- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #44526 üzenetére
Mármint hogy érted, hogy anyagilag? A pénztárcából nem kér többet, mint egy 1.5dci, de elférni el lehet, és ha megállna a technika, akkor nagyon kevés pénzből javítható a dízelekhez képest. Mondjuk vehetnék egy 1.6-os valamit, akár egy Astrát, az is becsippantja a 8 liter gázt, ahhoz képest meg még mindig baráti a dolog.
-
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #44501 üzenetére
3/4 V8 csak, de elég ez, 11 liter gáz kell neki a 2 tonnával, és még mindig dinamikus marad, 0-100-ra 10.5 sec, tehát nem egy rakéta, de jól el lehet vele közlekedni.... Majd keresek egy nyomatékgörbét neked...Hivatalos adat:
170hp@4800rpm and 225ft/lbs torque@3200rpm, ez utóbbi 304Nm-nek felel meg. -
Dare2Live
félisten
válasz
tomcsi23 #44477 üzenetére
Hatosnak az a doga pályán kuss legyen. Amúgy ez már annyira nem is hosszú illetve 130km/h pályához van hangolva, hogy ott csend legyen. Egy új Astraban uis 160km/hnál pörög hatosban 3000et. Na ott hosszú a hatos.
VR6: Lassan már ezek a varrógépek legyorsulnak.... [link]
1.4TSI 180LE 0-100km/h 7.3sec
"Bár az egyenletes teljesítmény-leadás nem olyan sportos, mint egy szívómotor kihúzatása, a Fabia RS-ben így is a motorja a legjobb. Bármikor letiportam a gázt, elementáris erővel indult meg, alig lehet ésszel felérni, hogyan sikerült ennyire felhergelni egy csupán 1,4 literes benzinest." ...
"Többször is úgy jártunk, hogy a hipermodern motortechnika nem hozta azt a megtakarítást, amit a gyár ígért, például a FIAT 500 kéthengerese simán bevert 6,3 litert. A Fabia RS-t a közvetlen befecskendezés valóban takarékossá teszi, országúton 7 literrel már él alattunk az autó, ami nagyon jó érték egy 180 lóerős és 1318 kilós benzinestől. Városban sem szaladt az égig a fogyasztás, 9,5 liter a téli Budapesten simán elfogadható." -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
tomcsi23 #44283 üzenetére
Gondolom olyan kéne kicsit kisebb tárcsával. Bár tüzetesen nem néztem de szerintem most is így van (csak ez 1 dugós gyári).
Rick: én is csak kíváncsiságból kérdeztem meg. Nekem jó a mostani is pedig mondják hogy a VTi fékei gyengék. Csak tartom a követési távolságot így baj remélem nem lehet (utálom ha valaki 10 centire megy a másiktól).
Amúgy most gyári nyereg van Brembo tárcsákkal és Textar betétekkel. Esetleg EBC-re váltok majd (t+b is). -
zoo8800
veterán
válasz
tomcsi23 #43632 üzenetére
Nem, csak még mindig ez a terv.
-----------------------
Közérdekű info, reszkess pénztárca. -
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #42733 üzenetére
nem tudom én a városi fogyitokon ki vagyok, én 8-8,2-be eljárkáltam a sajátommal, ha 1.-2.-5.-et használtam akkor na jó legyen 9.
igaz nem BP, de itt is van forgalom, BP-n más miatt szokott nagy lenni a fogyim
szegény keverékkel az új motorral még nem tudom hogy eszik, de helyben a 9 lesz az alap beállítva
-
saguaro
tag
válasz
tomcsi23 #42623 üzenetére
Na igen, rézbőrűtől semmit nem vennék.
De az A6-al nincsen gond.[link]
Ez pl. nagyon jól néz ki, elgondolkozok azon, hogy talán lecseréljem az enyémet.
Amúgy is automatát szeretnék, az A6 meg bejött, főleg így, hogy kombi.
Enyémet azonnal megvenné egy kollégám, annyira tetszik neki, szóval eladással se lenne baj, csak hiányzik hozzá pár ft. -
saguaro
tag
válasz
tomcsi23 #42621 üzenetére
Igen, amit linkelt, az elég kókány.
A sok króm, meg a hátsó rendszámtábla körüli keret, amiben a két lámpa is van, kicserélve szürkére, borzalmassá teszi, a felni se valami szép.
Na meg az a kormány...
Van egy sejtésem, hogy rézbőrű a tulajdonosa. Vagy az előző az volt.[link]
Ez se néz ki nagyon rossznak. -
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #42597 üzenetére
Természetesen mint ahogy látható, nem általánosítottam, hanem konkrét példát írtam. Ahol nem fizetik ki a melóbajárás ilyen módját, hanem inkább vállalják, hogy a melós esetleg lekési a buszt, és elkésik a melóból, vagy menet közben összeszed valami takonykór- tbc- szifilisz triplát és a munkáltató zsebére mehet táppénzre, az a cég meg is érdemli. Azt már nem is magyarázom, hogy az olcsóság mellett a megtakarított időt töltheti a melós pihenéssel, ergo jobban fog teljesíteni a munkaidő alatt. Ráadásul tuti nem megy el 5 plusz ezerért dolgozni egy másik céghez akinél nincsen ilyen opció, és megint buszozhatna minden reggel... Ismerek olyan céget is, amelyik busszal hozza viszi az embereket, az a busz mindenkit megvár, a cégkapuig viszi a melósokat, és sokkal olcsóbb üzemeltetni mint mindenkinek a bérletet fizetni..
-
gaborbol
őstag
válasz
tomcsi23 #42117 üzenetére
Ezeket nem megvenni nehez, hanem fenntartani meg szervizelni,mert az ara lehet,hogy az eredeti vetelara a tizedere esett le, de az alkatresz-szerviz arak ugyan ott maradtak.
2-3 honap es rajon az ember, hogy huha,a biztositas, a fogyasztas,es beut az elso gond, mennyi lesz a javitas??? Es ekkor jon az okoskodas, a barmolas, mi lenne a valtoba fureszport ontenek, meg hasonlok.Szarer hugyert gyorsan eladni, hatha lesz madar aki megveszi, mert jonnek foglalni, nincs mivel jarni stb.Innen meg ketfele agazik a tortnet ahogy mondod, kereskedo beveszi es kiglancolja, most mar szuper jo lett a gep, sokaig tart, de vegul csak tala egy meg nagyobb madarat akinek el tudja adni, es keres rajta ketszer annyit.
Mig a masik kereskedo, a "korrekt", nem csinal vele semmit, a hozzaadott ertek 100%-ban hasbaakasztos duma, csak fele annyit keres rajta, de mivel olcso, haromszor annyi kocsit ad el mint a glancolos fajta.
Volt ismeroseom sajnos ebben a cipoben, nezd meg most vettem, nezd mekkora, tele extraval, es tok olcso volt. Aztan korbe lett torve a kocsi, nem volt penze megcsinaltatni, azt mondta most er fele annyit mint amikor megvette, talan alkatresznek el lehetne adni, de akkor meg ott van a hitel is rajta.Eladja, de utanna mit vesz, mivel fog jarni? Most kiszallni sem tud belole, ha mar ennyit rakoltott, majd ha lesz penze, meg leszz csinalva stb.
Szomoru, neki nem is kellett a hulye szoveg a kereskedotol, beleugrott o magatol, itt meg adjak az emberek ala a lovat isA borrel kapcsolatban nekem volt sotet meg van vilagos is. mind a ketto eget nyaron, telen meg a mind a ketto hideg, ido kell mire az ulesfutes elkezd dolgozni benne, mindig figyelni kell, hogy a hatso zsebekben ne legyen semmi. Nekem a vilagos pluss jon be a legjobban, kinek a pap kinek a papne.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tomcsi23 #42109 üzenetére
Mg lehet csinalni hogy ne valtson at akarmikor csak ha akarod. eleve ugy muxik a rencer hogy asszem 30km/h es 60fokos hutoviz felett valt csak at, szoval a fordulat hiaba van meg, onmagaban csak az keves (na meg ebbol is laccik, hogy hideg motort nem tiprunk, akkor se, ha tortenetesen szivo).
Szoval min 3 feltetelnek kell teljesulnie es csak akkor kap kivezerlest a VTAKK szelep. De ezt meg lehet szakitani es akkor az ECU hiaba adja ki a jelet, nem tortenik vezerlesvaltas. Egy hidro szelep van a hengerfej oldalan, ha az kap akarhonnan 12VDC-t, akkor atengedi az oilt, es az az oil eltolja a himbakban a csapokat.
Nem kap vezerlest, akkor meg nem. -
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #41302 üzenetére
Azért nem mindegy, nekem egy rain-x ablaktörlő pár van fent, kb 14 ezres párja, tehát nem az uccsó kategória. Igaz, fent van 2.5 éve, de még mindig hibátlan, viszont az sose lesz mindegy, hogy ha a törlő törölt, akkor valóban marad-e valami az ablakon a vízből, vagy levisz könnyedén mindent.. Aquapel nélkül midig marad valamennyi víz.
Nemsokára indulok BP-re, ha esik majd levideozom, hogy 100 km-en keresztül nem törlök.. -
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #41297 üzenetére
Ja, hol találtad?
Az utolsó kenetre elég...
Egy normál méretű szélvédő kényelmesen áztatva belefér. Én kettőből lekentem a Lumina szélvédőjét, a két első ajtó üvegét meg a fényszórókat is. Tegnap szakadó esőben jöttem haza Szentesről, és 2x kellett törölnöm 80 fölött...
-
saguaro
tag
válasz
tomcsi23 #41229 üzenetére
Köszi.
Ma álltam a sorban, baleset, dugó.
Mögöttem egy pont olyan Audi, amilyenre vadászok. Fekete, kombi, dízel, quattro, facelift.
Kiszálltam, odamegyek, korrekt, öltönyös, 40 év körüli emberke ül benne. Kérdezem, hogy ugyan nem-e adja el. Elmondta, hogy 7 hónapig kereste, mire megtalálta a nagy Őt, ez az autó innen csak a garázsba megy, múzeumi darabnak, ha másikat vesz helyette. Semmi pénzért oda nem adná.2.8-ért akár ezt is el lehetne adni...
Dare2Live: Ő hozzá járok szervízbe...
-
saguaro
tag
válasz
tomcsi23 #41055 üzenetére
Na ja.
Bár ahogy elnéztem a Passat kínálatot, 2db olyat találtam, ami állapotban közelít ehhez, de egyiknek se volt ilyen felszereltsége. Ok, ez a legdrágább(vagy majdnem a legdrágább) ebből a típusból, de ha valakinek ez tetszik, és ahelyett, hogy bizonytalan 6-os Passatot venne, annak ez lesz a jó vétel.Na ja, bár pont a fekete szín, amitől félek egy kicsit, olyan maffiózós beütés, de egye fene, egyszer élünk.
-
saguaro
tag
válasz
tomcsi23 #41053 üzenetére
Arra én is...
Mióta feltettem a Passatot, nulla komoly érdeklődő.
Tegnap felhívott valaki, hogy Ő pont egy ilyen autót keres, ezzel a motorral, hajtáslánccal, ezzel a felszereltséggel. Vigyem le Vácra, hogy átnézze egy autószerelő barátjával az autót(fizeti az utat is természetesen), ha nincs vele gond, azonnal kp-ban fizet. Először úgy volt, hogy tegnap viszem is le, de mivel nekem nem jó a hétfői nap szinte soha, ma a szerelő pesten van, ezért holnap megyek.
Mivel az autó tényleg 101%-os állapotban van, elég nagy a valószínüsége, hogy megveszi.
Ebbe az esetbe meg nekem 2 héten belül kell autó. Ismerősnek olyan új típusú E Mercije van, amit linkeltem, hiába nem akartam első körbe hivalkodó autót venni, az annyira megtetszett, kényelmes, tágas, szép, hogy bevettem az esélyesek közé.
Mondeo-ból ritka, ami jól felszerelt és automata is, Land Rover meg azért jön szóba, mert ugyebár tudjuk, milyen minőségűek a pesti utak. -
milomi
tag
válasz
tomcsi23 #40885 üzenetére
Elektronikájával több gond is volt.. lehet csak ennek az 1 nek... volt baja.. párás a levegő reggel kocsi nem indul.. meg ha 200 al mentünk akárhogyszor a kocsi megál.. semmi nemjelez semmit.. a mutatók halottak .. valamit mindég piszkált a motortérbe és utána már indult is...
az előzőnél nem AKARTAM hanem a kontár AKARTA ... elnézést érte elnéztem valamit fáradt vagyok egész éjjel nem aludtam
-
milomi
tag
válasz
tomcsi23 #40880 üzenetére
Jók ezek az autók..haver egy 2002 est vett 2 éve.. hitelt + kp... 254 000 km volt benne.. ment is szépen alap motor + valami Chip... 10 ezer km en belül turbó verte az olajat.. vett bele egy KKK turbót nemtom miet. felrakták.. nem ment a kocsi.. 4000 nél töltött 1 Bart.. alatt semmit nem ment.. magasról egy kicsit.. utána elvileg a gyári cupra turbóját rakták rá azzal már jobb volt sokkal.. de nem az igazi egy jó progi kellet volna rá... ( tanulság.)
1 tuti nemtuningoltatnám nemhozzá értőkkel.. + a gyári turbó már nagyon alacsonyról szépet húzott szerintem azzal a legtökéletesebb amúgy jó autók csak az elektronikára is figyelni kell.. egy jobb állapotút már kapni 2,4 millatól
-
runner 125
nagyúr
válasz
tomcsi23 #39661 üzenetére
Köszi Tom!
hobizoli
Megnéztem szakemberrel (barátom), hibátlan a váltó. Ez viszont tényleg így van. Bontott manuális váltót 40-50k-ért lehet a típushoz vásárolni. Az automata állítólag 100k felett.
A terep részét sem én találtam ki, suzuki4x4.hu fórumon közölték velem.
-
-
Integra
titán
válasz
tomcsi23 #38510 üzenetére
az biztos. egyszerűen nem akarsz ilyen autóval vadulni, csak csöndben siklani. és erre tökéletes. más kérdés, hogy szar úton ez is beráz, mert 18-as felniken gurul szériában és a stílushoz képest azért meglepően feszes a futóműve.. vagy felteszel rá egy 17-est, de azzal meg elég furán néz ki.
-
Quan-Chi
őstag
válasz
tomcsi23 #38252 üzenetére
na igen erről beszélek , egy alapnak tűnő Supra keresztbe lenyeli a 250.000eurós Lamborghinit , persze a lambo erre van tervezve szóval fog menni ilyen teljesítmény mellett 3-400.000km-et 30.000es szervizekke, míg a SUpra 5000ként új motor kap ! nem egészséges egy kis 3literes motor 10-12ezren pörgetni
-
-
Tomate
veterán
válasz
tomcsi23 #36703 üzenetére
Oh basszus 30napon belül? Ez nem valami biztató.
Azért köszi!
Igen arról
Volt már amúgy vizsgázni pénteken csak nem jött össze mert nem működött a számítógépes rendszer... Azért mert pont akkortájt csukták le az üzemeltetőket sikkasztásért + korrupcióért. Szerintetek? És még ilyeneknek kell otthagyni a pénzt...)
-
dragonfx
veterán
-
Eagl3
veterán
válasz
tomcsi23 #36532 üzenetére
Van itt Fehérváron egy ilyen ST, két fehér csík van hosszába rajta (olyan Viperes
), mióta azt naponta látom, egyre jobban kacérkodok a gondolattal, hogy ki kéne próbálni milyen és ha még mindig tetszik rágyúrni egyre.
Édesanyámnak 1.4-es Fiestája van, azzal elég sokat megyek, jó kis autó, de nem tudom elképzelni milyen a sport változata.
Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest