- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Sziasztok!
+ napja vettem egy Sweex 450W-os tápot (1 év garival). Beszereltem, de furcsa, sípoló hangot ad ki A működését nem befolyásolja, minden működik, a feszültség stabilnak tűnik, nem fagy, a táp mégcsak nem is meleg, a ventik is halkak csakhát ez a furcsa sípoló hang! Ja és egyértelműen akkor jön belőle ki ez a hang, amikor valami felveszi a + delejt (pl.: lefele húzom az ablakot olvasásnál, elindítok egy progit, stb.. tehát mikor változás van)
Namost érdeklődtem, összesen 1 embert találtam, akinek ilyen márkájú tápja volt, és azt mondta, neki is sípol.
Ez szerintetek minősíthető hibának és cseréltethető? (értelem szerűen szerintem egy tápnak nem kéne sípolnia )
ja és magyar leírást én sem kaptamEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz csabika999 #179 üzenetére
08.02
Mekkora majom vagyok már indulok is veleEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz csabika999 #181 üzenetére
2dik-a, 3dik-a és 4dik-e
Ezt szerintem a boltban lazán 3 napnak számolnák, mert nekik így jó....
Amúgy visszavittem, korrekt volt a srác, bár bepróbálkozott a ''elküldjük szervízbe, 1-2 hét'' dumával, de mondtam, azért hoztam vissza 3 napon belül....bla-bla..
Szóval miután ráeszmélt, hogy ilyen nincs több raktáron azt mondta, hogy levásárolhatom az árát tápba, ha gondolom, úgyhogy hoztam is helyette egy Ultra-Power 420W-osat. Hát ezzel valami azt súgja, jobban jártam
Sokkal halkabb, remélem a teljesítménye is elég lesz.
Ha visszavisztek cuccot csak határozottan, a boltosok vannak érted nem fordítva
mod: helyesírás
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Vangelis #193 üzenetére
Valószínűleg nem is lesz, de ennek 1Xű oka van. Ha bármilyen cucc bekerül az országba (ergo nemtom gyártanak-e a vargáné-n kívül bármit MO-n) akkor az importőrnek (nagyker, mégnagyobbker, ect..) kell a használati utasítást lefordíttatnia. Egy szaktolmács pedig nem két fillért.
Jobban megéri nekik, ha megbüntetik őket 10.000-re mintha 100.000-ret kéne kifizetniük a tolmácsnak.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Így születnek az ilyenekEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz luciferc #205 üzenetére
Alábecsülöd az emberi hülyeséget:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bocs az offért több nem lesz
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Warlock_42 #232 üzenetére
régen 30 nap volt, de mióta hetente változtatják a jogszabályokat, azóta ez is kérdéses....
Ha ismered a boltot, meg rendesek, akkor kérdezd meg tőlük, hogy ők ülnek-e rajta vagy a nagyker. Bár érdekes módon (sajnos) ha valaki naponta 5X felhívja őket meg panaszkönyv meg hasonlók, akkor valahogy mindig gyorsabban készülnek el.... ez vanEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
ennek a nagyon érdekes garanciális ügyintézésnek 2 okát látom:
1., Egy ilyen kis kütyü sz@r fülhallgató úgysem javítható...
2., Vagy ha igen egy ilyen kis értékű cuccot nem éri meg szerelni, mert 1 vagy 2 munkaóra +ideoda szállítgatás többe kerül, mint adni egy újat.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ha:
-Tudnak adni ugyan olyan terméket - Azt el kell fogadni
-Nem tudnak adni ugyan olyan terméket -
a., Lehet kérni a teljes vételárat vissza
b., Lehet alkudozni levásárlásról, másfajtáról, stb...
-sokat ülnek rajta lehet menni békéltető testülettől kezdve anyámkínján át a bíróságig.. ezt én csak nagyon drága / extrém helyzetben tenném meg...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Hát nemtudom.. Ha neked 10K-ért megéri:
- elmenni a békéltető testülethez (ezzel úgyse lesz megegyezés, lesajnálja a bót)
- Utána elmenni a fogy védelemhez (lsd előző pont)
- És végül beperelni polgári peres úton a boltot (2-3 tárgyalás sok év alatt)
Hát akkor kitartó vagyEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Emberi logika szerint ami a garanciapapíron van az addig érvényes, amíg a termék garanciális. Ha már nem az akkor nem.
Itt inkább az a kérdés, hogy a ''törekedni kell a 15 nap bla bla bla... mert kellemetlenség bla bla..'' című vacakság ide is vonatkozik-e.
De szvsz legegyszerűbb ha gyorsan visszahozatjátok ha kész van ha nem, ha kész van vigye ha nincs ''bocs, nem javítható'' és vigye akkor is.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nem általánosságban, de konkrétan erre az esetre:
A lapod 2007. jan. 20-ig lett volna garis (vagyis durván még 1 hónapig).
Meghalt, oké.
Örülj neki, hogy ennyi huza-vona után kaptál egy zsír újat. Persze, újra kellett volna indulni a garanciának, de nézd úgy a dolgokat, hogy mielőtt lejárt a garid a 3 éves lapod kicserélték egy vadi újra...
Én ezért nem vernék el még 2-3 napot meg esetleges pereskedést, hogy kapjak egy garicetlit, amit aztán 3 év múlva úgyse érvényesítenek, merthogy nem lesz ilyen lap.
Szvsz ebben az esetben - még ha nem is tisztességes a bolt hozzáállása - nem jártál rosszul így sem.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Én nem azt mondtam, hogy a cégnek.
De szvsz még mindig jobban járt, mintha megforrasztották volna a lapját, ami még kihúz 2 hónapot aztán elhajtják, hogy lejárt a gari.
Csak konkretizáltam erre az esetre.
Pontosan tudom mi az ''elméleti szabály'' rá, nyomonkövetem a topicot a kezdetektől
Én pl törvény ide vagy oda ha konkrétan ezt felajánlották volna nekem egy 2 év 11 hónapos cuccnál, hogy figyelj öreg, megforrasszuk neked, azt kapsz rá még 1 hónap garit vagy kapsz egy újat gari nyente én akkor is ezt választottam volna. Igen, verhettem volna még hónapokig az asztalt, hogy márpedig nekem az új lapra garancia kell, de egy, hogy nekem nem ér 10X-i idegtépő veszekedés és több telefonszámlát, mint a lap mostani ára, másik meg, hogy nem lenne bőr a képemen visszakérni egy 3 évvel ezelőtti teljes vételárat
Márcsak ha a nemrég megszűnt ismert cég példáját is veszem, kevés számtechbolt húzza ki évekig, hogy évekre alapozzak. Sajnos ez így van, mert hagyják.
Én is megjártam már ''megszűnt céggel''.... Csodálkoztam is, mikor bementem oda, ahol vettem, ugyan az az eladó volt és nem garizott, merthogy ez nem az a cég már, az megszűnt...
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Superman #696 üzenetére
Nem kötelezheted rá őket, el fogják küldeni bevizsgálni, hogy javítható-e (ezt sajna valószínűleg nem ők fogják megállapítani ha egy mezei bolt, hanem ahonnan ők vették) és ha nem javítható akkor kapsz újat.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Superman #698 üzenetére
jóindulatra appellálhatsz, de másra nem nagyon.
Ha elmagyarázod, hogy neked dolgoznod kell nem játszani és megértőek adnak egy cserekártyát ha épp tudnak, vagy ha nagyon korrektek és egyértelmű a hiba akkor cserélkik rögtön.
De ez csak a bolttól függEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Superman #700 üzenetére
semmi, ha jófej a boltos és látja a cuccon, hogy nem berhelted meg, hanem egyszerűen meghalt mert mondjuk gyári hibás volt akkor ő mondhatja a saját felelősségére azt, hogy nem vizsgáltatja be (mert bizos a vizsgálat eredményében) hanem cseréli neked.
Kevés az ilyen bolt de akadEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz skorBooT #712 üzenetére
nem.
Hogyha észlelted a hibát és 3 napon belül visszavitted volna kötelesek lettek volna cserélni neked, így nem.
Elállni a vételtől akkor lehet, hogya:
1., Nem tudják megjavítani a cuccoadt
/a., nem tudnak helyette ugyan olyan cserét biztosítani.
2., Neked jelentős kellemetlenséget okoz az elhúzodótt javítás (itt ugye törekedniük kell a 15 napra, de tulajdonképpen a törvény sem szabályozza, hogy mi van ha nem törekednek, szóval ez a rész rizikós, valószínűleg nem adnák erre az indokra vissza a pénzed)
3., Megpróbálhatod felajánlani a ''levásárlást'', ebben az esetben viszont se te nem kényszerítheted a boltot erre, sem ők nem kényszeríthetnek téged erre, ugyanis jogilag olyan, hogy ''levásárlás'' nem létezik.
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
1., Ha te megvettél egy telefont X cégtől és X cégnek a márkaszervíze bármit csinál a telefonoddal az nem adhat okot garanciavesztésre.
Ha a sarki józsi dugitelefonheckelőjében csinálják az igen, de ha a hivatalos márkaszervízben az nem.
2., Szerintem a szervíznek a világon semmi köze ahoz, hogy te milyen szoftware-ket tárolsz a gépeden. Ők a hardware problémákat hivatottak megoldani. bár ez szsz.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Mondjuk azért a topicba beleolvashattál volna ^^
Amennyiben szerintük garanciális az ügyed (ez ugye megtörtént) akkor kötelesek azt pontosan ugyan olyanra cserélni.
0., Amennyiben nincs pontosan ugyan olyan termék akkor ezek történhetnek:
1., - Megegyezés alapján kapsz helyette egy hasonlót (de erre nem kényszeríthetnek)
2., - Megegyezés szerint levásárolhatod az eredeti vételárat, ami a számlán szerepel (erre sem kényszeríthetnek)
3., - Visszakapod KP-ban az eredeti vételárat ami a számlán szerepel.
NINCS elévülés, meg mostani áron beszámítás meg régen vetted kevesebbet kapsz vissza. Ez mind jogszabályellenes.
Tömören amennyiben a bolt nem képes bármely oknál fogva a ''0''-ás pontot teljesíteni, abban az esetben megegyezhettek 1-2 pontban, de te kötelezheted a boltot a 3-as pontra.
Magánvéleményem, hogy ha a bolt nem hajlik a KP visszaadására, akkor a levásárlással jársz a legjobban (egy jobb karit +1-2 ezer forint ráfizetéssel), de akkor is ragaszkodj ahoz, hogy a számlán szereplő eredeti vételár legyen az alap a levásárlásnál.
Ha kérdezik, hogy honnan vetted mond meg, hogy ez a törvény (amit nekik tudniuk kéne, ha nem akarják bezárni a boltot). De egész nyugodtan előttük felhívhatod a fogyasztóvédelmet ill hivatkozhatsz rájuk, ők is ezt mondanák. Őket a www.fvf.hu oldalon találod, ott akár a konkrét jogszabályokat is elolvashatod.
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Vangelis #788 üzenetére
Ilyenkor az van ( a 3 napos csere dolog már elmúlt), hogy ők megragasszák, és ha már sokszor megragaszották kérhettek egy újat. (persze elküldik majd ''szarértőhöz'' aki megaszondja, hogy hibásan hordtátok-e vagy csak gyárihibás)
Namost a csavar, hogy ugyan olyan nyilván nem lesz, mert már kiment a divatból. Ilyenkor törvény szerint pénz vissza, de valószínű, hogy a bolt preferálná a levásárlást.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
Értem mit mondasz, de ez nem érdekli se a vevőt, sőt ha reálisan akarjuk nézni a dolgokat a viágon senkit nem érdekel, csak a boltot.
Az a törvény, hogy ha
a., Nem képes az eladó megoldani a 100%os javítást
b., Nem képes a terméket ugyan olyanra cserélni
Akkor a számlán szereplő eredeti vételárat köteles visszafizetni a vevőnek akkor is, ha 3 éve vette és holnap járna le a garancia rá.
Viszont ha a kereskedőnek ez anyagi veszteséget jelentene, a pénzvisszafizetést elutasíthatja.
Ezt nem tudom honnan szedted, de nem így van. Vagy ha így van légyszives mutass rá valami írást, de gyanítom ilyet nem fogsz találni.
USA-ban pl. még ''hülyébb'' a helyzet, ott hetek, hónapok múlva is visszaviheted a cuccot és azt mondod mégse kell / nem tetszik / nem jó rám, stb... Az egyetemisták 3/4-e pl így öltözködik, hogy hetente cseréli a ruhatárát ^^ Annál még mindig jobb ez.
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Könnyen megeshet, hogy én értelmezem rosszul, de ez a törvény egy szóval sem említi, hogyha e boltnak többletköltség a csere, akkor mai áron és/vagy nem cseréli, főleg, hogy nem ad vissza pénzt ha az nem gazdaságos.
Ez szvsz azt jelenti (fordítom szabadosan):
A vevő szabad választás szerint kérhet javítást vagy cserét. Ha azonban ez lehetetlen, vagy aránytalanul drága lenne a boltnak teljesíteni a kérést, akkor nem válogathat. (a vevő)
Magyarul ha beszarik az X cucc, és a vevő ragaszkodik ahoz, hogy újat adjatok ami mondjuk 30K de tökéletesen megjavítható 1500 pénzből akkor te nem vagy köteles újat adni. Vagy fordítva, ha valaminek a javítása 20.000 de az új 2000, a vevő meg ragaszkodik a javításhoz akkor sem vagy köteles javítani, kicserélheted a 2 ropis alkatrészt.
Ez imo erről szól, köze nincs ahoz, hogy mai áron be lehetne számítani bármit is vagy visszautasíthatnád a pénzvisszafizetést. Ha nemtudod se javítani, de cserélni akkor pénzvisszafizetés van.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Én tökéletesen értem mit mondasz.
Arról is megvan a véleményem, aki visszaviszi a 80gigás vinyót, hogy szar, tényleg szar de olyat nem kap helyette, de a 160as nem kell neki, mert pénz kéne inkább (nevén nevezve az ilyen egy köcsög), de ez a törvény amit mutattál (vagy bármelyik) nem teszi lehetővé azt, amit mondasz, holott én is veled értenék egyet.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Stalker76 #1593 üzenetére
nézd a törvény az törvény, nem választhatóan betartható.
Ha az a törvény, hogy csere / javítás nem lehetséges, visszakérheti az eredeti vételárat a vevő. Hogy ez etikus-e vagy sem az nem a bolt tisztje eldönteni. Lehet próbálkozni kompromisszumokkal, de ha nem kell akkor ennyi volt.
Ugyan így a boltoknak is vannak jogaik, amiket nagyon sok helyen kőkeményen be is tartanak. Pl., hogy a "félresikerült" karácsonyi ajándékokat bontatlan, gyári csomagolásban sem veszik vissza karácsony után. Ez is megkérdőjelezhető, hogy etikus-e, ámbátor a kedves vevőnek egy szava nem lehet, mert teljesen jogos.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Tudtommal pénzvisszafizetés csak a postai/webshopos rendelésekből van.
Ha hibás terméket kaptál azt 3 munkanapon belül visszaviszed akkor azonnal, pontosan ugyan olyan termékre köteles cserélni az eladó.
Amennyiben nincs pontosan ugyan az a termék, akkor te választhatsz:
- Egy másik terméket kérsz (ár figyelembevételével)
- Pénz vissza és elköszöntök egymástól.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nem.
Hogyha te visszaviszel valamit, hogy rossz akkor arról neki helyben meg kell állapítania, hogy rossz-e. Amennyiben tényleg az (nyilván az, ha visszaviszed) akkor ki kell cserélnie ugyan olyanra.
Visszafizetni a pénzt csak akkor kell, hogyha NEM tudja UGYAN OLYANra cserélni HELYBEN.
Tehát ha te visszaviszed a motyót, hogy rossz és ő tud neked adni egy ugyan olyat nem kérheted a pénzed vissza.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ne legyél már buta, nem hivatkozhat egy WEBSHOP arra, hogy a tartalomért nem vállal felelősséget, mivel a távollévők közötti szerződést szabályozó jogszabály azt mondja ki, hogy INDOKLÁS NÉLKÜL elállhat a vevő 8 napon belül, ergo teljesen mindegy, hogy sajtóhiba vagy bármi más miatt nem azt kapta amit szeretett volna.
Ha bunkó lennék akkor azt is mondhatnám, hogy kiolvassa 3 nap alatt a könyvet aztán visszaküldi indoklás nélkül..
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Ariadne #2892 üzenetére
Biztos?
17/1999 korm rend 4. § (5)
Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása
miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül
egyéb költség nem terheli.Az stimm, hogy a visszajuttatás költsége a fogyasztót terheli, de a "fogyasztó által kifizetett összeg"-be kérdéses, hogy a pk. beleszámít-e
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz capafog23 #3095 üzenetére
olvas:
Ariadne:hogy ha normális időn belül nem tudják megjavítani, elállhatsz a szerződéstől és visszakérheted a teljes vételárat.
A 6 hét minden bizonnyal nem normális javítási idő, hivatkozz arra, hogy neked ez jelentős kellemetlenséggel jár, nem tudod használni a neted, stb stb.
Ilyenkor1.,
Kérhetsz izibe egy ugyan olyan újat2.,
Eláll6sz a szerződéstől és kéred vissza a vételáratEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz capafog23 #3101 üzenetére
persze
Ptk. 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.Neked fontos részeket kiemeltem.
Összefoglalva ha a (2) pont értelmében értelmes határidőn belül nem tudnak neked produkálni valamit (javítást, cserét), akkor hivatkozhatsz arra, hogy ez nekem JELENTŐS kellemetlenséggel jár, ha tudod igazolni akkor arra is, hogy anyagi kárral és /b pontban látod a kérhető opciókat.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Mivel gyári hűtővel tökéletesen megy ezért garanciális ügyintézés kizárt - le kell boxolnod az eladóval. Bár egy hűtő lehet annyit sem ér, hogy beautózz a városba vagy visszapostázd, több vele az elbaszott idő + költség, mint a sarki boltba venni rá egy újat
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz sosperecek18 #3116 üzenetére
Más tíousú lapra akkor cserlhetsz, hogyha:
- A bolt jófejségből beleegyezik
vagy
- Nem tudják se javítani se cserélni ugyan olyanra.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz szandro #3125 üzenetére
Elektronikus kötés = Webshopon keresztül rendelted. (az mind1, hogy személyesen vetted-e át) Ilyenkor 8 napig indoklás nélkül elállhatsz a vételtől.
Csak ugyan olyat vagy köteles a hibás helyett elfogadni, hogyha a bolt nem tud adni neked ugyan olyat, akkor kérheted vissza a pénzedet vagy kölcsönösen megegyezhettek valamiben.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Támadni?
Nem támadhatod őket semmivel, teljesen szabályosan jártak el.
Te most vársz, hogy bevizsgálják a kártyát és legyen eredmény.
lyan hibálya van h jelenleg 4 game van a gépemen ha fel volt telepítve a rajzpad szoftvere akkor 3 nem működött hanem betöltésnél kifagyott
Ez mondjuk software-s hibára utal első tikkre, nem hardware hibára
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nem. A bolt vissza fogja küldeni, hogy a kártya hibátlan.
És a kártya minden valószínűséggel az is, hiszen te magad mondtad, hogy egy program okozza a fagyásokat.
Ettől kezdve a bolt mit tud ezzel kezdeni szerinted? Reklamálj a software gyártójánál, kérd tőlük vissza a pénzedet és vegyél másik gyártótól ugyan ilyen funkciójú software-t. Ennyi a történet, egyáltalán nincs igazad, hogyha a kártya árát akarod visszakapni.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
Ah, értem!
Elnézésedet kérem, félreérthető voltál. Végig azt emlegetted, hogy a kártyádat küldöd vissza hibával, ezért azt hittem, hogy a videókártyádra gondolsz ami azért fagy, mert a rajzpad software bekavar neki.
De akkor arról van szó, hogy működik a rajzpad, viszont ha játékot akarnál indítani akkor kifagy a hozzá adott program?
Így már értem a problémádat de ugyan azt tudom mondani: Vissza fogja küldeni a cég, hogy a hardware hibátlanul működik, a softwarre meg max azt mondják, hogy majd lesz frissítés.. Vagy roszabb esetbe nem lesz, de mivel a program tökéletesen megy a funkiójára, így tojnak rá.
Lényeg a lényeg, nem fogják neked legarizni, ez 99,9%.Az az elképzelés meg abszurd, hogy bármilyen posta vagy utazási költséget térítsenek neked. Egyszerűen azért, mert a te kötelességed garanciális probléma esetén a termék visszajuttatása.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz fullextra #3175 üzenetére
A Nokia Hungary Zrt.-re semmilyen Magyar jogszabály nem vonatkozik.
Haha, hogyne
Mindjárt írok én is word-be egyet, hogy rám se aztán megyek és lelövök 2-3 ilyen kedves alkalmazottatHa valamit garanciába cserélnek, mert nem javítható akkor a cserélt termékre a garancia újraindul a csere napján!
Menj vissza, panaszkönyvbe írj be (jogszabályt is!) és várd a választ. Többet nem tehetsz.
Ja, ha ezt a papírt odaadnák neked mondjuk lepecsételve én elküldeném a Nokia magyarországnak, gondolom néznének rá egy nagyot.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!