungos (pl. DSG).
2. Egy Golf picit jobb (finomabb) autó, mint egy azonos korú Astra.
3. Ha duplakuplungos, akkor viszont csak DSG (azaz VW, Skoda, Audi, Seat); ahhoz legalább találsz hozzáértő szerelőt. Más márkáknál közel sem ilyen elterjedt ez a váltótípus.Még egy objektív gondolat; a duplakuplungosban van kéttömegű lendkerék, ami elromolhat; a hagyományos automatában nincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #94529552 #150689 üzenetére
Német oldalakon láttam / olvastam ilyesmit, talán a HGP vagy a JP Performance erősíti meg a DSG-t. Komoly árszabást tippelek.
@(#150690) molnarpeter: +1
Az autó-fíling viszont zeróhoz közelít.(#150688) bajnokpityu: Nem tudod mennyi pénz? Félig viccesen feldobtam a témát egy VW márkaszervizben, hogy ha betojik a DSG, majd rakatok bele manuálist. Úgy tippelem, hogy 500 k-ból az is megáll. Erre a márkaszervizes azt mondta, hogy ha ők csinálnák, könnyen lenne 4 milla.
[ Szerkesztve ]
-
-
gurabli
őstag
Sziasztok!
Céges autó, választhatok, kérdés, hogy melyiket.
Van egy Toyota Auris, 1.3 vvt, közepes felszereltség (manualis klíma), nagyon korrekt, 2012-es, nem a legújabb (hybrid).
Másik Fiat Bravo, szintén 2012-es, közepes felszereltség. 1.4-es Fiat benzines.
Km, állapot, felszereltség szinte egyforma. Bravo külsőre jobban tetszik (a színe is), Toyota komolyabb és jobb autonak tűnik, már csak azért is, mert Toyota és nem Fiat.
Elvileg a Toyota lesz, de ha nagyon akarom, lehet meg tudom oldani a Bravot. Szerintetek?Köszönöm!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
gurabli
őstag
válasz aero. #150694 üzenetére
Azt kérem, amelyik jobb autó. A Fiat kicsit jobban tetszik, ez a modern formavilag nekem egyáltalán nem jön be (klasszikus német auto forever, Passat, stb), de ahogy olvasvatom, az Auris a komolyabb es jobb. A Fiat eleve nagyin idegen számomra. Ezért kérdeztem, hogy ne a külső alapján döntsek.
Számomra, ha vennem kell(ene), csak is német autó jöhet számításba, olasz vagy francia kizárt, japan meg csak azért nem, mert árban ott vagyok, ahol a német, onnantól pedig nem kérdés.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
gurabli
őstag
válasz theuprising #150696 üzenetére
Kipróbáltam, teljesen egyforma
Mondom, a Fiat jobban tetszik, inkább az én ízlésem, kívül és belül is, de ez csak esztétika. Vezetni is kb. egyforma, egyik sem túl harapós, erőmű, kényelmes mind a kettő. De a Toyota szerintem sokkal jobb, már csak azért is, mert Toyota. Vagy tévedek?"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
nagyúr
2010-11 körüli Chevrolet Cruze-ról mi a vélemény? Ez tényleg J Astra technika?
Esetleg valakinek van vele tapasztalata?Més que un club!
-
gurabli
őstag
válasz theuprising #150699 üzenetére
Nem, a cég szervizeli. Jogos, ez lesz a fő érv. Valahogy a Fiat közelebb áll hozzám, az Auris valahogy túl nőies (ez hülyén hangzik, és a Fiat sem egy maszkulin autó, de ez is szempont). Az eszem a Toyota felé húz, hiszen nem lehet egy napon említeni a Toyotát es a Fiatot. (meg akkor sem, ha a Toyota már nem a régi).
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- alza vélemények - tapasztalatok
- Elektromos autók - motorok
- Derail Valley
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest