- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
deicide #18970 üzenetére
Az Astra forgalmijába mekkora önsúlyt írtak amúgy?
xenon beállítás témához: a lámpatesten lévő állítócsavarokkal lehet fel, le, jobbra- balra- állítani rajta. Saját tapasztat szerint pici felhúzás belefér a gyári beállításhoz képest úgy, hogy még mindig OK a fényszóróállító műszeren ÉS nem vakítod a szembejövő forgalmat.
-
Skillet
addikt
válasz
deicide #18959 üzenetére
1x-1x engem is elkap a lendület, de annyira azért nem.
néha jó játszani picitaz rwd remek cucc. unokaöcsém hoz be sok autót külföldről. főleg bmw és mercedes. pár éves autók, rengeteg elektronikával, téli garnitúra természetesen rajtuk... kivolt tőlük. kis emelkedő lejegesedve és már kezelhetetlen a helyzet. hozzátenném, hogy az fwd-t sem szívlelem. volt ez is, az is. maradok az awd-nél.
(#18960) EQMontoya
ja, dagadtak.asszem volt abból (s2000) valami 2200ccm-es is. az még rátett egy pici lapáttal. az valami 250 ló volt
és valamivel 6 alatt volt a 0-100 sprint. -
Skillet
addikt
válasz
deicide #18944 üzenetére
szerelőm mondja folyton: ezek a németek mindig úgy gyártanak autót, mintha háborúba indulnának
a tiéd egyébként nem kevés, azzal az 1500kg-mal. az enyém sem sokkal több. a tiéd pedig konkrétan egy 3 ajtós, front hajtásos... fura. de azért az a 400Nm eléggé kellemes.
te ezek szerint nagy csibész vagy, nem aprózod el, próbálkozol mindenkivel -
-
raczger
őstag
válasz
deicide #18944 üzenetére
Hát igen, Audinak kellett volna még kb 80 ló ahhoz, hogy legyen esélye. Az Astrát nem mérted le, hogy tudja-e a gyári súlyát? TC régebben lemérte a kombi dízel Astrát és az a gyári értékhez képest 200kg-val volt nehezebb. Úgy már csak 1700/280 lenne
Bár még úgy is kb +40 ló kéne az Audinak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
deicide #17935 üzenetére
Ezt már pedzegettem itt korábban, hogy vajon a tábla vonalától mérnek vagy ez hogy megy...
-
-
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
deicide #16711 üzenetére
Autopalyan azert hamar utolernek meg egy RS octaviaval is mivel eloluk le fognak huzodni a nepek de eloled nem feltetlenul, hiaba villogsz vagy dudalsz...
Lasd anno mikor a sarga evo-t uldoztek a gyok ketto verdakkal sem vesztettek el tulzottan. Aztan a srac addig lepegetett elfele mig arkot fogott
-
-
-
-
-
Elemental
addikt
válasz
deicide #15810 üzenetére
Jól fogalmaztál.
Ezek adják a vezetés sava borsát. A határokon tolni
A gázon álltál, amikor elkezdte kirakni a seggét, vagy motorfék volt?[rvilike] Ha az orrát tolja, akkor úgy lehet nagyjából összeszedni, ha a csúszás irányába fordítod a kormányt. És elméletileg az a könnyebben kezelhető szitu, az autók nagy része is úgy vannak beállítva, hogy az orrát tolja, ne a seggét.
-
-
roberto211
őstag
válasz
deicide #15585 üzenetére
Múltkor faterom b@szott le
Ahol lakunk itt a saroktol kezdődik egy hosszú egyenes (főút ,elvileg 50 de néha tolják itt a 110et is ) ...
2km kb. Na ha nincs forgalom meg nagyon senki az úton akkor itt szoktam kihuzatni.
Toltam neki 2 padlót olyan 92-95 a vége fordulat 7ezer kb,ezt meg az agyonszigetelt meganeba is hallja. Es pont a csúcsponton mikor tiltott akkor jött szembe meganeal (persze a másik sávban ).Nyilván odanez ordító kipuff meg motornál.
2p múlva csong a telefon kaptam a hegyibeszedet rendesen.
Napközben természetesen betartom itt a szabályt Iskolás busz,zebra, sok autó van napközben aztan ilyenkor nem játszunk
De itt nem sűrűn tolom mer mostanaban elég sok a rendőr. Meg mar ismernek az Érdiek mióta kocsim van .
En mindig azt mondom hogy tudni kell az aktuális határokat. Aki ezt nem tudja nem érzi itt szokott baj lenni. Pár hónap után ráérez az ember. Mit mikor hogy szabad.
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
deicide #14413 üzenetére
szlovákiában (majd Mágus2 cáfolja vagy megerősíti, de utánanéztem amikor mentünk lengyelországba) biztosan nem lehet a szélvédőn navi (se kamera), mert semmi nem korlátozhatja a látóteredet.
én is meghajtogatott gemkapoccsal oktrojáltam fel a szellőzőrácsra a navit, hogy ne legyen gond.
-
-
Skillet
addikt
válasz
deicide #14264 üzenetére
Az M0 felhajtó és a savoya park közötti szakasz (itt szoktam sokat kódorogni). Ahol most a sok 30-as karika van. Akkor még nem volt, ez tény, de érthetetlen volt mindenhogyan.
Szerintem sok a hülye autós.
Declare. Úgy gondolod normális dolog az autósokat levillogni főúton? Mert autópályán ugye egy elfogadottnak mondott valami. De a 6-os főúton 80-nal haladót, miért is? Kerülje ki, ha valami nem tetszik.
zoo8800. 180-at ment 2 személlyel... utána jött a lejtőa 200 megvolt! Bár ijesztő is volt, az tény.
-
-
parandroid
félisten
válasz
deicide #14209 üzenetére
Azért nem találod a 335i kupét, mert a kupék felfelé számozódnak már. Az 1-es kupé 2xx-es, a 3-as 4xx-es, az 5-ös 6xx-es ([link]).
Személyes véleményem szerint egyedül az 1-es kupé változata, a 200-as sorozat néz ki normálisan, az viszont nem kicsit, bár kabrióban talán még szebb.
p
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad T15 Gen 1 Intel Core i5-10210U
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest