Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wajk

    addikt

    Lenne egy kérdésem:
    Az egyik jó ismerősöm a netről vásárolt egy 6S 16GB-osat anélkül hogy szólt volna nekem. Meg se merte mondani, hogy honnan. Amikor megérkezett, bevitte egyből egy boltba, hogy tokot vegyen rá, de rá se ment a tok, mert kicsit meg van hajolva a teló. Én nem láttam, mert csak azután mesélte el, hogy szólt a boltnak aki futárt küldött a telóért és elvitte (eddig korrekt a történet).

    Utána egy hétig semmi majd beküldték valami hivatalos szervizbe a telót amit nem neveztek meg. Ahonnan visszajött, hogy semmi baja a készüléknek. Ha az iStyle-ból ()vagy egyéb általam ismert helyről) jött volna vissza azt mondanám, hogy rendben, lehet a tokos boltos nézett be valamit. De így mindig van bennem kérdőjel.

    Az ismerős ezután nem akarta már ezt a telót, mert három hét eltelt, egy napot látta. Nem a pénzt akarta vissza csak küldjenek egy másikat. Erre az jött, hogy azt a szervizbe küldés előtt kérhette volna (amiről persze nem tájékoztatták).

    Ha visszajönne a készülék én is majd ránézek, csak azért írtam ezt le hogy most még érdemes-e valamit tenni? Persze menjen a sunyiba, hogy nem szólt hamarabb, vagy állt volna el a vásárlástól azonnal, de hátha esetleg van valakinek ötlete ha már így bevásárolt.

    A főkérdés inkább az lenne, ha mondjuk visszajön a teló és egyértelmű, hogy sérült, akkor mit lehet tenni? Ha beküldjük mondjuk az iStyle-ba direktbe és ott készítenek egy szakvéleményt azt már lehet Force-olni a gsmboltos felé nem?

    Persze innentől gondolom szivatós lett (ezért is preferálom személy szerint az offline vásárlást mégha pár ezressel drágább is)

    iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

Új hozzászólás Aktív témák