Új hozzászólás Aktív témák

  • ahopka

    újonc

    válasz Simivok #93533 üzenetére

    Kb. Kijön a szervizes, "megvizsgálja", ha tudja javítja, vagy rendel hozzá alkatrészt, megint kijön, cseréli az alkatrészt, ha jó lett--akkor jó, (itt figyelni, ügyelni kell arra, hogy 30 napon belül visszajöjjön, mert ha nem (nem történik meg a javítás), akkor kötelező cserélnie a gyártónak). Ha nem sikerült a javítás, akkor lejelenti, hogy csere, amiről a szerviz tájékoztatja a gyártót. Akkor a gyártó felveszi veled a kapcsolatot (1-2 napon belül) és tájékoztat, hogy mikorra várható a "csere" hűtő. Meghozzák a cserehűtőt. A csomagolását meg kell tartani és a hibásat azzal becsomagolni(ahogy sikerül, persze). A hibás visszaszállításáért küldenek egy másik kocsit ami majd elviszi. Nálam, legalábbis a Liebherrnél így ment-ebből a szempontból nagyon korrekt volt a Liebherr vevőszolgálata. (sokszor leírtam már, de nehezen békélek vele, 4x cserélték nekem a hűtőt, a 4. is ugyanolyan sz@r, de ők győztek--feladtam----végül is működik csak hangos).
    Még egy: ha a szállító netán a Gebrüder Weiss lesz, hát azokhoz sok türelmet , tudnak meglepetést okozni: semmi előrejelzés hogy mikor jön, egyszer csak kapsz egy telefont c, hogy itt van 5 perc múlva, vagy kiderül egyedül jött, segíts neki, hogy fel tudja pakolni...áhhh..
    Sok szerencsét a cseréhez!

Új hozzászólás Aktív témák