- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
pink75
aktív tag
válasz
Khelben #14558 üzenetére
ja, nekem így van a katalógusban
no, igen, ha nem lennék granada-buzi, azt a mondeot venném meg, mert kombiból nem engedek (mindig jobban tetszettek, mint a lépcsőshátúak), és, szerintem, az a kocsi talán az egyetlen szép autó az utóbbi 10-15 évben, amit kihoztak
nyugodtság...háááát...katalógus szerint
1-esben 0-55
2-esben 40-102
3-asban -135
stbén max 85-90-ig használom a 2-est
-
tildy
nagyúr
válasz
Khelben #14555 üzenetére
Igen próbáltam.
Dacia logant(tetszett), régi swfitet (tetszett), új swiftet (nagyon nem tetszett), 2001-es, 2007-s accentet, régi toledot (1994-est), 2002-es cordobát (ez apámé , nagyon nem tetszett), régi corollát (öreg volt, de nem volt rossz) , renault twingot , peugeot 406-t, seat leont.
Ezeket vezetésileg próbáltam már.Koreait vagy japánt vagyok csak hajlandó venni . (1 kivétel van csak, és az a logan) De mivel a japók drágák általában, így ez marad.
Amúgy nekem nagyon kell, hogy kézreessen a kocsi. A cordoba nekem pl. ezért felejtős , nem jó vele váltani, a kocsi kezelése sem tetszik.
A régi swift az kézreesett, kifejezetten jó volt vezetni (csak gyengécske).
Eddig amire azt mondta, hogy na ezt az én sejhajom alá öntötték, olyan pöpec az a 2007es accent volt. -
pink75
aktív tag
válasz
Khelben #14556 üzenetére
melyik mondeod van? kombi?
a granada kombi az előző szériás (nem az új, grillrácsos pofájú) mondeo kombival egyforma hosszú kb, viszont nem olyan csapott, illetve nem dőlnek annyira az oldalai befelé
meg hát meddig számoljunk egy kombi rakteret? félig?ha belerakok egy kanapét, az nem számolgat
-
tildy
nagyúr
válasz
Khelben #14548 üzenetére
Természetesen külsőre is, vezetésre is.
Exemnek accentje van , imádtam vezetni. Pöpec gép
Külsőre meg tényleg szép, bár az előző version jobb volt. Nekünk ez volt, ilyen orrrésszel , csak 3 ajtósban. -
lajafix
addikt
válasz
Khelben #14513 üzenetére
Emlékeim szerint, akik újonnan vették -és akkora mondeo dízel fanok, hogy ezerszámra írják a mondeo.hu-t - és persze karbantartatták a verdájukat rendesen, 200 ezer felett cseréltek először porlasztócsúcsot.
Persze aki 4 évesen vette 80 ezer kilóméterrel, az óra szerint korábban.
meg aki talán 2003 közepe előtt vette az is, az nagyon kiforratlan széria volt.De nincs időm most kikeresni azt a vitát.
Szóval mondeo dízelt lehetőleg újonnan( 8 hónap volt a mondeo dízel szállítása most a cégnél...) és sokat hajtani, legalább 40 ezret évente. Családi 15 ezres éves kilóméterre jó a benzines, avagy lassan járj tovább érsz! -
dokar
addikt
válasz
Khelben #14511 üzenetére
"Már a karosszéria forma kialakítása sem hétköznapi. Vaskos és nehezen átlátható C oszlopával, valamint ferdehátú kialakításával a Signum egyszerre emlékeztet kombira, egyterűre és klasszikus ötajtós autóra. Az egyterű vénát erősíti a sokoldalúan variálható hátsó üléssor és a számtalan pakolóhely, kombis tulajdonság az egyszerű ülésdöntés, a forma pedig a megszokott ferdehátú modellekéhez áll a legközelebb."
-
Integra
titán
válasz
Khelben #14515 üzenetére
hát.. nekem aztán egyre megy mind, kell a nyavajának..
amúgy valszeg szubjektív, de térérzetre szvsz a signum valóban nagyobb.
meg a nagy busz felépítés miatt is. hátul meg egyértelműen nagyobb a térézet benne.
pontos belső méret adatok kellenének.de ez valahol olyan lehet, mint a jazz vs a többi autó a kategóriában.
méretre azonosak, aztán ha beleül az ember meg csomagtér meg variálhatóság, akkor midegyik elvérzik pikk-pakk.
valahol szvsz a signum is egy ilyen igásló -
válasz
Khelben #14509 üzenetére
"ha jól rémlik, a ford dízelekben is benne van a franciák keze, innentől egyértelmű."
Khm, a PSA dizelei a legfaszabbak koze tartoznak. Egyebkent lajafix, aki erintett a temaban, mondott olyat, hogy egy forumos adatgyujtesbol olyasmi jott ki, hogy annak volt gondja a dizelekkel, aki kulfoldrol behozott, "keveskilometeres" autot vett, aki meg ujonnan vette, annak meg nem.
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #14504 üzenetére
unokatesómnak van egy ilyen mondeoja, (dízel, el sem kezdem mondani, eddig mennyibe van neki) egy másikat is néztem pár napja, az is körben rohad minden ajtó aljánál, a kéttömegű lendkerék meg kupplungszett mindennel kb 170K, szervot nem lehet javítani, mert a vízpumpával van egyben egyébként eladhatatlan, mert millió van belőle, és ráadásul már kijött az új széria. amit néztem az talán 2003-as volt 2.0 benzines, teljesen jól nézett ki, 1.6-ért vették be a kereskedésbe. ebből nekem kb lejön az értéke...ezek után, hogy az ára mennyi, másodlagos. nem tudom a daewoo-val mi bajod, az GM-Opel technika...nagyon rosszat nem tudsz rá mondani..legalább nincs túlárazva, mint a vw.
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #14499 üzenetére
azért ha picit visszagondolsz a vw történetére, rájöhetsz, hogy nem elsősorban a minőségről kell beszélni, ha pénzt akarsz csinálni. anno a vw golfot, passatot, jettát csinált, olyanok voltak amilyenek, mentek, de azért azt kijelenthetjük, hogy voltak náluk szebb, jobb autók, nem is kevés. ennek ellenére nézd meg, ma mennyi pénze van a vw-nek, és milyen cégeket tudott megvenni...ebből is látszik, hogy csak gondolatban van 2-3 vállalkozásod.. azt sem tudom a dawoo autókkal, tévékkel mi a bajod. azért a pénzért amit elkérnek értük relatíve jó cuccot kapsz. nem csúcstechnika, de nem is túlárazva..
ha te a pékségedben extrafinom kiflit árulnál, de 150 ft lenne darabja, akkor csak azért nem halnál éhen, mert ott maradnának a kiflik a nyakadon. amikor a mondeot vetted, akkor is abban gondolkodtál, hogy a lehető legkevesebb pénzért a lehető legjobb verdát akarod, ebből lett a mondeo. nem lehet, hogy aki dawoo tévét, mikrót vesz, az is így gondolkodik?
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #14493 üzenetére
ugyan biztos nehéz belegondolnod, de ha egyszer valamiben igazán sikeres vállalkozásod lenne, biztos pénzed is lenne belőle. talán még több is, mint amennyire szükséged van. ebből miért ne indítanál egy másik profilban másik vállalkozást, ha minden feltételt meg tudsz teremteni ahhoz, hogy jól működjön az is. nyilván az élet sem téged igazolt. ebben sem..
-
illu
tag
válasz
Khelben #14489 üzenetére
Na igen én biztos nem fogok egy héten 1000 km-t menni
lehet hogy jó lesz az az 1000 km pár hónapra is vagy több ki tudja... Addig még sok víz lefolyik a Dunán aztán meglátjuk mi lesz. Közben tájékozódom és kikérem mások véleményét. Eddig a chevrolet aveo 4 ajtós tetszett feketében meg esetleg az új opel corsa aztán megláttam a fiat lineát mondom szép is jó is árban sincs elszállva, az is lehet dobnak még ki új kocsikat ki tudja még... Eddig még az alapfogalmakkal sem voltam tisztában szóval annyira érdekeltek az autók
, aztán ahogy elkezdtem nézegetni mostanában a kocsikat úgy tájékozódtam.
-
NoLF
veterán
válasz
Khelben #14450 üzenetére
ellepélda: én. kinéztem neten, elmentem, megnéztem, kipróbáltam, megnézte tesóm is, rendben találtuk (egyikünk sem ért az autókhoz, tetszenek, használjuk őket, tudjuk mi hol van és mit kell megnézni, ennyi) kifizettem, elhoztam, 3 éve semmi baja a tütünek (1 db lambdaszonda eddig a hibalista, egy 14 (15.) éves autónál szerintem ez a "még belefér" kategórián épp átcsúszik) és imádom.
-
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #13267 üzenetére
az lehet hogy egyedi rendszámnak hívják, de Te egyedileg vásárolt rendszámot írtál..nézd csak, mekkora baromság..ne nekem kelljen már kitalálnom, mit szerettél volna írni..
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #13264 üzenetére
nekem is egyedi rendszámom (és egyedileg is vásároltam, bátor gyerek vagyok, nem jött velem senki) van, meg neked is, meg mindenki másnak is.... vagy a tied rajta van 20 autón?
gondolkodj, picifiú, az nem leadott autó rendszáma. vagy nem érted a kérdést? nem először fordulna elő a héten..
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #13249 üzenetére
első érv:
[link]
A nyilvántartásban a forgalomból végleg történő kivonásra vonatkozó záradékot rögzíteni kell és annak tényét a forgalmi engedély hivatalos feljegyzések rovatába be kell jegyezni. Ezt követően a forgalmi engedélyt és a törzskönyvet lyukasztással érvényteleníteni kell. A rendszám-érvényesítő címkét a bemutatott rendszámtábláról az ügyféllel el kell távolíttatni. A rendszámtáblát, valamint az érvénytelenített okmányokat a kérelmezőnek vissza kell adni.
2. érv:namost az a baj, hogy nekem határozatom is van, leadott autóm is van, visszakapott rendszámom is van...akkor szerinted?
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #13246 üzenetére
megint hülyeséget beszélsz, szokás szerint fogalmad sincs a dolgokról....egy autóról úgy kerül le rendszerint a rendszám, hogy valami ok miatt véglegesen kivonják a forgalomból...ilyenkor szépen leadod a verdát a bontóban, a papírokkal, meg a rendszámmal elballagsz az ocsmányirodába, a forgalmit, törzskönyvet érvénytelenítik lyukasztással, a rendszámról meg lekaparják a matricákat, és visszaadják neked, vidd ahova akarod, hiszem egyszer azt már valaki kifizette.... soha senki nem kapja meg mégegyszer..
nem értem miért kell leírni valamit úgy, mintha tény lenne...
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #13232 üzenetére
a haver megvette a céges F astráját, sima 1.6 benzin, csak egy olajforgalmazó cég autója volt 92-től idáig, elég jó szaladgálós autó lehetett 300K km-rel, bár ott mindig időben kapta a jófajta mobil1 olajat, a mai napig sincs vele gond, sőt még az olajat sem eszi. érdekes, olyan astráról én sem hallottam, amire panaszkodtak volna..talán ma már elmondható a 300ezret futott gépről, hogy strapabíró, nem?
-
Bubu79
addikt
válasz
Khelben #13234 üzenetére
Céges autó ( kulcsos, tehát akinek kell az viszi ), 5 éves, 160000km-rel, szintén G Astra ( 1,6-os benzines ) - nem zörög, nem harákol, kicsit esztegeti az olajat - ennyi minden bűne...
Olajon, fékbetéteken és tárcsán, valamit a gyújtáskapcsolón kívül nem kellett még cserélni benne semmit.
Biztos csak véletlen...
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Khelben #12966 üzenetére
igen, és arra mondtam hogy nem tudom még a konkrét árát.
olyan 2.000.000 és 2.500.000 között lehet valahol. Megint ugy szállunk ki belőle mint az előző focusbolakkor 2milliórol indultunk (1.6ambiente 98') és 1/4része maradt a kölcsönnek mire jött az uj. Most megint ez lesz csak majdnem 4milláról
.
Most nézem a képét az autodnak gondolom a hirdetésbe az a tied.... szerintem téged is átejtettek, mi is trendnek vettük az amebientet. de neked sincs pl ködlámpád, meg etc.. Vagy a beszámitásnál szopattak meg minket és ledegradálták ambientre
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Khelben #12964 üzenetére
nem kalkuláltunk még pontos árakkal, csak nézelődünk.
mi a baj a dizel fordal? A mostani is az, csak kurvára hajaz egy traktorra, érezni a motor hangján és erején is hogy tré
. és nem megy töbet 130!!!nál (illetve itt már 2xes a fogyasztás 80km/hhoz képest, azért ez nem normális.
Természetesen 0km-es uj autórol beszélünk, és a fordnál van ugy 500.000Ft körüli kedvezmény a flotta miatt, ezért is néztünk a fordbol magasabb felszereltséget.
-
fokukac
nagyúr
válasz
Khelben #12737 üzenetére
ilyen cuccok nálam sem mennek tönkre, csak az enyém 5 és 7 liter között eszik, attól függően, hogy mennyire gyilkolom
------------------------
a benzinárhoz kapcsolódóan pedig : sosem lehet olyan drága, hogy visszaessen az eladott benzin/gázolaj mennyisége, baromira árrugalmatlan. Aki eddig tankolt, ezután is fog, ez van. Akinek eddig volt pénze rá, ezután is lesz.
A magam részéről csak annyi a biztos, hogy 3 literes V6-osom sose lesz míg nem leszek milliomos, de addig talán kibírom valahogyan.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Khelben #12695 üzenetére
"ültél már ilyenben? ... amikor benne ülsz, kb olyan, mintha egy szűk bádogdobozba raktak volna, természetesen kényelmet ülésben..... és egyébként se élveznéd, hogy "kva jól néz ki" mert úgyse arra figyelsz, hanem hogy mi nyom meg mi áll a combodba éppen és mid zsibbadt el teljesen."
-
Dare2Live
félisten
válasz
Khelben #12649 üzenetére
Integra hszével azthiszem egyetértek.
Ha tudnád, hogy még síelek és minden nap sízés utáne zsibbad tőle a lábam és "hude hidegben", hóviharban... is élvezem..... és windsurfozok is trapéz nélkül 100+km/hs szélben és mert sajnos csak ritkán csinálom néha annyira szarrá töri a kezem a bumm, hogy csorog le a vér a karomon és a 15Cs vízbe is boldogan megyek be ha van szél és szarom le, hogy 3h után már szószerint lilák a lábaim.....
és akkor még a Thai BOx kimaradt pedig az se a pihepuhaságárol híres.
Nem még tudok járni és a 15Cs lila lesz lábam viztöl még beteg se lettem: Soha.Úgyanígy k*ra élveznék beülni egy lényegében utcai versenyautóba és megnézni milyen az a 0-100 4sec alatt meg az über alacsony súlypont ude élvezném. Ja és amikor kiszálnék a kocsibol lehet zsibbadna valamim: de ki nem szarja le bazki.
Ahogy tapasztaljuk, más véleményét te nemscak megérteni de elfogadni se tudod ettöl még előadtam ezt a monologot hátha.
-
-
lsc
nagyúr
válasz
Khelben #12620 üzenetére
Amennyiben nem elég az adat , akkor tőle kérdezz , ne engem cseszegess . Nekem a megadottak alapján ez a javaslatom , ha neked nem elég akkor kérdezz , csak ne tőlem .
Azt viszont látom a szövegértés nem az erősséged .
Utoljára írom , hanyagoljuk egymást , ha tudsz jobbat akkor javasolj , ha nem , akkor meg nem fontos írni , ennyi . -
lsc
nagyúr
válasz
Khelben #12616 üzenetére
Mint írtam , nem velem kell kötözködni , ajánlj jobbat , ennyi . Aki a tanácsot kérte felnőtt ember , több javaslat közül könnyebben dönt . Egyébként szerintem nem általánosságokat kért hanem konkrét javaslatot , erre Te leírtál egy "maszek" véleményt . "A toyotáknak meg a vw-knek szerintem irreálisan magasak az ára, miközben semmivel nem nyújtanak többet, mint a hasonló kategóriájú és életkorú más típusok" . Mint írtam ajánlj jobbat , engem hanyagolj légy szíves .
-
Eagl3
veterán
válasz
Khelben #12616 üzenetére
Azért ezt nem mondanám. Minden autót (típustól függően) más és más vezetni. Arról nem beszélve, hogy itt sem mindegy az anyaghasználat, motor, elektronika stb.
Amúgy a Ford-ok ról én is csak jót tudok mondani mint a Mondeóról mint a Fiestáról viszont egyiket sem mondanám kényelmesnek.
-
-
-
Integra
titán
válasz
Khelben #12247 üzenetére
hát ja, ott az ki van találva
a6 3.0 tádéiben nekem szétvert mindent a szakadt vezérműszíj, még jó, hogy garis volt a kocsi, mert ha azt zsebből kellett volna fizetni...
persze szarul csinálták meg és még 3x kellett visszamenni hűtési problémával, aztán gariban cseréltek mégegyszer mindent...
aztán el lett adva inkább -
t1
veterán
válasz
Khelben #11867 üzenetére
dehogy is... Escort RS2000
Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Autós topik
- Milyen videókártyát?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- További aktív témák...
- ÚJ - iPhone 16 Pro 512 GB Black Titán - - Apple Garancia - 0 perces, 0 ciklus
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- ÚJ Gamer PC-k - készletről - azonnal - számlával - 2 év garanciával - www.olcsogamerpc.hu
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Samsung Galaxy Watch 7 44mm E-sim / Gyári Garancia 2026.10.22-ig
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest