- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Akciófigyelő: kedvezménnyel nyit az Earfun Air Pro 4+
- Motorola Moto G67 Power előzetes
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  PociAti őstag válasz  donbig
							
							
								#26295
							
							üzenetére donbig
							
							
								#26295
							
							üzenetéreA kevésbé visszafogott véleményem az, hogy ezekre a noname szarokra nem szabad pénzt kiadni. 
 Nem csak azért, mert ha valami apróbb hibája van, akkor is javíthatatlan (gazdasági totálkár), hanem mert balesetveszélyesek is lehetnek. Ezekkel mindig sokkal több a probléma, mint a normál gyártó által készített rollereknél. Egy kormányrúdtörésnél az legyen a legkisebb probléma, hogy nem éri megjavítani, hanem inkább attól kell félni mekkorát esel vele.
 Vegyél normális márkát. Még a használtak is sokkal jobbak ennél. És még csak nem is számítanak olcsónak. Mert az "ígéreteket" árazzák be, hogy elvileg mit tudnak. Rafinált üzlet. Valóságban mit tudnak, azt nehéz rajtuk számon kérni (mert nincs is kin). És nem véletlenül nem látni ezekből 2-3 éves példányokat.
- 
			
			  Silentfrog veterán Szerintetek ez lopott?  [link] 
 Rengeteg ilyennel van tele a marketplace. 
- 
			
			  ivógéptanács tag válasz  Thunderzolee
							
							
								#25157
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#25157
							
							üzenetére"Navee rendszeresen van kint Napidroidon olcsóbban kuponokkal, ill. az egyik újpesti rolleres szervizben tudnak rajta szoftveres módosítást (sebességnövelést) csinálni egy tizesért. " 
 - ez mellik bolt, nem az volt hogy navee s65 nem módosítható szoftveresen ?
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  Silentfrog
							
							
								#26294
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#26294
							
							üzenetéreAz úgy derék     
- 
			
			  donbig tag Üdv! Teljesen új vagyok ebben a világban, érdeklődöm, hogy erről van-e valakinek tapasztalata? [link] Bogist M1 Elite 
- 
			
			  Silentfrog veterán válasz  Peaceliker
							
							
								#26281
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#26281
							
							üzenetéreNe sajnáld, nem küldik ki a rollert, mind hibás darab volt ami kiállítási, összetört stb. 
 Beszéltem a győri áruházzal aki hozta volna nekem azt mondták nem fogják elküldeni mert nullára szét van esve.
 Jött nemsoka a mail hogy nem jön a G2 ,rendelés törölve.
- 
			
			  donchicco tag válasz  PociAti
							
							
								#26201
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#26201
							
							üzenetéreKöszönöm a választ! 
 Egy Bp.-i rollerszervíz ajánlotta a ScooterHackingUtility-t. De sajnos az sem látja a rollert.
 Nemtom ezt kik gyártották és hol, milyen technológiával, de az fura hogy semmi nem látja (3 különböző app sem) (3 különböző app sem)
 Semmi egyebet nem akarok, csak az a nyomorult tempomatot bekapcsolni...  
- 
			
			  h1mpi félisten Pont valamelyik nap írtam az egyik FB csoportban, hogy minek a GFB rollerre. Eddig ez volt a véleményem, de sokan írták, hogy egy szerencsétlen ütközés egy autóval vagy egy gyalogossal igen komoly költséggel/perrel járhat. Én ezért úgy döntöttem, hogy évi 4000 Ft-ot megér. 
- 
			
			  setup tag válasz  Peaceliker
							
							
								#26289
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#26289
							
							üzenetérelakott területen kívül, olyan mint a lámpa az autónál 
- 
			
			  setup tag válasz  wwenigma
							
							
								#26270
							
							üzenetére wwenigma
							
							
								#26270
							
							üzenetéreCsak annyit írnék a KGFB margójára, hogy én motorozom. Robogó. Megállítottak ok nélkül és kaptam egy csekket, mert a "B" jogsim egészségügyi érvényessége le volt járva. Írtam egy panaszt "ennek mi köze a motorvezetéshez" jeligére. A határozatban, (amit egy ezredestől kaptam meg levélben) ugyan szerepelt, hogy nem kell befizetnem a csekket, de az "elnézést" szó nem volt benne. Pedig kékruhás útonállók jogellenesen kiraboltak, ill. megkárosítani próbáltak. 
 Csak, hogy mire számítsatok ebben az országban. Szerintem a halálba lesztek vegzálva. Tömegesen lesztek "kikényszerítve" a járdáról az úttestre, ami folyamatos életveszély, harc a hülyébb autósokkal és állandó igazoltatás lesz. Lámpa, mellény, bizti, a gumi kopott vagy akármi, de valamit kitalálnak majd és kapod a csekket. A példám mutatja, hogy adnak csekket jogellenesen is. Nem probléma.
- 
			
			  alphamooncam őstag   
 44x44x66-os "kocka", a tengely 165mm hosszú.  Első piros, hátsó fekete elasztomeres patronnal van szerelve.   
 Hmmm. Érdekes !Kompatibilitás más rolikkal még kérdéses, de bízom benne, hogy volt annyi eszük, hogy uniformizáltak. Még dolgozom az ügyön... 
- 
			
			  PociAti őstag Tömör gumi előnye: 
 - nem igényel törődés,
 - nincs többet defekt.Tömör gumi hátránya: 
 - sokat romlik a csillapítás, szétrázza a rollerest, elmegy a rollerezéstől a kedve,
 - szétrázza a rollert (elsősorban az akkumulátort veszélyezteti),
 - sokkal jobban kopik (gyakrabban kell cserélni),
 - csökken a hatótáv és csökken a végsebesség,
 - és talán egy kicsit rosszabbul irányítható a roller.A Himo rolleren lehet eleve egy olcsó gumi volt, ami hozzájárult a defekthez. Meg hogy nem volt rendesen felpumpálva. Én nem csak nem tennék fel magamnak tömör gumit, de ha lenne tömör gumis rollerem, akkor nem is nagyon lennék hajlandó használni. A gyerekek még jobban tolerálják azt a rázkódást, ami egy tömör gumis roller felől jön, felnőttek kevésbé. 
- 
			
			  Peaceliker addikt Tömör gumi pro : 
 Nincs több defektContra: 
 Nehéz felrakni
 Szarul tapad
 Gyorsan fogy
 Kirázza a beled
 Tönkre vágja a gépet (akkut első sorban, de minden mást is)Nem tenném fel. 
 Javítás ha tömlő nem macera, belső csere. ha tubeless akkor vagy csere vagy spécibb szerszám vagy gumis megcsinálja
- 
			
			  alphamooncam őstag Minden járműre költeni kell, a rollerre is. Járművek mindegyikének van fogyó, kopó alkatrésze. Kikerülhetetlen költség, amivel a jármű beszerzése előtt számolni kell, és számítani kell fenntartási költségekre is. ( 40+ éve tapasztalat ) Amikor eljön az ideje, nem az a megoldás, hogy egy gyengébb minőségű alkatrészt teszünk bele, hanem olyat, ami legalább olyan, vagy jobb minőségű mint a gyári. Pneumatikusról, tömör gumira váltás, egyértelmű visszalépés, és ezt bárki beláthatja, aki csak egy kicsit is visszaolvas a topikban, vagy otthonos a jármű történelemben. 
- 
			
			  A214 aktív tag Sajnos hátsó defektes lett a Himo L2 max.   
 Javított már ilyet valaki?
 Mennyire macerás?
 Nem tudom tömör gumit érdemes rátenni ha már szét kapjuk. Erre való tömör gumit látott vagy szerelt már valaki?
   
- 
			
			  Silentfrog veterán válasz  Peaceliker
							
							
								#26281
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#26281
							
							üzenetéreListázta az árukereső is, kb 5 darab volt készleten ahogy néztem.  
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  Silentfrog
							
							
								#26280
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#26280
							
							üzenetéreEl is fogyott ha jól látom   
- 
			
			  Silentfrog veterán 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  pescara
							
							
								#26278
							
							üzenetére pescara
							
							
								#26278
							
							üzenetéresemmi nem valtozik 
 Mondjuk nálatok akkor sem változik semmi, ha itt a pálcikákra is jön a biztosítás.
 Ami amúgy nem lenne hülyeség! Ahogy a bringások beazonosíthatósága sem...
 (De mit várunk ott, ahol a "valódi" SMKP rendszámozása sem sikerül, 50+ éve?)Ui: egy kerékpáros is tud többszázezres kárt csinálni egy autóban, csupán azzal 
 ha végighúzza durván a fényezést, simán el tud kerekezni, aztán találd meg... 
 Ugye volt kolléga, aki SMKP-s futárral keveredett összetűzésbe, na az is eltűnt...
 Pedig több kamera látta, de mivel rendszám nincs rajta = bármit meg lehet úszni.
 Összességében a közlekedési kultúrára is jó hatással lenne ezek kiszűrése. 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  pescara
							
							
								#26276
							
							üzenetére pescara
							
							
								#26276
							
							üzenetéreMinden nagyobb roller bőven 25 km/h fölött tud, és még a pálcikákat is 
 átszoftverezik sokan, hogy többet menjen, és mennek is 30-35-öt. Lehet
 rétegigény, ám valahogy rolleres csoportokban mindig ez a téma. (Jó az
 a 25 km/h, akkora tempónál is meg lehet halni... meg a 25 kg limit, az is
 nagyot üt, tiszta sor. Viszont egy 130 kilós ember 25-nél "veszélyesebb",
 mint egy 80 kilós 30-nál. Lásd még mozgási energia, amivel elgázolhat.)Ui: volt olyan "tankroller" gyártó, most meg nem mondom melyik, aki ezt 
 a 25-ös limitet kipróbálta egyik modelljében. Mennyire hiszi el a rendőr?
 (Inkább legyen "felesleges" biztosítás, mint ilyenekkel kelljen szórakozni:
 az egy jó kérdés, hogy minden rollernek van-e értelmezhető gyári száma,
 amire meg lehet kötni a biztosítást: nekem csak egy matrica volt rajta...)Ui2: sokkal érdekesebb kérdés, hogy hol közlekedhet majd, ezek után az 
 ember, pl. lakott területen belül kerékpárúton kizárt, hacsak nem pálcika,
 miközben egy pedelec simán mehet ott, pedig azok sem olyan könnyűek
 (bőven van, ami túllépi a 25 kg-ot, de ugye az nem roller = nem számít ). ).
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  alphamooncam
							
							
								#26262
							
							üzenetére alphamooncam
							
							
								#26262
							
							üzenetéreSzerintem kar ezen parazni, valojaban semmi nem valtozott  az eun belul mar evek ota 25km/h a rollerek max sebessege, aki meg annal gyorsabbat akar, az motorra, autoba, repulogepre ul. Nagyon kis reteg az, aki a rollerrel akar tavolsagi kozlekedni. az eun belul mar evek ota 25km/h a rollerek max sebessege, aki meg annal gyorsabbat akar, az motorra, autoba, repulogepre ul. Nagyon kis reteg az, aki a rollerrel akar tavolsagi kozlekedni.
- 
			
			  Ja, ez is volt már.   
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  elmunkas
							
							
								#26267
							
							üzenetére elmunkas
							
							
								#26267
							
							üzenetéreAz a csoport siralmas. Gondolom valamelyik forgalmazó kezdte el ennyire tolni, aztán a sok majomra meg ráragadt, aztán veszik, azt a veszélyes szörnyet.... Ugyan ez volt gboosterrel is, mert olcsó volt. Az hogy életveszélyes (törik a kormány, vicc fék, stb) az ugye mindegy... 
 És akkor láttam kugoo még valami dual gépre is azt a 3ft os féket teszi még mindig  
- 
			
			  bzolika10 aktív tag Sziasztok! Sikerült otthon kicserélni a csapágyat a D38e-ben. Nem valami bonyolult művelet, bár szerszámozottság és némi műszaki érzék kell hozzá. A csapágy nem 6203 2rsh, mint azt egy német oldalon árulják, hanem 6002 2rs. A gyári RUWH csapágyakat koyo csapágyra cseréltem ki. A régi csapágyakat könnyen el lehet távolítani egy 14-es dugókulcs és egy kalapács segítségével, az új csapágyak behelyezésénél pedig érdemes a csapágyakat fagyasztóba tenni, míg a dekniket hőlégfúvóval érdemes felmelegíteni és így a csapágy "beesik" a helyére, nem kell ütögetni. Egyetlen problémára nem találtam megoldást, az pedig a motorhoz menő kábel vízhatlanítására a külvilág és a vezérlő tokozása között. gyárilag egy olyan gumibetét van bent, amit roncsolás nélkül szerintem nem lehet szétszedni, bár lehet, hogy csak én vagyok béna. Ami viszont teljesen a saját hibám volt, hogy elveszett egy deknicsavar valahol. Ilyet lehet valahol kapni nem horror áron? 
- 
			
			  wwenigma Jómunkásember válasz  alphamooncam
							
							
								#26259
							
							üzenetére alphamooncam
							
							
								#26259
							
							üzenetéreTehát ami 25kg alatti és max 25-tel megy arra nem kell, ez a lényeg. 
- 
			
			  alphamooncam őstag válasz  Thunderzolee
							
							
								#26266
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26266
							
							üzenetéreLesz itt még káosz ... KGFB-hez a biztosítónak tudnia kell, hogy mi alapján biztosítson, tehát kell egy alvázszám/gyári szám stb. Azt tudom, hogy az enyémnek van, és az alapján tudtam szerződést kötni, de vajon az összes most kötelezettnek van ilyenje? Mert ha nincs, nem fog tudni KGFB-t kötni, még akkor sem ha csak évi 5k mint nekem... Meg kap egy hangszórót  az aki megmondja, hogy a KRESZ alapján lehet-e gépjárművel lakott területen belül járdán, kerékpárúton, és kerékpár sávban közlekedni. az aki megmondja, hogy a KRESZ alapján lehet-e gépjárművel lakott területen belül járdán, kerékpárúton, és kerékpár sávban közlekedni.
 
- 
			
			  elmunkas csendes tag válasz  Peaceliker
							
							
								#26265
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#26265
							
							üzenetéreIgen, értem mire gondolsz. 
 Csak azért hasonlítottam mert a jelenlegi magyar "rolleres médiában" mindenhonnét az folyik, hogy a Kukirin G4 mekkora egy isten roller....
- 
			
			https://telex.hu/gazdasag/2024/05/13/Nyártól kötelező biztosítás kell egyes elektromos rollerekre Ja, látom volt már.  Ez jó dolog, de kicsit félmegoldásnak tartom. 
 Ha nem lesz regisztrációs számhoz kötve, most emiatt rendszeresen állítgatják majd az embert a rendőrök? Mármint ellenőrizgetni?
 Egyszerűbb lenne hátul egy rendszám, azt amelyiken nincs, azon nincs regisztráció. Feleslegesen nem állítanának meg. Azt tudják autóból is lekérni ha mögénk ér egy yard.
- 
			
			  elmunkas csendes tag válasz  Silentfrog
							
							
								#26212
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#26212
							
							üzenetéreAz enyémben 500 km van jelenleg, ezalatt az ég világon semmi problémám nem volt vele. 300 km-nél raktam bele egy global vezérlőt így 35-öt megy, van tempomat meg 0-ról indulás és teljesen máshogy adja le a nyomatékot is, szerintem sokkal jobb roller lett. Minimális oldalirányú mozgás van az első teleszkópban de új korában is volt ennyi. Sajnos nem szerencsés a megoldás nem értem mit gondoltak a mérnökök amikor ezt kitalálták, ettől függetlenül nekem egy álom ez a roller. Amióta megvan mentem Kukirin G2 Masterrel és G4-el is és mindegyik után azt mondtam, hogy nagyon-nagyon örülök, hogy a Ninebot Max G2 -t választottam. 
 Hatótáv nekem 35-40 km körül lehet, csak sport módban használom dombos környéken, felöltözve táskával 75 kg körül lehetek.
 Én ajánlom.
- 
			
			  alphamooncam őstag válasz  PociAti
							
							
								#26261
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#26261
							
							üzenetéreJól mondod. E-rolleresek 99% büntethető, jogszabálysértő. Megjegyzem, ez eddig is így volt. 10. * gépjármű: 
 minden olyan kizárólag mechanikus erővel működtetett jármű kivételével amelynek legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t...Jobb érthetőség érdekében kivettem a sallangot. Tehát amiben van motor, az már nem kizárólag mechanikus erővel, lábbal hajtott, és az összes e-roller ilyen, kivéve a fenti kivételek. Ne rám haragudjatok, én csak lefordítom, hogy érthető legyen. 
 Az nem feltétel, hogy elektromos módban kizárólag elektromos hajtással, akármivel elindul-e vagy sem.
- 
			
			  PociAti őstag válasz  alphamooncam
							
							
								#26259
							
							üzenetére alphamooncam
							
							
								#26259
							
							üzenetére"... kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, ..." A roller működtetéséhez szükség van emberi erőre. Álló helyzetből a többségük el sem indul*. Ezért mondhatni, nem kizárólag mechanikus meghajtású. 
 A pedelec sem véletlenül került ki a hatály alól.Valamint ha egy törvény rossz, mert mondjuk hiányos, rosszul definiált, elévült, akkor nem is szokás azt szó szerint venni, hacsak nem adnak rá okot, hogy fogást találjanak az illetőn. Rollerek esetében is valószínűleg erről van szó. Különben léptem nyomon a rolleresek 99%-a büntethető lenne. Mégsem ez a gyakorlat. * Ennek szerintem biztonságtechnikai okai vannak, hogy a gázkar véletlen megpöccintésére ne szaladjon ki a kezünkből, amikor bekapcsolt állapotban állunk mellette. De ettől még így működik. Kezdetben emberi erővel. 
- 
			
			  alphamooncam őstag válasz  DigitXT
							
							
								#26257
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#26257
							
							üzenetéreHatály: 2024.V.17. - 2024.XII.31. Váltás a jogszabály mai napon hatályos állapotára 
 
 2009. évi LXII. törvény a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításról *
 10. * gépjármű:
 minden olyan, szárazföldön, de nem sínen közlekedő, kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, hatósági nyilvántartásba vett vagy hatósági nyilvántartásba nem vett jármű – a kizárólag mozgáskorlátozott személyek általi használatra szánt kerekesszékes járművek, az elektromos rásegítéssel működő (pedelec) kerékpárok, valamint a mozgáskorlátozott személy által vezetett e-moped járművek kivételével –, amelynek legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t, továbbá...Az összes olyan e-roller..., (ami aláhúzott), kivéve a felsoroltak ( szürke ). 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  DigitXT
							
							
								#26257
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#26257
							
							üzenetére???? 
 Nem értem a gondolatmenetedet.
 "az üzemben tartóra próbálják rátolni az összes felelősséget, miközben hitelesen a gyártó tud ilyenről nyilatkozni..."Részlet a cikkből: 
 "A szervezet jelezte: az április 30-án kihirdetett új rendelkezések szerint egyes mikromobilitási eszközökre, egyebek mellett bizonyos elektromos rollerekre is kiterjed majd a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb). A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni az adott járműre.Minden üzemben tartó saját felelőssége, hogy ellenőrizze gépjárműve nettó tömegét, illetve tervezési sebességét." Az üzemben tartó ez utóbbi mondat esetén lett megemlítve. 
 Értelmezésem szerint ez annyit takar, hogy a üzemben tartó (pl. magánszemélynek) kell utána járni, hogy az ő rollerének alábbi paraméterei
 - nettó tömeg,
 - illetve tervezési sebessége
 alapján kell-e KGFB-t fizetni.
 Mégis mit vártál? A (kínai) gyártó majd felhívja a tulajdonosokat, hogy KGFB-t kellene fizetni? Főleg akkor hogyan érné el, ha már harmadik tulajdonosnál jár a roller?
- 
			
			  DigitXT félisten Na erre kíváncsi leszek., hogy mi sül ki belőle. Július 16 mindjárt itt van.  
 Ui: klasszikus káosz várható, hogy az üzemben tartóra próbálják rátolni az
 összes felelősséget, miközben hitelesen a gyártó tud ilyenről nyilatkozni...
- 
			
			
- 
			
			  polo493 tag válasz  enginev3.0
							
							
								#26248
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#26248
							
							üzenetéreazért olcsóbb mert újracsomagolt vannak rajta külsérelmi hibák,nem értem mit vártál ,bontott olcsó patika? 
 fel kell pumpálni és menni vele ha jó akkor ,nem értelek,minden rolleren lehetnek festék hibák gyárilag,laza csavarok stb.. ez nem Mercédesz 
 am én inkább kihagyom az ilyen bontott,újracsomagolt akciókat pár ezerrel olcsóbb meg sem éri az ilyen téma.
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Thunderzolee
							
							
								#26253
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26253
							
							üzenetéreMiközben azt a helyi céget kerestem, találtam egy tucatnyi vállalkozást, ahol nagyon hasonló a kínálat és az árazás is meglepő módon egybe esik. Még akkor is, ha a számlázási adatoknál ez szerepel: "IČO: 54110556, A társaság nem ÁFA fizető." (Arra gondolhattak, hogy ők nem ÁFA kötelesek, mivel a cégük adóoptimalizálási célzattal a magyar-szlovák határ északi oldalán tevékenykedik.) Ettől még nem lettek olcsóbbak. Amúgy a helyi cégnél nem is az Aovo, hanem a Mankeel márkát árulják. Első látásra nehéz megkülönböztetni ezt a sok új céget. Az iScooter-t látni kifejezetten sokszor, de leginkább a Kukirin a közös pont. És ezek a "főbb márkák" közé keverednek a kevésbé ismertek: OOK-Tek, Maxwheel, Zwheel, Kixin, stb. Mégis kinek van alkatrésze ezekhez? Sajnos elég szomorú sors vár rájuk, elektronikai hulladék lesz belük. És csak remélni lehet, hogy 1-2 szezont kihúznak! Azt hittem már írtam róla, de a rendeljkínait oldalon a Roll-Base szerviztapasztalata rendkívül őszinte kritika. 
 Az AOVOPRO ES80 M365 termékhez írták 2023-ban:
 "SzerviztapasztalatokNyitottam egy új fejezetet az elektromos járművek tesztjében, a Roll-Base szerviz tapasztalatai alapján. Azt gondolom, hogy ennek jelentős hozzáadott értéke van számotokra, főleg a hosszabb távú üzemeltetés szempontjából. Az AOVOPRO ES80-nal a fő gond, hogy a Xiaomi rollereknél gyengébb minőségű alkatrészekből áll, és nincs is hozzá utánpótlás, például vezérlőből. A szervizben 3 darab rollert láttam, amit csak úgy ott hagytak a tulajdonosaik. Erre mondanánk autók esetében azt, hogy gazdasági totálkár: egyszerűen nem érdemes őket megjavítani a költségek miatt." De megéri még 2 részt idézni a cikkből (mielőtt eltűnne): 
 "Szerepel egy vicces mondat a sajtóanyagban: „full body waterproof”,
 de ez nyilvánvalóan nem igaz, még akkor sem ha IP65 szabvány szerint áll ellen a behatásoknak. Több tucat rollerrel mentem már, de nincsenek vízálló modellek, és nem is javaslom az esőben gurulást, még akkor sem, ha pár könnyed záport jó eséllyel túlél."
 ...
 "Mint ahogy a 30 fokos dombmászó képesség is költői túlzás, szerintem a 10-nek is örülni kell, ha egyáltalán tud annyit."Ígéretekből nincs hiány. 
- 
			
			
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  Thunderzolee
							
							
								#26250
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26250
							
							üzenetéreBontott volt Alzánál van bontott, használt, újszerű, meg persze az új 
 A bontott elvileg csak kibontott, de nem használt, ezért rendeltem megMég ha 5-10km van benne, azt mondom oké, de így már elég sok, a használati útmutató csak bele volt hányva a dobozba stb... igénytelen ember(eknél) lehetett Megy vissza, rendelek máshonnan újonnan, csak azt már nem tudom személyesen átvenni 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Thunderzolee
							
							
								#26247
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26247
							
							üzenetéreSimán lehet, a hirdetésben nem szerepelt a termék neve (talán nem véletlenül), csakhogy Ninebot másolat. 
 Mostanában előforduló Xiaomik klónok közül elég sok Aovo fantázianevű. Főleg mert a győri hirdetéseket szoktam nézni, és van aki helyben ezekkel a remekművekkel telíti a piacot.Gondolom az Aovo is csak egy gyűjtőnév. Ami kicsit még zavarosabbá teszi a képet, hogy aovo.hu oldalon a Aovo és KuKirin rollereket árulnak. Egy kis nyomozást megéri majd folytatni milyen összefonódás van közöttük. Közben megtaláltam, és tényleg ez lesz az: 
 https://www.aovo.hu/products/aovo-esmax-elektromos-roller
 Majd összegyűjtöm, miben ígérnek többet, mint amit a bénácska Ninebot tud.
 Például: terhelhetőségben: Aovo: 130 kg, Ninebot 100 kg.
 Szerintem lesznek még érdekességek.
 Ez a jellemzés is nagyon tetszik: "Kompakt Méret".
- 
			
			válasz  enginev3.0
							
							
								#26248
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#26248
							
							üzenetéreEzt nem értem. 
 Ezt ujracsomagoltként hirdették?
 Vagy hogyhogy használtat kaptál? A kerekek van, h leeresztenek, ezért kell hetente megmérni a keréknyomást. Van akinek havonta elég fújni bele, van akinél hetente kell. Tessék, ezt vedd meg: 
 https://www.facebook.com/share/p/jizDGVHxAT56BfCU/  
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  enginev3.0
							
							
								#26248
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#26248
							
							üzenetéreLehet eltaknyoltak vele ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  
- 
			
			  enginev3.0 félisten Na, alzából rendelt Xiaomi 4, "bontott" megy is vissza 
 130km-t mentek vele, és itt ott még használati nyomok is vannak a vázon, amit nem értek, mert én kb úgy vigyáznék rá mint az állatA kerekek nem voltak felfújva, lehet úgy is használták (vagy visszaküldés előtt leengedték) Szóval ha valaki azlán újra látja, akkor kb erre készüljön Első sárvédőn voltak pici karcok, amit szintén nem értek hogy sikerült összehozni 
- 
			
			
- 
			
			  PociAti őstag Hát már ilyen is van: 
 Ninebot Max G30 másolatMÁSOLAT! Nem szabadna meglepődni rajta, de elég hamar eljutottak odáig hogy már ezeket is másolják. 
 Ha a kicsi "szarokat" másolják, amikből tényleg nem lehet 25-30 km/h sebességnél többet kihozni, (főleg tömör gumival nem), még azt mondom elmegy. De ha egy ilyen, rosszul összerakott, hanyagul hegesztett példánnyal valaki balesetezik, az már súlyosabb következményekkel járhat. 
- 
			
			  pontyos senior tag Sziasztok! 
 Eladás előtt hogyan kell teljesen uninstallálni a KickScooter E2 E Plus t rollert az app ból?
 Nincs ebben rutinom, köszi ha van segítség!
- 
			
			  FőDudu veterán válasz  PociAti
							
							
								#26238
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#26238
							
							üzenetére12 eves. Meg novesben van. Meg nem sokat hasznalta - ez kb 3-4 ev alatt ment bele (nem tudom mikor vettuk, de meg nagyon a Covid eleje volt). Mellette van egy dragabb Giant bringaja - s most kap majd egy 50cm3-s (de 25 KM/h-ra korlatozott) motort. Itt Szloveniaban mar van hivatalos jogsijuk - kolesarski izpit - amivel 25-re korlatozott motort vezethetnek 12 evesen. Kell ra rendszam, muszaki, biztositas - gondolhatod, hogy onnantol a roller nem lesz vonzo.  
- 
			
			  PociAti őstag válasz  FőDudu
							
							
								#26224
							
							üzenetére FőDudu
							
							
								#26224
							
							üzenetéreAha, szóval nem a te gerincedet rázza szét, hanem a fiadét. Kezdem megérteni hogyan tudott belemenni tömör gumiba annyi km egy lengéscsillapító nélküli Xiaomin. (A másik lehetőség a nagyon lassú tempó lett volna.) 
 Fiatalok szervezete még egész jól tolerálja azt a rázkódást, amit a tömör gumi okoz, de szerintem akkor is ártalmas az egészségre, ha ő most még nem érzi meg azt.
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  bkiky01
							
							
								#26232
							
							üzenetére bkiky01
							
							
								#26232
							
							üzenetéreAmúgy igen, biciklin nekem is bevált ez, rolleren viszont sehogy nem adja ki a látószög sajnos, de lehet, hogy a kollégának kiadja, mert ülve hajtja, nem állva.  Amúgy lehet hülyéskedni a (roller/bicikli) kormány által okozott sérülésekkel, de sajnos gyerekeknél gyakori az esésnél keresztbe forduló kormány miatt bekövetkező lép sérülés, aztán ha szerencséje van, akkor jöhet egy lépmegtartó műtét, ha meg pech, akkor rögtön elbúcsúzhat tőle. Lehet élni nélküle, csak nem olyan vidám már: mínusz 10-15 év várható élettartam, fokozott fertőzésveszély, stb. Megjegyezem, nekem nem a roller kormány okozta a lép sérülésem, hanem maga az aszfaltba becsapódás, amikor "mellesleg" 9 bordám eltört (csak ez sem rögtön derült ki, mert - szerencsére - nem mozdultak el, ellentétben a kulcscsonttal).  Mellékhatása lett viszont a légzési elégtelenség miatt egy kétoldali tüdőgyulladás, szóval végül pár nappal többet töltöttem bent a sebészeten... Szokták úgy mondani, hogy "leszakadt a lép" a (legtöbbször motoros) baleseteknél... Na, ez nálam is elhangzott, az ultrahangos vizsgálaton: kicsit lesokkolt... Mellékhatása lett viszont a légzési elégtelenség miatt egy kétoldali tüdőgyulladás, szóval végül pár nappal többet töltöttem bent a sebészeten... Szokták úgy mondani, hogy "leszakadt a lép" a (legtöbbször motoros) baleseteknél... Na, ez nálam is elhangzott, az ultrahangos vizsgálaton: kicsit lesokkolt... Aztán pár napig kaja nélkül vártam a csodát az őrzőben (vagy ugye az azonnali életmentő műtétet, ha úgy alakul)... Végül aztán csak javulni kezdett a vérképem, azaz megszűnt a belső vérzés, úgy, hogy nem szakadt fel a lép tokja. Megmaradt. És nagyon remélem, hogy ebből véglegesen meg tudok gyógyulni, és elfelejthetem az egészet. Persze azt a részét nem felejtem el, hogy én többet nem állok rollerre (erről rendőrségi határozatom is van Aztán pár napig kaja nélkül vártam a csodát az őrzőben (vagy ugye az azonnali életmentő műtétet, ha úgy alakul)... Végül aztán csak javulni kezdett a vérképem, azaz megszűnt a belső vérzés, úgy, hogy nem szakadt fel a lép tokja. Megmaradt. És nagyon remélem, hogy ebből véglegesen meg tudok gyógyulni, és elfelejthetem az egészet. Persze azt a részét nem felejtem el, hogy én többet nem állok rollerre (erről rendőrségi határozatom is van ). Miért? (Kérdezte a nővérke...) Mert legközelebb talán nem lenne ilyen szerencsém (ha már eleve szerencsétlenül jártam) ami a túlélést, felépülést illeti. Mindezt úgy, hogy akkor és ott nem csináltam semmit, nem "száguldoztam", gurultam hazafelé munkából ~25-tel. Ennek ellenére beütött a szar. ). Miért? (Kérdezte a nővérke...) Mert legközelebb talán nem lenne ilyen szerencsém (ha már eleve szerencsétlenül jártam) ami a túlélést, felépülést illeti. Mindezt úgy, hogy akkor és ott nem csináltam semmit, nem "száguldoztam", gurultam hazafelé munkából ~25-tel. Ennek ellenére beütött a szar.Hoztak be mellém az őrzőbe biciklivel "jaszkarizó" (mondta, hogy hülye volt, túl gyorsan ment, emiatt esett el a Petőfi hídon, ott meg oszlopok vannak: egyiket elkaphatta) manust, neki nem volt ekkora szerencséje, aznap éjjel már tolták a műtőbe, reggel meg mondta neki a felesége, hogy muszáj volt megműteni, mert szétszakadt a lépe, baromira vérzett. Mellesleg nem volt sisakja (minek az, pláne ami védené az arcot): arccsont törést is szenvedett. Ezeket csak azért mondom, mert mindenki nagyon vidám, amíg neki nem üt be a szar, utána viszont már késő rájönni, mit kellett volna másképp csinálni. Már ha tudja, mit rontott el, és nem a semmiből gázolták el mondjuk. Motorozásnál mondtam anno, hogy alapelvem, hogy "nem kell elesni", de mivel nem mindig rajtad múlik, "célszerű" használni a védőfelszereléseket, mert ha beüt a szar, talán nem lesz súlyos következménye. Nem garantált, de jobbak az esélyek. Fordítva viszont, sisakra kamerát? Kizárt... Raktam fel, de olyat, ami fekszik, és tépőzár tartja, semmi fém tartó állvány: Schumacher óta tudjuk, hogy mennyire nem játék az ilyesmi, aminek védeni kellene, az védjen, nemhogy még sérülést okozzon, vagy a súlyosságát fokozza. Ilyen szempontból egyáltalán nem volt vicc, hogy egy szemüvegől kiálló tükör az... Fasság a négyzeten. Szerintem.  Ui: elnézést a sok OFF-ért, de ilyen a C'est la vie.  Tapasztalatokkal tudok már csak segíteni, meg még akkut is tudok építeni (másnak), de amúgy végleg meg kell szabadulnom ettől a roller témától (többek között csillió alkatrészemtől), mert ez, ebben a formában (amilyen minőségben jelenleg gyártják őket) egyelőre marhára nem a "jövő", hanem egy össznépi hazárdjáték... Pláne, ha éppen egy "típushibás" rollert veszel, és nem mondjuk az új verzióját (a visszahívás után), ami talán nem hullik szét... És ezek előfordulnak a milliós kategóriában is, sőt, csak ott inkább kiderül (és készül az erősített gyári alkatrész), míg az ilyen kínai tucat másolat másolatánál már egyáltalán nem biztos: inkább megszűnik a márka. Az ilyenek néha fillérbaszásból a hegesztést is lespórolják, elengedi magát és cumi. Tapasztalatokkal tudok már csak segíteni, meg még akkut is tudok építeni (másnak), de amúgy végleg meg kell szabadulnom ettől a roller témától (többek között csillió alkatrészemtől), mert ez, ebben a formában (amilyen minőségben jelenleg gyártják őket) egyelőre marhára nem a "jövő", hanem egy össznépi hazárdjáték... Pláne, ha éppen egy "típushibás" rollert veszel, és nem mondjuk az új verzióját (a visszahívás után), ami talán nem hullik szét... És ezek előfordulnak a milliós kategóriában is, sőt, csak ott inkább kiderül (és készül az erősített gyári alkatrész), míg az ilyen kínai tucat másolat másolatánál már egyáltalán nem biztos: inkább megszűnik a márka. Az ilyenek néha fillérbaszásból a hegesztést is lespórolják, elengedi magát és cumi. 
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  FőDudu
							
							
								#26221
							
							üzenetére FőDudu
							
							
								#26221
							
							üzenetéreHat megertelek, nekem most g30 max van a 10-es belso nelkuli gumikkal, eddig tobb mint egy ev utan 1700km el nagyon elegedett vagyok. Igaz eleg jo utakat talaltam a napi rutinomhoz es nem fujom 46 psi nel kemenyebbre. Egyelore tok ujnak neznek ki a gumik, kopasnak sincs semmi nyoma, nem is ereszti a levegot. 
- 
			
			válasz  geryboro
							
							
								#26227
							
							üzenetére geryboro
							
							
								#26227
							
							üzenetéreAmúgy kipróbálnám ezt is. 
 Ez a csuklós nagyon "lent van", autóban is az embernek nem kell félre néznie, mert a tükrök szinte a pofámba tolják azt ami a hátam mögött van.
 Erre meg le kell pillantani. Pont egy kátyúnyi idő míg lenézek rá. Igaz, többnyire mindig ugyanazon az úton megyek, tudom hol vannak úthibák. :/
- 
			
			válasz  bkiky01
							
							
								#26232
							
							üzenetére bkiky01
							
							
								#26232
							
							üzenetéreIgen, ez így van, csak én nem akartam a kormány végeire tükröt. Nemtom miért. Csak. 
 Pont ettől a Storetól rendeltem Alin mást is, gondoltam kipróbálom, még a végén jól jön.
 Egyszer láttam hasonlót valami roller teszt videóban a fazonnak volt a kezén. Nem látszott benne semmi, mert nem úgy állt a kamera, de kiszúrtam már akkor is.
- 
			
			
- 
			
			  bkiky01 senior tag válasz  alphamooncam
							
							
								#26231
							
							üzenetére alphamooncam
							
							
								#26231
							
							üzenetéreEz ér a legtöbbet.  
- 
			
			  alphamooncam őstag Kormányvégen lévő tükör meg megakadályozza, hogy a gyomrod átszúrd!    ( mostmár minkét oldalon van tükör* ) ( mostmár minkét oldalon van tükör* )
- 
			
			válasz  Thunderzolee
							
							
								#26226
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26226
							
							üzenetéreha valaki megpróbálna űberelni...   
   
- 
			
			Vettem egy ilyen visszapillantó tükrös csuklóizét. Nem rossz. 
 Már mentem vele egy kört, néha bele-belepillantottam. Nem kell hátranézegetni.
 Mondjuk ez csak nyári viselet lesz, vékony a csuklópántja, kabátra nem lehetne ráhúzni.
 Volt rajta egy védőfőlia, h ne karcolódjon. Elsőre nem vettem észre, azt hittem már ahogy postázták, összekaprcolódott, már épp az értékelést akartam írni, h sérült, de valaki más is értékelte, és rakott be képet, és élesebb volt, azt akkor vettem észre, h van egy fólia rajta, és az sérült csak.
 Hát bem gondolnám, h ezek a kínaiak még erre is gondolnak, h lefóliázzák.   
- 
			
			  alphamooncam őstag Skacok ! Futómű tuning ! Elsőt cserélném legpuhábbra  
 [link] 25k +szállításEz ugyan a hátulja, de az elsőt cserélném. (* A bordás tengelyen egy ricnivel lejjebb engedtem a hátulját, hogy az utánfutást növeljem, szöget csökkentsem)  Kérdés ! Kompatibilis-e vele a Victor patronja. Lehet-e ennél jobb áron ilyen alkatrészt kapni? Stb. THX ! 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  FőDudu
							
							
								#26221
							
							üzenetére FőDudu
							
							
								#26221
							
							üzenetéreSzélsőséges a tűrőképességed, mondom ezt az alapján, hogy 8,5 hüvelykes tömörgumis Xiaomiba kb. 2.000 km-t bele tudtál tenni. 
 Gyakori jelenség, hogy defekt után áttérnek tömörre, aztán maguk sem értik miért, de már nincs kedvük azzal a rollerral menni, mert kiesik a fogtömés a szájukból, annyira keményen "rugózik" a roller. Úgy látszik nálad a szeleppel való kínlódás emléke mentálisan annyira megerősített, hogy ezt az "apró hibáját", a rossz rugózást sokkal jobban elviseled másoknál. OKAI-ra váltva volt olyan érzésem, a Xiaomi váz geometriája jobban átadja a rázkódást. De ez csak egy gyanú. Érzésre minden sokkal közvetlenebb a Xiaomin, sokkal jobban átadta az út minden rezdülését.Vannak dolgok, amiket megéri szakemberre bízni. Nem szabad ebből ego kérdést csinálni. Mások hibáját nem mindig neked kell kijavítani. Ha a szelep, vagy szelep hézag rossz volt, akkor foglalkozzon vele egy olyan szerelő, aki már túl van sok hasonló műtéten. Számára ez csak egy újabb rutin feladat. 
 Ha valaki maga végzi a munkát, akkor az csak akkor van ingyen, ha semmire sem értékeli a szabadidejét! Persze ha élvezetet talál benne, az más, de ha szívás és nem mazoista, és még nem is nagyon van mit tanulni az esetből, akkor csak önszopatás + időpazarlás.--- Peacekillernek csodás ez a megfogalmazása: 
 "Tömör gumi az maga nemében csoda, hogy kevésbé tapad, de jobban kopik."Merevsége, rugózatlansága miatt elpattog az úttól, ilyenkor lendületet veszít. Illetve eldeformálódik, "kenődik" amikor betapad. Ez is energiaveszteség, ami hővé alakul. Nem csoda hogy jobban fogy. 
 Végeredményként a hatótáv is érezhetően kisebb lesz.
- 
			
			  FőDudu veterán válasz  pescara
							
							
								#26219
							
							üzenetére pescara
							
							
								#26219
							
							üzenetéreNekem akkora szivas volt kiszedni a lukas gumit (a szelepnel valami iszonyatosan el van ott kefelve), aztan megprobalni vissza eroszakolni a gyarilag adott cseret a szelep feszekbe (pedig meg dremellel ki is csiszoltam ahogyan tobb helyen javasoltak), majd persze a pot gumi is kicsipodott a visszarakasnal (pedig van gumi szerelo szerszamom is es nem csavarhuzoval estem neki) - szoval olyat biztosan nem csinalok soha tobbe. Inkabb megforrasztom az akkut - ahhoz tutira ertek (pont hegesztes helyett jo lesz a forrasztas is)  
 Pedig nem vagyok fakezu - de ilyen nogyogyaszkodos szivast inkabb nem vallalok tobbe.Eddig az akkunak semmi gondja. Lehet az elso szeriaban meg oda figyaltek a dolgokra. 
 Ennek a szeria szama 422, szoval eleg korai darab lehet.Amugy a motort taplalo saruk eleg kis vekonykanak tunnek. Nem igazan komoly aramra terveztek azokat. 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  FőDudu
							
							
								#26215
							
							üzenetére FőDudu
							
							
								#26215
							
							üzenetéreTermészetesen: tükörsima aszfalton egy malomkővel is simán gurul.  pescara: én egyszer macskaköves útra tévedtem a tömörgumis szarommal.  
 Ott helyben meghalt az akku. És ez nem vicc, konkrétan eltört és kikapcsolt. 
 (Persze ezt akkor még nem tudtam, csak sejtettem. Később be is igazolódott.)
- 
			
			  FőDudu veterán válasz  PociAti
							
							
								#26211
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#26211
							
							üzenetéreA hatso meg jo volt, de az elso az mar slick lett, igy inkabb csereltem. 
 Dombon lakunk, lehet ugy jobban kopik amikor felfele maszik.Az eredeti - felfujos - gumit parszaz kilometer utan csereltuk, amikor egyszeruen nem tudtam kiszedni a szelepet a feszekbol. Annak a muanyag feszket - ami szerintem egy megnyomorodott gumi darab volt - most hajitottam ki a motorbol, mert most szetszedtem a csapagy csereje miatt. 
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  Silentfrog
							
							
								#26212
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#26212
							
							üzenetéreEn biztos kivarnam a kovetkezo, javitott valtozatot! 
- 
			
			  Silentfrog veterán válasz  pescara
							
							
								#26208
							
							üzenetére pescara
							
							
								#26208
							
							üzenetéreTudom, elég sokat olvastam róla, elsőnek én is ezt kérdeztem tőle hogy lóg e a eleje. 1000 km volt benne, tudom nem olyan sok de nem éreztem semmit. 
 Annyira jobb volt menni vele.
 Egy srác állt meg mellettem bicikliúton és kérdeztem milyen a G2.
 Tetszett neki hogy felismertem, mondta hogy próbáljam ki.
 Engem megvett ez a roller . 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  pescara
							
							
								#26210
							
							üzenetére pescara
							
							
								#26210
							
							üzenetéreEgyet értek, + elmegy az embernek az életkedve tőle. Vagy legalábbis attól a kedve, hogy hosszabban guruljon. Pedig úgy tudom, hogy FőDudu-nak eddig is tömör gumi volt fenn a Pro 2-n. Csak azt nem értem, hogy az eredeti köpeny után hogy kopott már el egy tömör gumi is 2200 km alatt??? 
 A Xiaomi 1S-en én is már 2.000 km fölött vagyok, és teljesen jó állapotban vannak a gumijaim, nem véletlenül becsülik 4.000 km-re a tartósságukat, most azt mondanám annyit simán bírni fog. Plusz még ott van a új tartalék gumi, amit adtak hozzá.
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  FőDudu
							
							
								#26206
							
							üzenetére FőDudu
							
							
								#26206
							
							üzenetéreAz akkuja olyan mint az uj. 
 Ez amúgy nagyon gyorsan megváltozhat tömör gumis használat mellett.
 Nem egy embertől hallottam, hogy csere után tönkrement az akkuja... A magyarázat egyszerű, elpattan a ponthegesztés (vagy a nikkelszalag). 
 Teljesen igazad van, nem csak a km számít, hanem a használat módja...
 (Ha tömör gumival lesz +1-2000 km, kíváncsi leszek az akku állapotára.)Szerk: lehet, neked szerencséd lesz vele, mert olyat is hallottam, tulajtól. 
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  Silentfrog
							
							
								#26207
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#26207
							
							üzenetéreNe kapkodd el! Nagyon sok a panasz ra , foleg a lengescsillapitas miatt, rovid ido utan elkezd ,, lotyogni, kotyogni" , a gariban meg visszadobjak, hogy ez ilyen. Tele vannak ezzel a kulonbozo, kulfoldi forumok is. A G30 az egy jol sikerult modell. 
- 
			
			  Silentfrog veterán Segway MAX G2 tulajtoktól kérdezném, hogy mennyi lehet a roller valós hatótávja, sik terepen? 
 Nemrég vettem a G30-at és én hülye kipróbáltam egy G2-őt. 
 Nagyon tetszik a dinamika a G30-hoz képest, a rugózás, és az irányjelző,a magasabb kormány , lehet lecserélném . Sajnos sehol nem tudtam kipróbálni eddig, most volt rá alkalmam, viszont a tulaj azt monda hogy nem megy el 40 km-t sík terepen. ( sport mód, 25 km-es sebességgel)
 Ez igaz lehet?
- 
			
			  FőDudu veterán válasz  enginev3.0
							
							
								#26203
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#26203
							
							üzenetéreMost ujitottam fel a fiam 2 Pro rolleret. ~2200Km van benne. Uj fekbetetek, uj (tomor) gumik, uj csapagyak, uj gazkar, uj sarvedo tarto, kormany csapagyak megzsirozva, gumi nyeszeges vedo az osszehajtasi pontban (van beleole vagy 5 meret, ez a 4-es a 8-as skalan) - az egesz volt vagy 60 Euro. Valoszinuleg jobban jar egy ilyennel aki erre hajt, mint egy 15-20 km megtetelere kepes kisebb akkus geppel. (nem elado) Az akkuja olyan mint az uj. A megtett kilometerbol (szerintem) kar kiindulni. Allapotot vasarolsz. 
- 
			
			válasz  enginev3.0
							
							
								#26204
							
							üzenetére enginev3.0
							
							
								#26204
							
							üzenetéreF25 szxr. 
 Hiába akciós.
 Az F sorozat összes előnyét nélkülözi.
 Belsős kerekei vannak, gyenge motor.
 Akksi egyedül ami "elmegy".
- 
			
			  enginev3.0 félisten válasz  Thunderzolee
							
							
								#26198
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26198
							
							üzenetére
- 
			
			  enginev3.0 félisten Tudom srácok És sokat olvasok a témában, és látom hogy legtöbben teljesítmény alapján választanak, emelkedő miatt stb... Nekem 0 emelkedő van amire én használom, napi max 6km, vagy ha ezt az utat megteszem kétszer esetleg akkor 10-12 (edzés + bolt), egyetlen hátizsákkal Teljesen sík úton, 90%ban hibátlan bicikli úton 
 10%ban aszfalton (kicsit rosszabb minőségű mint a bicikl út)
 Ezért nem szükséges a teleszkóp sem25km/hnál egyik sem megy többet, max hackkel vagy ha nem EU verzió, de megelegszem a 25tel ilyen kis távra, pár perc alatt megvan Szóval innentől az egyetlen dolog ami számomra fontos az a külső, hogy a szememnek tetszen 
 Másodsorban hogy gyártói km legyen 40km (ez megtesz kb 30at töltés nélkül), így ha egyszer vagy kétszer nem rakom töltőre akkor sincs gondAz már csak hab a tortán ha defekt mentes vagy defekt tűrő kerekek vannak 
 És esetleg 10"Nézegettem az F szériát is, de a narancssárga kábel nagyon nem jön be 
 A fekete piros az viszont szerintem rohadt jól néz ki2 pro-t tényleg ki lehet fogni 110-120 körül 
 Most is van pár hirdetés, de mikor látom hogy milyen környezetben tárolják őket, elgondolkodom hogy ki lehet a tulaj és milyen igényes lehet a rollerre is, ha már a saját környezete olyan amilyen a képeken
 Vannak 2000km-t megtett darabok, ezeket szintén nem szívesen
 Van aki írni sem tud bár ez mellé általában társul az első pont bár ez mellé általában társul az első pont4 pro vagy 4 pro gen2-t vinnem 150-160 körül, csak ebből még 0 db van Remélem így érthető az hogy miért ezeken gondolkodom Jó megoldás lenne még hogyha scooter 4-et lehetne mondjuk 2 akksival használni (nem external akksi), csak nem tudom elfér e benne 
 Vagy esetleg venni bele egy nagyobb akksit, de olyan akksi árak vannak hogy akkor már elenyésző a különbség a gyári 4 pro gen2höz képest
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Thunderzolee
							
							
								#26200
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#26200
							
							üzenetéreNagyon dicséred a zselés kereket, de a szervizes szerint azzal is akadhatnak gondok. Az én rolleremnél a gyári zseléréteg összetolódott a szelepnél, ezáltal elkezdett a roller vibrálni / ütni. Ennek következtében nem csak a köpenyt, de a csapágyakat is cserélni kellett. (Az eredeti tulajdonos szívott ezzel.) Pedig a képek alapján a zseléréteg elég masszív anyag, úgymond csak egy bevonat, de lehet megolvadt, vagy gyártási hibás volt. Bár a jelen állapottal sem vagyok teljesen megbékülve. Most is van még egy kis vibrálása. Amit a - Xiaomihoz 2. szériához képest - hosszabb kormányrúd csak felerősít. A külső nem teljesen szimmetrikusan fut. Most próbálom kicsit helyére pofozni. 
 Amíg két kézzel fogom, addig szinte fel se tűnik, vagy csak alig zavaró. De egy kézzel fogva már látványosabb.Most próbálom helyére pofozni a 10"-os Ninebot márkájú köpenyt (állítólag ez nem zselés, hanem külső + belső felosztású páros). Bár olvastam róla, hogy gyártási pontatlanság miatt nem mindegyik tökéletesen szimmetrikus. 
 Lehet, hogy az első - azaz a hajtott - kerékre PMT e-Fire 10" x 2.125-ös gumit rakatok fel. 20k körül van. Nagyon mozgatja a fantáziám. Csak még pár dolognak utána kellene néznem, pl. hogy passzoljon rá, ez tényleg előrelépést jelentsen, és eléggé le van gömbölyítve, ami kanyarodáskor előny, viszont egyenes vonalú mozgásnál valószínűleg kevésbé stabil.
- 
			
			  PociAti őstag válasz  donchicco
							
							
								#26194
							
							üzenetére donchicco
							
							
								#26194
							
							üzenetére"Törölnöm kéne elötte a Xiaomi Home appból?" Nem hinném. Azért mert a gyári app látja, attól még a másikak is láthatják. Nem ezen múlik. 
 Arra tudok tippelni, valahogy máshogy kommunikál ezért a többi App még nincs felkészítve rá. Ami idővel változhat.
 2024-01-31-es verzió újdonságaihoz ezt írták:
 Basic Support for G2/F2/E2
 Bugfixes for P/GT/D/F Series
 Added compatibility for new BLE
 Added more AMOLED themes to save battery
 Added Beta Support for E22/E25/E45/T15
 Added Beta for the new m3651S/Lite/Pro2 protocol
 Added Beta for Ninebot S(Mini),S-Plus,Minilite/Z
 Added light setting (ES2/S,S-Plus,Minilite)
 Added Speedlimit Setting(ESx G30)
 Change the scooters dashboard to miles
 Added theme for AMOLED screens to save battery
 Export Tracks to CSV and GPXA Mi 4-es nincs közötte, pedig már nem annyira friss megjelenésű, de amint látható elég sok új fejlesztést belepakoltak és még a régebbi modellekhez is visszanyúlnak. 
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 8700 16GB DDR4 512B SSD RX 6650 XT 8GB Zalman N5 OF ADATA 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3253,100% Akkumulá
- Apple iPhone 13 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- 145 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

 
								 
							 
								

 
								 
							 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
  
							 
  
  
								 
							 
								 
							 
  
								 
								 
							 
								 
  
							 
								 
  
  
  
							 
								 
  
								 
							
 
								 
							 ).
). 
							 az eun belul mar evek ota 25km/h a rollerek max sebessege, aki meg annal gyorsabbat akar, az motorra, autoba, repulogepre ul. Nagyon kis reteg az, aki a rollerrel akar tavolsagi kozlekedni.
 az eun belul mar evek ota 25km/h a rollerek max sebessege, aki meg annal gyorsabbat akar, az motorra, autoba, repulogepre ul. Nagyon kis reteg az, aki a rollerrel akar tavolsagi kozlekedni.  
								 
  
  
								 
							 
  
								 
								 
							 
								 az aki megmondja, hogy a KRESZ alapján lehet-e gépjárművel lakott területen belül járdán, kerékpárúton, és kerékpár sávban közlekedni.
 az aki megmondja, hogy a KRESZ alapján lehet-e gépjárművel lakott területen belül járdán, kerékpárúton, és kerékpár sávban közlekedni. 
								
 
								 
							
 
  
								
 
							 
  
								 
							 
							 
							
 
							 
								 ( mostmár minkét oldalon van tükör* )
 ( mostmár minkét oldalon van tükör* )  
								
 
 



 
							

