Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Astery #24220 üzenetére
És melyik varázsgömbből olvastad ki, hogy az olcsóbb és a drágább ugyanattól a beszállítótól jött (volna)? Tudod, a kereskedelem úgy működik, hogy ugyanazt a terméket jellemzően legalább 4-5 helyről -így 4-5 áron- tudja az ember prezentálni. Kb. tuti, hogy itt most a drágább beszállító tudja, az olcsóbb meg (jelenleg/egyáltalán, majd kiderül) nem.
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz Astery #24222 üzenetére
en ugy tudom hogy az automata visszaigazolas (amit irsz is) nem kotelezi az uzletet semmire. Hulyen megfogalmazva az adasveteli szerzodes nem jon letre ezekkel. Majd az az uzlet tudatosan visszajelzi hogy befogadta a rendelesed akkor el. Tehat ha ez megtortent volna tudnad verni a tamtamot es mondhatnad hogy irgumburgum tessek neked az xFt-os aron adni a termeket. Persze az is igaz hogy az uzletek 90%-a automata leveleken kivul nem kuld mast, akkor mitol fogva el a szerzodes a felek kozott?