- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Honor Magic V2 - origami
- BYD Atto 3 menetpróba
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
martinfulop
csendes tag
válasz markknight #304799 üzenetére
2023.09.20-án rendeltem elő a készüléket, majd 2023.09.21-én történt meg a fizetés, azaz kettő hónappal ezelőtt. A fizetés napján érkezett egy automatikus értesítés, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel a szállítás vonatkozásában késés várható, majd október 16-án érkezett egy ezzel megegyező értesítés.
Az EMAG-nak nincs telefonos ügyfélszolgálata, az oldalukon chatbothoz lehet fordulni segítségért, ahol előre definiált kérdésekre kapható meg a válasz. A kézbesítési időt kiválasztva szintén egy automatikus válasz érkezik, hogy folyamatosan kapcsolatban állnak a beszállítóval, hogy mihamarabb kiszolgálhassanak.
Voltam az EMAG üzletében, ahol azt a választ kaptam, hogy szoktak készletet kapni, azonban nem tudták megmondani, hogy hozzávetőlegesen mennyit kell még várni. Írtam egy levelet az EMAG ügyfélszolgálatának, melyre 5 nap után érkezett az a válasz, hogy az illetékes kollégákkal egyeztetve nem tudnak benne érdemben segíteni, mikor érkezik meg a készülékem. A válaszul küldött levelemre eddig nem reagáltak (6 napja küldtem el).
Megjegyzem azt is, hogy az áruhitelt nyújtó céghez az a visszajelzés érkezett, hogy a készülék kiszállításra került.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
Kérünk benneteket, hogy a jövőben az iOS BETA-verzióval kapcsolatos érdemi kérdéseket inkább a Béta iOS-t használók topikja-ban beszéljétek meg.
Ide értendő a
- hogyan tudok csatlakozni a BETA-hoz?
- hogyan történik a telepítés?
- hogyan lehet visszatérni a stabil iOS verzióhoz?
- mi történik a mentésekkel, amik BETA alatt készültek?
- hogyan lehet visszajelzést küldeni?
- mely appok működnek megfelelően?
- mely appokkal van probléma?
- az akkuidő hogy alakul?
- mennyi a SoT (képernyőidő, Screen on Time)?jellegű kérdéskör.
Ami maradhat itt, az iPhone-topikban, az pl ilyen kérdés: "mutassatok már egy screenshotot, hogyan néz ki a színezett ikon", vagy "vajon hogy néz ki az új híváslista".
Köszönjük!
iPhone 15 — https://hardverapro.hu/apro/iphone_15_tok_elado_2/friss.html
- TCL LCD és LED TV-k
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Futás, futópályák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Hisense LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Vadonatúj iPhone 14 128GB midnight kártyafüggetlen! Apple garancia!
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro / 256GB / Natural Titanium / Gyári kártyafüggetlen (0107)
- Oppo Find X5 Pro 12/256Gb Független! 1év Gari!