Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• sunnysys

tag

válasz Aethelstone #6181 üzenetére

Köszönöm!

Akkor keresek ilyen irodalmat, mert enélkül csak a saját logikámra támaszkodhatok, ami valószínűleg egy idő után már korlátoltan lesz csak elég. :)

"Gyorsan haladni? Alapvető szabály, hogy akkor lehet igazán hatékonyan megtanulni programozni, ha van értelmes feladat. Nem telefonregiszter és nem DVD kölcsönző nyilvántartás. Viszont komolyabb, életszagú, szopós feladatok csak éles munkahelyi környezetben szoktak adódni :("

Na, de honnan tudhatom, hogy mi az értelmes feladat? Teljesen kezdő vagyok, amíg tanárt nem találok, csak netről, könyvekből tájékozódhatok. Munkahelyi környezet pedig egy jó ideig nem áll majd rendelkezésre, gondolom. :)

• sunnysys

tag

válasz M_AND_Ms #6176 üzenetére

Köszi!
    Na, igen, többek között ezért is szeretnék valakit találni, aki ezzel foglalkozik, és akivel kontrollált körülmények között tudok haladni. Eddig általában mind az Arduino (C++ alapú) programozása, mind a Java programozása során megtaláltam az adott nyelvben, az adott feladathoz szükséges megoldásokat, de fogalmam sincs, hogy azok a legjobb megoldások, vagy csak jó megoldások voltak-e, vagy esetleg "épp, hogy megoldások" voltak, de semennyire nem voltak pl. elegáns megoldások. Pl. pár hete leprogramoztam egy egyszerű számológépet Javaban, ami úgy működött, hogy a TextField, getText által adott értékeket alakította át ParseFloat utasítással, amelyekkel aztán matematikai műveleteket végzett, majd az eredményt ismét String-ként jelenítette meg a TextField-en. Mivel csak magamtól, innen-onnan szedegetem össze a tudásomat, ilyen - gondolom nem túl szerencsés - megoldásokat találok ki. Tehát az alapvető programozási szemléletet (vagy hogy is nevezzem) is meg kellene tanulnom. Ezt is el lehet sajátítani önállóan?

(#6178) axioma: