- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Hirdetés
-
Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
ph A kissé Logitech G PRO Wirelessre emlékeztető újdonságot kétfajta high-end szenzorral lehet bezsákolni, és az árcéduláján sem fogott vastagon a ceruza.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #56369 üzenetére
Más ötvözetből van, a comp nehezebb 680 asba 347, másik 700 asba 305.
Mali Slalom váz az Dirt, Dirt jump, street váz, nem enduro, vagy AM.
Csak hogy értsd. Az AM az 120-140 körüli első és hátsó rugóúttal rendelkező összteleszkópos vázra épül. Aminek a geometriája az XC biciklikre hasonlít, tehát jó mászásra, teknikásabb ösvényekre, de semmi igazi durvulás, csak nem dobál el úgy a hátulja mint a merev váz.
Az enduro ennél nagyobb rugóutas 140-160 max 170 utas váz, laposabb fejcsőszög, mászni ezzel már kicsit nehézkesebb, lefele viszont ha nem kell letöréseket ugrani, nagy köveken átszánkázni, ugratni, akkor építhető belőle egy élvezhető tekerhető könnyű gép, ami még nem DH.
Merev vázba hiába raksz bele nagyobb villát, semmi értelme, csak a geometria lesz rossz, gyors lefelében a hátulja el fog pattogni.[ Szerkesztve ]