Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TechN7ne

    nagyúr

    válasz TigerCat #125951 üzenetére

    T Mobile s a készülék,ők meg nem voltak hajlandóak cserélni 72 órán belül,elküldtek az Andrássy úti szerízben hogy ott fogják,elmentem és ők a kezembe nyomtak egy papírt hogy márpedig az adott boltnak ahonnan származik a készülék,nekik kötelességük cserélni 72 órán belül.
    Vissza vittem az adott papírt a T Mobile hoz ismét,odahívta az adott ügyintéző az üzlet vezetőt,elolvasta elkapkodva a papírt amit kaptam az Apple szeríztől és ismét kijelentette hogy ők akkor sem cserélhetnek 72 órán belül.
    Az ilyen esetekre van egy külön megoldásuk de csak VIP tagoknak,hogy a Budafoki úti T Pont központban adnak egy csere készüléket.....

    Rá kérdezve,az a bizonyos csere készülék, egy doboz és minden nélküli telefon egy sima fehér zacskóban! :Y
    Na akkor eset csak le az állam igazán! :Y

    A Lényeg,szinte egyáltalán nem látszik ez a kis sötétedés a kijelző felett,csak fehér hátteren ha nagyon rákoncentrál az ember,de ha adok egy kicsivel több fényerőt rá,akkor viszont egyáltalán nem. Egyszóval a szerízesek is azt mondták ez nem számít tényleges hibának teljesen elhanyagolható,de mivel 72 órán belüli vásárlás történt simán lehet arra indok,hogy minden további nélkül kérhessem a telefon cseréjét és meg tegyék azt.

    A Lényeg,telefont nem cserélték,más a helyemben biztosan a fogyasztóvédelemhez fordulna,de nekem már nincs erőm ez miatt tovább mászkálni,esetleg ha rosszabb lesz a kijelző feletti besötétedés,garancia érvényes,72 óra után az Apple szerviz majd megoldja biztosan.

    Na szóval ennyit a T Mobile-ról!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák