Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Ismét elérhető a One UI 7 a Galaxy S24-re
- VoLTE/VoWiFi
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BB9000
senior tag
Gyakorlati tanács: Ha az üzlet nem akar a "garanciális" hiba kijavításával foglalkozni és közvetíteni a gyártó felé, akkor a vásárló ezt a tényt rögzítheti a vásárlók könyvébe. Általában ennek megemlítése is elegendő és rögtön megváltozik a bolt hozzáállása, ugyanis törvény szerint a bolt köteles a jótállás ügyintézésre. A boltnak kényelmes, ha nem nekik kell ezzel foglalkozni, ezért akit csak lehet elhajtanak a gyártókhoz.
-
-
Astery
senior tag
Felhívtam őket korábban telefonon - még mielőtt a másodikat megrendeltem. Akkor már a drágább áron ment a webshop-ban. Azt mondták, hogy a beszállító nem tudta teljesíteni de rögzítenek nekem az eredeti (alacsonyabb) áron egy új megrendelést. Erre az új rendelésre sem érkezett semmilyen értesítés azon kívül, hogy fogadták. Tehát úgy néz ki, hogy a beszállító az alacsonyabb áron nem tud/akar szállítani - a drágábbat teljesítette.
-
Lackooo84
nagyúr
Az a metódus, hogy ha 30 napon belül akarod visszavinni a terméket, akkor viheted gond nélkül, lidl kártya sem kell már, és visszaadják a pénzt. Ha letelik a 30 nap, akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, és majd a tőlük postán kapott papírral tudod visszavinni az üzletbe. Ez mindig is így volt.
-
temporello
tag
Érdekes,mert nem nagyon szoktak cicózni,szerintem valami félreértés történt.
Ez a Lidl hivatalos politikája:
"Üzleteinkben a vásárlástól számított 90 napon belül Önnek fogyasztóként módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kiválló állapotú Lenovo Thinkpad X13 Yoga 2 in 1 - I5-10210U - 8GB - 256GB - FHD 360 -ban kihajtható
- Szuper áron dobozos új DELL XPS 15 9530 /i7-13620H/16 GB Ram/1TB SSD/IPS/INTEL ARC 370/Gari/
- Lenovo LOQ 15IRX9, 15,6" FHD gamer laptop , i7-13650HX, RTX 4050,Windows 11
- DJI MINI 4K Fly More Combo 1 órát repült teljesen új és hibátlan DJI CARE CSEREGARANCIA!
- Dell Latitude 7410 karbon i7 10610U, 16GB RAM, SSD, jó akku, szép állapot, számla, 6 hó gar
- Cooler Master CK350 Mechanikus billentyűzet Brown Switch RGB Megkímélt állapotban!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Hp Prodesk 600 G5/G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest