- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
gooool
őstag
Köszi a további segítséget!
Most még úgy is a kp. gyűjtögetési rész jön,így lesz időm megnézegetni,hogy melyik autónak mi az Achilles-sarka,stb. és ha elmegyek szemlére és igencsak a vásárlásra hajlok már,akkor elviszem egy szervizbe a vétel előtt,ahol átnézik tetőtől talpig,hogy ne legyen szívás belőle.
Kihagytam valamit? -
gooool
őstag
Akkor ezek szerint Te sem átlag magyar ember vagy ha már két új STi-d is volt,de ez most mind1 is.
Tényleg nem sok a kötelező szerviz,ellenben minden más az tud lenni,most már én is belátom...
A biztosítás szinte már minden autóra megfizethető tétel,nem olyan mumus,mint régebben volt.
Közben gyors számolással arra jutottam,hogy olyan 18lityi körül evett az Imprezád.
Az USA-beli közlekedési helyzet meg még TV-n keresztül is durva,nem hogy mindennap átélni azt,gratulálok!És köszönöm a tartalmas beszámolót!
-
VR6-Fan
veterán
a turbos épített egy szívó motor lett turbosítva (nem nem csak rá lett b@szva egy csiga..), pontosabban egy VR6-os, a ruhája meg egy golf 1 cabrio, nyomás függvényében a teljesítmény 280-350le közt.
nálam meg egy öregecske 1,8-as szívó.
aprópó miért adtad el, ha publik, csodáltam is, hisz nem az első bubarud volt, ha jól emlékszem?!
az ok egyszerű, baromi nagy hőterhelést kell elviselni az olajnak, a turboból lefolyó olaj nem éppen hideg.
akiknek itt a környezetben épített ne adj isten turbos gépe van állt 10w60-at használ.
pubwart:remélem ezzel neked is tudtam némileg válaszolni, ilyen autóknál a fogyasztás nem elsődleges szempont
nyilván egy mezei 1,6-os rohangálós 3-as golfba én se töltenék, mert felesleges.
-
VR6-Fan
veterán
valami magyarázat?
nálunk köszöni szépen jól el van a turbosba is.
pubwart:nem volt vissza hívás ha erre gondolsz, ált ezek a hibák user's hibára vezethetők vissza, két márka szervízből hallotam az infokat, személyes szervízes tapasztalat, van egy kuncsaft tuoranba van neki nem 190le de már turbo-kompresszor sima trip tronic vákum cső kilyukadás gondja volt asszem eddig (helytelen tervezés, elrendezés) más komoly gondja nem igen akad vele 100e+ asszem már a kocsi, első tulaj.
-
Vangelis
félisten
Hát én is azon leszek, hogy legyen! De akkor már jobb, de most vennem valami trágyát, hogy később lehessen olyan.
200ezrem van per pill... de még majd át is kell iratni....., tehát még arra is pénz kell majd valahonnan...
de ha nincs kocsim nem lesz pénzem sem.
ez a suzuki itt van tőlünk nem messze.
-
aesir
veterán
Ha büntetni akarnának, akkor nem zavarná őket hogy nem tudnak angolul. Azért nem büntetnek fejlett nyugati rendszámos autót, mert hátha vagy "valaki" akinek "van ismerőse a politikában" vagy egyszerűen "bűnöző" és ez a büntető rendőrre mindenképpen retorziókkal jár.
Nekem magyar rendszámos a GT3 egyelőre, de ha tovább megy az esztelen szopatás akkor visszateszem németre. Azaz előbb-utóbb mindenképpen, hiszen költözünk is ki Münchenbe.
-
aesir
veterán
Ha van úniós csatlakozás óta alapított céged, amelynek van mondjuk szlovák bejegyzett címe IS akár magyar fő telephely mellett, és az autó ezen cég nevén van, akkor sem a rendőr sem pedig senki nem tud belekötni semmibe. Ugyanez igaz a német rendszámos cuccra is, a liechtensteinit pontosan nem tudom hogyan oldják meg gondolom azok is cégautók, az amcsik szintén. A legegyszerűbb nyilván az úniós cég, mert egy szimpla címbejelentéssel máris mehet minden.
A magyar törvények szerint, ha tartósan tartózkodsz Magyarországon, akkor a külföldi rendszámos autót honosíttatni kellene, ezt viszont a határok eltörlése okán senki sem tudja ellenőrizni. Ennyi. -
fekeandras
őstag
Múltkori evo talira gondoltam.Volt ott 2 új Impreza is.Kék + egy sötétebb (fekete??).Az egyik külföldi rendszámmal.A rendőrpalotánál láttuk őket és fél órán belül feltűntek a parkolóban is.Kövezzetek meg (winner ne ugorj
) de nekem az új jobban tetszik mint a régi sedan forma.
-
Integra
titán
egy ideig gurultam cayenne turbo-val és nem dobtam hátast tőle.
amúgy meg ronda is, bár igaz, ez szubjektív
a váltó egy hulladék, lassú, megalszik a tej a szájában, a fékek is meglepően hamar megadják magukat, 23-25 liter alapfogyasztással városban. idegesítő 2 naponta tankolni a 110 literes tankot.
viszont a bose hifi az valami brutális ahogy szól, azt imádtam.
meg jól húz nagyon az első 3 fokozatban, de megöli a váltó az egészet.
lehet, hogy az újban már más van és kerámia fékek vannak rajta, de amit én vezettem..
annyit azért nem ér.
inkább egy infiniti fx50 -
Vandit.
addikt
Értem én és köszi, de egy 7-es, akkor sem 3-as sem árban, sem szervízköltségben. Vagy én tévedek?
Mondjuk én 7-est, akkor sem vennék, ha megtehetném. M6-nál feljebb nem mennék.
A márkaszervízről meg annyit, hogy unokatesóm 3-asát, olyan jól megcsinálták, hogy pár km múlva megállt és el kellett szállítani, mert nem mozdult. -
Vandit.
addikt
Okés. Én veszek, mert előtte át lesz nézetve és kevés km-el is kifoghatok olyat, ami szar és mondjuk nem volt rendesen szervízelve.
Azért egy 7-es bmw szervízköltségét ne hasonlítsuk egy 3-aséhoz.Mindenkinek ez az agymenése, hogy drága fenttartani. Nem drágább, mint egy szakadt szuzukit szerintem. Aki meg akar cáfolni az számokkal tegye.
SpeedR: Egyetértek.
-
SpeedR
őstag
Ne vicceljetek már. Egy 15 éves autónál már nem a kilométert kell nézni, hanem az állapotot, karbantartottságot.
"azt ugye tudod, hogy horribilisek az alkatrészárak a bmvauhoz, ugye? "
Ezt általában azok mondják, akiknek soha nem volt még BMW-jük. A 7-est meg ne hasonlítsuk a 3-ashoz. Abba tényleg lehet, hogy 90e a márkaszervízben a fékbetét, a méregdrága óradíjjal beépítve. Én az 5-ösbe viszont 12e-ért vettem. Szerintem ez nem olyan vészes... -
hobizoli
nagyúr
Es ez mi ez a "normalisabb" melo ennyiert?
Csak mert egy alap 160 oraval is kijon lazan 7.2k USD, ebbol rohogve adoznek 20%-t, marad 5.6k.
De allamfuggo az ado is, pl asszem Georgia-ban(?) frutti 6% az SZJA es LOL 4% az AFA. Multheten olvastam vhol... kicsit elgondolkodtam vala, hogy khm baaaaaaaaaazzzzz+ -
marsu
veterán
És ez: Volvo S40 2000ccm?
-
tiv61us
őstag
korrekt post
de..
mar hatbaver egy automata is
etol fuggetlenul nekem is elvezet volt exnejem kis sportkocsijaba tolni neki
igen igy van mindketto en mar az automata fel hajlok
foleg itt hosszu utak, kajalni kell inni kell telefonalni kell/itt nem kell kihangosito/ es csak 2 kezem van
ez van
menni meg megy
Aktív témák
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3010
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest