Hirdetés
- MWC 2026: Bajnoki címre pályázik a Xiaomi Watch 5
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vivo X300 Ultra - tárcsázz, ha van rá keret!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magisk
root jogosultság
Android rendszereken
Új hozzászólás Aktív témák
-
logineres
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Mi 9t pro(raphael)-ről lenne szó Evolution X rom van rajta, viszont a K&h alkalmazás az istenért se tudom működésre bírni. Az alábbi hibát kapom.
Nagyon amatőr vagyok még ebben a témában, de gondolom a root-ot érzékeli az app és azért nem akar átengedni a bejelentkezésen.
Evolotion X új buildjében alapból van device+basic integrity szóval ezzel nem foglalkoztam, de magisk vagy magisk kitsuneval próbáltam denylist-ben/magiskhide-al, shamiko-val is. De eggyel se akart átengedni.. Olvastam, hogy initio kollégának a rafi app se ment a magisk miatt, nélküle is próbáltam belépni, de így sem volt jó. Esetleg valami ötletetek van mi lehet a gond?Előre is köszi a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - 256 GB - szürke (341) újszerű, 10000 Ft kiegészítő ajándék, Garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - 256 GB - fekete (340) Használt, 10000 Ft kiegészítő ajándék, Garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - 256 GB - fekete (339) Újszerű, 10000 Ft kiegészítő ajándék, Garancia
- Samsung Galaxy S25 Plus - 256 GB - kék (338) Újszerű, 10000 Ft kiegészítő ajándék, Garancia
- Használt OnePlus Nord 3 5G 8/128GB, 91% akkumulátor, 12 hónap garancia!
- iKing.hu Realme 14 Pro+ Pearl White 512GB használt karcmentes 6 hónap garancia
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- iPhone 13 Pro 128GB 100% (1év Garancia) - ÚJ EREDETI AKKUMULÁTOR
- Samsung Odyssey G7 S28BG702EP IPS Monitor! 3840x2160 / 144Hz / 1ms / FreeSync / G-Sync