- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Yettel topik
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
raczger #84519 üzenetére
Hasonlóan úsztam meg egy gyorshajtást én is anno. Megláttam a traffit (ekkor már rég bemért persze) és szépen bő 200 méterrel a gép előtt lassan elkezdtem előzni az előttem lévőt, így végig takarásban volt a rendszámom. Nem is jött csekk.
mod:
Munez: Nem baj szeretek veszélyesen élni...
focvis: Az radaros, akkor simán jó vagy nem lesz belőle bünti szvsz. Amúgy Kormi is ilyen sokat csal pedig gyári méret van rajta.
-
válasz
raczger #78217 üzenetére
Mindenképp érdeklődd meg!
Apám és unokatesóm autóját elverte a jég ~10 éve; az Astrára 400-450 k, az Audi A4-re 700 k rémlik. 10 éve, azóta volt infláció, de a technika jobban elterjedt, így olcsóbbá is válhatott. Egyiket se fényezték, kihúzós technikával javították, ill. az Audin pár díszlécet cseréltek.
Az árat a horpadások száma határozza meg.
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
raczger #72462 üzenetére
Ezzel kezdtem, hogy a linkelt képtől eltekintve írom a gondolataimat, írtam is, hogy az közútra már nekem is sok. A gyáritól nekem is több a kerékdőlésem, egyszerűen kell az a plusz neki, persze nem ennyi, bár a játszósomhoz képest elbújhat a mazda.
-
Integrale
veterán
válasz
raczger #72450 üzenetére
Teljesen egyetértek!
Az Alfa alatt volt gyári ültetés amikor megérkezett Svájcból, első dolog az volt, hogy alá a normál futómű, mert használhatatlanná vált közúton, pattogott, csapkodta a fejem a fejtámlát, és minden lófasz előtt le kellett lassítani.
A helyi hülyegyerekeken csak röhögök, amikor 10-zel mennek, mert leér, felüt, sajnálják. Vagy csinálja meg állíthatóra, találkozón szikráztassa, de közúton tudja használni rendesen, ne legyen forgalmi akadály, sem pedig balesetveszélyes.Azt feltételezni, hogy ezek a tuning motyók jobb állapotúak, mint a 20 éves autók, ismerve a hazai mentalitást, elég vicces. Azért mert törődik az autóval, még nem lesz jó állapotú, mert a félretett pénzből 18" és "mélyláda" lesz, nem pedig új/jó gumik, fékek, lakatolás, karbantartás.
-
dnelb
veterán
válasz
raczger #72462 üzenetére
nem közútra való
találkozón volt, parkolt.. nem tudjuk hogy jutott oda, lehet tréler, lehet felemelte air-el gyári magasságraFélreértés ne essék, nem vagyok a tuning ellen, csak külön kellene tudni választani a dolgokat.
még jó hogy erre te sem vagy képes, egy profin megcsinált stance kocsit hasonlítgatsz smoke and charmos hülyegyerekekhez, a 20 éves kormolós golfjaikkal .. .a kanyargós pattogásos rész is full hülyeség, ezekkel senki se fog gyorsan menni, azt élvezik ha karcol az alja, meg feszes az egész..
-
tomiii.
aktív tag
válasz
raczger #72450 üzenetére
A linkelt bejegyzéstől, autótól teljesen függetlenül, " alacsony hasmagasság, kemény futómű" Ez miért is rossz, ha jól van csinálva? most nem arra gondolok, hogy miért büntetik meg, ez egyértelmű. Én is tudom, hogy akármikor elvehetnék a forgalmim, de hidd el, hogy egy autót százszor jobbá lehet tenni, mint azt a gyárban tudják. Ott mondjuk 10 millió emberre kell tervezni az autót 10sok' különféle országba.
Visszatérve a linkre, ott már tényleg elment a geometria, azt nem díjazom én sem én is a vezetés híve vagyok nem a mutogatásé.
-
-
bbubby00
őstag
válasz
raczger #72450 üzenetére
Hát, én is bűnöző vagyok, kemény a pályafutóművem mint a beton, a gyárinál nagyobb komplett fékrendszerem, alacsonyabb hasmagasságom, merevítők tömkelege...hát ez bicskanyitogató!
Viszont a hungárián 40el kerülgetem a vályúkat, így gyorshajtani esélyem sincs a szar részeken, sőt nem is szoktam, mert szétráz teljesen.
Ezek nem mindennapos családi verdák, általában csak krúzolni szoktak nyugisan.
Ha pedig jó az útminőség, akkor a szériánál jobban fekszi az utat! Itthon van inkább csak bajban a jónép, mert egyre romlottabb az infrastruktúra. -
dnelb
veterán
válasz
raczger #72450 üzenetére
Ez téged mit zavar ennyire? Ez már nem az első posztod a témában, ez egy stílus, neked nem tetszik, ennyi, lépj tovább. A baj azzal van hogy az ilyen kocsikat büntetik, nem a 20 éves szakadt szarokat aminek a fél alja már kivan szakadva, meg ömlik belőle az olaj. Mellesleg biztos nem így közlekedik az úton, ez tuti nem static ültetés, hanem air. Ez csak a pénzlehúzásról szól, bepapírozni egy airt meg egy nagy felnit 300k-s tétel és 2 hónap legalább, mert szándékosan szétvan bonyolítva hogy inkább ne csinálják meg az emberek, és lehessen büntetni. Az meg különösen az alja az egésznek, hogy sokan csak találkozó erejéig rakják fel a nagy felnit és teszik le a porba, ezek a köcsögök meg direkt kijárnak a találkozókra büntetgetni ... szánalom
Mit csodálkozik, ha tudja, hogy szabálytalan az autója és megbüntetik érte? Tényleg ennyire nehéz értelmezni/felfogni a szabályokat?
még jó hogy nem ő írta a posztot -
-
Jaffa75
őstag
válasz
raczger #71640 üzenetére
Egy jó részével egyetértek amit megfogalmaztál... nyilván ez az egyik véglet amit írtál
, a másik meg aki CE jelölésű, minden Júniós előírásnak megfelelő (és bármelyik országban bejegyeztethető!) alkatrészt vesz, nálunk korántsem biztos hogy jogszerűen használhatja! Hol a jogharmonizáció? Egy nagyobb átmérőjű (és nem gagyi) féktárcsa normális nyereggel és betéttel is javíthat a veszélyes helyzetek elkerülésében, mégis szívóznak akár ezzel is.
Kályhacsövek: szigorúan csak műbizonylatosokat engednék...
71642: nem a pénz az oka... hanem az, hogy többnek akar látszani, mint ami valójában mögötte (zsebében) van!
-
i-sti
senior tag
válasz
raczger #71640 üzenetére
"Másik kedvencem az, amikor a csillió mm széles felnire rátesznek egy trabantra való szélességű gumit. "
Szívem szakad meg mikor ilyeneket látok. Szegény autó, jobbat érdemelne."Még mindig nem a szabályokkal van a gond, hanem a gondolkodásmóddal itthon."
+1. De a pénz is játszik.
Szerintem ha mindenki 2x ennyit keresne (találna) akkor páran lehet, hogy igényesebb "tuningot" hajtanának végre.
Így teszik amit megtudnak fizetni. -
raczger
őstag
válasz
raczger #71015 üzenetére
Egy kis friss infó: az intercoolerből leengedtek több, mint 5 liter vizet, 2-es és 3-as hengerben is állt a víz, de miután kiszedték mindenhonnan pöccre beindult, szépen jár.
Úgy néz ki, hogy nem károsodott a motor. Most a hétvégén kell vele menni 300-400km-t, aztán hétfőn vissza a szervizbe. Nagy mázli, apróbb dolgok még valószínűleg lesznek (valszeg önindítót cserélni kell majd). -
válasz
raczger #71019 üzenetére
Ilyen semmirekellő bizbaszok mint váltóelektronika, komfort elektronika szóval semmi komoly
Gazsiban volt (C5 Allroad)
-
-
adalbert1
veterán
válasz
raczger #70913 üzenetére
Azta, ez szívásnak hangzik, remélem megússza nagyobb kár nélkül. Én tegnap a Fiastyúk utcán fordultam meg inkább egy ponton, mint hogy tovább menjek a vízbe egyenesen. A Béke téren emlékeim szerint pár éve is úszott minden egy nagyobb esőnél, azt gondoltam volna, hogy az után jobban megcsinálják a vízelvezetést.
-
Kornel
veterán
válasz
raczger #70925 üzenetére
Ha nem szívott a motor vizet, szerintem nagy baj nem lehet.
Én a régi swiftemmel anno átgázoltam pár mely átfolyáson annak idején a borsodi árvízkor, az egyiket jól benéztem, az anyós ülés alatt nálam is állt vagy 5 cm víz, szerencsére a legszuro és a szivocso is nagyon magasan volt, motor nem kapott, a belteret szépen kitakarítottam, annyi, hogy a váltó szuszugon keresztül befolyt a víz, egy valtoolaj csere kellett. Olcsón megúsztam. -
aero.
veterán
válasz
raczger #70913 üzenetére
Szerintem se térítenek, mert az ő döntéséből ment bele. Hydrolock.
-
pit stop
addikt
válasz
raczger #61739 üzenetére
Erőműveket kéne fejleszteni, sokkal olcsóbb lenne. No meg a házi nagyon károsító tüzelést visszaszorítani - cserét támogatni. Évszázadokkal többet érne, ahogy a szakértők megmondták...
Magyar buszgyártást sem elektromos buszokkal tervezik felfuttatni első körben. Lengyeleknek meg már elektoromos buszok vannak fókuszban. Felépítjük meg kifejlesztjük, és ha sikerül is addigra megint elmegy mellettünk a világ..
A most megvett buszokat használjuk majd vagy 30 évig; öreg kocsik behozatala pedig jobban megéri mint új... -
válasz
raczger #61739 üzenetére
Az a szomorú/vagy nem szomorú, hogy még akár valósággá is válhat... ki tudja mi lesz körülbelül 10 év múlva.
2025-től már nem csak a személyautók, de dízel kisteherautók, teherautók és buszok forgalmazásának tilalmát is kezdményezik. Ugyan így, a benzines és EURO-V-nél (a magyar forgalmiben 12-14-es kategória) rosszabb kibocsátású járműveket kitiltanák a 100 ezer lakos feletti városok belterületéről.
Mondjuk azon ne múljon, szívesen elköltöznék valami kis faluba pl. a Bükkbe, csak net legyen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
raczger #61354 üzenetére
Pedig simán lehet. Vannak olyan minták amik kicsi méretben egyszerűen nem működnek optimálisan. Meg sokszor a gyártó más-más keveréket használ akkor is ha azonos a név. Más követelmények vannak a kicsi autónál és más egy nagyobb/erősebb esetén.
Montoya: Jó bizony, főleg, hogy a Corsa az FWD ami elindulásnál hátrány ugye...
-
bl4ze
veterán
válasz
raczger #60810 üzenetére
Hol tudok olyat venni amiben adapter is van? Még nem cseréltem, 2 éves az autó most lenne az első csere, mert már nem szépen töröl.
Szóval ilyen Bosoko hol van ahol adapter is van mellé csomagolva ? Nehogy itthon érjen meglepetés , hogy nem megy fel
600/450 kellene. Köszi
-
Land
veterán
válasz
raczger #59542 üzenetére
Tehát a rozsdásodáson kívül (mely vételkor úgyis ki lenne szűrve) a másik kettővel akár érdemes is lehet kezdeni vétel után. Nem tűnnek horror dolognak. Amúgy is megelőzés párti vagyok.
Igen csak azzal a motorral és váltóval venném. Majd egyszer beülnék melléd egy körre, hogy milyen a Mazda. Kíváncsi vagyok.
-
Land
veterán
válasz
raczger #59525 üzenetére
Most, hogy lakásprojekt lesz hosszú időre, nem hiszem, hogy -ha csak nem történik komoly változás anyagiak terén- lenne keretem 2 milliónál drágább autóra és ez sem mostanában lesz. 2 év dízelezés után azt mondom, hogy maradok a benzines vonalon inkább, lévén Pesten autózok főleg. Ennyi pénzből 7-10 éves autó jöhet ki, mely ki is néz valahogy és minimum 1.8, de inkább 2.0 benzines.
Már ugye az Alfa előtt is tetszettek a Mazda 6-osak, de azért most is azt mondom, hogy külsőre és belsőre még mindig a 159 a Top nekem. Viszont racionális, benzines vonalon a 6-os a tiedben található benzines motorral egész jó lehet. Az évi 200k Ft most már azt mondom nem is rossz.Az simán vállalható. Ebben az összegben a gumizás is benne van vagy az plusz?
Remélhetőleg vannak nem rozsdásodó példányok.Bármilyen jellemző típushibát tapasztaltál vagy tudtál meg az autónak utánaolvasva az elmúlt évek alatt?
-
Snoop-y
veterán
válasz
raczger #59311 üzenetére
Maramelyik (bar most eppen megint nem turbos autot veszek) azert volt a kezem alatt par:
1.4 turbo Renault 5 (imadtam)
1.4 turbo Fiat Bravo (ez nem volt nagy durranas)
1.6 turbo Nissan Cherry
1.8 turbo 200SX (Nyalcsorgatos)
2.0 turbo Prodrive STI (magadhoz nyulos mindig mosolygos)A fenti listabol a Fiatra ra lehetett mondani hogy szar de a tobbi modell a maga koraban beszaras elmeny volt.
Az utolso meg most is az igy lassan 14 evesen
-
brumi1024
veterán
válasz
raczger #59311 üzenetére
Én próbáltam a Mazdát (esélyes volt) és az előző Golfom motorban nagyjából ez volt (csak az előző 122 lovas), illetve a mostanim is 1.4 TSI, csak a hengerlekapcsolós. Szerintem sokkal élvezetesebb karaktere van az 1.4 TSI-nek, de tény, a Mazda sem rossz, nem emiatt esett ki (hanem a számomra igénytelen belső miatt).
-
raczger
őstag
válasz
raczger #59149 üzenetére
Az első linken lévő hibára nem igazán reagált senki, pedig gondolom sokat jártok arra. Elvileg ott nem lehetne lekanyarodni a rakpartra, csak egyenesen menni (kötelező haladási irány).
Ennek ellenére a GPS (pl Waze) arra visz, a jelzőlámpának se lenne értelme (és igazából a lehajtó/felhajtónak sem). Azon gondolkoztam, mi a fenét mondanék, ha itt megbüntetne a rendőr azért, mert lemész a rakpartra (tudom, nem túl valószínű, de azért itthon mégis megtörténhetne)? Valójában egyértelmű a forgalmi szituáció, csak értelmetlen. -
norrberth
addikt
válasz
raczger #59149 üzenetére
No igen én károgtam erről is a gumi felni topicba.
Ilyenkor jön majd a másik hátránya a 4 évszakos gumiknak..
Mikor a szép alufelnivel belepukkannak a kátyúkba. Aztán a gumi a mehet a kukába.. jobb este a felni megússza és pótolható 1db ha gyártják.
Ha nem, vesz 4 ugyanolyat használtan.Acélfelninek mindegy. A van szarásig olcsón.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
raczger #59149 üzenetére
Nem is tudom, hogy ki mesélte(aztán vagy igaz vagy nem), hogy rendőrségen bejelentette, hogy ismeretlen elkövetőt feljelent a közútnál, plusz az önkormányzatnál is aztán fizették minden költségét.
Más: T10 LED-et keresek belső világításnak, ilyet néztem, de a feedbackeknél egyik kék, másik fehér. Na most a kék szerintem gáz, meg hát amúgy sem rajoskodni akarok, szóval van valakinek tapasztalata [ilyennel] vagy ilyennel ami tutira fehér és nem kékes?
(#59150) m.Sjani Esetleg [Autóhifis-be is dobd, több szem többet hall
]
-
#42431471
törölt tag
-
pit stop
addikt
válasz
raczger #57275 üzenetére
Meghalgattatott: Ingyen használhatja a BKV-t aki a káros besorolású forgalmit bemutatja
Válasz rész: az olcsóbbá tétel nem működött volna, mert sokakhoz még az autós tiltás sem jut el. Amúgy pedig ami olcsóbb, akkor már felelőtlenül is használnának sok gázt, mert úgy is belefér - ez sajnos gazdpszicó és a többség így viselkedne.
Rezsicsökkentés is nem hiába nem volt tüzifára, mert azzal is gázra akarták terelni embereket - nem csak ha szmog van. -
pit stop
addikt
válasz
raczger #57264 üzenetére
Egyrészt az nem látványos (politika számára az kell); másrészt nem ellenőrizhető. Hogyan csekkolnák, hogy Babi néni megszokásból/rigojából/tudatlanságból gáz helyett mégis kandallót használja?
Tömegközlekedési kedvezmény kéne, de akkor a közösből is már kéne valamit áldozni, és az már nem tetszik nekik...
-
EQMontoya
veterán
válasz
raczger #57264 üzenetére
+1, továbbá ha versenyképes áron van az LPG, az is bőven jobb környezetszennyezési szempontból, mint a dízelezés. Ha elég olcsó lenne, azzal járna a nép inkább.
Fűteni meg leginkább levegő-levegő hőszivattyúval kéne (alias klíma), zéró kibocsátása van, és elég hatékony is.
-
válasz
raczger #54272 üzenetére
Nem tartom kizártnak, de azért valószerűtlennek tartom
Már csak azért is, mert a -10/-20 fok egy minimum érték, az ilyenféle riogatásnak nem sok értelme van.
Amúgy a nagyobb dízeleken lehet gázolaj előmelegítő is, ami a motor körül kicsit "megfuttatja" a gázolajat, mielőtt az adagolóba kerülne. Persze ehhez az kell, hogy beinduljon a kocsi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vírusirtó topic
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Renault, Dacia topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Tomato firmware
- Horgász topik
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Battlefield 6
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Segway Ninebot F40i - elektromos roller
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Eladó szinte karcmentes Samsung S21FE 5G 6/128GB / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3073, 100% Akkumulátor
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Audio-Technica ATH-M20x fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest